Вие питате – аз отговарям

Поради отслабналия интерес към рубриката “Малкият петък”, реших да я закрия. И така, една по една – до една! Тъкмо и вие да си починете от мен, и аз от вас. 🙂

Щом не желаете да се изявите на литературното поприще, зорлем не мога да ви накарам. За ваше успокоение, ако имате някакви въпроси към мен, готов съм незабавно да ви отговоря.

Преди това, аз имам един въпрос към вас. Едно джудже паднало от деветия етаж и оцеляло. Пита се в задачката ЗАЩО?

Желая ви успешен ден и Честита Новата Година

Просто една песен:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news and tagged , . Bookmark the permalink.

58 Responses to Вие питате – аз отговарям

  1. Pasi says:

    Eсен

    Въоръжен със чушкопек
    стягам се за люта зима.
    Щот служебният юрдек,
    лъже, крадне за двамина!

    Чушкопеците са в ход,
    а бурканите строени.
    Джибрето кипи със плод,
    пред казани нагласени.

    Хапвам,чесън,със пипер
    и домат полуманосан,
    за да плюска Камамбер,
    Е-Ре-Пеец недодоносен.

    Ка-Те-Бе и НЕК и БЕХ,
    лично вече ще спасявам!
    А пък важното хюмне,
    с яхта ще се забавлява.

    Пенсийката ми марцина,
    ще деля със Е-Ре-Пе.
    А пък нови лимузини,
    по служебното трасе.

    Въоръжен със чушкопек
    икономии ще правя.
    За поредния юрдек
    Дето пак ще ме спасява.

    Паси,30.09.2014

    • Hombre says:

      Паси, както винаги си на своя боен пост! Ако не друго, двамата с теб ще си лафим… 🙂

      • Homofaber says:

        Само се аби ток с чушкопека /пък и ще го увеличават/ и не е здравословно, друго си е на тенекия или на пернишка печка!!!

  2. Homofaber says:

    Ха, наздраве и честит ти Арахангел Михаил, творецо Еректус… :)!
    То и пенсионерите творци на стотици хиляди страници се уморяват, човешко е. Правилно требе малко да се намали газта, към стремежа за получаване на все повече, лаври… 😉
    Те наградите, както и депутатските места са раздадени предварително!
    Требе да си додем на нашенската манджа и питие – тюрлюгювеч и боза!!!
    За твое успокоение има два варианта: да хванеш търнокопа и обърнеш майката земя, готова за засяване пролетес и да седнеш на софрата и да млатиш яко, ядене и пиене!!! … 😉
    Успехи и в двата варианта!

    • Hombre says:

      Благодаря, че не си забравил за именния ми ден, Фабер! 🙂

      • Homofaber says:

        Ти да не забравиш, Еректусе да почерпиш за него, като додем /на имен ден не се кани/ и да ни изпратиш по живо, по здраво с неколко каймета – евро, за из път… 🙂

        • Hombre says:

          Нема, нема, Фабер! И един шут отзад може да получиш без пари! 🙂

          • Homofaber says:

            И после, Еректусе, щe те гледам как опушен мъкнеш вода от река Лесновска, да гасиш, тлеещите греди на двореца ти! 🙂

          • Hombre says:

            Куче, дето лае – не хапе! 🙂

  3. Homofaber says:

    Ти си си запалил, днеска от предстоящия мач, ама с бастуна, къде си тръгнал да шутираш? Къде Барбар Петко с мъжете??? 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, пак се разсейваш и изкористяваш темата на предаването! Нема да се обясняваме днес в любов! Можеш само да ми задаваш политкоректни въпроси или да дадеш отговор на гатанката ми…

      • Homofaber says:

        Еректосе, целият свет знае, кой още от рождение има това голямо качество – разсейването. От три пъти познай…! 🙂
        То му се прави фиеста, радости, а то с рог…, пардон бастуна напреж…
        ПП. … бре политиката Пасито ти я подържа, немаш проблеми. Да не си ти от некое и друго генералско движение, бре друже?

