Пролетна умора

Вместо да ви се оплаквам защо вчера вечерта не успях и 100 знака да напиша, реших аргументирано да ви обясня, прибягвайки до богатата база данни в интернет. Намерих липсващата ми информация относно причините за моето неразположение. Не е задължително на мен да повярвате, вярвайте на учените, които са написали статиите по-долу. Знам, че очаквахте нещо повече от мен, но нека не бъдем чак толкоз максималисти. Макар и да ви се струва малко това, което ви представям, то е по-добро от нищото. След като всички се запознаят с материалите, можем да споделим своя опит и така по-лесно да намерим пътя към вечната младост и щастие.

Вчера успях да свърша и две полезни неща:

  1. Направих диверсификация на средствата за комуникация, като си купих срещу скромната сума от 6 лв. предплатена карта на “Виваком” с роуминг. За втори път се прецаквам с телефона на дъщеря ми, който полицията й върна. Не бях премахнал опцията за интернет и за отрицателно време сметката ми се нулира, без да съм провел нито един смислен разговор. Утре ще ходя отново до офиса да презаредя картата. То е казано, че кьорав карти не играе;
  2. Купих си от “Технополис” машинка за сладолед и от утре започвам масово производство. Целта ми е да си  докарвам поне още 1 000 лв. към пенсията. Ако някой проявява интерес, мога да го включа в кооперацията. От  мен производството – от него търговията. Ще има специални награди и за този, който представи най-добра рецепта за вкусен пролетен сладолед.

Това е за сега, скъпи мои братя и сестри.

Ще завърша днешното встъпление към семинара на здравна тема с една хубава пролетна мелодия:

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news and tagged . Bookmark the permalink.

38 Responses to Пролетна умора

  1. Homo faber says:

    Така си е, не е необходимо да се открива топлата вода. Дребният и средният бизнес ще решат много от въпросите, що стоят на дневен ред в нашето общество. Но друго искаме да попитаме… никъде не се спомена, за регистрация на едноличното дружество, подаване на данъчна декларация за изпълнение на данъчните задължения на същото към фиска.
    Като говорим, че трябва промяна в живота ни нов, нека да не се оправдаваме с пролетната умора, нека на бегом да отидеш да си платиш, данъчните задължения, като така още един път изразиш уважението към държавата си.
    Та, братко тепавичарю, българският лев също доставя кеф на данъчните. Затова, моля, побързай…! 😉

    • Hombre says:

      Фабер, кои сте тия вие, дето искате да попитате? Ти да не си станал данъчен инспектор?
      Между другото, точно днес се канех да си платя данък “Сгради” и такса боклук, що произвеждам едновременно на две места, застраховка “ГО” и пътен данък за МПС и т.н, etc…

      • aman11be says:

        Като прочетох споделеното от теб и аз открих причините за временното ти неразположение. 🙂 Не е само пролетната умора. Не си само ти в това състояние по това време на годината.

        • Hombre says:

          Така е, братко… Държавата ни знае само да стриже и да дои, без да полага никакви грижи за стадото. 😦

  2. Homo faber says:

    Омбре, трябва да се регистрираш и плащащ редовно данъчните си задължения от реализацията на сладоледа. Да проличи още веднъж твоята непрекъсната загриженост за нашата татковина…

    • Hombre says:

      Фабер, първо трябва да имам приходи, пък после да поДпълвам данъчна декларация, което ще стане догодина. Доволен ли си? А, ти – плати ли си данъците?

      • Homo faber says:

        Иска ли питане… и аз като пенционерите, да фана отстъпката, да не се мина! … 🙂
        А за доенето и стриженето не се оплаквай, само ако знаеш, мене как ме дои и стриже, много повече от теб …

  3. Тракиец says:

    Поздрав за всички почитатели на сладоледените изкушения, с пожелание да преодолеят пролетната умора! 🙂

    • Hombre says:

      Благодаря, Тракиец! Когато имаш път към Люлинград, мини да те черпя един сладолед. 🙂

  4. rusalka2013 says:

    Имам страхотна рецепта за лимонов сладолед. Гледах един италианец по телевизията как го приготви. Само трябва да намеря къде съм я прибрала и с радост ще я споделя! 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, да я намериш тъз рецепта и да закупиш продуктите поне за 100 порции!

