Работилницата на внучката ми

Това  издание е предназначено само за жени! Щото, нали знаете – луд на шарено се радва и туземците на мъниста! 🙂 Показаните бижута, с лека помощ на майката са дело на детето. Снимките не са много ясни, но отдалече си личи ювелирното майсторство. Даже и сайт си е направило, но има още да чете. Вече е създало достатъчно богата колекция, която може  да предложи за продан на Коледен базар. Цените са народни – между 1 и 5 лева! Комуто колкото се откъсне от сърцето… Полюбувайте се на част от нейните шедьоври:

Може Сандра да не успее да завърши с пълно шест 12-ти клас, заради физиката и математиката, но от сега се очертава да стане голяма модна дизайнерка на бижута. Да й пожелаем  успех, пред който да бледнее яйцето на Peter Carl Fabergé!

По желание на един строг критик и естет, качвам допълнително нови снимки на бижутата от сръчните ръчички на Сандра. Не забравяйте да кликнете върху снимката за уголемяване на образа:

Ето и една песничка, която тя си е избрала:

И накрая, да не пропусна да поздравя моята внучка по случай именния й ден, както и всички останали, които носят  името Александра, Александър, Цанка, Цанко:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Направи си сам and tagged . Bookmark the permalink.

37 Responses to Работилницата на внучката ми

  1. aman11be says:

    Честит празник на Сандра и на близките й! Да е жива и здрава и само да ги радва! А дядо й, ако може да поувеличи малко снимките, за да видим и ние какво е направило детето.

    • Hombre says:

      Благодаря, братко! За сега толкова може детето. Предстои да му преподам няколко урока по фотография и компютърен дизайн. А пък може би нарочно снимките не са по-детайлни, защото все още са фирмена тайна произведенията й… 🙂

      • aman11be says:

        Тъй, тъй… И кога ще е търгът в Sotby’s, че да лъсна цилиндъра? 🙂

        • Hombre says:

          Нема да е скоро… За сега може да си купиш некой уникат на Люлинския Коледен базар. След години цената на всяко изделие може да нарасне стократно. 🙂

  2. rusalka2013 says:

    Да е жива и здрава Сандра! Браво на детето – личи си, че е голям естет! 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, досещаш ли се като КОЙ е естет? И на кого прилича по акъл? 🙂

  3. Daydreamer says:

    Toва първо изречение – „Това издание е предназначено само за жени!“, два пъти ме спря да прочета статията вчера. Днес продължих напред и следващите неща ми оправиха настроението още от сутринта. Тънкият хумор отправен към жените, винаги ме е карал да се усмихвам 🙂

    Честит имен ден на Сандра – да е жива и здрава! Винаги я насърчавайте, когато става въпрос за подобни неща. В случая има и талант и желание – това е много по-важно от шестици по математика.

    Още помня как моите родители ме насърчиха, като бях дете в началото на 90-те. Казаха ми, че съм с две леви ръце и нямало смисъл да се занимавам с нищо. Още ми е забавно, като се сетя. Спестиха си пари и време в едни много гладни за България години и за това не им се сърдя. Сандра живее в по-спокойни времена, може още от малка да развие много неща.

    • Hombre says:

      Благодаря, Дриймър! Не съм се и съмнявал, че някой няма да прочете “изданието”. Напротив – забраненият плод е най-сладък и именно на това заложих. Щом и ти си го прочел, значи съм постигнал целта си… 🙂
      Това че родителите ти са смятали, че си с две леви ръце едва ли е повод да се вайкаш. Знаеш ли колко велики мъже са левичари? А пък ти имаш това предимство, че си не с една, а с две леви ръце!!! 🙂
      Който си има талант, ще го развие при всякакви обстоятелства, независимо от пречките, които ще срещне в живота. Примери бол.

    • Hombre says:

      Паси, вчера по една от телевизиите даваха филм за живота на Стив Джобс. Нестандартните хора са тези, които очертават контурите на новото време! Дано и от моята внучка излезе нещо свестно… 🙂

  4. Pasi says:

    Речта е много поучителна и малко неподходяща за абсолвенти,какъвто Джобс никога не е бил, но в нея има житейски попадения,които не са за подценяване.