        • Hombre says:

          Фабчо, от твоите любовни излияния взе да ми идва вече нанагорно…
          П.П. За малко да познаеш от кое д-ние съм, ама не съвсем. Аз съм основател на Тепавичарското движение, и ти си част от него!
          И понеже нито ти, нито някой друг се сети за отговора на гатанката, ще ти кажа:
          Джуджето просто е извадило късмет! 🙂

          • Homofaber says:

            Браво, Ерчо! Ха сега се награди и удари дълбока глътка от плоската, после пак… Наздраве! 🙂

          • Hombre says:

            Мерси! Добре че ме подсети!
            П.П. И да не забравиш да си изпапкаш сандвичето Big Mac, дето буля Фаберовица ти е приготвила в целуфанче… 😀

  4. Кисса says:

    ЕптЕн на тъпизми си го подкарал, Омбре…

    1. Джудже паднало от деветия етаж и оживяло. Защо? * Имало късмет *

    2. Пак паднало и пак оживяло. Защо? * Станало му навик *

    3. Джуджето си легнало под леглото. Защо? * Защото си е у дома и може да прави каквото иска *

    4. Джудже влязло в тролея и не си продупчило билета. Защо? * Защото имало карта *

    5. Джудже живеело на деветия етаж. Нагоре отивало пеш, надолу с асансьора. Защо? * Не можело да стигне бутона *

    Честит Иман Ден! Най-добри пожелания!

    И аз, като брат Аман, минах на читателски режим – и си записвам в един тефтер бисерите в блога.

    Ще гласувам в неделя, в Римини открихме секция, за кого – знаеш добре. При все, че съм наемен работник и според теб като такъв трябва да гласувам за комунисти/социалисти.

    Бисер намбър уан: Наемните работници трябва да са задължително политически ляво ориентирани.

    П.П. Работя за ГАЗ Римини Холдинг, под чиято шапка е софтуерната им компания UTILIA S.p.A. – последното съкращение ще рече Сочиета пер Ациони, демек акционерно дружество. Притежаваме всички в Утилиа акции от същото – кой повече, кой по-малко, но всеки януари ни изплащат дивиденти, които са една забележителна сума, защото програмите ни се продават адски добре и все по-добре, и клиентите ни са адски платежоспособни – говорим за енергиен сектор. Освен дивиденти получаваме солидни 14 заплати годишно. 13-та за Коледа, 14-та в края на юни, преди ваканцията. Имаме плаващо работно време, може да се идва и тръгва в удобно за теб време. Освен дивиденти и 14 солидни заплати, ежемесечно ти внасят суми в един фонд, които се получават или в края на договорните ти отношения с фирмата, или при пенсиониране. Нарича се TFR – trattamento fine rapporto – размерът на сумите годишно е още 2,5 месечни заплати. Ако, примерно, си работил 20 години във фирмата, при пенсиониране ще ти изплатят 50 месечни заплати. Всички колеги са с висше образование, естествено. На моя офис пише Ufficio ESTERO, Data Base Management Giada Bulgaria/Slovenia/Croazia – имаме доста клиенти извън Италия. Та така с наемния работник, гласуващ, за твой ужас, за дясното в политиката. Ако не знаеш, да те светна, че левите и тук, дойдат ли на власт, крадат и влачат кой колкото може. И вдигат данъци.

