Музикален петък – CV

След кратка пауза, само за да проверя вашата мисловна дейност, качвам отново любимата ви рубрика. Зер, може ли баш пред Коледа без музика и танци? За хумора – да не говорим… Който е със закърняло чувство –  не тука!

Ако в нашата държава имаше само малки и големи петъци, щяха да съществуват реални шансове да стана тепавичар стохилядник! Не и без вашата неоценима помощ в това благородно дело. Дълбок поклон на всички вас! Ако я нямах тази занимавка, сигурно щях да почна да шия гоблени или да продавам семки и бонбонки на пазара в Люлинград. Проверил съм – тая ниша все още е незаета. Или пък ще се чучна на едно трикрако столче пред РПУ-то и хем ще ме пазят, хем ще продавам семки на полицаите, особено на катаджиите, с цел да им  минава по-бързо и приятно  времето…

Както си му е редът, за увертюра и настройка на вашите гласни струни (може да смажете гърлото и с мааалко ликьор) са следващите няколко реда:

Единствената разлика на английските автомобили от останалите е, че жена ти мрънка от ляво!

За мъжа шофирането на кола е като секса – всеки си мисли, че е по-добър от другия.

Само истинските приятели могат да дойдат в твоя дом, да отворят хладилника ти, да извадят бира и мезе и да те попитат: “Искаш ли?

Резултатите от анкета на собствениците на Ферари и Ламборгини показват сериозни конструкционни проблеми в тези автомобили. Краката, които са достойни да се возят до шофьора, не се събират в тези автомобили!

Тази година и колата ми е украсена коледно – всички лампички светят – за бензина, за спирачките, за маслото…

Шофьор, любител на скоростното каране, качил стопаджия. Пристигнали, спрял и попитал пътника:
– Радвате ли се, че Ви докарах жив?
– Да се радвам!? Не е точната дума… Аз съм изумен!!! (това не е виц, а истинска история, която се разигра между мен и един адвокат, който през цялото време на пътуването дъвчеше бисквити, за да не му стане лошо. Но преди това си го изпроси…).

По молба на една моя тайна обожателка, пускам ви едно фолк изпълнение:

Бъди човек: Подари топла коледна вечеря на пенсионер в нужда!

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

76 Responses to Музикален петък – CV

  1. генек says:

    Dravograjski oktet – Tri sulara su

    Помня я от петдесетте – още малък, малък…

    • Hombre says:

      Благодаря, Генек! Па, много помниш, бе… Сигурно спазваш зимната диета и много риба ядеш… 🙂

  2. В чест на едни Ваши терзания напоследък:

    • Hombre says:

      Благодаря, Христомире! Само че, това не са терзания, а приятен гъдел… 🙂

  3. Homofaber says:

    Нема лошо, Еректусе да си влюбен, па било и в…. car!
    Човекът е устроен да е влюбен…
    Лошото е, когато в никого и в нищо не си влюбен.
    Тогава си немил-недраг, като вълк единак…

    • Homofaber says:

      И нема време … 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, освен във всичко друго, аз съм постоянно влюбен в себе си… 🙂 Ти как си? 🙂

      • Homofaber says:

        Еректусе, аз пък съм така!!! … 🙂

      • Pasi says:

        А понякога посягаш ли си?

        • Hombre says:

          Не само си посягам, Паси, а понякога се самоизнасилвам… 🙂

          • Добре, че не сте влюбен в някой друг. Щеше да бъде голяма драма, писане из вестниците и (може би, но едва ли) съдебни преследвания.

          • Hombre says:

            Христомире, много са хората, в които съм влюбен – като започнеш от Бе-Бе (да не си помислиш Бриджит Бардо) и свършиш с ирландската овчарка. Става дума за чиста, платоническа любов… Мен пък за какво съдебно да ме преследват? 🙂

          • За изнасилване да Ви преследват, за какво друго?

            Това Бе-Бе да не е Буда Борисов? Как да е, много жени са влюбени в него (а и немалко мъже – без майтап), та разбирам. А за ирландската овчарка не мога да го вдяна, то си е супер перверзия.

          • Hombre says:

            Позна!!! Будата е моят идол, сложил съм си го над леглото като икона! По три пъти на ден се кръстя пред неговия божествен лик! За овчарката – нищо не мога да кажа за свое оправдание. Би било перверзия, ако любовта ни не е споделена… 🙂

          • В такъв случай поздрвявам Вас и Вашите възлюбени с песен от подходящи музиканти:

          • Hombre says:

            Ице, ами ако и ти си в списъка на моите възлюбени? 🙂

          • Ще внимавам къде замръквам, когато съм на гости 🙂

          • Hombre says:

            Не си опитал, не ти е харесало… 🙂 (цитат от Георги Парцалев)

          • Значи ще внимавам и кого каня на гости.

