Музикален петък – CIII

Я, да видим с какво ще изненадате днес бачо си Омбре?! Не се отнася само за един човек, по-възрастен от мен, чийто портрет съм сложил на видно място в днешния ми пост.

Графе, тоя път искам отдалече да ти поръчам подаръците за мен, че миналия път бяха твърде дребни… Искам едно вълшебно килимче и една MasterCard Gold, като тая:

Само гледай да не е пак от КТБ! 🙂
Сложи си паметка пред огледалото, където вчесваш брадата си, та да не ме забравиш!Наближават празници и трябва да се пазарува. Искам и аз като теб да се направя на Дядо Мраз. Подсигурил съм вече и Снежанките…

Приемаме поръчки за Нова Година. Ценоразпис:
Снежанка и Дядо Мраз – 50 лв.
Снежанка без Дядо Мраз – 200 лв.

Малко момченце пише писмо до Дядо Коледа:
“Моля те, Дядо Коледа, изпрати ми сестричка!”
След известно време се получило писмо от Дядо Коледа:
“Няма проблем! Изпрати ми майка си.”

Специален поздрав от мен, най-послушното дете:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

35 Responses to Музикален петък – CIII

  1. Homofaber says:

    Добър ти ден, старче, дедо Мразе!
    Ама защо, дедо Мраз? Сега ще те погнат твойте политически антиподи и антиподки…! Дедо Мразе и ще ти река, като в казармата: “Свободно, поправи се, дедото е Коледа”! 🙂
    Един въпрос, като предложение! Има ли кол, при вашето представление със Снежанките? Щото и възрастните чекат Дедо Коледа/Мраз с трепет и нетърпение свойте нежни Снежанки… 🙂
    Пред децата няма да е въпитателно да играете със Снежанките програмката си, за възрастни! Та затова, моля дайте подробности за вашето представление, за което по европейски, Ви благодарим… 😉

    И вица за Дядо Коледа:
    Говорят си децата на мутри…
    – При мен вчера дойде Дядо Коледа…
    – Да, бе, той не е истински.
    – Истински е, проверих.
    – Как?
    – Питах го – колко струва Снежанка за нощ, а той казва – 50 лева. Веднага е ясно, че е от гората – не ги знае цените.
    И песен за всички, които помнят дядо Мраз… 🙂

    • Hombre says:

      Фабре, Фабре… рано-рано си се размечтал за нежни Снежанки, ама провери ли дали не ти миришат краката? Кол мога да ти осигуря по всяко време – хубаво подострен и от двете страни, а срещу допълнително заплащане и тубичка вазелин от най-хубавия лубрикант. Имам подарък за теб и DVD с най-разнообразни Снежанки, които да задоволят изтънчения ти вкус. 🙂

  2. Homofaber says:

    Еректусче, Еректусче… Колът си е твой инструмент, явно ползваш екстрите му, от едната и от другата му страна, щом го предлагаш!
    Значи, ползвай си и си го подостряй с теслата за ти е удобен!
    И само на Коледа и Нова година, кога прекаляваш с “Тройной одеколон”, явно ти требе ката ден кол, за да ти преминат халюцинациите от прекомерното пристрастяване с одеколона.
    П.П. И смени вазелина… Ти си съвременен човек, за да ти е убавиня, ще ти осигуря – НАТУРАЛЕН ЛУБРИКАНТ WET NATURALS SENSUAL STRAWBERRY, не съдържа глицерин и парабени и е с лек, приятен аромат на ягода. Напълно съвместим е за употреба с презервативи и играчки за възрастни.
    С удоволствие ще го ползваш, заедно с твоята играчка! 🙂
    Желаем приятни занимания!

    • Hombre says:

      Фабер, щом се заговори за садо-мазо и ставаш неуправляем!
      Радвам се, че си си получил одеколончето. Със здраве да го ползваш!
      Добре, пошегувахме се, стига толкова, че няма да може да се състои седянката. 🙂

      • Homofaber says:

        Еректусе, немаше нужда, според мен, за разговор за садо-мазо тема… ама ти искаш да споделиш… 😉
        Наистина, стига!
        П.П. А, по въпроса за уреда, май не разбра…! За Снежанките е да изпълняват програма, обикаляйки около него с бяла премяна… 🙂

  3. Homofaber says:

    E., за да е те така, нека звучи, МУЗИКА … 🙂

    • Hombre says:

      Мисля да ти предам ключа от Тепавицата и да продължиш да поддържаш блога без мен… 🙂

  4. Homofaber says:

    И още по-твърдо:

    • Hombre says:

      Глей да не потрошиш мебелите в Тепавицата, както си се развихрил… 🙂

  5. Daydreamer says:

    Homofaber, чудесен избор на песни. До една са ми любими – дори и Пинк 🙂

    Tъй като сте минали на по-твърда музика, ще дам любимото ми твърдо парче от Бийтълс. В него направо не звучат като себе си.

