(Мало)важно съобщение

От сега нататък, скъпи мои приятели и доброжелатели, ще се появявам по-рядко в Тепавицата. Причината е съвсем проста – уморих се, а пък и Коледни празници наближават… Но, вие все така продължавайте редовно да следите какво става и какво не става в това ваше любимо място за посещения. Може  пък и да ви изненадам, когато най-малко очаквате.

Проблемът с „Огледалце, огледалце, я кажи…” се превърна в международен! Вече от три точки на земното кълбо, чрез мои приятели, постъпи информация къде да го търся това чудо на чудесата и колко ще ми струва цялото удоволствие.

Специално за един човек, който изрично ме помоли да не споменавам името му, следва публично да заявя и дебело да подчертая, че изрови света за да ми реши проблема! На път съм да постигна небивал успех, благодарение на него, за което искам да му изкажа специална благодарност! Даже съм склонен да го повозя в моята прекрасна лейди с монтирано ново огледалце. Така, както се пришиват копчета на балтон, така ще бъде и с моята Тойота – ще й пришия чисто ново огледало! Нека бъда правилно разбран – маловажното съобщение е за това колко често ще се появявам пред вас с ново есе, а важното е, че има хора с добри сърца, което съм длъжен да отбележа. Ако не ги е срам, нека си кажат кои са!!! 🙂

За да не бъде съвсем постен гювечът, ето ви серия от не съвсем лоши вицове:

Истински обяснения писани след катастрофи

Тръгвайки на работа в 7 тази сутрин, изкарвайки колата от гаража на улицата, се сблъсках с автобус. Автобусът беше подранил с 5 минути.’

‘Инцидентът стана, защото с едното око наблюдавах камиона отпред, с второто – пешеходеца, и с другото – колата отзад.’

‘Започнах да намалявам скоростта, но колите отпред бяха по-неподвижни, отколкото мислех.’ Всички останали писмени обяснения може да видите ТУК!

Нещо което си заслужава да видите. Челен удар, като моя – на това клипче:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to (Мало)важно съобщение

  1. генек says:

    Ами има нужда от почивка. Аз, например, понеже сега подготвям някои неща в края на годината, усещам затруднения при подготовката на сайта. Но мисля да работя до 23 декември, после да ударя една почивка до 3 януари.
    Предлагам ти също да отдъхнеш десет дни.
    Полезно е…
    И за теб, и за гостите. Малко пости в кръчмата…

    • Hombre says:

      Генек, аз съм на принципа “Никога не казвай никога!”. Шило в торба не стои. Днес може да ме мързи, утре да ми се прииска много да пиша… Така че, не пропускай редовно да проверяваш какво ново-вехто има в Тепавицата! 🙂

Leave a Reply