            А Парцалев е готин, както и Вие, и Меркюри. Нищо, че сте минали от другата страна на дъгата 🙂

  4. Кисса says:

    Утре е Игнажден, та да внимавате кой ще ви полази пръв в дома/тепавицата. Честит имен ден на Светла и на Аман. От здраве и берекет да не се оттърват!

    Това го помня от най-добрите ми години…две години преди да се омъжа за майстора на спорта по фехтовка …

    • Hombre says:

      Благодаря за предупреждението, Кисса! Очаквам дедо Коледа да ме споходи. Него да го допускам ли, или да си чака реда?
      Аман пак ли има имен ден? За Светла не знам – нека си каже… 🙂

      • Homofaber says:

        Не е само до предупреждение, Еректусе! И до усет си е…

        • Hombre says:

          Разбрах те, Фабер! Дано и ти си ме разбрал… В навечерието на най-светлия християнски празник трябва да бъдем добри и изпълнени с любов към всеки, който българска майка го е раждала!

          • Homofaber says:

            Нищо не си разбрал, Еректусе, ама по твоя си начин, казваш че си разбрал…[CENCORED]
            Да бъдем добри и изпълнени с любов към всеки, който българска майка го е раждала – дали го правят хората постоянно, не само на празниците?

          • Hombre says:

            Фабер, ти мене уважаваш ли ме? Сетих се за една стара народна мъдрост: „Тарикат човек си трае…” 🙂

  5. Pasi says:

    Вова скръцна леко зъбки.
    Баце го побиха тръпки…
    След разходка из Европа,
    на колене пред мечока!

    Паси,19.12.2014г.

    • Hombre says:

      А така, Паси! Доразвий темата. Гледай утре да си си вкъщи, за да те полазя на именния ти ден!

  6. rusalka2013 says:

    Само за да не си помислят някои хора, че не уважавам тепавичаря и неговите сподвижници, ще ви пусна една Коледна песен:

    • Hombre says:

      Русалке, отдалече започваш… Всъщност, време му е вече да помислим какво ще има на трапезата за Бъдни вечер… 🙂

  7. Светла Павлова says:

    Благодаря на Киса, че се е сетила за мен. Това беше много мило. Да си кажа правичката, малко се обърках с моите именни дни 😀 – оказва се, че името ми се свързва с някои личности и светли събития от християнството. Нямам нищо против да имам няколко именни дни – ще черпя всеки път. Какво по-хубаво от това.

  8. rusalka2013 says:

    Петъчната тепавица нали беше за шеги и закачки? Ето, една истинска случка. Тинейджър пазарува с баща си: Тате, остави тези панталони! На тях не пише Made in China. Значи са менте! 🙂

  9. aman11be says:

    И аз благодаря на всички, които са се сетили за именния ми ден (поредния и последния за годината)! За да няма недоразумения, ще спомена датите, на които би трябвало да съм именник. Ако някой знае нещо друго, да допълва. 🙂
    02.01.; 06.02.; мисля, че и около първа пролет имаше един ден, Цветница, 08.11. и 20.12. Дадена ми е възможност да наваксам това, че досега не съм празнувал нито веднъж имен ден. 🙂

  10. Светла Павлова says:

    “Събрали се в Чистилището трима,умрели в една и съща секунда. Дошъл Свети Петър и започнал да ги разпитва как са умрели за да ги разпредели за Рая или Ада.Първият започнал разказа си : Връщам се аз от командировка,влизам в спалнята и какво да видя ! Жената трепери,а на стола стоят сгънати мъжки риза и панталон.Побеснях ! Обърнах апартамента на опаки ама никого не открих ! Излизам на балкона и гледам един по потник и боксерки бяга,ама чак петите му в задника удрят ! Твойта мама викам си сега те пипнах!Огледах се да му хвърля нещо ама пусто няма…..Само хладилника.Прежалих го !Вдигнах го и го хвърлих.Да ама ризата ми се закачи за дръжката и аз полетях с него от 5 етаж. Вторият започнал разказа си: Абе правя си аз кросчето и вече на финала нещо ме цапардоса в главата и повече не помня ! Третият въздъхнал и казал: Абе стоя си аз в хладилника…..” 🙂 🙂

    Това е усмивка за главния тепавичар, нищо, че пак се опитва да ме отреже 😉 .