    • Hombre says:

      Язък, Дриймър! Мислех днес да си хортувам само с Фаберчо… 🙂
      П.П. Надявам се, че разбираш от хард хумора ми… 🙂

      • Daydreamer says:

        Това, че не се включих в горния ви разговор, не означава, че не съм се посмял. Жените да го мислят, като влязат, на мен си ми е добре с този хумор 🙂

        • Hombre says:

          И на Фаберчо му е добре, особено с вазелина… 🙂
          Чекай да видиш след малко какво ще избълва по мой адрес…

          • Homofaber says:

            Макар и със закъснение, Еректусче… радвам ти се!!!
            Виждам те усмихнат, както винаги разговорлив, весел…., явно НАТУРАЛЕН ЛУБРИКАНТ “WET NATURALS SENSUAL STRAWBERRY”, с мирис на ягода те прави на върха на щастието на твоята подострена играчка. А спускайки се надолу, надолу, по играчката си, все едно в рая в, “Ягодовите полета” на “Бийтълс ,… 🙂

  6. Daydreamer says:

    Като чух “Dust in the wind” се сетих за Scorpions, които преди време също я изпяха. Ако харесвате групата, чуйте техния вариант

    • Hombre says:

      Абе, карай… днеска е Black Friday! 😛

      • Hombre says:

        Чакам всеки момент да се появи един човек. Предупреждавам всички да не влизате в персонални пререкания! Само аз имам това право! Теренът е чист за всеки, който има добри намерения. 🙂

  7. Daydreamer says:

    Не съм тръгнал на война, да си пише спокойно.

  8. Daydreamer says:

    Не съм тръгнал на война, така че може да пише спокойно 🙂

  9. aman11be says:

    На “Black Friday” малко “Black Sabbath”:


    ……….

  10. aman11be says:

    И……

    🙂

    • Hombre says:

      АЙде бе, Амане… От сабахлем те чакам! Нали знаеш, че който работи в петъка не е на хубаво…?

  11. След като братко Аман е споменал Iron man, то политическата коректност изисква да споменем и Iron Maiden:

    • Hombre says:

      Христомире, и на тебе нема да строша хатъра…

      • Позабихме към твърдото. В бъдеще, поне аз, поне през повечето време, ще се старая да не прекалявам с твоето гостоприемство.

  12. генек says:

    Вчера починал Станислав Микулски… Отиват си актьорите, остават каракьозчиите…

    • Hombre says:

      Лека му пръст на кап. Клос! Но и ние си имаме не по-малко големи артисти от онова време.

      • Hombre says:

        Карагьоз не е само вид риба, а аналог на Иванушка глупака в гръцкия фолклор. Има го в безброй много анимационни филмчета. Антипод на Хитър Петър. Начин да обидиш някой грък, като го наречеш Карагьоз. Ето така изглежда:

        • aman11be says:

          Кой от двамата? 🙂
          Щом сте рекли Iron Maiden, нека е Iron Maiden: 🙂

          • Hombre says:

            Амане, днес много некрофилски го раздаваш… По-добре нека да е лято… 🙂

  13. Графът says:

    И това доживях – рекламно лице да стана! 🙂
    Ама Омбре, поне малко по-така да бях, не такъв разплут дядо! Нали затова е онлайнът. Като ще е реклама, реклама дае! Нещо такова, например
    http://www.dancingsantacard.com/bg/?santa=10086

    • Hombre says:

      Скъпи Графе,
      Не виждам основание да се срамуваш от външния си вид. Де да можем и ние на твоята възраст да изглеждаме толкова разплути. Бъди жив и здрав и да не забравиш да ни поканиш на стогодишнината си!
      Клипчето много ми хареса. Искам още!!! 🙂

Leave a Reply

