Пощенска кутия

Вчера наистина ме беше обхванал голем мързел, който се превръща в хроничен canapis voulgaris, та затова пропуснах една анамнеза за моето здравословно състояние… Радостното е, че дори и без да пиша ново есе, вие продължавате да ми пишете. Благодаря за вниманието.

Тъй като старата пощенска кутия се задръсти, вследствие на една тема, предизвикала доста противоречиви чувства и поради тази причина вече закрита, поставям нова кутия, в която имате възможност да ми изпращате писма със следното тематично съдържание:

  • похвали и оплаквания* до съдържателя на Тепавицата;
  • писма на зрители за сполетялото ги внезапно щастие;
  • зов за помощ, ако некъде ви сърби и нема кой да ви почеше…;
  • просба от гладен или жаден – да заповяда, ще го нагостя с каквото Бог дал…
  • при поискване, ако некоя млада булка е пострадала от наводненията в нашата страна, мога временно да й осигуря покрив над главата и топла постеля;
  • приемам всекакъв род честитки и поздравления по случай Коледа и Нова година;
  • покана до мен за рожден ден, имен ден, сватба или кръщене. Може и без повод;
  • молба за консултации за щастлив брачен живот и сексуално дълголетие, при гарантирана пълна дискретност от моя страна;
  • само да напомня, че благотворителната кампания за набиране на средства за бедстващите пенсионери не е приключила. Колекционирам левчета, приемат се банкноти и с лика на Алеко Константинов.

Очаквам с нетърпение вашите писма  и с радост ще ви отговоря, стига да  мога…

* не си правете труда да се оплаквате от мен, защото ще ви изтрия 🙂

Каква песен искате? ще публикувам първата, която ми изпратите тук на това  място.

Следващата песен е по препоръка на Daydreamer:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор and tagged . Bookmark the permalink.

41 Responses to Пощенска кутия

  1. Daydreamer says:

    Не следих спора последните два дни. Вече съм го чел на няколко пъти в други дискусии, тогава пак не се стигна до консенсус. Песента поздрав е на Pet Shop Boys – It’s A Sin. Част от текста, който ще се опитам да преведа, звучи така. Който се познаех в него, да се замисли 🙂

    Когато погледна назад в живота си,
    винаги е с чувство на срам,
    аз бях този, който винаги обвинява

    Каквото и да правех,
    без значение къде, кога и на кой
    има едно общо нещо
    Това е греха (2х)

    Не се карайте чак толкова крайно. И не се обвинявайте за това, че от другия е зависело да стане рай в България, но защото е гласувал или не е и не е станало. Глупаво е да се карате точно за това. 🙂

    • Hombre says:

      Дриймър, ако не си разбрал, темата, за която споменаваш я приключих.
      Благодаря за съвета, който ми даваш!
      Твоята песен я слагам на видно място в Тепавицата… 🙂

  2. Homofaber says:

    Според мен, Еректусе, в твоята жертвоготовност – “…. пострадала от наводненията в нашата страна, мога временно да й осигуря покрив над главата и топла постеля”/, се крият неприкрити помисли, които преди Коледа ще доведат до бури и разрушения из Люлинград от гнева на богинята Хера, пардон, Кака Хомовица … 😉 и риванолови компреси …;)
    И ще си скубеш косите, що ти требеше на баир лозе да поставяш въпрос на младата булка, като се праиш на лирическия герой на големия наш творец, Трендафил Акациев … 🙂

    ВЪПРОС
    (в творителен падеж)
    Тоз въпрос ти шепна ухом
    да ми се дадеш изцялом.
    Няма аз да падна духом
    докато не паднеш тялом.
    Тоз въпрос ти шепна първом.
    Откликни на него щедром.
    Ако се обърнеш гърбом,
    ще ти го поставя ребром.
    После като си омръзнем,
    пак ще се обърнем гъзнем.
    Трендафил Акациев

    Ха и музичката…

    • Hombre says:

      Фабер, трогателна е твоята загриженост за моето здравословно състояние, ама нема нужда…
      Дрйммърът те изпревари с песента, така че, ще се задоволиш с второто място. 🙂

      • Homofaber says:

        Благодаря, аз вече съм отразен в класациите… 🙂
        Нека се даде път на и младежта… 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, така както си отразен в класациите, така можеш и да отпаднеш…
          За останалото – знаеш защо и не ме питай… 🙂

          • Homofaber says:

            Еректусе, всеки е ковач на собственото си щастие: «Faber est suae quisque fortunae». — Салустий.
            Всичко е “изковано”, постигнато, в общи линии… 🙂

          • Hombre says:

            Благодаря, Фабер! Не го знаех – ще го имам предвид в бъдеще… 🙂

  3. rusalka2013 says:

    Ето един любопитен коментар по друга злободневна тема:
    ‘Южен поток” и подменените факти

    • Hombre says:

      Благодаря, Русалке! На съда всичко е ясно – да влезе убитият…
      П.П. Иван Бедров се опитва като Соломон да ни каже каква е истината, но в някои неща много бърка. Най-малкото, не се знае кога ще ни врътнат кранчето на тръбата минаваща през Украйна…

      • aman11be says:

        Що да не се знае – зимата. Както винаги.

