Калимера, Елада!

Ако бях написал “В Русия съм, в Русия съм…” едва ли щяхте да ме разберете. Затова реших в прав текст да ви го рекна. Отново съм при баба Ειρήνη/Ирини, по нашенски Мира, която сияе от щастие след като  ме видя след дългата раздяла…

Да видим как ще протече животът ми оттук нататък. Ако ми хареса, може да остана до края на земните си дни, в противен случай си тръгвам още утре… Зависи от това как ще се отнесат към мен.

Прави ли ви впечатление как от ден на ден ставам все по-кратък? Пиша есета като за холивудски мини сериали. Ако не ви харесват, значи чувството ви за хумор е доста закърняло, за което аз вина не мога да нося…

Днес, докато пътувах от Люлинград до Терминал 2, проведох доста дълъг разговор с шофьора на таксито, за когото бих желал да ви информирам, след като се наспя хубаво. Надявам се да ми дойде ищах, преди да съм забравил за какво разговаряхме. Да видите един младеж на 35 години как разсъждава върху съвременната политическа обстановка по света и у нас. Изуми ме най-вече с това, че е доста информиран, за разлика от мнозинството негови връстници.

И тъй като почти наближава полунощ, мисля за сега да приключа с рапорта. Важното е, че кацнах жив и здрав, без всякакви произшествия. Внимателно следях дали при излитането колесниците са се прибрали и дали са се отворили при кацането. По време на целия полет разпитвах стюардесите колко са пилотите в кабината и имат  ли нужда от някаква помощ. Слава, Богу не се наложи да търся секирата!

Допивам си уискито и си лягам. Не случайно казват, че утрото е по-мъдро от вечерта.

Следващата песен е за лека нощ и на вас, ако съм ви накарал да ме чакате до късна доба:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in По света, Good news and tagged . Bookmark the permalink.

50 Responses to Калимера, Елада!

  1. Homo faber says:

    Хе, хе хе – хайде бе… знаем се, кирие, дедо Омбре… със стюардесите сте си говорили, разпитвал си ги за киселото зеле как го правят, колко сол, колко пъти се претаква…
    Добре че кака Хомовица не е била на борда с точилката, да показва как се точи баница… 😉
    Така че всичко е добре, когато почва и… свършава добре!
    Желая ти ползотворно прекарване и съчетаване на полезното с приятното!
    П.П. Бре да те питам… с маслинобер или портокалобер ще радиш? То сега май на маслините е сезонът? … 🙂
    И една нашенска песен за поздравче… Залюбих мамо три стюарде… пардон моми! … 🙂

    • Hombre says:

      Тоя път на позна, Фабер! Бех на последния ред у самоледа и в най-тесната част на пътечката… Сите моми стюардеси у мене си отъркаха задниците…
      За маслинобера – позна! Щото когато снег забръска… сещаш се, нали?

      • Homo faber says:

        E… па тогава армаган ще направиш – зехтинец за салатата с лозова дето, дето я консумирам … кога снег забръска!
        И да изпълниш нормата на 200 % днес! Колкото повече, толкова повече … каймета и зехтинец! … 🙂

        • Hombre says:

          Голем началник се извъди, беее…! Най обичам некой да ме командва. И да имах некво желание да ти направя армаган, вече се изпари.

  2. Pasi says:

    Днес у нас се съобщава,че в Еладата Ципрас вдига ДДС-то. Честито на заинетересованите….С интерес ще чакам реакцията.

    • Hombre says:

      Те сега хуквам по магазините, да получа информация от първа ръка. Нощес, като се прибирах с таксито ми направи впечатление, че доста кръчми са празни…

    • Hombre says:

      Тракиец, прави ми впечатление, че ги четеш новините с една седмица закъснение… 🙂

      • Тракиец says:

        Ами така е, очаквах да ги чуя от теб, ама разчитам на СМИ, а там нещата се бавят понякога. Не е лошо вместо критика, да беше драснал някакъв коментарец. Закачкам те от три дни на гръцка тематика, но си траеш, щото си се приготвил да одиш тамо у Южна България! Поздрави на баба Мичка!

        • Hombre says:

          Тракиец, аз да не съм даскал от некое общообразователно училище? Откъде мислиш, че съм получил информацията? Пак от там! Който търси – намира!
          Тетка Мичка не приема поздрави през посредник. Поканете я с жена ти на гости у Кипровци и може тогава да разговаря с теб… 🙂

  3. генек says:

    Па били бедни пенсионерите, особено люлинския им елит…
    Живот си живеят, а се оплакват, че били “в разход”. Което, както знаем от Гражданската война в Русия, означава…
    Таман ще има време за четене на книги…

    • Hombre says:

      Генек, кога съм казвал, че съм беден? Говорил съм за другите пенсионери, не за себе си.
      Намери си и ти спонсор като мен, и ти живота ще си живееш…
      Ще получиш рецензията за книгата си, но не веднага. Свикал съм да работя на голема клавиатура, а не на тази на лаптопа на баба Мира.

