Новината на деня

Отивам за малко до бръснарницата. Но първо ще се отбия до най-близкия банкомат, за да си изтегля пенцията, та да имам ликвидни средства за бакшиш на берберина. Всъщност, той е тя! Горе-долу, така ще изглеждам след стайлинга, като този непознат мъж, случайно попаднал ми в Гугъля – на снимката от левата ви страна.

Ще се завърна отново в Тепавицата след неколко дни, месеци или година…

Ако и вие имате нужда от обезкосмяване, за повишаване нивото на общата ви култура, може да посетите кинопрожекцията “Бръснарницата” – един не съвсем тъп хамерикански филм. Ако не ви хареса, значи сте американофоб!!!

П.П. Ако дамите кликнат с мишката върху снимката на мъжа с буйната коса, ще получат безплатен музикален поздрав от него! Не се бойте, човекът не хапе! 😀

За да не скучаете без мен, наслаждавайте се на няколко музикални потпури:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор, Good news and tagged . Bookmark the permalink.

65 Responses to Новината на деня

  1. Pasi says:

    Хроника за Де Пе Се

    Който цунка го Местан,
    незабавно става спам!
    Серж така фирата даде,
    и партньорът го изяде!

    Петьо Коня си замина,
    след една такваз дружина.
    И на виден пост: Здравей!
    Гоце лъсна да ни пей…

    Баце и Местан в милувка?
    По прилича на преструвка!
    Помни Баце Димитров,
    как бе пушнат кат на лов.

    А ефендито от всички,
    смуче власт със две ръчички,
    и до край не кара той,
    умен е, а не копой!
    Паси, 06.10.2014г.

  2. rusalka2013 says:

    Отидох, видях, прослушах клипчето на Bruce Willis… Точно като Devil woman се чувствам! 😛

    • Hombre says:

      Русалчице, всички истински жени имат нещо девилско в душата си! 🙂

  3. Hombre says:

    Времето взе да напредва, а все още никой не се е сетил да ми каже „Честито!” след излизането ми от бръснарницата, ще си позволя да включа нови елементи в дискусията. Нали си ме знаете – обичам да се изфукам и постоянно някой да ме хвали! И тъй като попаднах на една много интересна статия, не просто ви я препоръчвам, а горещо ви моля да я прочетете: „Горд ли си днес, българино?” Би била особено поучителна, за тези, които не благоволиха да гласуват, смятайки се за по-умни от тълпата, състояща се от необразовани и неинтелигентни българи. Тъкмо да се реванширам и на Паси, за това, че го обвиних в политиканстване…

  4. Homofaber says:

    No comments!!! Впрочем, може няколко думи да се кажат: така е той, тя, то, Атанас и аз, ние, вие, те, всички сме ампутирани от чувства, вече 25 години. Или се появяват епизодично такива, само когато има полза за нас. Даже и за най-близките ни сме ампутирани, понякога….
    А, какво да говорим, за чувства за общото….
    Силна статия!!!

  5. Светла Павлова says:

    Кой се подстригва до голо срещу зимата? A как да повярваме, че и да кажем “честито”, като няма доказателства за събитието 😀 !

    • Hombre says:

      Маце, само като дете и в казармата съм се подстригвал 0 номер! Слава Богу, все още имам косица на умната глава!
      Нещо напоследък не вдяваш много моя хумор… 🙂

  6. Daydreamer says:

    Всеки обяснява колко безотговорни сме ние българите на тези избори и как едва ли не цигани и турци са се обединили. Ще дам малко статистика от циганския квартал в Стара Загора. Като се има предвид, че им бутат незаконните постройки, очаквах да имат по-голяма избирателна активност.

    7 678 имат право на глас в квартал Лозенец (Стара Загора). 2 508 са гласували. Недействителните бюлетини са 591 (неграмотност или форма на протест?). 1 918 валидни бюлетини. От тях 885 за ДПС, 533 за БСП, ГЕРБ 190, ББЦ 115.

    От тези данни мога да си направя извода, че 4 партии най-вероятно са купували гласове там, но под 1/3 от имащите право на глас са пуснали валидни бюлетини. Избирателната активност за община Стара Загора е 55%, така че излиза, че циганите в града ни са последвали призива на умните хора и масово не са гласували. 😀

    Апатията е налегнала много хора, не е до етност.

