Не пей ми се…

Огледалото е най-добрият ми приятел,
защото то никога не се смее, когато аз
плача /Чарли Чаплин/

Ако някой си мисли, че е лесно да се поддържа личен блог, всеки ден с нови материали, нека дойде да ми се похвали как го постига. Или аз съм много некадърен, или той е много надарен. Обикновено, истината е някъде по средата. Както казва един по-стар блогър от мен (имам предвид с по-дълъг стаж в тази дейност), умствената работа не е като да кОпаш. Признавам си, че кОпането не е е равно на писането. Плюс това, аз не съм толкова голям инат и лесно ми минава всякакъв ищах за работа, която не се извършва в легнало или седнало положение пред добре отрупана  маса с мезелъци и някоя и друга бутилка мъжка напитка.

Има и една друга причина, болката от която все още не мога да преглътна. Откакто бях низвергнат от една дама зад голямата вода, музата ми залиня и вече нямам предишния ищах за творчество. Така и не разбрах с какво толкова я обидих, та ми би дузпата. Вече не смея и да се пошегувам…

Който желае, нека се пробва да ме замести.

В памет на големия гръцки певец Демис Русос е следващата песен:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Случи се…, It is not a Humor! and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to Не пей ми се…

  1. Homofaber says:

    Да ааа … “Има човек — има проблем ………” – фраза, която както и преди споменахме, май не е не е изричана от Сталин, но му се приписва за първи път в чудесния роман „Децата на Арбат“ от Анатолий Рибаков. А проблемите си , човека ги решава и като ги сподели и с най – близките си, освен с други хора. Те, които толкова много години, както се казва са изяли с най – близкия си човек, не една а много торби сол.
    Еректус, сега е моментът да се обърнеш за помощ към кака Хомовица, важното е да говориш за онова, което чувстваш. Споделянето на проблема, прави тежестта и мъката по-лесни за носене. Споделеното носи усещане за подкрепа и сила да понесеш онова, което ти се случва. Свързаността с Кака Хомовица ще ти помогне да излекуваш мъката си.
    И се надявам да не ти три.. сол по главата … пардон, а да продължите яденето на солта … 🙂
    Ето ти и едно стихче, илюстриращо проблема твой ..

    Д В А М А Т У Р И С Т И

    Вървели нагоре туристи двамина
    вървели и все си мълчали.
    Накратко, те били прекрасна комбина.

    Вървели, вървели, вървели.
    После единият тръгнал наляво,
    другият хванал надясно.

    И как се получило, вий ще речете,
    решение толкоз ужасно?
    Вървели нагоре туристи двамина,
    вървели и все си мълчали.

    Да, туй е била и фаталната грешка.
    За пътя не са се разбрали.

    И поздрав с една народна песен..

    • Hombre says:

      Фабер, не знаех, че си бил и дипломиран психотерапевт… Ще пробвам това, което ми препоръчваш. 🙂

  2. Homofaber says:

    Еректус, да не забравиш, да информираш за резултата. … 🙂

  3. rusalka2013 says:

    Тъкмо слушах песнички на Демис Русос – прекрасен глас. Снощи гледах едно от последните му интервюта. Беше ми любопитен коментарът му – “В Гърция понякога може да ти простят таланта, но успеха – рядко”. Лека му пръст!

    • Hombre says:

      Русалке, самата истина е казал Артемиос Вентурис Русос! Само благородните и широко скроени хора могат да признаят успехите и таланта на другите…
      Нека почива в мир!

  4. А на мен ми се пее “Бургаски вечери” ама в Канада или в Чипровци – в моята механичка.

    • Hombre says:

      Тракиец, желанието ти ще се сбъдне! Не си казал, не съм ти дошъл на гости… 🙂
      П.П. Не разбрах защо споменаваш Канада? Ако намекваш за Светлето, тя живее в Америчко и по-точно в Маямито…

Leave a Reply

