Предновогодишни пожелания

Понеже мисля да започвам вече да запразням, като всеки нормален бързак, сакън някой да не  ме изпревари, реших в аванс да ви кажа туй що трябваше да чуете от мен в 12 без пет, преди полунощ на 31 декември.

Ако трябва да ви  дам кратък отчет и да обобщя с няколко думи, то с радост мога да кажа, че отиващата си 2014 година донесе на мен и моето семейство много щастливи мигове, но също така и някои  дребни кахъри. То и в  Библията е казано, че много хубаво не е на хубаво… Така че, нямам сериозни причини да се оплаквам от живота! Ще се надявам  през Новата да има повече щастливи дни и по-малко неприятности. Точно това пише и в хороскопа ми. Чака ме и път до една южна страна! И най-важното – България да започне полека-лека да се измъква от тресавището, в което вече 25 години се намираме. Как точно ще стане, нямам идея, но съм убеден, че ще стане.

Ако си мислите, че  всяка следваща година ще ви пиша нова поздравителна реч, жестоко се лъжете. Прегледах ланската и смятам, че е напълно подходяща и за тоя път. Само сменете страницата на календара. Ето, да си  припомните какво съм казал: „Новогодишна картичка”. Давам ви възможност не само мен да поздравите с настъпващите празници, но да послужа и като медиатор, чрез който да отправите най-сърдечни пожелания към своите близки и приятели за здраве, щастие и благополучие. Изрично искам да ви предупредя, че в оставащите няколко дни Тепавицата ще изхвърля всякакви недобронамерени изказвания  и неуважителни подмятания.

А, ако сте решили наистина  добре да си прекарате през тези дни, добре би било да послушате съветите на Лола Монтескьо:

Десет правила за весело коледно парти

Възползвам се от случая да ви кажа, че на моето парти всички сте добре дошли, стига да спазвате минималните изисквания, за които ви помолих. Ако ме няма в Люлинград, със сигурност ще бъда в подножието на Скалистите планини в моя роден край. Представям ви и изглед от местността, за да не се заблудите по пътя, ако случайно решите да ме посетите:

Нека всички приканим Дядо Мраз да влезе и в нашия дом, с една песничка от нас:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Празници and tagged , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Предновогодишни пожелания

  1. генек says:

    Благодаря за пожеланията!
    Обаче, аз съм си българче – скептичен реалист.
    И все се сещам за Тери Пратчет: “Когато хората си правят планове, боговете се смеят…”
    Хубави празници!

    • Hombre says:

      Генек, на Коледа всички пожелания се сбъдват. Тери Пратчет може да е големо светило за теб, ама и той понякога греши…
      Както казва народът: “Нова година – нов късмет”!

  2. rusalka2013 says:

    Да е светла, здрава, спокойна и щастлива Новата 2015 година! 🙂

    • Hombre says:

      Нека, Русалке! И повече българи да пътуват по света – едни на север, други на юг. Както е казал поетът Пеньо Пенев: “Човекът е човек, когато е на път”…! 🙂

      • aman11be says:

        Пеньо Пенев може и да го е казал, но някой е допълнил “….на държавни разноски.”. Или поне така е останало в местния фолклор. 🙂
        Аз пожелавам на българите, освен на север и на юг, което изглежда е актуално за теб в момента, да могат да си позволят да пътуват и на изток, и на запад. И там има какво да се види. И освен да пътуват, да могат да пътуват спокойни, с освободена душа, а не пресмятайки наум какви ще са им разходите и как ще реанимират след това. 🙂
        Та присъединявайки се към пожеланията на Русалката, искам да добавя “… И да е берекетлия Новата 2015 година! С по-малко хора край контейнерите за смет и повече край трапезата в къщи.” Ха дано, ама …. дали?

        • Hombre says:

          Амане, нека приемем една компромисна формулировка: Може и да не е на държавни разноски, ама да е на аванта! Става ли така? Написах само на север и на юг, защото имам сериозни притеснения, че една дама на запад ме е отрязала вече. Няма да има за мен коледно късметче. А така се бях наточил…
          Дано всичките ти пожелания се сбъднат! Нека и ние възрастните, не само децата повярваме, че на Коледа стават чудеса. 🙂

  3. Hombre says:

    Госпожи и господа,
    Не съм очаквал подобно нещо от вас! От всичките посетители на Тепавицата, само двама души се осмелиха да отправят пожелания по случай наближаващите празници. Толкова ли сте угрижени, та не намерихте време за едно кратко „Весели празници!” да кажете…? Само за работата си ли мислите? И какво толкова свършихте през отминаващата си година? За сетен път се убеждавам, че българинът не умее да се весели. Съжалявам, че не успях да напипам тънката струна на вашата душевност…
    П.П. Пишат ми от една далечна страна (там, където и Светлето се подвизава) как от купон на купон се веселят, а при нас е пълна скръб… 😦
    Пожелавам ви поне малко от малко да придобиете от духа на Зорба гъркът:

  4. Кисса says:

    Гус’ин Омбре (екскюзми за тавтологията), Госпожи и Господа Тепавичарки и Тепавичари, присъединявам се с най-голямо удоволствие към пожеланията на по-горе изказалите се. Добавям пожелания за много мечти, много любов, голям късмет и “фрашкани” с адреналин празници!

    П.П. Аз ли не мога да броя, или един от тримата по-горе писали не го броиш за чиляк?

    Бъдете щастливи, сто пъти, не хиляда пъти повече от мен, на която днес е последния работен ден за тази година и…живот и здраве … догодина на 6 януари отново на тръстиката.

    • Hombre says:

      Сърдечно благодаря, сеньора Кисса! Само доброто да ти се връща стократно! Лошото го остави за нас…
      Правилно си забелязала, че един от тримата писали в Тепавицата не го броя за чиляк. Аман е не човек, а супермен! Ще вдигна един “прозит” и за негово здраве, когато му дойде времето…

      • Кисса says:

        От добро да не се оттървете, от добро настроение също!
        Днес нали ми е последен работен ден…се поразкифлих из фейса и се смях от сърце и на глас, затова ви го копипействам и на вас:

        “Чук, чук… – Кой хлопа в този ранен час? – Дъската ти! – отвърна глас. …”

        П.П.Завидях на Аман с бяла завист!

      • aman11be says:

        “… Аман е не човек, а супермен! …” Ти пък щото си по-убав! 🙂
        Времето е винаги подходящо за “проз’т”, а и материал има достатъчно.
        Пък и Юлето изплува от мъглата с един хубав анонс за доброто и има ли то почва у нас….
        Изобщо…..:

        Ха наздраве! Който има да пие, кой няма да си налее! 🙂

        • Hombre says:

          Така, как глядам, Амане, може накрая и да излезе човек от тебе… 🙂
          Кое Юле е изплувало от мъглата? При мене нема нищу…

          • aman11be says:

            При тебе нема, ама при нея ….. 🙂

          • Hombre says:

            Амане, аз ли не съм у ред, или ти? За кое Юле ми говориш? Да не го бъркаш със Светлето?

  5. aman11be says:

    Предай нататък с усмивка
    Де баница, де! 🙂

Leave a Reply

