Малкият “петък” – XXVIII

Час по всичко!

Отказвам се от всякакви претенции да ви накарам  да напишете есе по избрана от вас тема! Развинтете вашата фантазия и пишете за щяло и нещяло… Все ще се намери някой, комуто да се харесат споделените мисли тук в Тепавицата.

Този път ще направя изключение от моята прословута скромност. Приемам всякакви поздравления в натура и звонкови пари със съдържание на химическия елемeнт Au по случай 47-та годишнина от сключването на брачния съюз с моята изгора. Ако е рекъл Всевишният, може да достигнем след 3 години и до  Златната сватба.  Амин!

Предварително благодаря за аплодисментите и подаръците!

За да не се карате евентуално кой първи да ме поздрави със сватбения марш на Менделсон, ще си го пусна сам:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news and tagged . Bookmark the permalink.

61 Responses to Малкият “петък” – XXVIII

  1. Pasi says:

    Менделсон
    Герберите пеят в тон,
    сватбен марш на Менделсон.
    Булка им пристана в тон,
    с рИформаторски файтон.
    Паси 11.01.2013г.

  2. Homofaber says:

    Здрасте, домовладико тепавичарски! … 🙂
    Нека всяка годишнина бъде като тази, изпълнена с любов и разбирателство, много надежди и сбъднати мечти!
    А звонковите пари и такивата книжни ги има у сметката ти в швейцарска банка некъква! … 😉
    Така че, да не ти се свиди, ами изтегли пачка с банкноти евра, по дебеличка и направи харашото на кака Хомовица, като я заведеш на екскурзия в … Маями, твоята любов … 🙂
    И песен за подарък …

    И още една …

    • Homoerect says:

      Благодаря, Фабер!
      Би ли ми дал някоя хилядарка назаем в евро, щото се оказа, че съм забравил номера на банковата си сметка в Швей Царско?

      • Homofaber says:

        Немаш проблем Еректусе, давам. А ти може да ми дадеш банковата си карта, да прочетем номера!

        • Homoerect says:

          Остава да ми кажеш къде ми е банковата карта… 🙂

          • Homofaber says:

            Продумай, “Дяволче пусни” и готово, намираш картата си ти… 🙂

          • Homoerect says:

            Вече го използвах този трик, но не помага… Остава и на Аллах да се помоля… 🙂

  3. rusalka2013 says:

    Честит празник! Пожелавам ви да стигнете не само до златната, но и до диаментената след 100 години! Бъдете живи и здрави и много щастливи! Обичам ви и двамата! 🙂

  4. aman11be says:

    Като погледнах първата снимка (защо ли си я сложил? 🙂 ), си помислих “Какви даскалици имаше навремето?”. После прочетох текста и разбрах, че съвсем в друга посока тече повествованието…. 47 години…. Ами честито! Щом продължавате заедно, значи има нещо, което още да ви държи. Навремето имаше един виц, че за 25 години брак с македонка давали званието “Герой на социалистическия труд”. Дали важи и за шопкините – ти ще знаеш по-добре. 🙂 Както и да е. Бъдете живи и здрави, обичайте се, радвайте се на деца и внуци и ….!
    И една песен от времето, когато сте полагали основите на тези 47 години: 🙂

    • Homoerect says:

      Амане, степ бай степ да вървиш по моя път и да ме надминеш!
      Благодаря за хубавите пожелания!

  5. Кисса says:

    Честито и от мен! Да се обичате, уважавате, щадите и дано ви чакат още толкова години заедно напред!
    За 47 години…според мен Омбре трябва да получи званието Заслужил майстор на спорта, а обичната му половинка – АБПФК – с всичките му привилегии, които това носеше навремето. Борила се е жената, самоотвержено и дълго. Аз един комуняга като Омбре и 47 месеца не бих изтърпяла 🙂

    Ето и от мен един Роко Граната ама по днешно време…не се е променил много 🙂 Същия си е, като Омбре и всички останали набори 🙂

    • Homoerect says:

      Мила Кисса, приемам всички пожелания и забележки, с изключение на етикета “комунист”! Аз съм един борец за справедливост и нищо повече! Да не забравяме, че сред убедените комунисти има и много свестни хора. Фактът, че бракът ни е просъществувал толкова дълго време означава само едно – любовта ни е по-силна от омразата!
      П.П. Ако ти беше моя съпруга, с памук щях да ти извадя душичката! 🙂 🙂 🙂

  6. Кисса says:

    Душевадецо, не ме познаваш ММО. Не се знае кой на кого щеше да извади душичката…при това без памук и упойка…При мен мъжът издържа максимално 7 години…Валтер се оказа много издържливо мъжище, вече петнадесета година подкарахме 🙂

    • Homoerect says:

      Не се ли надценяваш, ММК? Виждал съм и по-страшни женища от теб! Още не се е родила тая, която ще ме превъзпита. На моята, след като ме настъпи в ЗАГС-а й казах само веднъж: “Ако много знаеш, вземам си сака с един кат бельо и самобръсначката и изчезвам. Нема да се делим – не ти ща нито куклата, нито парцалките!”.