    • aman11be says:

      Събрали се в Чистилището три жени. Не се казва кога са умрели. 🙂 Свети Петър почва да ги разпитва. Пита първата: “Ти, освен с твоя мъж, спала ли си с други мъже?” “Ами спала съм. С който си поиска.” “Влизай. Първи отряд.”.
      Пита същото втората. “Ами освен с моя съм спала с още един мъж.” “Влизай. Втори отряд.”.
      Пита третата за същото. “Не, не съм спала с друг мъж.”. “Истина ли казваш? Тук не се лъже.” “Не лъжа. Истина казвам.” “Чакай малко. Шефе, тук има една дето не е спала с друг освен с мъжа си. Проверих, истината казва. Какво да правя?”
      Отгоре се чул гръмовен глас “Я и тегли една …. и във втори отряд. Няма заради нея да откриваме нов отряд, я.”.

      • Hombre says:

        Амане, а как стои въпросът за такива като мен, подозирам също и за теб? Колко отряднички трябва да ни пазят, когато ни дойде времето…?

  11. Светла Павлова says:

    Той:
    – Истинският мъж трябва поне веднъж в седмицата да не спи в дома си!
    Тя:
    – Аха, за да може друг истински мъж да има къде да изкара нощта… 😀 😀

  12. Светла Павлова says:

    Бащата мие чиниите, момченцето ги бърше, а майката играе на карти в другата стая със съседките. По едно време жените се скарват и започват да крещят. Бащата тежко въздиша. Момченцето тихо:
    – Трябва да сме благодарни на съдбата, тате. В някои страни мъжете имат по 5-6 жени. 😀

  13. Светла Павлова says:

    Зад всеки успял българин, стои поне един друг българин, който мърмори:
    – Откъде изкара тея пари, бе, да ти … майката!

  14. Hombre says:

    Честит имен ден, Светле! Бъди жива здрава и все така лъчезарна! Раздавай усмивки и любов и Бог ще те възнагради!
    Искам да те помоля да кажеш пред цялата тепавичарска общност кога съм те отрязал?! Ако намекваш, че не съм те поздравил подобаващо на днешния ден, то е, защото реших, че не празнуваш религиозни празници, по същия начин по който не отбеляза и моя имен ден. Има ли нещо друго, което не съм направил както трябва? В случай, че отговорът е да, то е било съвсем неволно… Прощавай…
    Благодаря за хубавите вицове!

  15. Светла Павлова says:

    Иха, че е хубаво чужд мъж така сладко да моли 😀 ! Само др. Павлов ми е шушукал по-нежно от тебе 😉 . Възможно и нищо да не е, но вече няколко пъти в Тепавицата ми се налага да си изписвам името и имейла, за да изпратя текст. Та си помислих, че си правиш таш…, извинявка… майтап 😉 .

    • Hombre says:

      С една малка забележка, Светле… Няма чужди мъже и чужди жени!!! 🙂

  16. Светла Павлова says:

    Мхм, прищяло му се на комуниста чуждо 😛 😀 …
    П.П. Какво стана с огледалото на колата?

    • Hombre says:

      Поне за мен, ти не си чужда! Ако аз съм комунист, то ти си… само от благоприличие нема да ти кажа.
      Огледалото пътува вече пети ден с куриер на DHL…
      И понеже мразиш коли с десен волан, специално подбрах един виц за теб:
      Катаджия спира автомобил за проверка.
      – Добър вечер! – казал катаджията.
      – До’р вечир – отвърнал водача на превозното средство.
      – Вие май сте употребили алкохол ми се струва?
      – Пил съм дааа.
      – Какво пихте и колко?
      – Ами Днес жених дъщеря си и преди церемонията с приятели изпихме по няколко уискита за кураж, после в църквата пихме вино, в ресторанта шампанско и после толкова ги смесихме, че вече не помня. Ама пихме и няколко литра бира и пак уиски.
      – Вие подигравате ли се с мен? Не виждате ли, че ви спира служител на полицията за проверка и алкохолен тест?
      – А вие не виждате ли, че колата ми е от Англия и жена ми е зад волана!?

  17. Hombre says:

    Светле, понеже непрекъснато обвиняваш „лошите” комунисти за всички злини на света, горещо ти препоръчвам една статия, публикувана във в.„Monde diplomatique”, за да видиш „добрите” капиталисти какви са ги вършили и продължават да ги вършат в страната, която считаш за цитадела на демокрацията:
    Куба – живот пo време на блокадата
    П.П. Пратих известие и до Генек – да се запознаят повече хора с фактите…

  18. Светла Павлова says:

    Недей да страдаш, скъпи, сигурно си разбрал, че отношенията вече ги затоплиха. Но не мога да се сдържа да не те питам: защо, според теб, кубинските емигранти все към Флорида бягат, а не към СССР?