    Бисер намбър ту: Все си мислех, че клаустрофобия е страх от малки и затворени пространства, които клаустрофобът всячески избягва 🙂

    Някой ден, като се понапълни антологията с бисери, може и да я издам… 🙂

    • Hombre says:

      Кисса, умница си ми тиии…! Браво за верните отговори на загадката!
      Що се касае до наемния труд на работника, друг път ще споря с теб. Твоето изказване много ми напомня на това на един туземец от делегацията на една африканска държава по време на Младежкия фестивал в София през 1968 г., който ми казваше: “Абе нека ми дават по 1000 долара на месец, пък нищо, че ме експлоатират!” По онова време това бяха много пари, а аз бях само един прост преводач. 🙂
      П.П. Едно е да стоиш затворен в едно тясно помещение 1 минута, друго е цял час. Доволна ли си от отговора ми? 🙂
      П.П.П. Отивам да променя резултата на светлинното табло: 6 : 0 !!!

  5. Homofaber says:

    Благодаря! Ама нещо забравяш, хем ти казах, че обядът ми е 2 /два/часа в реномиран ресторант с тиха музика. То е така, защото храната ти се състои от консумиране на филии със свинска Мас, на който режим кака Хомовица те е подложила… на това здравословно /дали?/ хранене, още от зимъска … 🙂

    • Homofaber says:

      Те я те – рънъта ти:

      • Hombre says:

        Фабер, такава манджа в моето миню – нема! По-скоро е от твоето, щом и снимчица си ми представил…

    • Hombre says:

      Имаш много развинена Фантазия? Ако всичко това е вярно, кога работиш? Изкарваш ли поне пари за един самун за чааветата?
      Казал съм ти мене да не ме мислиш!Когато ми омръзне да ям филиййка с мас – минавам на пасти.

      • Homofaber says:

        Не се плаши! И аз не се плаша! Всичко е под Контрол, обичам го… контрола! Пари да искаш, като вестници са!!!
        И на мен, като ми омръзне хайвера и шампанското, най обичам кифла с мармалад и… бозааааа! 🙂

        • Hombre says:

          Поне веднъж през живота си – вкусвал ли си истински чер хайвер със шампанско? Или шампанско с мороженое…?

  6. Кисса says:

    Кой ме експлоатира, рожбо златна? Току що ти разясних, че съм акционер, работим всички за себе си, толкова ли е трудно да се схване? Не можеш да ме обидиш с туземските си ставнения, преводачо.
    Не съм ти задавала въпрос, за да ми отговаряш по отношение на клаустрофобията, просто отбелязах, че не си наясно.

    • Hombre says:

      Кисса, обещах ти да не спорим по темата за експлоатейшъна… И през ум не ми е минавало да те обиждам!!! Ти да не си като некои други хора, дето само като им покажеш малкото си пръстче и са готови да те намразят за цел живот?!
      Ако знаеш само с колко още неща не съм наясно – бедна ти е фантазията… 🙂

  7. Juliapulia says:

    Аууу, не мож ви изчете човек. Направо си копирам поста от сураттефтера:
    Добре бе, само аз ли си задавам въпроса как, по дяволите, стана така, че токът се увеличава, ама в деня на увеличението още не се знае колко точно е това увеличение? Как така това се случва 4 дни преди парламентарни избори? Как така онези, които си заминаха точно заради скъпия ток, сега се подготвят отново да управляват … а токът отново поскъпва?

    • Hombre says:

      Скъпа ми Юлке, не издребнявай! Увеличението на цената на тока е за наше добро!!! 🙂

      • Juliapulia says:

        Ама, разбира се, Мосю! Аз и не твърдя друго 🙂

      • Homofaber says:

        Така е, драгинко, много са станали добрички електроразпределителите… Оня ден получих съобщение в пощенската кутия, че на 30.09.2014 г. от еди си колко до еди си колко часа, токът ще спре, поради ремонт! Подписано, с печат… въобще възпитание, Европа и каквото друго искате. Как да не ти е драго, че ще има увеличение на тока.
        Какви лоши неща казват, че ще ни се случат в следващите месеци, то доброта, доброта… навсякъде – да се разплаче човек от умиление.
        Всичко каквото се прави е наистина за нашето добруване!!! 🙂

        • Hombre says:

          Радвам се за теб, Фабер! На твое място, аз още утре сам бих си отвъртял бушона.

