Breaking News

Обявявам безсрочна ефективна и същевременно гладна стачка, докато г-жа Светла Павлова не ми проговори… Не бих искал да повярвам, че е толкова студена, безсърдечна и безчувствена към мен…

До после…

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

39 Responses to Breaking News

  1. rusalka2013 says:

    Господин Тепавичарю, сигурно сте сгазил с двата крака лука, за да не ви говори една истинска дама 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, така и не разбрах къде сбърках. Поне да ми каже тази истинска дама с какво я обидих, та да не допускам в бъдеще подобни грешки. Продължавам да страдам…

  2. kalinka13 says:

    Мосю Омбре, недей да плачеш, недей да страдаш заради една жена… 🙂
    За твоя утеха чуй една песен от младостта на моите родители:

    • Hombre says:

      Благодаря, Калинке! Мъката ми е огромна, не може никоя песен да утеши кървящото ми сърце…

  3. генек says:

    Пролетна диета ли започваш?

    • Hombre says:

      Не, Генек! Никога през живота си не съм се подлагал на диети. Много ясно съм написал защо стачкувам. Правя си експеримент с цел да разбера колко жестока може да бъде една жена спрямо мен. Иде ми на ум едно стихотворение на Вапцаров:
      Борбата е безмилостно жестока.
      Борбата както казват, е епична.
      Аз паднах. Друг ще ме смени и…
      толкоз.
      Ти нали оставаш, моята липса на хоризонта въобще няма да се забележи…

  4. Homofaber says:

    Бре Еректусе, каква борба, какви революции? Нали ги мина, преди 25 години? … 😉
    Май несериозно стреляш с лъка Амуров? … 😉
    Да те поздравя с една песен … такава една, жанрова … все пак идва, така нареченият от некои новоизпечени “теолози”, Свети “Трифон Валентинов!”… 😉

    • Hombre says:

      Фабер, аз страдам, а ти се опитваш да ми се подиграваш… Никаква съпричастност не срещам от твоя страна. Ще изчакам до Сирни заговезни – денят за прошка. Ако и до тогава тази жена не ми прости, значи много люто ме мрази…

  5. Homofaber says:

    Eректус, не ти се подигравам! Напротив, съчувствам ти и те подкрепям. Всеки е изпадал в такова положение. И трябва да потърсиш помощ от семейството си и приятелите, но най-важно е, сам да си помогнеш, така че, мерника май требе да пооправиш. Сериозно…

    • Hombre says:

      Благодаря за съчувствието, Фабер! Не знам, просто не знам защо така се получи… Да идва час по-скоро Сирни заговезни, та да видим дали г-жа Павлова ще бъде все така коравосърдечна към мен…
      Скъпа Светле, ще се опитам да те трогна поне малко с една песен:

  6. Hombre says:

    Не е лошо да си припомним какво е казал Джордж Карлин в „Истинските Неща в Живота”:
    Пием твърде много, пушим твърде много, харчим твърде безотговорно, смеем се твърде малко, шофираме твърде бързо, ядосваме се твърде лесно, лягаме си твърде късно, събуждаме се твърде уморени, четем твърде малко, гледаме твърде много телевизия и се молим твърде рядко. Увеличихме притежанията си, но намалихме ценностите си. Говорим твърде много, обичаме твърде рядко и мразим твърде често”.
    И все пак – по-добре да бъда мразен, отколкото да бъда някому безразличен…

  7. генек says:

    Още ли гладуваш?
    Таман са ви дали пенсиите – не е в края на месеца, няма суша в портмонето…

    • Hombre says:

      Ще стачкувам до дупка, Генек… аз вече се прежалих. Нека да й тежи на съвестта на Светла…
      Заръчал съм на жена ми да ги къта парите от последната ми пенсия.

  8. Homofaber says:

    И сега, какво…? Най-лесно е да легнеш на кревата, и като Дилбер Танас от “Мера според мера”, да се намажеш с брашно, да облечеш бела роба и всеки ден да гледаш тавана и кърпата на скрина, дето Кака Хомовица в нея е увила степендията ти пенционерска?
    Я ставай и се взимай в ръце, сега у нас въздуха май наистина ще затрепери и ще се роди ли истинска партия … вече знаеш, има наченки за създаване на нова лява партия около В.Енчев, М. Христов и други дейци…. Имаше интервю по “Хоризонт” и се каза, че букета от съмишленици ще решават заедно нещата, че ще бъде нещо ново, като СИРИЗА в любимото ти Гръчко… има ли надежда за изстрадалия български народ…?

    • Hombre says:

      Не мога, Фабер! Аз съм лесно наранима душа и освен това винаги държа на думата си. Не съм предполагал, че тая жена може да бъде толкова жестока спрямо мен. Представям си какво би станало ако бях посегнал на златната й огърлица – щеше да ме сгази като луда крава теле, да ме сдъвче и да ме изплюе като чам сакъз…
      Според един виден политически коментатор, Велизар Енчев не ставал за лидер на нова българска партия ала „Сириза”. Не че реториката му била кофти, а имало нещо друго… Аз пък викам първо да му дадем шанс да направи нещо, пък тогава да го съдим. Ако тръгнем по пътя на обструкционизма и отрицанието, никога няма да се измъкнем от блатото, в което все по-дълбоко затъваме…

