(Мало)важно съобщение

Гражданье и селянье,

На 13 септември т.г., точно в полунощ, изтича абонаменто за интернето на АД “Тепавицата”. Таа дата вечно ме преследва…

Когато събера парички за нов абонамент, ще ви пиша отново. Надявам се да е скоро…

П.П. Желаещите да дадат своята лепта за общото дело може да получат номера на банковата ми сметка в ДСК, или да ми изпратят пощенски запис. Сумата ще бъде уточнена допълнително. Предварително благодаря!

Бъдете живи и здрави и не  ме споменувайте с лошо!

Ваш вечно признателен Омбре Тепавичаров

Кратка илюстрация на ситуацията:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Bad news and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to (Мало)важно съобщение

  1. Homoerect says:

    Това беше началото на края… Няма коментар, няма ново есе…

  2. rusalka2013 says:

    Готова съм да дам своята лепта за общото дело! Ще ми бъде скучно без новините от Тепавицата…

Leave a Reply