    • Hombre says:

      Виждам, че си прочела статията отгоре-отгоре… Това ли ти е най-силният аргумент? Естествено е да бягат хората от немотията, по вина на САЩ. Сетили се след 50 години да вдигнат ембаргото…
      Въпросът ти е некоректен. Бягали са и към СССР, и към България, но САЩ им е най-близката страна и най-лесно са се адаптирали на английски или испански език.

    • Яжте лайна, милиарди мухи го правят 🙂

      Комунизмът изисква промяна на мисленето на трудещите се. Да ценят по-високо свободата и разностранното развитие на личността от преките имуществени облаги. Практическият комунизъм не успя да постигне това. Снимките на Че Гевара като докер на пристанището си остават нещо изключително, сензация. Никои други “комунистически” лидери не бяха на тази висота.

      А в личен план всеки решава – дали да се настани в уредено нео-фашистко общество или да се бори за демокрация в своята променяща се родина. Тъй е и в Европа, не само по южните граници на “демокарцията” в Северна Америка.

      Хората са слаби. Малко хляб да им дадеш, не питат кой е тирана.

      • Hombre says:

        Христомире, откъде я изрови тая сентенция или е твое умотворение…? 🙂

      • Светла Павлова says:

        Христомире, какво, според теб, е демокрацията ( без кавички ) и къде е имало ( или все още има ) практически комунизъм?

        • Hombre says:

          Светле, добре ли прекара на празника си? Докато чакаш да ти отговори Христомир, нека аз да ти кажа… Имало е практически в няколко страни комунизъм – само че военен (справка Китай от недалечното минало).

          • Светла Павлова says:

            А, ма на това му се викало “комунизъм”? Аз пък си мислех, че му се вика комунистическа военна диктатура. Их, значи, къде останаха обещанията, че при комунизма “ще се радват на труда си хората и ще се обичат като братя”, че няма да има парични взаимоотношения и “от всекиго – според способностите, всекиму – според потребностите”? И в чии ръчички ще са средствата за производство 😉 ?

          • Hombre says:

            Светле, ако беше служила в редовете на БНА, щеше да знаеш що е то „военен комунизъм”! Този вид „комунизъм” няма нищо общо с идеята на основателите на марксизма-ленинизма за справедливо разпределение на благата – „от всекиго – според способностите, всекиму – според потребностите”. Крайно време е да се отървеш от отровната си плесен и да престанеш да прехвърляш вината изцяло върху тези, които са искали да променят още по-несправедливото статукво при капитализма. Няма да ти обяснявам защо в някои от капиталистическите страни си добруват – за сметка на потиснатите и експлоатирани страни, сред които попада и България. Искаш ли да знаеш коя е истинската Империя на злото? Ти си достатъчно интелигентна жена, важното е да имаш и смелостта да си признаеш някои от своите заблуди.
            За утре очаквам от теб само ласкави думи, защото такава е темата на съчинението ми.
            П.П. Не ми отговори на въпроса – добре ли си прекарахте с другаря Павлов на твоя имен ден? 🙂

        • Управляващите да са загрижени за широките народни маси – това е демокрация, според мен. Всъщност е “демокрация” с кавички. Различава се от класическите определения.

          Практически комунизъм за мен са държавните капиталистически системи в Източна Европа и другаде по света след 1944 година. Имаше много малко общо с комунизма. Не успя. Страхувам се, че след неолибералната глобализирана система, ще се наложи да гледаме комунистически революции втора част. Не ми се ще. Аз съм еволюционист, ама кой ме пита.

  19. Homofaber says:

    Еректусе, знам, че уважаваш себе си и то стократно, че и повече…
    Ще те помоля да ми напишеш писмо в имейла, в което да ми обясниш какво точно не съм разбрал…

    • Hombre says:

      Правилно си разбрал, Фабер! Аз съм човек, който твърде много уважава себе си и не правя никакви компромиси в това отношение. Който не ме уважава, не мога аз да го уважавам…
      Сядам да ти напиша лично писмо на e-mail адреса, който си посочил. Дано успея да изчистя всички недоразумения.

