Музикален петък – CIV

Настъпи дългоочакваният миг! На днешната дата се навършват точно 3 годинки, откакто се залових с тая непосилна задача – да направя собствен блог, публикувайки първата си творба, след регистрацията във WP. Добър или лош блог, вие ще кажете…

По съвет на един колега блогър (по-стар от мен в занаята), празнува се толкова дни, колкото години се честват… И аз реших да спазя това правило. А после, пак според него, махмурлукът е толкова дни, колкото си празнувал…

За мен, на първо място винаги е стояло приятелството, а след това – работата и удоволствията. Факт е, че се сдобих с много приятели във ваше лице и нито един изявен враг! Това, което успях да постигна го дължа на всички  вас, които отделихте време, за да споделим онова, което ни вълнува, да се почувстваме по-близки един на друг и да докажем, че ние българите не сме браунови частици. Убеден съм, че можем да работим и в екип, тъй като имаме доста сходна ценностна система.

Ето ви един виц, който лично ме касае. Преписал съм го без всякаква редакция, не съм променил дори и една точка или  запетайка:

В България няма да се качи възрастта за пенсиониране за мъжете на повече от 68 години.
68,15 години е средната продължителност на живота на българския мъж.
Ура, аз навърших 68 години, 5 месеца и 24 дни! Пенсионер да се наричам, първа радост е за  мен! Наздраве на всички! 🙂

Каня всички, които се чувстват мои приятели на купон. Всеки може да си дойде с пиенето и мезето, без ограничения в количествата. От мен ще бъде подредбата на софрата, като тая:

Може ли на днешния ден без селебрейшън?

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Празници, Good news and tagged , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Музикален петък – CIV

  1. Homofaber says:

    Така си е, Еректусе, в това никакво наше и международно положение, какво му остава на човек? Яж, пий, носи си новите дрехи и такованка да правим /знаем си що е/…! 😉
    Но само ядене, пиене при теб, като смел като боец-ветеран не е естествено, затова очакваме ката ден да си на бойния си пост…

    За да стане така, че…

    И революционен поздрав….

    • Hombre says:

      Може да се каже, че след тези твои думи, вече се се заредих с революционен плам! Остава да грабна лопатата, пардонь – винтовката и да започна да творя живота нов… 🙂
      П.П. Картинката “Каждый удар молота – удар по врагу” я срещнах още на едно място тази сутрин. Сигурно ползвате едни и същи източници… 🙂

      • Homofaber says:

        Лопатата да грабнеш с революционен пламък е по-добре, даже отлично!
        Хем полезно, хем здравословно… 😉
        А стига революционно положение, макар че, както се е завъртял светът, знае ли човек…! Нека се пее за либофф… 🙂

        • Hombre says:

          Така да бъде! Само не разбрах – здравословното не е ли също полезно?

        • Homofaber says:

          И великите, Rainbow … да ги слушаш, също е много здравословно …:)

          • Hombre says:

            Е, па, я саде “Rainbow” слушам. Закъснел си с предписанието… 🙂

  2. aman11be says:

    Честит празник на Тепавицата, тепавичаря и ….. според вица трябва да добавя “вся остальная …..! Но тъй като тук сме се събрали като цяло не “непьющие”, няма да го направя. 🙂
    Хубаво нещо са годишнините. Хубаво е и че Тепавицата лека полека влезе и в детската градина. Дай Боже, да доживеем и абитуриентския й бал! 🙂 Колко му е, ако си подсвиркваме това:

    • Hombre says:

      Благодаря, братко! Нещо ми се губиш напоследък, но сигурно имаш сериозна причина…
      Какво приказваш – до абитуриентски бал ли само да я докараме? Генек ми обеща юбилей да отпразнуваме – сиреч 50 години от полагането на първия камък на Тепавицата.

      • aman11be says:

        Step by step! Step by step. Генек е стратег, аз започвам от тактиката. 🙂 Така са ни учили в оная “ковачница” под Баала баир. 🙂

        • Hombre says:

          Откакто създадох това произведени на изкуството, наречено “Тепавицата”, от ден на ден ставам все по-умен!
          Амане, продължавай все така да ръсиш мъдрости! 🙂

  3. Homofaber says:

    Бе, ти ги слушаш “Rainbow” – да ти кипне кръвта революционно… 🙂 Но, я нещо за успокояване, от времето, кога си бил личен момък и друго ти се е въртело в главата… 😉

    • Hombre says:

      Па, я и сегиз съм си личен момък! Питай кака ти Хомовица, ако не верваш…
      Фабер, пусни ми и друга успокоителна музика, че преди малко един арапин от “Левчето” ми вдигна кръвното. Върви до мен като поклисар, сакън да не му свия нещо от скъпоценната стока…

      • Homofaber says:

        Еректусе, нема да ходиш в “Левчето”, ти си за “Кореком”, ама го нема веке…
        Те ти хапчето, макар и със закъснение, сигурно ще подейства на болния…

  4. Светла Павлова says:

    Да се разпиша и аз в честитилите, а? Този път официално!
    Бъди жив и здрав, Омбре, запази бистри остроумието и сладкодумието си!
    Едно предколедно поздравче от мен:

  5. Pasi says:

    Аз те поздравих вече, но от твоя блог искам да поздравя още и собственика на един четен сайт: “Афера”.
    Наоколо е биосфера:-
    море и плаж – живот тупти.
    А мислещият чрез „Афера”,
    разнищва, чеше дет сърби.

    А Весето е тарикатка,
    брилянтни източници- бол!
    Компас към новата загадка,
    и сопа за разюздан трол.
    Рasi, 04.12.2013

    • Hombre says:

      Паси, това че си ме поздравил един път не пречи и втори път да го направиш! От повече глава не боли… 🙂
      П.П. Не пропускай утрешното празнично издание на Тепавицата!!!

  6. rusalka2013 says:

    Като в приказките – три дена яли, пили и се веселили. 🙂
    Така да бъде и в тепавицата – всеки ден нова изненада!

    • Hombre says:

      Русалке, още ли не си се гмурнала в морските дълбини в обятията на Морфей? Айде, легай си, че утре рано требе да ставаш и да съчиняваш приветствено слово за некой твой колега… Ако нищо не си измислила, надникни утре първо в Тепавицата!

Leave a Reply

