Бъдете здрави!

Както е добре известно на тепавичарската публика, мразя да се оплаквам от каквито и да било проблеми от здравословен характер. Освен ако нямам някаква полезна информация за вашето собствено здраве…

И така, в резултат на последните необичайни за сезона снеговалежи, случи ми се да страдам от остро респираторно заболяване – трудно преглъщах и сякаш една топка бе застанала под адамовата ми ябълка… Даже ме беше страх, че ако заспя, няма да мога да се събудя, поради недостиг на въздух.

Навремето имах оплаквания от сливици и след извършените обстойни прегледи, беше ми препоръчано да се подложа на операция и даже ми бе определен час. Обаче… моят началник ми каза, че нямал болни служители и така се разминах с операцията.

Тоя път се спасих по един много прост начин. Купих си от аптеката хапчета  Tavipek. За един ден се оправих! Само че, сега вече не ми се пише и ще трябва да си търся хапчета против мързел.

За вашето здраве пийте желатинови дражета “Тавипек” – по две преди закуска, обяд и вечеря! Гълтайте, а не смучете или не  ближете! За  един ден е гарантирано да се оправите. Сега отивам да търся илач против другото заболяване.

До скоро!

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news and tagged , . Bookmark the permalink.

28 Responses to Бъдете здрави!

  1. генек says:

    Категорично – съветът не е съобразен с народната медицина!!!
    Никакви хапове! Пийте редовно – но не хапчета. Гълтайте ракия, парцуца, водка, уиски, всяко нещо, което не над 40’… Най-добре – 60 градусова домашна ракия, каквато вареше баща ми. Кьорав бацил не се появяваше наоколо… Жулиш ракийцата и – си здрав. И много, много жив…
    Омбре,
    като почнеш да мърдаш езика и сливиците – почни да се ваксинираш по народната рецепта. Ще видиш що е здраве, що е кеф…

    • Hombre says:

      Генек, ако ми покажеш дипломата си, на която пише “Носител на звание „Майстор къркач“ на Националната асоциация на студентите пиячи „Св. Трифон Зарезан“ или двукратен носител на званието „Пиянде на месеца“… ще взема да ти повервам и да те послушам. Всичко останало, завършащо на “ач” бих го приел като плод на твоята богата фантазия. 🙂

  2. генек says:

    Техническа грешка – не “всяко нещо, дето не…”, а “всяко нещо, дето Е…”
    Удари пет ракии и –

    • Hombre says:

      И без чужди съвети спазвам това правило. Освен това, поне по една глава чесън преди всяко хранене…

  3. rusalka2013 says:

    От чесънчето спада също и кръвното. След това, обаче ти трябва престой в изолационното отделение, за да не убиеш някого с тоз парфюм 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, здравето иска жертви. Миризмата на чесън е за предпочитане пред тази на карбола. 🙂

  4. Pasi says:

    Подкрепям чесновата консумация. Най-върви по обяд вътрешно, със 2 или 3х60х100 /по Генек/, по северняшки, гарнирана с люта шкембе чорба, поне 400гр., и топъл хлебец… Изпотяване и след това здрав следобеден сън… Масажите – привечер външно с 1х60х100.

    • Hombre says:

      Паси, аз също те подкрепям, макар и да не разбрах какво точно означава 3х60х100… 🙂
      Бих желал да разбера също така – как си успял да навиеш колежките и те да консумират чесън на обяд?

      • Pasi says:

        2-3 бр. х 60 градуса х 100гр. Това е профилактиката при болест. Колежките нямат отношение освен онези които…имат, и доколкото в конкретния период имат.

  5. Чесънът си е нещо много хубаво вечер, ако нямате сексуални мераци към булята или и тя е взела от лекарството.

    А иначе трябва да се пие преди болестта, а не след нея. Съответно, следва да се прилагат рецепти, подобни на дадените от Генек. У наше село не пием ракия над 50 градуса. Освен сгряващото трябва и витамини – салата или трушия, според сезона.