          • Homofaber says:

            Аз не се радвам за тебе, Еректусе! Вощениците, които ще ползваш са некачествени и ще имаш проблеми с кака ми! 🙂

          • Hombre says:

            Ти му думаш, оно па…рупа ли рупа… Колко пъти съм ти казвал да не ме мислиш??? Имам си таман 4 (четири) броя UPS у дома и ако требе – и ветрогенератор ще си монтирам.
            Ти някога присъствал ли си на интимна вечеря само на свещи и правил ли си секс на лунна светлина?
            Па земи тури барем един лайк – да разберат ората, че си влизал в Тепавицата.

    • Светла Павлова says:

      Юле, ти наистина ли вярваш, че са си заминали заради скъпия ток? И заради още по-скъпия ток ще управляват отново?
      Ето с колко се увеличава цената на електроенергията от днес:
      Токът поскъпва с 9.79% от 1 октомври

      • Hombre says:

        Светле, ти нарочно ли си играеш с нервите ми? Кво е това – ту те има, ту те нема в Тепавицата…? И то точно сега, когато др. Павлов е далеч от теб. Само като прочете от какъв сой сте жените, тогава се сети да ми пишеш…
        Нали и аз същото казах на Юлка, че 10% увеличение е дреболия. 🙂
        П.П. Ще подкрепиш ли Генек с един гол в моята врата?

        • Светла Павлова says:

          Сеир гледам, бе, Омбре 😀 !
          Какъв имен ден ти честитят другарите, като Архангел Михаил се почита на 8-ми ноември?

          • Hombre says:

            Ах, тиии… сеирджийка такава!
            За мене всеки ден е празник! Да не ти ги изброяваш всичките от календара. А, на 8-ми ноември, заповядай у дома на греяна ракия! 🙂

      • Juliapulia says:

        Светле, аз коментирам повода, а не причините. А поводът е именно онова, което средностатистическият им електорат ще схване (не причините). Обаче пак ще си гласува за тях, което изобщо не разбирам, ама аз ТЯХ като политическо формирование не ги разбирам изначално де. А другото го видях, просто констатирах факта, че към обяд на въпросната дата още нямаше официално изявление. Мен лично тия почти 10% не ме стресират, щото сметката ми е 20 лв., ще стане 22лв. Зимата и 50-60 лв. да е, пак съм на кяр, щот съм без ТЕЦ 😀 Ама овчото ме фрустрира мен, овчото…

        • Hombre says:

          Бедна ми Юлке, много добре те разбирам и съм изцяло на твоя страна! При мен нещата са малко по-кофти, защото за отопление през зимния период плащам около 200 лв. за ток при демонтирани радиатори…

          • Juliapulia says:

            Е, ама на мен ми е по-малка къщата и почти нямам електроуреди 😉 Най-вече нямам телевизор. Пък понеже ми е първа зима, ще видим аз колко ще плащам в студеното време.

          • Hombre says:

            Юлче, съветвам те да събираш бели пари за черни дни! Да не остане накрая твоят Шаро само на хлеб и вода… 🙂

  8. rusalka2013 says:

    Честит 8-ми Март и от мен! Кой каза, че ние жените сме по-пасивни от вас мъжете? Може да сме по-малко на брой, но все сме от сой!

    • Hombre says:

      Благодаря, Русалке! Никой не отрича, че сте по-качествен материал от нас!
      Още един път ти желая Весела Нова Година! 🙂

  9. Светла Павлова says:

    По отношение на мача каквото и да кажа няма да ви хареса, затова ще ви го спестя.

