Малкият “петък” – XXXI

Дълго се колебаех дали да не прекръстя рубриката на “Бъдни вечер”… Но в името на традицията, реших да  запазя оригинала.

Който желае – да се изока! Който не желае, голема минавка ще си стори. Особено тия, които ми се сърдят, но и те самите не знаят защо. Аз ще си лежа в поза “партер” и ще чекам некой да ме почеше по гърбо… Ако не ме почеше, значи още  ми държи карез. 🙂

Според християнската вяра, дълбоко вкоренена в народните обичаи, най-възрастният представител от рода прикадява с тамян трапезата и къщата и прочита молитва. Поради факта, че не разполагам с тамян, ще прикадя с 12-годишно малцово уиски. И понеже не знам кой къде го стяга чепикът, всеки сам да си прочете молитвата.

Засега, една песен от мен ви стига:

Клипчето без Милко Калайджиев можеше и по-добре да бъде, ама късно го видях… Поне на мен, песента не ми изглежда чалгаджийска. Ако бъркам, веднага ще я сменя.

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика, Празници and tagged . Bookmark the permalink.

22 Responses to Малкият “петък” – XXXI

  1. aman11be says:

    В “Малкият “петък” – XXXI” (Бъдни вечер – I) ще се изокам по две (не)празнични теми.
    Първата от тях е, че “любимото” ВиК преди малко ни спря водата. Обиколих махалата да проверя дали някой някъде не се е объркал в навечерието на Бъдни вечер да прави ремонт, т.е. да работи, ама “тц”, както и очаквах. Та в такива случаи винаги се сещам за оня виц: “Ало, Енергото ли е? Не, ВиК е. А, ВиК. И на вас да ви е…. майката!”
    Втората новина я видях случайно в т.нар. “Биволъ”. Доколко е достоверна не знам, ама вие я прочетете, да не кажете после, че никой не ви е предупредил. 🙂
    Свързани офшорки получават огромни суми от ПИБ. Замесени са банкови служители.

    • Hombre says:

      Амане, братко мой… единственото, което мога да ти кажа за твое успокоение е да следваш съветите на шопа: “Оти че се косим, като че ми мине…!” Спрели ти водата – голема работа! Нали не могат да ни спрат кранчето на въздуха?! Па и за офшорки да мислим… за некакви си хартишки! Пак ще има национализация, както през 47-ма година! Помни ми думата!

      • aman11be says:

        И след 50 години внуците ни ще псуват ББ и останалите пишман демократи, както сега някои общи познати – комунистите. Ега ти кефа! Дали ще съм жив да го видя? 🙂

        • Hombre says:

          Четох ти овнешкия хороскоп… В него пише, че има да се мъчиш на тоя свет още 50 годин, па и отгоре… 🙂

  2. aman11be says:

    П.П. А вода все още няма.

  3. rusalka2013 says:

    КОЛЕДНИ ПОЖЕЛАНИЯ – ВНИМАВАЙТЕ КАКВО СИ ПОЖЕЛАВАТЕ

    1. Новата година ще ви донесе много нови емоции – Пийте си редовно валериана.

    2. Ще намерите нещо, загубено отдавна – Вероятно сивия ви чорап, който изчезна мистериозно при последното почистване преди три месеца.

    3. Нов член или членове на семейството – Не се притеснявайте, вече има съвременни препарати против различните видове въшки.

    4. 2015-та година ще ви помогне да постигнете отдавна поставена цел – Помнете, че отслабването трябва да става бавно и постепенно.

    5. Посрещате Новата година със смесени чувства – жената признава, че си пада по сестра ви. Хубавата новина е, че любовницата ви е бременна и то с близнаци. На печелившите – честито!

    6. Отдавна забравени познати ще ви се обадят и недвусмислено ще напомнят за себе си – Вие откога не сте си плащали данъците??

    7. Поради преяждане със сарми по Коледа има опасност Новата година да изтече неусетно – Спрете диарията преди тя да ви спре!

    8. Окончателно ще се простите с нещо любимо, но това ще е за добро – Признайте, че тоталната липса на коса ще ви спести парите за боядисване всеки месец.