  9. Homofaber says:

    Така е, Еректусе, ако ще се прави нещо сериозно и ние хората трябва да се променим. По пътя на обструкционизма и отрицанието, недоверието и прословутия български индивидуализъм и завиждане и т.н., доникъде няма да стигнем.
    Ето ти пример за “Подемос”, където казват, всички хора да се съберат и да представят идеите си… А коментатори бол, индивидуализмът в тех е в повече и ги вълнува само венеца от лаврови клонки, пък и банкнотите /нема лошо, всеки има нужда/!!!
    Премълчани истини
    П.П. … а за излекуване на душата ти, казах ти и преди, сподели с близките си… с кака Хомовица. Какво и е минало през живота, та сигурно ще ти даде съвет за излекуване …

    • Homofaber says:

      В предаването от 07.02.2015 г. се говори за “Подемос” …

    • Hombre says:

      Само се питам защо и ние не сме като другите народи – поне като тия, дето живеят на Балканите…? Всеки дърпа чергата към себе си. Днеска за малко да ме бият, щото един търгаш не искаше да ми приеме една смачкана и мръсна банкнота от 2 лева… След като с голем зор я прие и получих стоката, тогава му се изрепчих и поиска да му я върна. За малко до бой не стигнахме… Готови сме война да обявим за нещо съвсем дребно, вместо да седнем на масата за преговори и да обсъдим пътища за решаването на проблема.

      • Homofaber says:

        Лошо, Еректусе, лошо… Така се промени живота, че живи се ядем… Дано да не става да се стреляме … вече приказки се споменават и за война …

        • Hombre says:

          То това остана вече – да почнем да се стреляме като в Дивия запад. Признавам си, че ако имах патлак, щях да изпразня целия барабан в тлъстото му тяло…
          П.П. Не те видях на антивоенния митинг, дето Паси ни покани всички да отидем…

          • Homofaber says:

            Аз пък теб не видях, на на антивоенния митинг …

          • Hombre says:

            Не си ме търсил, където требе… Аз бех до полицейския кордон и раздавах безплатно байрачета с българския трикольор и такива на САЩ. Не може да не си чул как скандирах „Вечна дружба!”, „Make love, not war”…

          • Homofaber says:

            Бре, за друго стреляне ти говора, ама не си се разсънил още … то и това е проблем, за което говориш, ама не си струва да ти носим цигари … 😉

          • Hombre says:

            Всичко хубаво, но вече не пуша…. Виж некое и друго шише виски нема да откажа…

  10. Кака Светла е много готина и това да те неглижира си е трагедия, спор няма. Нямам представа и защо тя е приела такава крайна мярка спрямо Вас – може и случайно да сте я обидили, но това е било крайно случайно и непреднамерено. Нормални са Вашата мъка и недоумение.

    Обаче сте си завъдили цяла сюрия почитатели и посетители. Не ми се вижда уместно да слагате като залог цялата наша почитаема пасмина срещу отношенията Ви с кака Светла.

    • Hombre says:

      Благодаря, Христомире за проявеното съчувствие! Едва ли някога ще разбера защо кака ти Светла реши по тоя начин да ме накаже. Сигурно и това е белег колко е готина спрямо всички, които я познават, но не и спрямо мен… Тепавицата без Светла не е същата – направо помръкна…

      • Мъката по кака Светла е всеобща. Тепавицата, наистина, е помръкнала без нея.

        Но оставаме останалите посетители. И, макар светлината да е намаляла, нима не заслужаваме място за срещи и спявки и възможността да се ползваме от останалата светлина?

        • Hombre says:

          Репликата я адресирай към кака ти Светла, не към мен! В нейните ръчички съм…

          • Бягате по тъча, струва ми се – кака Светла не оперира този блог!

            Стягайте се!

            Светлината струи от Вас, кака Светла отразява една значителна част от нея, но не е източникът. Можем да минем без нея, макар и много трудно. Без Вас, страхувам се, сме си за никъде.

          • Hombre says:

            Христомире, в думите ти има толкова патетика, та чак се чудя към мен ли са адресирани. Мисля, че всеки трябва да извърви своята част от пътя към сдобряване между мен и Светла. Аз съм готов да измина дори по-дългата отсечка, стига да ми даде някакъв иширет, а не да се държи като каменна статуя.
            Ако аз се лиша от обичайния си начин да се шегувам, какво ще остане от мен и от Тепавицата?

  11. Homofaber says:

    Сигурно причината е била гладната ти стачка, физически, а и психически проблем, за да не дойдеш на антивоенния митинг?

  12. Homofaber says:

    Значи в кърпа ти е вързано, изпращането ти в САЩ, вследствие акцията ти на антивоенния митинг. Там има много злато … а и златни огърлици …

    • Hombre says:

      Е, да ама като не ще да ме погледне кака ти Светла, къде да ида на майната си…?

  13. Светла Павлова says:

    Хайде, от мен да мине, че Сирни заговезни са още далече – ще вземеш наистина да хвърлиш топа 😀 . Няма нужда да ангажираш вниманието на почитателите си с моята особа, а и няма как да си любимец на всички. Горката ти съпруга – то бива его, ама твоето е коджа… 😛

    • Hombre says:

      Ой, не могу! Светле, не мога да повярвам, че ти ми проговори… Направо ме хвана по бели гащи. Така съм развълнуван, та чак загубих и ума, и дума… Добре, че утре е „Малкият петък”, когато, надявам се да успея да събера малко мислите си. Вие ще пишете, а аз ще ви отговарям.
      Благодаря за проявеното от теб благородство!

  14. aman11be says:

    HAPPY END!!! 🙂

    • Hombre says:

      Благодаря, братко! Упорита жена се оказа тая твоя съгражданка – изтрая цели 4 дни… 🙂

Leave a Reply