  4. Homo faber says:

    На криво ти е била възглавката нощес и кошмари си сънувал…. Не съм ти аз началник, а баба ти Ирини, от теб си зависи дали ще замеряш гъркинчетата с маслинки или ще препълваш кошовете, или кайметата ти зехтинеца ти ще се изпарят… 😉
    П.П. …. като гледам как от рано сабале мааш яко по клавиатурата, май нещо мъгла се е спуснала за маслиноберата ти и снег – 2 метра, е навалял на маслинената градина … 😉

    • Hombre says:

      Напомняш ми вече за един друг човек, който също като тебе никога по гръб не пада…
      П.П. Прав си за възглавницата! Въртех се като шугав цела нощ… 🙂

      • Homo faber says:

        Еми, човещко е … всички сме така, особено след некоя убава кръчма … 🙂

        • Hombre says:

          Стюардесите са виновни – дадоха ни по едно сандвичЕ, колкото да не умрем от глад, та се наложи в кръчма да си дояждам…

      • Homo faber says:

        Веке съм станал отдавна и не лежим по гръб …и аз маам по клавиатурата, ама си казвам … 🙂

    • Homo faber says:

      МЪЛНИЯ … Световните агенции разпространиха новина аааа … маслини може да се берат вече и дистанционно … “на лаптопа на баба” Мира” – ноу хау на български пенсионер, относно маслинобера в Гърция … 🙂

      • Hombre says:

        Верно мълния! Кога набрах маслините, кога излезе съобщението…

  5. Homo faber says:

    Нали си наполвина гърче, бре Омбре? Я ми дай инфо за остров Левкада, по така от извора…

    • Hombre says:

      Що ще да дириш на о-в Левкада? Те ти един клип за ограмотяване:


      Левкада. Ионические о-ва. Греция

      • Homo faber says:

        Сапун … маслинов! 😉

        • Hombre says:

          Да ти е сладко! 🙂

          • Homo faber says:

            Сигурно си пробвал и си ручал и си думал …” Пени се, не пени се, ке те ручам” … зер драхми … пардон евра се дават! … 🙂
            Болгар, болгар … 🙂

          • Hombre says:

            Фабер, търся едни снимки от Левкада – да видиш къде съм бил… Там ората ручат други работи. 🙂

    • aman11be says:

      Вие като си хортувате така изпомежду си поне си сменяйте изображенията (некои им викат аватари). Че ще вземем да си помислим, че некой го е гепила една болест, характеризираща се с раздвояване на личността. 🙂

      • Hombre says:

        Амане, не те разбрах… слез на по-ниско интелектуално ниво в обясненията си!

        • aman11be says:

          Погледни малко по-нагоре в коментарите – къде 13,39 за Фабер. Почнал е да ползва аватара ти. 🙂

          • Hombre says:

            Благодаря, че ме светна! Ще го дам под съд тоя мошеник за кражба на самоличността ми. 🙂
            В момента пиша домашното си за утре.
            Би ли подхвърлил малко материал, че нещо не съм във форма, а гледам и Ципрас…? Ще отбележа, че приносът е изцяло твой.
            Оказва се че не е само Фабер а и Тракиеца… Нещо става, ама не знам точно какво…

          • aman11be says:

            На територията основното събитие е откриването на метрото до летището. Втората, но не по важност, тема е к’во да ги правим тия хубави магистрали, дето първата година ги откриват, на следващата година се напукват и изобщо си еб@ло мамата. Но той Бате Бабуин пак си повтори че “комунистите са виновни. строили магистрали, а нищо не платили на строителите и ТЕ (ГЕРБ) трябвало да търсят пари за това….” или нещо от тоя род. Другото си е дежа вю – все едно и също. Глад мори добитъка казано накратко. В очакване на Великден нещо хич нямам празнично настроение (да ме извинява Шефа на ББ).

          • Hombre says:

            Утре мисля да прескоча до тукашния “Карфур” – да проверя дали са докарали вече българските агънца…

  6. Светла Павлова says:

    Пролет пукна и нашият пенсионер хукна… по света! 🙂

  7. aman11be says:

    А иначе “Добре дошъл в пролетна Гърция!”. Личи си кой гледа прогнозите за времето по националната телевизия. Ако беше оставил полета за днес, щеше и до аерогарата да пътуваш безплатно. Но не може всичкото хубаво на едно място. Малък музикален поздрав за компанията:

    • Hombre says:

      Аз пък се ръководя от принципа “Много хубаво не е на хубаво”. И пак трябва да ползвам такси за 1 км. до метростанцията…

  8. giorgo520 says:

    Kalimera, Bulgaria…!!!

  9. giorgo520 says:

    112

    ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΛΗΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ
    Οπουδήποτε και εάν βρίσκεσαι, ακόμα και εάν το κινητό σου:
    • δεν έχει σήμα,…
    Δείτε περισσότεραΟ αριθμός αυτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλη την Ευρώπη και γίνονται προσπάθειες να επεκταθεί και εκτός Ευρώπης.
    Ακόμα και αν δεν ξέρουμε την θέση που βρισκόμαστε με την κλήση που θα κάνουμε, είναι πιθανόν ότι ίσως μπορέσουν να εντοπίσουν την θέση μας (όχι με μεγάλη ακρίβεια) χρησιμοποιώντας τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας και βρίσκοντας την συνισταμένη.* όταν κινδυνεύεται με το σκάφος
    * όταν είστε ο ίδιος θύμα ή απλώς μάρτυρας σοβαρού ατυχήματος
    * όταν βλέπετε να καίγεται ένα κτίριο, ένα σκάφος κλπ.
    * όταν διαπιστώνετε διάρρηξη σε σπίτι, σε σκάφος κλπ

  10. giorgo520 says:

    Οι τηλεφωνητές είναι όλο και περισσότερο ικανοί να απαντούν στις κλήσεις προς το 112 σε περισσότερες από μία γλώσσες, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για άτομα που καλούν το 112 όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.

  11. giorgo520 says:

    Εeeee, Βουλγαρια!!!! Για sas ekei!!! Vsisko dobre!!!!!?????

Leave a Reply

