Музикален петък – CXVIII

Драги любители на тюрлю гювечите и бозите,

Това, което виждате на снимката е може би единственото нещо, което не е постно в днешната рубрика. Ако искате нещо по-блажничко, с повече мерудии, запретвайте ръкави и се залавяйте за работа!
Покажете, че сте креативни личности, преди да е фалирала ООД “Тепавицата”. Искрено се надявам все още да милеете за компанията.
Първата песен, която ми попадна е за вас:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

34 Responses to Музикален петък – CXVIII

  1. генек says:

    Вълчи пости…
    Смесват се хубаво кюфтета, наденички, сланинка, луканка, суджук…
    Отгоре се поръсват с мръвки…
    Срещу задавяне се използва червено руйнои вино – в нужните количества и с високо качество…
    Украсява се с няколко хубави жени…
    Озвучава се… С каквото на сърце и глас иде…

    • Hombre says:

      Не случайно съм “откраднал” картинката от твоя сайт. Диетата си я бива! Особено подходяща през пролетния сезон за измършавелия ми организъм.
      Жени има един билюк. И музика ще се намери…

  2. Homo faber says:

    М да ааа, всичко ще се намери, само техниката не се ви намира. Уж си специален, уж службата е специална, а техниката ти е/ви е на ниво – “ИМКО-1” и “Правец” …! 🙂
    Разбирам, криза е, ака кажи, сподели с Началника, че може да отвори некое куфарче и с нови софтуер и техника, да се обзаведете. А не да виниш за нашето и международно положение сушата, кишата и Гриша…, пардон – Хомо Фабер и Тракиеца… 🙂
    Явно не си попаднал на правилната делва с рицина, кога тихомълком на пръсти си се промъквал в мазата на баба Иринка… 🙂 Хитро бабе /ако съществува ???/, отпред е сложила делвата с киселака, впървом на него да се натъкнe разбойника… 😉
    Те, една априлска песен … 😉

    • Hombre says:

      Фабер, голем специалист се извъди…! Веднага постави правилната диагноза. Продължавай, не ми пречиш, даже ми помагаш, като върша точно обратното на това, което ми казваш…

      • Homo faber says:

        Тогава, извини се за констатацията за аватара от вчера …

        • Hombre says:

          Кой нормален човек се извинява за констатации? Още повече – за чужди грехове…

          • Homo faber says:

            Кконстатации – неправилни и пораждащи квалификация.
            Така, че трябва извинение, като на културен човек …

          • Hombre says:

            Извинявай, Фабер!
            Сега би ли ми казал как промени аватара ми? 😛

  3. Тракиец says:

    Възрастни евреи, концлагеристи от Бухенвалд, решават да посетят в наши дни лагера на смъртта. Наемат микробус с шофьор млад германец, но по пътя аварирали. Момчето отишло до близкото село, почукало на една врата, излязъл възрастен германец и то попитало:
    – Водя двама евреи за Бухенвалд но закъсах. Ще ми помогнете ли?
    Германецът го погледнал тъжно, въздъхнал и отвърнал:
    – Няма как млади момко. Имам само микровълнова печка. 🙂

  4. Homo faber says:

    Ха така, Омбре, благодарско!
    КолТурния човек, си е културен! 🙂
    Требе да ги питаш батковците и каките, магьосници – администриращи WordPress.com!

  5. giorgo520 says:

    Kathe paraskeyh moysiki, kathe sabato mpanio, kathe kiriakh ekklisia!!!
    Всеки петък музика, всяка събота баня, всяка неделя църква!!!

  6. Homo faber says:

    Па и giorgo520, стана веке Омбре? Да не отиде у Гръчко на пластична операция@ … 🙂

    • Homo faber says:

      И още да те питам, като образ нов … само в събота ли се баняш /ходиш на баня/? … 😉

      • Hombre says:

        Не всяка – понякога прескачам – ако не съм се изцапал много и като метна чорапите към тавана, не се залепват горе…

    • Hombre says:

      Комай така стана… 🙂

      • Homo faber says:

        Може да пробваш баня и в петък, защо не и Руска баня … 🙂

        • Hombre says:

          Пак взе да раздаваш безплатни съвети. Само при едно условие ще се съглася – ако ми станеш теляк! 🙂

          • Homo faber says:

            Щом говориш за съвети, я се погледни “… нещо по-блажничко, с повече мерудии, запретвайте ръкави и се залавяйте за работа…”
            Немаш проблем – с кесия, с кожа на клиента… 😉 ще те изтъркам, като се почне от гърба, като се наведеш…! 🙂

          • Hombre says:

            Казах да не си го мериш с мене! У моята къща аз мога да правя каквото си искам!
            ОК, съгласен съм – първият път ще бъде на промоция с 50% отстъпка, а после ще си плащаш по 100 евро предварително за всяко мое навеждане… Такива като тебе, дето много приказват, с една гюдерия нищо не могат да свършат. Въобще не ме е страх!

  7. Homo faber says:

    Прави си, ко си щеш в твоята къща … ама не се вдетинявай/вживявай – толкова много и продължавай да си безСтрашен!!.
    Хайде остани си със здраве, и убав да е Викенда ти, или Ваканция по нашенски!!! 🙂

  8. Pasi says:

    Чатят си две самотни бабки-наборки, едната нашенка, другата емигрирала преди бая години, в Германия.
    Германката :
    – Аз си имам приятел.
    – Браво! И как е?
    – Ами всеки вторник той идва у нас, аз му готвя айсбайн, той носи цветя, вино и бонбони, хапваме, пийваме, после се прегръщаме и пеем тиролски песни…
    – Секс не правите ли?
    – Ами той е импотентен, ма Златке, затова не правим секс…
    – И аз съм горе-долу така – всеки ден след работа при мен се качва бай Иван от втория етаж, ядем каквото има, пием каквото е останало, после правим секс…
    – Правите секс ???
    – Какво да правим, ма Станке, ние не знаем тиролски песни!

  9. Много брейкваща правилата е таз американска пу… мадама. Айде нещо по-истинско по темата:

    • Hombre says:

      Ице, досега не разбра ли, че каквото си надробите – това ще кусате?
      П.П. Ако се интересуваш от спорт, утрешното предаване е за теб. 🙂

      • Не може така да отговаряте, Тепавичарю! Ами ако заформим метал петък, на Вас няма ли да Ви бъде доста скучно?

        Спортът се превърна в бизнес. Все още си го спомням, когато бе спорт (и малко бизнес). Затова и все още го следя, но не съм маниак, както навремето.

        • Hombre says:

          Само, защото си ми много симпатичен, пускам 3 часа по-рано това, което щеше да прочетеш в полунощ…

Leave a Reply