        • Hombre says:

          Е, ти си позволяваш да обясняваш като на дебили, но не всички можем да бъдем като теб…! 🙂
          N.B. Да не се разбира като квалификация, че ти си дебил! 😛

          • aman11be says:

            Добре ми мажеш ските за втори път от вчера. Разбрах тънкия намек. Ще го имам изпредвид. 🙂

          • Hombre says:

            Да, ама с най-хубавата вакса! После кажи, че не съм ти приятел… 🙂

  4. Homofaber says:

    И ощe, да ти кажувам … Колкото си по-открит, толкова си по-добра мишена!
    Така, че винаги ще има, всекакви “Вилхелмтеловци” … 🙂

    • Hombre says:

      Днеска ми върви само съвети да получавам. Но никой не се сети да ми прати некое левче… 🙂

  5. генек says:

    Пак пращам левчета…

  6. Pasi says:

    Шистоваците вече атакуват, че “Няма време!”… Протестите почнаха!

  7. генек says:

    Нещо тишина днес…
    Малко музика…

  8. aman11be says:

    Днес една от дамите в Тепавицата има рожден ден. Честит рожден ден, Кисса! От здраве, щастие, късмет и още много рождени дни да не се отървеш!

    • Hombre says:

      Щом е такава работата, Амане, едно поздравче и от мен за виновницата:
      Happy birthday, dear Константина!
      Няма нищо да ти пожелавам… Бъди такава каквато си – мила, неповторима и незабравима! Да ти се случи това, което си намислиш. Внимавай какво ще си пожелаеш! 🙂
      Поздравявам те с една любима моя песен в знак на безграничната ми обич към теб (клоняща до безкрайност):

      • Кисса says:

        Мили Ми Омбре (ММО), благодаря ти от сърце за добрите (абсолютно незаслужени от мен) чувства, които изпитваш по мой адрес. Обожавам Yanni, имам му почти всички концерти и не ми омръзва никога да ги гледам отново и отново. Благодаря за поздрава! Любовта е всичко!
        П.П. Пожелах си да се видим наживо догодина, в края на януари на варненски терен. Наемам се с организацията, Аман ще помогне с идеи. За теб, Юлка и Русалчето, спането осигурено от мен. Добре ли внимавах с пожеланието?

  9. Homofaber says:

    Шо море макята тана, гусин о.р. генерал? … 🙂
    Хептен си го ударил на уволнение, както се казваше едно време в казармата.
    Не ти знам точния ти чин, ама там требе да е … 😉
    Ко става с твоята особа, ойде нанекъде си, и не се виде? Болен ли си, или недоволен? … 🙂
    Или поганци-мутанти, бутнаха касите с “Арманяк” в мазето?
    Я вземи излез, разходи се, да се прочисти душата твоя, идват хубави празници!!!
    Все пак днес е Музикален петък, дано музиката ти вдъхне добро настроение … 🙂

  10. Homofaber says:

    И още песни от доброто старо време … “Дубровнишките трубадури”, бяха на “Златния Орфей”

    • Hombre says:

      Ефрейтор, от къде ги вадиш тия юбави песни! 🙂

      • Homofaber says:

        Който търси намира, нали и вие правите така …. търсещи, гусин генерал о. р.? … 😉
        Те още юбави песни ….

        • Hombre says:

          Според Наполеон, всеки войник носи маршалски жезъл в раницата си? Може и тебе да те огрее, Фабер… 🙂

          • Homofaber says:

            Откакто съм се осъзнал и изградил, като човек, Еректусе, винаги ми е раницата Маршалския жезъл !!!
            НАПРЕД, НАПРЕД, НАПРЕД !!!

          • Hombre says:

            А-така!!! Една крака напред и две назад! И много те мола да престанеш да риеш като диво прасе и да ми “доказваш” какъв съм… Аз си знам по-добре от теб! 🙂

  11. Разбира се от всичко, не вдяваме за защо бе преименувана рубриката. Надявахме се да бъде запазена марката за музикалните петъци, ама Реал си продадоха кралската корона, Барселона си продадоха раетата, та остава бедния ни тепавичар да го оставим на финасовите акули без пари.

    Малкият петък прерастна в големия, на кого ли сме потрябвали няколкото десетки-стотици-хилядя-милиони на този сайт, че да си унищожи най-живата рубрика?

    Путин-Кремъл; Обама-Меркел – ние просто искаме да живеем щастливо. Но не става. Идват шистов газ, ГМО, кой знае какво още решение на пубери инженери, невникнали в сложносттта на живота. Или надяващи се тях да ги прескочи, както и наследниците им. Или някои от тях освен интелигенти, ще се появят и като хора??? Тъпи надежди, но малко ни греят.

    • Hombre says:

      Христомире, още си твърде млад за да се предаваш… Вашето и нашето бъдеще е във ваши ръце!
      Питаш защо съм закрил най-хубавите рубрики. Не съм ги закрил, но сили нямам. Чакам подкрепление от ваша страна, но нещо не се получава… Може би следващият път… 🙂

  12. генек says:

    Хайде малко за настроение… Всичко е от настроението…

  13. генек says:

    И малко от юга…
    Varka Sto Gialo

    Bithikotsis – O Kaimos

  14. rusalka2013 says:

    Е, не! Това не може да продължава повече така! Направо е скучно без новини от Агенция “Тепавица”! 🙂

    • Hombre says:

      Русалке – не може, ама както виждаш – може… 🙂 Научете се и вие да захранвате Тепавицата, не само аз…

  15. Homofaber says:

    Крачките са безброй и без спиране, Еректусе и все НАПРЕД, НАПРЕД, НАПРЕД ….
    За доказването, никой не доказва, а и няма такъв стремеж, напротив има питания от твоя страна? … 🙂
    И пак песен, като нема петъс, тогава събота…

Leave a Reply