  10. Светла Павлова says:

    На вниманието на тепавичарите:
    САЩ е масонски проект

    • Hombre says:

      Светле, ти какво дириш при масоните? Имаш ли си вече зидарска престилка? 🙂

  11. Pasi says:

    Омразният Ленин беше написал, че германският империализъм се крепи на акцията от една марка! Това означава, че и спестяванията на пролетариата са впрегнати в служба на капитала. А пролетариатът е радостен – 14-та заплата, дивидент и прочее благинки… Идеално, даже пролетариатът става пропагандатор на правилната позиция! Целта е постигната… Образованието си казва думата. Затова Маркс, Ленин и прочее дивотии не трябва да се четат, камо ли изучават. Те са вредни. А комунистите са дефинитивно виновни!

    • Hombre says:

      Паси, класиците на марксизма-ленинизма са казали и други работи, но трябва да се четат техните трудове по-задълбочено, а не като дявола Евангелието. Исках да попитам Кисса известно ли й е кой държи контролния пакет от акциите в нейното дружество и когато заседава Бордът на директорите, тя има ли право на участие и право на глас? Тоест – с нейните пари се разпореждат други хора и както дават дивиденти, един ден на борсата може да се окаже, че нейните акции струват не повече, отколкото хартията на която са отпечатани. Благополучието е толкова ефимерно и това се вижда и в наши дни след настъпването на поредната финансова и икономическа криза. Тези кризи не са случайни, а са иманентни на капиталистическото общество и имат цикличен характер.
      Капиталистическата система не е измислена от прости хора. Външно може да изглежда като хубава ябълка, а отвътре да е червива…

  12. Pasi says:

    Омбре, Омбре, що ми трябваше някога да чета дебелите и скучни книги? Риторичен въпрос – не ща отговор. Отговора го зная…

    • Hombre says:

      Пропуснах да отбележа, че напоследък доста западни политолози и икономисти цитират мисли от трудовете на Маркс, като доказателство, че е бил прав в много отношения за развитието на света. Препоръчвам ти да прочетеш “Подуянски прочит на Маркс в 21 век” 🙂

  13. Pasi says:

    В това съм убеден. Това е най-великият ум на всички времена. Но това не е голо твърдение. Прочитът на “Капиталът” показва, че този ум е съумял да обобщи човешкото икономическо и социално знание в три и един недовършен том и десетина статии. Без компютър и Гугъл. От древните Аристотел и Тома Аквински през френския меркантилизъм и английските и италиански утопии, та до Адам Смит и Давид Рикардо – негови предшественици. Просто няма друг такъв ум, разкрил обществените закони, които действат вън и независимо от нас.

    • Hombre says:

      Ееее, да не преувеличаваме! Има си и Маркс своите неточни постановки, но за времето си е бил прав.

  14. Pasi says:

    Прочетох внимателно схващането на журналиста Симов за “Манифеста..”. Удивителното е, че е разбрал основното в този политически документ – мечтата за един по-справедлив свят. Дали е постижим? Никой не знае… Аз бих казал – може би… Това по отношение на бъдещето. А за икономическата теория на Маркс изобщо няма да споря. Неопроверган от велики умове след него! От нито един. Заобикалят го. Повтарят го в друга форма. Метематизират го. Но Маркс остава колос. От него насам нищо ново, и значимо. Простата причина за това е, че освен икономист, Маркс се основава на една сериозна философска подложка – диалектиката на Хегел с древногръцкия материализъм. За да достигне това, той преорава не само икономическата, но и философската мисъл от древността до неговото време. Усилието е огромно. Без преводачи – от гръцки, латински, френски, английски. Всички езици. Дори само това, че е успял да обобщи квинтесенцията на мисълта до неговото време го прави ВЕЛИК. Твърдението за негови грешки в икономическата теория е недоказано. В политичската му прогноза изразена в Манифеста- също! Там няма срокове… Светлто бъдеще предстои за някого! И аз вярвам в това!

    • Hombre says:

      Паси, ти защо още не спиш? Утре, т.е днес те чака друга изява в Тепавицата… 🙂
      А нещо да кажеш за Марксовото предвиждане, че Световната революция ще избухне най-напред в най-развитата капиталистическа държава…?

Leave a Reply