      • Тракиец says:

        Сложи още 50 порции и за мен! 🙂

        • Hombre says:

          Може,, ама си донеси и материала. Нема значение от какъв добитък ще е млякото – може от крави, може и от кози от Чипровския балкан! Катето ме е черпила от “маминото сирене” домашно производство, сал ти още не си… 🙂

  5. Тракиец says:

    В продължение на вчерашната тема, по твоя преценка! Не е от Спароток! 🙂

    ИЗМАМАТА НАРЕЧЕНА ВИЗАНТИЯ И ДЕМОНИЗИРАНЕТО НА НАШИТЕ ПРЕДЦИ!

  6. генек says:

    Пролетната умора ме хваща на 22 март и ме пуска на 23 март следващата година…
    Така че – уморен съм и не ми се приказва…
    Иначе – луд умора няма…
    Те, сега Ку-кунева взела да планира нов орган за борба с корупцията. На някои жени органът трудно излиза от устата…

    • Hombre says:

      Генек, изводът е само един – трябва да разредиш секс игрите. Наблегни повече на виното и ракията!
      Хубаво е, че си признаваш некои работи… 🙂
      Ку-кунева не я мисли – тя ще се оправи или ще я оправят при всички власти!

  7. Кисса says:

    Струва 800 долара най-скъпият сладолед в света
    Costa 800 dollari, e’ il gelato piu’ caro del mondo

    ММО, дан кажеш после, че не та мисла. Съставките на най-скъпия сладолед са италиански трюфели, ирански шафран и 24-каратово злато. Баф ма@му, предлагам да основем ООД, аз се заемам да търся трюфелите (не точно аз, ама тряа си намеря куче, да го дресирам да ги намира и изравя…без да ги изплюска).
    Ти виж кого другиго да включиш, че трябва да се ходи в Иран за шафран и да се търси златна мина за добив на 24-каратово злато.
    Ноу-хауто го скивА на филмето, техниката я имаш, пАри нема, действаме ли? 🙂

    • Hombre says:

      ММК, рожденият ми ден наближава, така че нямам нищо против да ми поднесеш такъв подарък! Знам, че си щедра, но и аз не съм стиснат, така че – с удоволствие ще го разделя с теб! 🙂
      Що се касае до ООДЕ-то, заслужава си сериозно да обмисля твоята оферта. 🙂

      • aman11be says:

        Аз не че искам да ви се меся, ама, за да повишите още повече КПД-то на начинанието, можете вместо куче за откриване на трюфелите да ползвате прасе. ЧувАл съм, че това са традиционните трюфелотърсачи. И за Коледа ще имате гарнитура за сладоледа. 🙂

        • Hombre says:

          Амане, прекрасна идея даваш!
          Кисса, съгласна ли си и ти? 🙂

          • Кисса says:

            Тва за прасето и аз съм го чувАла, амааааа кучето е дребно жувотно, мое да го издърпаш преди да е налапало току защо намерения трюфел, ама мамка му и прасе, него как ще го озАптя? Иначе за мезето съм много, ама много съгласна.
            Коги изкарах докрая клипчето за тойзи сладолед, (то човек няма време да слуша всичко докрая), разбрах, че дубайскиот сладоледаджия засега е продал саде два сладоледа от по-гореописаните, единият от клиентите бил член на фамилия реале на емирствата. Не му върви алъш вериша май никак. Трябва да се премисли идеята за подмяна на най-скъпата суровина, най-скъпата подправка, най-благородния метал, купичката от китайския порцелан с дизайн на Версаче … с нещо по-така.
            Примерно гъбета манатарки, куркума, алуминиев плашец и посуда от китайски порц ….опс магазин всичко едно левче.