      • Кисса says:

        Не се надценявам, ММО, подценявам се по-скоро. Ни съм настъпвала, ни са ме настъпвали, ама и аз като теб така казвах – ха се е…на метеното, ха съм си взела чантичката и чао. Две държави съм сменила, три града в България, трима благоверни, девет пъти къща, от които 8 пъти започвайки от нула, и за ни едно от прекрасните ми деца лев за издръжка не съм искала от баща им. Много съм оправна…ша знайш. И много скромна, при това.

        • Homoerect says:

          Бреййй, каква жена!!! Нема угодия за теб! Не ти ли се е струвало понякога, че вървиш против своя интерес? 🙂

          • Кисса says:

            ММО, никога не съм правила нищо, защото било в мой интерес. Невероятно щедър човек съм. Следвала съм сърцето си. След доста кьорфишеци, май отстрелях най-накрая убягвалата ми по-рано половинка.

          • Homoerect says:

            …никога не съм правила нищо, защото било в мой интерес…
            Е, тука вече леко се изхвърли! Не познавам такъв човек, който вечно да върви против своя интерес!
            Иначе, като махнем лошотията ти, струва ми се, че си готина… 🙂

  7. Кисса says:

    Понеже, защото не съм по писателствувателството, предлагам един линк с интересни есета:

    http://zpolk-org.livejournal.com/

  8. Homoerect says:

    И нещо полезно за всички русофоби и американофили: “АМЕРИКАНСКИ ЖУРНАЛИСТ ПОСЪВЕТВА МАККЕЙН ДА ОТИДЕ В ПСИХИАТРИЯ”

    • Кисса says:

      Не съм русофоб, още по-малко американофил.(лили)Путин не е Русия. Много си пристегнал кепенците – терминологията. Поогледай се и поослушай малко, не всичко е черно-бяло, ни само сиво.

  9. Pasi says:

    Съобщенията от фронтовете са ,че на територията на Новорусия вече няма “котли”. Захарченко заявява ,че Русия не е страна в конфликта, а целта на опълченците е Киев. Само за сведение на Кисса,ако се интересува разбира се.

    • Homoerect says:

      Паси, това само ти и аз го знаем, но не и Кисса… 🙂

      • Кисса says:

        Вие с Паси сте от тези, дето като дойдат зелените човечета без обозначителни знаци на униформите, нЕма да се поколебаете да им се метнете на врата, целувате и надупвате…без извинение. И през ум нЕма да ви мине да защитавате отечеството си…гиди …със гиди…

        • Homoerect says:

          Кисса, със същия успех мога да кажа, че ти си от тях! Позволи ми да разбирам малко повече от теб от политика и не по-малко от теб от родолюбие… 🙂

  10. Pasi says:

    Според изказванията някой тук разбира от мъже. Сериозен опит е публично оповестен. Обаче целуването и дупенето, при многократен рецидив не е дало съществен резултат. Омбере, най-обичам да ми приказват за родолюбие чуждопоклонници. Да са живи и здрави. Да си гледат в паницата и да не ръсят мозък наляво и надясно. Техният не е нужен никому, защото е твърде постен.

    • Homoerect says:

      Най-после пристигна поръчаната от мен торта, с която мога да нахраня цело село… Вижте я:

      П.П. Умолявам всички участници в токшоуто да спазват добрия тон и да не ми развалят празника.

      • aman11be says:

        Брат ми, тортата е хубава, но подходът, да ме извиняваш, е, хм, доста егоистичен. Защо не поръча (и) една такава торта, та да се радваш не само ти?

        Само питам, де? Нищо лично… 🙂

    • Кисса says:

      Уважаеми, объркАл си тотално темата със зелените човечета и тази за опита с мъжете. Последният е натрупан точно защото не правя НИКОГА компромиси със себе си. И откога някой, живеещ и работещ извън България е непременно чуждопоклонник? При това 60 % от работата ми е свързана с благоденствието на населението на 70% от територията на България. Поогледай, попрочети из сайтовете:
      http://www.citygas.bg/
      http://www.bstc.bg/new/
      http://rilagas.bg/za-nas.html
      http://www.primagas-bg.com/
      Прочети кой е собственик на газифициращите България компании, поразпитай какъв софтуер за дистрибуция и продажба на натурален газ ползват…па после ми се репчи за чуждопоклонничество. Анадънмо?