    • Hombre says:

      Без съмнение!
      П.П. Все забравям да те питам – колко внуци и правнуци имаш? 🙂

  5. Кисса says:

    Сърдечен поздрав по случай именния ден на Александра! С извинения за закъснението, но през почивните дни не ползвам компютри. Бижутата са красиви, а цените символични. Догодина на 21 януари ще мина на тръс през София, ако може да ми запазите един комплект колие, гривна и обеци – от шарени мъниста, задължително. Сандра, дерзай, не се отказвай. Бъди здрава, обичай и създавай красотата, имаме нужда от това. И преразгледай ценоразписа. Идеята за сайт е добра, ако има кой да ти го направи и комерсиален – ще е чудесно. Колкото до цените – погледни тези на една твоя колежка Елисавета в ето този сайт:
    BAZARINO
    И един музикален поздрав, макар и със закъснение:

    • Hombre says:

      Ем Ем Ка, признателен съм ти, че проявяваш емпатия към моята внучка, сиреч и към мен!!! Понякога не знаеш от кое дърво каква свирка ще излезе… Пожелавам ти от твоите внуци да се пръкнат флейтисти (в най-добрия смисъл на думата)!
      П.П. Мога ли да те помоля да ходотайстваш пред Наско за внучката ми – да й направи един комерсиален сайт? 😀

      • Кисса says:

        Разбира се, че ще и ходатайствам. Прави ги безплатно за приятели. Интерактивни, с възможност за плащане през е-пей или с кредитна карта.
        А това е неговия личен сайт, където може да му пише директно Сандра, достатъчно е да каже, че е внучка на приятел на Константина. Сайта е именуван ADTECH на първите букви на Атанас и годеницата му Диана от Тетевен 🙂 Така, в пряк контакт, ще му обясни какво да включва като подстраници, ще му изпрати и графичен материал за публикуване. Аз ще говоря с него още довечера да го предупредя.

        http://www.adtech-service.com/

  6. Кисса says:

    П.П. А ако пожелае, Сандра може да си направи свой магазин, както е направила в този онлайн базар самата Елисавета:
    Чудните бижута на Елисавета

  7. Кисса says:

    Има цял живот пред себе си за учене…то що’т ний кат сме учили и преучили…та цъфнАхме и завързАхме 🙂

  8. Кисса says:

    Получавам, ама ако знаеш колко съм добра да ги харча…ум ще ти зайде. Току-защо платих две спални, които ще ми доставят на 22 януари, догодина. Да те очаквам ли за баш – майстор, или да се обърна към младоците, които фирмата изпраща ако поискаш 🙂

  9. Кисса says:

    П.П. Предай на Дриймъра да не се хАби… (Изгубено в превода)…

    • Hombre says:

      Кисса, останалата част от текста ти го приемам за мое сведение. Няма смисъл и то точно, когато правя PR кампания на моята внучка да си разваляме настроението.

      • Daydreamer says:

        Подкрепям напълно Hombre. В тази тема Сандра е под светлините на прожекторите. Мерси за пожеланието (каквото и да е било точно в неговата цялост), но нека да не е тук.

  10. Един приятел продаваше мартеници като за световно, защото се бе сетил, че подложката е нещо много важно за продажбата им. Докато другите си залагаха на традиционното бяло картонче, оня ги продаваше върху черно. И изби рибата, така и няколко години след първия проблясък. Не че не му бяха хубави мартениците, напротив (същото се отнася и за много от конкурентите му), но подложката (нейният цвят и добро оформление) изби конкуренцията.

    Та, ако внучката ти търси пазарно признание, то следва да се замисли за малките детайли, които правят разликата. Ако го прави за кеф – то трябват най-вече снимки с добра резолюция (за разлика от първите).

    • Hombre says:

      Ице, подозирам, че у теб дреме дух на голем бизнесмен! За твое сведение, когато аз учех дисциплината “Реклама” във ВИИ “К. Маркс”, ние, т.е. нашите икономисти отричаха необходимостта от реклама, като ненужно оскъпяваща продукта. Не случайно французите правят разграничение между реклама и тяхното publicité.
      П.П. Преподавателката ми асистентката Менчева вече е станала професорка.

