Малкият “петък” – XXXI

Еми, к’во сега? Който иска да пише, който не иска – разрешавам му само да чете.  Но да не забрави случайно – да си води подробни бележки, защото в Тепавицата са се събрали накуп неколко умници и все ще е файда да научите нещо ново от тях.

Довечера съм канен на гости у една дама по случай нейния рожден ден. Отивам да й търся подходящ подарък – засега съм се спрял на сутиен, от световно известната марка “Triumph”. Мярката я знам, но все още се колебая какъв цвят да бъде…

Та, по тоя повод ще ви разкажа една истинска история. Както ви е добре известно, никога не съм ви лъгал – всичко е истинско, нема ментета! Чуйте сега:

По времето на тоталитаризма, имахме една секретарка, попрехвърлила 40-те, която един ден ме помоли да й купя сутиен от магазин зад Желязната завеса. Една важна подробност – беше доста надарена, типично за всяка шопкиня – гърдите й бяха като две прасенца в чувал, както им викат у наше село*. И понеже ми беше малко неудобно да се мотам сам в магазин за дамско бельо, поканих едно маце от офиса да ме придружава… След като намерих нужния бутик, започнах да обяснявам на продавачката какво искам, като нагледно демонстрирах с двете си широко разтворени шепи размера на изделието. Продавачката ме погледна недоверчиво с едното око, после хвърли око и на мацето до мен, към което Господ не е бил много щедър и ми каза, че нещо съм в грешка. Наложи се дълго да обяснявам, че подаръкът е за друга жена… След като се завърнах от командировката, оказа се че точно съм преценил размера на сутиена! 😛

Изводът за всеки е ясен – трябва да имаш набито око и без да пипаш, да се ориентираш правилно в конкретната ситуация.

* “Дрян без дренки, жена без ненки и мъж без пари – огън да ги гори!”
“Une femme sans poitrine, c’est comme un lit sans oreiller…” – лозунг на стената на залата за фитнес и красота, пак там…  у наше село

Не ме гледай така умно, народе! Зафащай се за работа и дай своя принос в литературната съкровищница!

За да ви е спорна работата през целия ден, пущам ви една песен:

 All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Празници and tagged . Bookmark the permalink.

30 Responses to Малкият “петък” – XXXI

  1. aman11be says:

    И днес не съм капо. Научих нов (за мен) лаф от шопската съкровищница. За “дрян….”-а ти сложих 5*.

    • Hombre says:

      Абе, знам си аз, че отново ще влезеш в правия път! 🙂

      • Homofaber says:

        А някой друг е все по лошия път, а?
        Ако перефразираме поговорката, “Колкото и да храниш вълка, окото му все у… циците”, все така се получава… 😉

        • Hombre says:

          Фабер, ако си смениш псевдонима на Вълчо, поговорката ти ще звучи още по-убедително… 🙂

  2. Homofaber says:

    Нема как да стане, Еректусе…, кака ми те рани, ти не ме раниш … 🙂
    Па нищо не кажуваш, не думаш едно благодаря, лайнах те, да си у връо … 🙂
    Требе да си предоволен … 🙂

    • Hombre says:

      Направо преливам от щастие, Фабер! Все едно, че съм си ми дал двойна доза „Екстази”…
      П.П. За да не страдам от абстиненция, нали знаеш, че дозата не бива да бъде намалявана? 🙂

      • Homofaber says:

        Сигурно, Еректусе си видял и пазената снимка на секретарката, със сутиена купен зад Желязната завеса… 😉

        • Hombre says:

          Не си ме разбрал, Фабер. Секретарката се съблече пред мен дибидюс, за да премери сутиена. За какво ми е да гледам снимка?

          • Homofaber says:

            Разбрал съм те … да те стоплят спомените, … зер сега стана студено и си се сетил, Еректусе!!! …;)

          • Hombre says:

            Фабер, нищо не знаеш за мен! Ако започна да ти разказвам на какви модни ревюта за елитна публика съм присъствал, където манекенките се преобличаха на авансцената, свят ще ти се завие… Аз съм си взел своя пай от живота…

  3. Homofaber says:

    Еректусе, еваларка… :). Кво като си им гледал гащите?
    Едно е око да оплакнеш, дружко си е ръчица да пипне, а братино??? … 🙂

  4. Homofaber says:

    Така си е, както казваш, не си намалил дозата! … 😉

    • Hombre says:

      Напротив…

      • Homofaber says:

        Ти си бамбашка, Еректусе, щом принуди нещо като Мойсей, Белоградчишките скали, път да сторят… 😉

        • Hombre says:

          Радвай се, че се познаваш с Човек като мене! 🙂

          • Homofaber says:

            Че и името си си сменил от вчера? Кръсти ли те поп в котел с … “Арманяк”? …;)

          • Hombre says:

            Много жени взеха да ми налитат, след прочитане на името ми, та затова реших да го сменя с по-неутрално…
            Тебе колко пъти те е кръщавал поп?

  5. генек says:

    Ако мъж подари на жена гащи – това значи, че иска да й ги свали … /из словесното наследство на дядо ми/

    • Hombre says:

      Голем коцкар е бил тоя твой дедо… Ти на него ли си се метнал, Генек? 🙂

  6. Pasi says:

    Не е ясно какъв точна лаф е научил Аман…

  7. Homofaber says:

    Кръщавал е поп, мен Човека, да ти кажа!

    • Hombre says:

      Не ми отговори на въпроса – колко пъти? И не е могъл да знае дали от теб ще излезе чОВЕК!

  8. Pasi says:

    Е и аз научих нещо за дренките. Но някои ги обичат “…..като една човешка длан!”

Leave a Reply