          • Hombre says:

            Има или няма сделка?

          • aman11be says:

            Кисса, за водач на трюфелотърсача пускаш Валтер с една дебела пачка в ръка. Е, може да се случи така щото да ядете гарнитурата преди Коледа, но никой не е застрахован от трудови злополуки. Прасета има достатъчно.
            По въпроса за сладоледа. Не състава му, а маркетинга трябва да се промени. Членовете на съответните емирски/кралски фамилии нямат нужда да доказват пред никого колко финансово състоятелни са. Особено по този начин – чрез сладолед.
            Нека дойде момчето тук, па да го пусна на един Виенски бал, организиран от лорд Минчев, па да подшушне който трябва където трябва, че от този сладолед са опитвали само английската кралица, американският президент и примерно Ивана, лицата се подбират според публиката. Няма да му остане златен варак за всички сладоледи. Вервай ми. 🙂

          • Hombre says:

            И аз ти вервам, Амане! 🙂

          • aman11be says:

            Ти, вместо да се бъзикаш, няма ли да покажеш сладоледа с къпиновия сироп поне на кадро? 🙂

          • Hombre says:

            Братко, днес е все още 31 март, а не 1 април! Как можа изобщо де си помислиш, че се бъзикам??? За съжаление, твърде късно ми казваш какво е твоето желание. Половин кило сладолед/gelato (толкова е дозата), ние трите – аз бабата и Сандра вече го изкльопахме. 🙂

          • aman11be says:

            Брат ми, поради что си ми редактирал поста от 20,09 ч. като си заменил “тачка” с “пачка”. Обяснявам за софиянци – тачка се казва в някои краища на милата ни Татковина на парче дърво, достатъчно дебело и здраво, за да може с него да се налага, който трябва. Аналогични по смисъл са “съветник”, палка и т.н.
            Пачката е нещо малко по-друго. При нея дебелината е също от основно значение, но с нея “съветването” носи друг психологически заряд. Тя е тъй да се каже другия полюс на основния възпитателен принцип – принципа на тоягата и моркова. Благодаря за Фниманието! Thank you, people! Thank you so much! 🙂

          • Hombre says:

            Виноват, братко…! Повече няма да се поФтаря подобна грешка… 🙂

  8. Светла Павлова says:

    Пробвахте ли машинката за сладолед вече? Добър ли е резултатът?

    • Hombre says:

      Направих страхотен сладолед, Свете! Отгоре го залях със сироп от къпини. Ммм… 🙂

  9. Светла Павлова says:

    Питах, защото се изкушавах да си купя такава машинка и все не се решавах. По рекламите всичко изглежда отлично, но аз все си имах едно на ум. Сега вече ще си купя! Благодаря за инфото. Сега и ако ми дадеш някаква връзка да я погледна, цена няма да имаш 🙂 !

    • Hombre says:

      Скъпа, едно време си бях купил от СССР една мороженица, която се пъхаше в хладилника и ставаше невероятно мороженое с техното сгущеное молоко. Обаче ми се счупи перката и я изкхвълих. Новата ми придобивка е съвсем различна. Слагаш във фризера само съда за 8 часа, в който ще произвеждаш сладоледа. Вътре е капсолован специален разтвор, като този в блокчетата за хладилните чанти, който поддържа студ достатъчно дълго време. Практически произвеждаш вкусотията на стайна температура. Напиши Ice Cream Machines в Гугъл и ще получиш достатъчно инфо. Моята е като третата от ляво на дясно.
      П.П. И да пратиш и ти некоя изпитана рецепта!

  10. Светла Павлова says:

    Аз знам, че Гугъл ще ми каже всичко, исках да видя твоят избор какъв е. Могат ли да се оформят топки от получения сладолед?

Leave a Reply