      • Homofaber says:

        Щом се уважаваш, Еректусе, продължавай да казваш, че вали топъл дъжд, когато… ти си знаеш… Щом така ти е хубаво и си уважен!!!
        А за компромисите, то се вижда от този, който иска да вижда…

        • Hombre says:

          Фабер, какво ще кажеш да открия още един блог – само за теб и мен, където да си гукаме до насита и да се обясняваме във вечна любов…? 🙂
          Прочете ли си писмото в имейла?

  20. Homofaber says:

    Недей сяда, да пишеш лично писмо …, не съм го ползвал адреса отдавна и не може да се отвори.

    • Hombre says:

      Съжалявам… писмото го изпратих, но при всичката твоя конспиративност, не нося никаква вина, че не си го получил… Ти си единственият, на когото не зная истинското име, нито дори на колко си години… Човек с много страхове или с некакви други помисли???

      • Homofaber says:

        И аз не носа вина, а и не ти вменявам вина, съжалявам…
        Истинската ми поща е на входната ми врата!
        А за знанието на имена, години, сметки, гащи, чорапи… ти какво, празно място имаш в картотеката ли?
        Не е ли по-важно, нормалното, културното общуване и споделяне в нета на нещата от житието-битието ни?
        Човек, като всички нормални хора съм. Говорим за общуване, истинското наяве общуване, е най-важното и ползотворно!
        Айде, остани си със здраве!

        • Hombre says:

          Уникален си, нема втори като теб! Щом като предпочиташ да си останеш анонимен, твоя воля. И без това картотеката ми вече е задръстена от излишна информация. Общува се нормално между хора, които не си крият лицата и не засекретяват данните за номера на гащите и обувките си. Освен това, не ми е направило впечатление да споделяш нещо от своето житие-битие… 🙂

  21. Pasi says:

    САЩ са верен приятел и съюзник на Банкянската селищна система!

  22. Homofaber says:

    “Общува се нормално между хора, които не си крият лицата и не засекретяват данните за номера на гащите и обувките си….”
    Само, че не четеш по-горе… наяве, тогава като се съблекат и гащите и чорапите, ще научиш номерата им… 🙂
    Пак, остани със здраве … 🙂

  23. Pasi says:

    ДЪРЖАВАТА е задължила!!! хората родени след 59г. да внасят част от осигурителната си вноска /около 12,8%/ в универсален пенсионен фонд. Задължила ги е, но с НИЩО НЕ ГАРАНТИРАЛА! Това е огромен проблем, осъзнат при настъпването на времето за пенсиониране на категорийните работници, когато се оказа ,че фондовете не бяха в състояние да плащат частта от пенсиите която дължаха. Прехвърлиха сумите към НОЙ и по този повод бе решението на КС за НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ на частните партиди. Костов бе инициатора на сезирането на КС. След едно десетилетие може да се окаже същото!!! Тогава какво ще правят пенсиониращите се от това поколение? Проблемът е ОГРОМЕН!!! НАРОДЕЕЕ????

  24. Pasi says:

    Лаборанта-Командир и той заплака за Орешарски по Дарик. И си защитава практически проваления от честните частници пенсионен модел. Народът ни яко се напати, включително и Лаборанта от пирамиди. Щом държавата задължава да се внасят пенсионни вноски в частни фондове, да издаде и гаранция – ДЪРЖАВНА, за вземанията на бъдещите пенсионери и/или техните наследници. Айде, като е курназ държавата да ЗАДЪЛЖАВА, то и да ГАРАНТИРА. Самият модел е сбъркан и това се доказа с категорийните работници!

  25. Pasi says:

    Боко вика:
    – Топката е в полето на Русия.
    Съдията:
    – Играта свърши бе, младеж !

  26. Светла Павлова says:

    А такааааа! “… ИДЕЯТА на основателите на марксизма-ленинизма за СПРАВЕДЛИВО разпределение на благата – „от всекиго – според способностите, всекиму – според потребностите”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Направо онемях. Ами тя България си е жив пример за справедливост в разпределението на благата – от българите според способностите им, на циганите според потребностите им. Ето ви го практичен комунизъм в действие!!! Да спрете да се оплаквате, ей! Вие сте го построили комунизма без да се усетите 😀 .

    • Hombre says:

      Скъпа моя Светле, какво ще кажеш ако прекратим полемиката по този въпрос? Нито ти ще отстъпиш, нито аз… Струва ми се, че говориш като човек от небългарски произход – само като безпристрастен наблюдател.
      Нека се настроим позитивно за идващите празници!
      Защо не искаш да ми кажеш как прекара именния си ден? 🙂

Leave a Reply