    • Hombre says:

      Daydreamer, не си много наясно… На първо място е лакомията, на второ – простотията, и едва на трето място е апатията. Ще ти дам един научно обоснован клип за допълнително образование:

      • Daydreamer says:

        Основното в писанията ми е, че избирателната активност е към 25% в посочения цигански квартал.

        Колко да не съм наясно за апатията? Общувал съм с млади цигани, когато съм пътувал с влак. Общувах и с колеги от смесените региони, имал съм и съквартирант Неджип една година. Разказвали са какво им е в главата и от личен опит знам, че апатия е подходяща дума. На базата на това и на базата на много по-ниската избирателна активност си правя извода, че и на тях им е омръзнало. Твоите знания от къде са?

        Хубав клип, но не е шокиращ. Още като ученик в началното училище си направих тези сметки. Тогава научих, че дядо ми и баба ми са 7-мо или 8-мо дете. Като ако се броят починалите при раждането, дядо ми е 11 поред. За прадядовците и прабабите ми също важат подобни числа. После си направих сметка на колко години са раждали първото си дете тогава, на колко сега, по колко общо раждат. Преди 100 години хората масово са имали образование до четвърти клас най-много, но пък са имали по 6 до 10 деца (подобно на циганите сега). Не е до религия, защото тогава сме се множали, както се множат циганите и мюсюлманите сега. Културата ни е обречена да умре, но няма да тъгувам дълго за нея.

        • Hombre says:

          Моята информация е от първа ръка от един циганин теляк в Централната софийска баня!
          Как можеш да сравняваш нашите бащи и деди с циганите? Вярно, раждаемостта по онова време е била висока, защото е трябвала работна ръка за къра, или пък не са познавали презервативите като профилактично средство. Но са се раждали хора, а не паразити и тунеядци!
          Щом тоя клип не е шокиращ за теб, не виждам какво повече може да те стресне. Вече си имаме наченки и на ТСВ.

          • Daydreamer says:

            Не ми се сърди за клипа и отношението ми. Имам крайни възгледи, защото смятам, че трябва много голямо сътресение, за да се промени нещо. В това състояние не заслужаваме да съществуваме.

            А за паралела между българите преди 100 години и циганите сега, не беше с цел да ни приравня с тях. Факт е, че не сме създавали мързеливци и крадци тогава. Не искам да навлизам в дълбочина в този спор. Някой друг път ще го обсъдим. 🙂

          • Hombre says:

            Кой – аз на тебе да ти се сърдя…? Не разбра ли досега, че аз съм добричък и допускам чуждо мнение, без непременно да го споделям …
            Ице, винаги съм готов да обсъждам всякакви въпроси с теб!

      • Светла Павлова says:

        И сега какво, негласуващите или нераждащите са виновни за ислямизацията?

        • Hombre says:

          Светле, ти колко деца роди в дар на българската нация? Поради някои медицински препоръки, аз спрях след второто, въпреки че имах желание да ги закръгля на 10! Дори смятахме да си осиновим още едно.
          След като учените ясно показват каква е тенденцията при ниската раждаемост на коренното население в Европа, какво има да спорим? Цялата беда идва от лакомите западноевропейски гъзове, които си осигуриха евтина работна ръка, без да мислят за последиците… Статистиката ясно посочва едно към едно резултатите. Специално за франсетата мога да ти кажа, че имам чувството, че се намирам в Африка. То са джамии, гета, престъпност, бедна ти е фантазията! И не от хуманни съображения допуснаха такъв огромен наплив на емигранти, най-вече от бившите си колонии, а само и единствено от лакомия. Хак им е сега, но защо и ние да им сърбаме попарата. И аз искам да съм космополит, но да се интегрирам с хора на еднакво или близко до моето културно-историческо, социално-политическо и образователно ниво. Няма как да се приобщя с хора, които живеят още в XIX век, имайки предвид и религиозните различия.

          • Светла Павлова says:

            Изобщо нямам възражения по тази тема. Но кажи ми защо даже в социалистическия рай българите пак не раждаха по повече от две деца, а циганите и турците и тогава, и сега раждат повече. Къде или в кого е проблемът?