    9. 2015-та ще ви донесе разтърсващо известие – писмо или друг тип уведомление – Не ви остава нищо друго, освен да се присъедините към хората, които ще съдят Топлофикация.

    10. 2015-та е добра година за вас във всички отношения, но най-вече в здравословен аспект – Към февруари успешно ще се отървете от гъбичките.

    11. 2015-та носи плодородие и пълна с живот къща – Мишките раждат по няколко пъти годишно, своевременно викнете фирма за изтребване на гризачите.

    12. Нови запознанства с противоположния пол ще донесат промяна и разнообразие в живота ви – Кожно-венерологичният кабинет ще се окаже често посещавано място през 2015-та.

    13. Новата година обещава засилен вътрешен живот – кръгли глисти или плоски тении. Лекарството се нарича декарис и се купува без рецепта.

    14. През Новата година ще ви се наложи да се съобразявате с други хора – Медиите отдавна тръбят, че затворите са претъпкани, но засега мерки не са предприети.

    15. През 2015-та ще виждате нещата под различен ъгъл – Астигматизмът ви се засилва.

  4. rusalka2013 says:

    МОЛИТВА
    Господи, аз моля не за чудеса и не за миражи, а за силата на всеки ден. Научи ме на изкуството на малките крачки.
    Направи ме наблюдателен и находчив, за да мога в пъстротата на ежедневието навреме да се спирам на откритията и опита, които ме вдъхновяват.

    Научи ме правилно да разпределям времето в живота си. Дари ми тънък усет, за да различавам значимото от маловажното.
    Аз моля за сила за въздържание и мярка, за да не пърхам и да не пълзя в живота, а разумно планирал деня си, да мога да видя върхове и далечни простори, а понякога даже да имам време за насладата от изкуството.
    Помогни ми да осъзная, че илюзиите не помагат с нищо. Нито спомените за миналото, нито мечтите за бъдещето. Помогни ми да бъда тук и сега и да възприемам тази минута като най-важната.
    Опази ме от наивната вяра, че всичко в живота трябва да бъде гладко. Дари ми ясно съзнание за това, че сложностите, пораженията, паденията и неудачите са естествена част от живота, благодарение на която ние растем и съзряваме.
    Напомняй ми, че сърцето често спори с разума.
    Изпрати ми в нужния момент някой, който има силата да ми каже истината, но би го направил с любов.
    Знам, че решението на много проблеми е в изчакването. Затова научи ме на търпение.
    Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство. Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата.
    Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната топлина.
    Направи ме човек, способен да достига до тези, които са стигнали дъното.
    Опази ме от страха да не пропусна нещо в живота.
    Дай ми не това, което искам, а това което действително ми е необходимо.
    Научи ме на изкуството на малките крачки.
    Антоан дьо Сент-Екзюпери

    • Hombre says:

      Русалке, как позна, че това е любимата ми молитва? По три пъти на ден я произнасям… И засега – нищо… 🙂

  5. rusalka2013 says:

    В такъв случай, увеличи повторенията! 🙂

  6. генек says:

    Честита ви Коледа!

  7. Pasi says:

    Честита Коледа на тепавичарите!
    Aлена предсказа: 1.Нови потопи през 2015г.; и 2. Избор на Бацко за Президент.
    Ако се сбъдне, верно е
    # Kleta majka Bulgaria!

    • Hombre says:

      Честито Рождество Христово и на тебе, Паси!
      Предсказанията на Алена нивга нема да се сбъднат! Вервай на мене, не на нея!

  8. генек says:

    А при мен почивката е малка…

    • Hombre says:

      Малкият акумулатор се зарежда по-бързо от големия. При мен почивката тепърва започва… 🙂

  9. aman11be says:

    Докато маате пържолите и не ви се говори:
    Русия никога не забравя! Коледно послание на Путин

    • Hombre says:

      Е, как друго да не мааме, Амане? Само туршия кисело зеле не върви…
      Вчера попаднах на серия клипчета, в които Путен така хубаво запушва устенцата не само на Обама, а и на цялата Ес-есовска паплач!

Leave a Reply