    • Hombre says:

      Христомире, твърде много знаеш за възрастта си, но не всичко! Чесънът се консумира по всяко време, преди и след първите симптоми на болестта.
      Ако седнем да изброяваме всички бабини и дедови илачи, непременно следва да включим джинджифила, чай от лайка или магданоз, сок от кромид лук, греяна ракия или греяно вино с чер пипер (пунш). От салатите, за предпочитане са тези, дето растат на кокал.

      • Г-н Омбре,

        След като сте толкова вещ, как се докарахте да пиете боклуци след събитието? 🙂

        • Hombre says:

          Доверих се на булята, понеже тя е платила застраховката ми “Живот” – та затова… 🙂

  6. Светла Павлова says:

    Пфуууу, чак през Атлантика замириса на чесън 😀 !

    • Hombre says:

      Светле, Светле… Какъв човек си? Не ми се ще да повярвам, че лишаваш другаря Павлов от този мощен биостимулатор, естествен афродизиак? Утре ще те калайдѝсвам

  7. Светла Павлова says:

    Ха, сефте ще ме калайдисваш!
    Другарят Павлов няма нужда от афродизиаци. А ако толоз много му се пасе чесън, той си знае урока – на 5 м разстояние от мене ( поне )!

    • Hombre says:

      Каква е тая спалня в брачното ви ложе, Светле? Сигурно е с размери поне 10х10м…
      Ако не те обичах, щях ли да те калайдисвам? 🙂

  8. Светла Павлова says:

    Омбре, дедо Алцхаймер те посещава май 😉 . Казвала съм, че ние с Павлов нанкаме в отделни спални, защото той много хърка. Обаче, оказа се, че и аз хъркам. Та така – за да се обичаме вместо да се ръгаме в ребрата, спим разделени. А миризмата на чесън наистина не я понасям, особено ако някой е ял предната вечер и на следващия ден само мине покрай мен, ми идва да го хлопна с нещо. Преди години, когато в българските нотариати се чакаше с часове и хората бяха наблъскани като сардини в консерва, се наложи да се размина с един…., който разпръскваше зловоние не само на чесън, но и на неизмита поне от седмица пот. А беше понеделник! От тогава не само че не понасям смрадливци, но и им давам ясно да разберат, че не ги понасям.

    • Hombre says:

      Сега се сетих на какво трубва да мирише един истински джентълмен: На конска пот, на уиски и на тютюн за лула… 🙂
      Потвърдиш ли поканата си да ти гостувам, ще се напръскам и с “Тройной” одеколон”. 🙂

  9. Светла Павлова says:

    Бе, колко пъти да ти потвърждавам поканата?! Ама ако имаш намерение да се мажеш с конски фъшкии, не си познал! Ще си стоиш у ваше село 😀 . “Тройной” беше готин автършейв.

    • Hombre says:

      Бре, Светле – ще изпълня всички твои предписания! Ако не намеря “Тройной одеколон”, мога ли да ползвам “STR 8”?
      П.П. Ако нямате трета спалня, готов съм да разделя спалнята, в която ти ще спиш. Обещавам да не хъркам…

  10. Светла Павлова says:

    Понасям само класически BRUT!!! И, по принцип, не съм по силните и натрапчиви миризми. От подправките, пък, признавам само чубрица и джоджен. Тъй че, ако имаш намерение да ми гостуваш – предупреден си 😛 . А, и още нещо за твое сведение – с Павлов хич няма да си уйдисате в политиката, затова забранявам и политическите коментари 😀 !

    • Hombre says:

      Йес, мадам! Твоите заповеди ще бъдат изпълнени безпрекословно. Баш пък с тебе и с др. Павлов ще дискутирам на политически теми…?! Аз да не съм ку-ку? 😀

  11. Светла Павлова says:

    😀 😀 😀

    • Hombre says:

      Отново взе да ставаш старата, пардон – предишната Светла! Ама вече е късно – успях да те калайдисам. 🙂

  12. Светла Павлова says:

    Бррррр, настръхна ми перушината. Намерил чужда булка да калайдисва! Как ли те сапунисват твойте вкъщи, че се чудиш кого да захапеш в Тепавицата 😉 ?!

    • Hombre says:

      Нема страшно, Светле! Направо като с “тефал” съм те намазал. След два часа и половина ще видиш колко хубава съм те издокарал… 🙂

Leave a Reply