          • Hombre says:

            Ако не знаеш или само ме изпитваш, да ти кажа. По времето на соца, държавата ни толерираше циганите и другите малцинства – да имат и те право на труд, достъп до образование и медицински грижи, без значение те какво са дали на обществото.
            Сигурно и ти си свидетелка как се приемаха с предимство и с лека ръка раздаваха дипломи за средно и висше образование на такива хора, уж за да ги интегрират по-бързо с нас българите. Но не се отчете само едно – катастрофалната промяна на демографската карта в страната ни. Би трябвало да бъде водещ принцип: колко деца можеш да изхраниш и отгледаш, а не да ги прехвърляш на държавата. Не случайно в някои страни като Чехия и Унгария се появиха ултраси, които искаха да кастрират ромите. Държавата може да бъде регулатор по чисто икономически път!
            И да добавя още нещо твърде важно: сношаването и женитбата между непълнолетни не бе преследвано от закона. Било циганска традиция! Ай сиктир! Ти би ли разрешила на твоя син преди навършване на пълнолетие да сключва брак или би го изгонила от къщи? За което вина носят преди всичко родителите на такива деца, с най-много генетични увреждания, особено при кръвосмешение.
            Българите не раждаха по повече от две деца, защото за толкова бяха преценили своите материални възможности. Е, после дойде и еманципацията…

  7. rusalka2013 says:

    Нищо не може да се добави към статията на Адриана Аврамова – самата горчива истина!

    • Hombre says:

      Но за сметка на това, ще се се появят още теоретици, които да ни кажат, че не сме прави…

  8. Pasi says:

    Проследих дискусията и с удоволствие разбирам че не “фарът” на Омбрето е интересната тема /с извинение/, а “политиканстването”, насочило вниманието към изборния резултат и т.н. ръст на една партия сред циганското население. Разбира се и хазяинът има тук неоценим принос.
    Апропо, в Косово 40 годишна политика на “чаршафите” превърна тази територия от сръбска в албанска. Същото предстои и при най-великата и древна нация – “македонската”. Там са нужни още 30-40 години, а може и по-малко. България също е на път. Ето за това е справедливо да сме бесни!

    • Hombre says:

      Паси, в страни, където населението е хомогенно, лесно е да се стимулира раждаемостта. Но в такива като България, Румъния, Сърбия, Унгария и т.н.т. подобна политика е нож с две остриета.
      П.П. Позволих си да те коригирам, като поставих “македонската нация” в кавички. Поне на мен не ми е известна такава нация… 🙂

  9. Pasi says:

    Мисля си, може да е нелогично, но в България са дискриминирани българите…

    • Hombre says:

      Напротив – съвсем реалистично е! Щом някои хора продължават да си мислят, че от техния глас нищо не зависи… При толкова много аргументи, които само аз изброих, без да споменавам мнението и на по-умните от мен… И аз съм гневен на всичките ни управници и съм сигурен, че ще избие на някъде в далеч по-мощен протест от този в близкото минало.

  10. aman11be says:

    Дами и господа теоретици и патриоти, аз да ви запитам нещо, което на пръв поглед може да няма нищо общо с отминалите избори.
    Преди около месец в малко градче в Южна Германия. Три млади жени, две от тях “зачохлени”, с две малки деца пресичат улицата само на пешеходната пътека. Говорят помежду си за училищните проблеми на децата НА НЕМСКИ.
    Втори случай – взет от книгата на Георги Данаилов “До Чикаго и назад. Сто години по-късно.”. В самолета, летящ по линията Белград – Чикаго. През първата половина на полета отвсякъде се носи глъчка на сръбски, български, гръцки и т.н. Около час преди приземяването в Чикаго отвсякъде се чува само “Сори! Екскюз ми! Тенкю!”
    Трети случай, на който сме всички свидетели. През последните 25 години даже и тези от циганите, които никога не са знаели дума на турски, камо ли да го говорят, започнаха да се турчеят.
    Е те това ми е въпросът – защо “там” малцинствата, или много от тях, се стремят да се интегрират или поне дават вид, че се стремят, а у нас даже не си дават труда и да “дават вид”?

    • Hombre says:

      Амане, губиш ми се нещо напоследък и ще трябва да дадеш подробен отчет пред Дисциплинарната комисия на Тепавицата за твоите самоотлъчки…
      Конкретно по аргументацията ти: една птичка пролет не прави! Точно на тебе ли да ти обяснявам, че и в западните страни има пълно капсулиране (или поне на преобладаващата част) от имигрантите: турци, арменци, албанци, евреи, негри, китайци и т.н.
      Хубаво е, че си антипод на песимистите, но трябва да бъдем и реалисти!
      Ако може някой да ми обясни с какво толкова е привлекателна ислямската религия?