      • Бай Хомо,

        Френският език ми е пълна мъгла, та си оставам в значителна степен без представа какво пише във френското уики. Но като завършил маркетинг зная, че има огромна разлика между реклама и PR, да не говортим за платено съобщение. Отделно, че маркетинговите комуникации вкарват в комуникационния микс и други елементи от маркетинговия, освен промоцията. Та, в конкретния случай, опаковката влияе върху това как потребителите ще възприемат същинския продукт – бижутата / мартениците. Но, рекламата си има и съдържателни свойства (не как да накара идиоти да купят непотребен за тях продукт – каквото е най-разпространенто мнение за нея).

        Голям бизнесмен може и да дреме у мен, но досега не съм го забелязал, иначе щях да го заръчкам да ми изкара малко пари. Всъщност съм си образован над средното ниво парий, който може да докара пари за някой голям бизнесмен, ако оня има нужда от него и слуша умните съвети. Разликата си е голяма.

        • Hombre says:

          Абе, щом аз ти го казвам с посребрените си коси, вервай ми! 🙂
          Що се касае до консуматорското общество, немаш си на представа колко идиоти в него се разхождат… 🙂

  11. Hombre says:

    Кисса, сега като хапнах и мислите ми потекоха отново…
    Пропуснах да ти кажа, че разговарях със Сандра и тя ми каза, че няма нищо против да изработи нещо за теб безплатно на ишлеме. Остава да потърсиш в скрина на прабаба ти некой забравен пендар. Може и цела торба със жълтици.
    И второ – кажи ми от кой сайт си поръчала спалните, щото и аз на мойта любовница требе да поръчам една…

  12. Кисса says:

    По отношение на първа точка, благодаря предварително. Пендарите на баба ми са отишли за закупуване на ниви, които комунягите и отнели, а сега ги върнаха на нас, внуци и правнуци, дето не знаем къде да си ги навр>м, а и ни липсва културата за отглеждане на земя.
    По втора точка – те от тука – мебеливарнамасив http://www.mebelivarnamasiv.com/index_bg.php?page=gallery&cat=2
    Познай кои съм си избрала. Кофтито е, че сайта не е за е-комерс и се налага дълга процедура за запитване, поръчка, получаване на проформа фактура с валутна банкова сметка, заплащане и…те така.

    • Hombre says:

      Тия мръсни, долни комуняги…! А да си чула колко селяни преди 9.IX. са били разорени и са им секвестирали имотите? Кисса, още ли живееш с илюзията за прекрасното минало? По ирония на съдбата, точно днес жена ми е подала документи за придобиване нотариален акт за нивите на дедо й… Тая тема автоматически няма да я коментирам повече, нито ще отговарям на зададени въпроси по нея… Да турим край на призраците от миналото.
      По т.2 одобрявам вкуса ти по принцип, защото си падаш по спални от масивно дърво, но имам още некои въпроси за уточняване… Аз казвам НЕ на креватите от талашит! От тоа мат’риал и шлифери се правят за последно сбогом…

      • Кисса says:

        С призраци живеете вие, червенотиквеничковчетата. Ама, че няма смисъл си прав.
        Нека Сандра опита да създаде една серия бижута в нашенски стил – мисля си, че ще има голям успех. Аз, лично тук от талашит нямам нищо, всичко е от дърво, Библиотеките са трисантиметрови дървени рафтове, поставени на метални стойки, закрепени на самия таван. Имаме и един стогодишен гардероб, изработен лично от дядото на Валтер.

        • Hombre says:

          Кисса, ще разговаряме само по това, което ни обединява, а не ни разделя. Съгласна ли си?
          Както ти е известно, децата са днеска така, утре онака… Не се знае докога Сандра ще има интерес към това хоби. Да не забравяме, че вече е навлязла в пубертета и на преден план се появяват други интереси…
          Имаме пълно съвпадение на мненията по отношение на “мебелите” от талашит!

Leave a Reply