      • Homoerect says:

        Кисса, уважавам твоето мнение, както и на всички, които мислят различно от мен. Дори и на гейовете, стига да не парадират със своята различност от по-голямата част от човечеството. Нека се обичат в своя дом, но не публично! Не правя никаква алюзия с твоето отношение към тях.
        Да си чула от мен упрек защо си отишла в чужбина, за да си търсиш щастието?
        Патриотизмът е нещо, което го имаш по рождение, или си го продал за други ценности. Аз не мога да бъда съдник никому за пътя, който е избрал, стига да не е в ущърб на обществото, към което се е причислил.
        Предполагам, че и ти не само от алтруистини подбуди си отишла на работа в тази италианска фирма.

        • Кисса says:

          ММО. горенаписаното беше в отговор на неуспешния опит да ме наобижда на гус’ин Паси.
          Не, не съм дошла само от алтруистични подбуди. Разсипаха ме едновремешните “правилни застрахователи”, при които отказах категорично да се застраховам. Обраха офис, склад и т.н. Продадох всичко, кола включително, за да се разплатя с пострадалите клиенти, чиито сървъри бяха в офиса за поддръжка и…си грабнах чантичката и децата и …така. Все още сме мутренска държава и поради това нямам намерение да се връщам за постоянно. Ако нещата се променят, патриотизмът ми ще ме понесе на крилата си. Но дотогава…грацие милле.

          • Homoerect says:

            ММК, не беше нужно да споменаваш към кого е адресирано посланието ти. Знам за историята ти със “застрахователите” и още един път ти поднасям моето съчувствие. Факт е, че мнозина пострадаха от мутренските групировки, поради простата причина, че у нас все още няма действащи закони.
            Искрено желая на всички, които са напуснали по принуда Родината, един ден отново да се завърнат в нея – да инвестират в страната ни и със своя опит и знания да допринесат за общото ни благо.

  11. Homofaber says:

    Понеже днес, Еректусе се публикува карта на чужди земи /не, че не трябва да нямаме отношение/ и се говори за патриотизъм, пускам и аз карта, която няма начин да развълнува истинските патриоти. Толкова много сме загубили от едновремешните такива, а колко ли има още да губим от патриотите, що “управляват” свещената българска земя. Докога?

  12. Pasi says:

    Без съмнение някой друг започна пръв! Доказателствата са часовете на изявата. Паси само отговаря на фатмашките приказки за “доброто” и “злото”, и то забележете безадресно, но някойси се чувства засегнат. Защо ли?

  13. Pasi says:

    Атове
    Атовете пак се ритат.
    Сред словестните копита
    бута се и наш Паси,
    дет трабанта си дари!

    Чехльо пък, самар подлага,
    за тояги ни предлага.
    Нашта армия и флот-
    две карета ,за белот.
    22.04.2014
    България ще участва в ученията ”Бърз тризъбец” в Украйна

    • Homoerect says:

      Какъвто народът, такива и управниците ни. Утре в тоя дух съм подготвил едно есе…

      • Homofaber says:

        Понеже все за конфликти и войни, напоследък се говори и пише тука, ето още една такава- съседска война … 🙂

        • Homoerect says:

          Ми дай тогава да си говорим за любов… Make love, not war…

          • Homofaber says:

            Бива, сигурно знаеш, че познатата ти героиня на Софокъл, Антигона, казва: „Не за вражда – за обич съм създадена”. Думи с много философско значение, изразяващи правото тя да обича всички хора, каквито са, а не каквито биха се харесали, на когото и да е … Така че, ние хората сме създадени да обичаме, а не да се мразим! Любовта е всичко на този свят! Но в света, горе-долу са равни и обичта и омразата, като в отделни периоди, омразата поражда злото, което напоследък май ни е превзело и докъде ли ще стигнем…?
            И една песен от един човек, който е за обич между хората, а не войни да има между тях…

          • Homoerect says:

            Фабер, прави ми впечатление, че напоследък, особено откакто се върна от морето, само мъдрости ръсиш… 🙂

  14. Homofaber says:

    Благодаря, Еректусе!
    Ма то не е само от благотворното влияние на морето… Нали ме цитираш с благоволение тук в тепавицата, значи черпиш мъдрости от съкровищницата моя, макар че гледам повече да спазвам мотото на тепавицата, “Всякакви бози и тюрлюгювеч”… 😉
    В повечето случаи е излишно да се правим на учени и философи, нещата са от ясни по-ясни. Значи ти харесва това що ти писах преди време, “Учене през целия живот”. Така и трябва, не научени сме дошли на тази земя и не научени, ще си отидем.
    Аплодирам, стремежът ти да попиваш нови знания, Еректусе … 🙂

    • Homoerect says:

      Все съм срещал скромни хора през живота си, но толкова скромни, колкото тебе – никога!
      Тоя път прекали малко с баданарката! 🙂

  15. Homofaber says:

    Животът е многолик, срещаш всякакви хора и също попиваш знания, ти Атанас и аз – всеки който иска … :

Leave a Reply