      • Homofaber says:

        Ами то е много просто, друже Аман11бе. В тези държави изброени от теб, съществуват ясни закони, правила, наредби и прочее, които казват как живее обществото и т.н., които ти дават права, задължения и … наказания!!!
        И ако искаш да си част от това общество, ще живееш така, ако не чау- бау ти се казва!!! … 😉

        • Hombre says:

          Благодаря за моралната подкрепа, Фабер! 🙂

        • aman11be says:

          Благодаря, друже Фабер! И аз исках това да чуя. Та кой казвате в случая е за е…, пардон, за черпене? Малцинството или мнозинството?

      • aman11be says:

        Така е, капсулиране има, но трудно ще чуеш на улицата някой от постоянно живеещите в съответната държава да говори демонстративно на висок глас на език, различен от официалния за държавата. Аз поне не съм чувал такова нещо, освен от туристи. А у нас, ако може да ми покажеш 10 “римлянина” на улицата, които да говорят помежду си на български, ще черпя.
        А за исляма – може би привлекателни са парите на многобройните фондации от Саудитска Арабия, които се наливат за строежа на джамии и обучението на младежи за ходжи. Доколкото съм чувал и семействата им не остават “на сухо”.

        • Hombre says:

          Братко, не знам в какви аристократически среди се движиш, но твоята информация е съвсем сгрешена… направо не се колебай да извадиш пастърмата и отлежалото вино да ме черпиш! Не 10, а 100 “римляни” мога да ти намеря, които говорят развален български език помежду си. Некои даже не знаят ромейски език. Провеждал съм им устен изпит. 🙂
          Що се касае до това на коя точка си на земното кълбо, това не те оправдава. Виж героя на социалистическия труд Хомо Фабер, който винаги намира време, при това и трудова норма изпълнява…
          След като си открил причината за злото, не е лошо да се резнат парите на ислямските организации…

          • Homofaber says:

            Значи Еректусе не се колебай, ами извади една каса “Арманяк”, да ме почерпиш!!!

          • Hombre says:

            Фабре, ти не си ми грижа! Аман ми е грижа, при това голеееема! Виж последната редакция на моите послания до него.

  11. aman11be says:

    А къде съм ….. Познай по IP-то 🙂

    • Hombre says:

      Пак ли, бе? 🙂 Уредил си се на най-убавото место в Европа. Ако имаше приятели, можеше да ме поканиш заедно да пътуваме, останалите разходи аз сам щех да си поема. Но не би…

      • aman11be says:

        Това за “най-хубавото място в Европа” нещо напоследък май, май….. Виждам доста промени за последните 30 години и повечето, да не кажа всички, не са към хубаво. Разбира се, все още са твърде далеч от нас, но имам чувството, че вече тичат срещу ни и то с едно добро, за съжаление, темпо. Нейсе, друг път ще разправям по-подробно.

        • Hombre says:

          Запомни си приказката, Амане! Като се завърнеш, ще се препитваме… 🙂

  12. Pasi says:

    Буда
    Лекеджосън ни е Буда.
    С котараци. Няма чудо.
    От метрото със проценти,
    в митници – с еквиваленти.

    С дон Пашата, с Каратиста,
    Буда е на първа писта.
    А в цигарения бизнес,
    пръв за лапане курдисан.

    Алкохол или амфетки ,
    в сделки тъмни, кат пуретки,
    оправното ни момче,
    Буда все е на гюме !
    Паси, 06.02.2014г.

    • Hombre says:

      Паси, откъде ги намираш толкова секретни източници на информация? 🙂

  13. Homofaber says:

    Eро, аз не искам да се грижиш, за мен. Достатъчно съм големичък… :), една почерпушка само… И ще имаш средства, да си поемеш разходите у ябанджийско… 🙂
    Сподели, къде е тази грижа, където и ти искаш да си развяваш байрака 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, нали ти писах, че не си ми грижа?! И все пак, толкова ли си против некой да ти удари едно приятелско рамо?
      Питай Аман къде се намира… неговата кожа!

  14. Homofaber says:


    Ако не знаеш, ще се научиш, ти си любознателен … !!!

  15. Pasi says:

    В.”Курир”: Победителят в изборите Борисов – бруталният Буда
    Оказа се, че днес мненията на Паси и в.”Курир” са идентични!

  16. Homofaber says:

    Хърбеле, като триеш, извини се, както на Пасито се извини, нали си културен, представлявал си ни плодовете и зеленчуците в чужбина /както думаш тука/!!! Мислиш, че така става гладко, ама си и нащърбен.
    Присмял се някой за недостатъци, които и той притежава!!

Leave a Reply

