Малкият „петък” – XLVI

Полека-лека, нещата взеха да идват по своите места. Щом като още от вчера се появиха есета и разкази, които са ви впечатлили, това означава, че днес ще има бум на постинги на ваши или от чужди автори шедьоври, които си заслужава да бъдат прочетени, според вашата собствена класация или лични предпочитания.

Знаете, че за мен срядата не е от най-активните дни от седмицата, пък имам и сериозен повод да си дам почивка след бляскавото отбелязване на първата серия от 1000 мои тюрлюта…

Вчера някой спомена, че съм пускал в Тепавицата закачки за размисъл. Ето ви една такава  закачка:

Съвременна семейна притча

Мъж и жена живели заедно 30 години. В деня на техния 30-годишен юбилей жената, както обикновено, изпекла питка – тя правела това всеки ден, това отдавна било традиция в семейството. На закуска, както винаги тя разрязала питката напречно и намазала с масло двете части. И както всеки ден посегнала да подаде на мъжа си горната половинка, но ръката й се спряла… Помислила си: „В деня на нашата 30-годишнина самата аз искам да изям тази румена, препечена част от питката; за нея съм си мечтала 30 години. В края на краищата, 30 години аз бях примерна съпруга, отгледах му прекрасни синове, бях вярна и добра любовница, въртях цялото домакинство, толкова сили и здраве отдадох на семейството ни“. Вземайки това решение, тя подала на мъжа си долната част на питката, а ръката й затреперила – нали нарушавала 30-годишната традиция! А мъжът й, поемайки питката, й казал:
–Скъпа моя, днес ти ми направи неоценим подарък! 30 години не съм ял своята любима долна част на питката, защото смятах, че тя по право ти принадлежи.

За да не ме обвините, че се опитвам да ви манипулирам и да ви натрапвам своя музикалния вкус, този път ще предоставя на вас правото на  избор какво да звучи в ефира на Тепавицата.

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

133 Responses to Малкият „петък” – XLVI

  1. Светла Павлова says:

    Хайде сега, за мъжкото благородство ли ще става дума днес?

    • Hombre says:

      Скъпа Светле, сърдит съм ти! Къде беше вчера?! За да разбереш все пак, че ние мъжете сме по-благородни от вас, пращам ти копия от писмата на последната кореспонденция между мен и жена ми:

      Скъпи съпруже,

      Пиша ти това писмо, за да ти кажа, че те напускам завинаги. Бях ти добра жена седем години, но няма за какво да ти го доказвам. Последните две седмици бяха истински ад. Шефът ти ми се обади, за да ми каже, че си напуснал работа днес и това беше последната капка, която преля чашата на търпението. Миналата седмица ти се прибра и не забеляза, че съм си остригала главата и изрязала ноктите, че съм сготвила любимото ти ястие и дори, че бях облякла чисто нов халат.
      Като се прибра, яде две минути и отиде право да спиш, след като изгледа мача. Не ми каза, че ме обичаш, не ме докосна или каквото и да е. Или ми изневеряваш или не ме обичаш повече, каквото и да е, напускам те.

      P.S. Ако се опитваш да ме откриеш, недей. С брат ти се местим заедно в друг град.
      Пожелавам ти страхотен живот! Бившата ти съпруга

      ****************

      Скъпа бивша съпруго,

      Нищо не може да направи деня ми толкова страхотен колкото писмото, което ми изпрати. Вярно е, че бяхме женени седем години, макар че добра жена е далече от това, което ти беше.Гледам спортни програми прекалено много, за да избегна постоянното ти натякване. За съжаление това не дава резултат. Забелязах кога си острига косата миналата седмица и първото нещо, което ми изникна в съзнанието беше: Изглеждаш точно като мъж. Майка ми ме е учела да не казвам нищо лошо, ако не мога да кажа нищо хубаво. Когато ми сготви любимото ядене сигурно си ме сбъркала с брат ми, защото аз спрях да ям свинско преди седем години. Легнах си веднага, когато ти си беше сложила новия халат, защото етикета с цената беше все още на него. Молех се да е съвпадение, че брат ми бе поискал 50 долара назаем тази сутрин, а цената на твоето халатче бе 49,99 долара! Въпреки всичко това аз все още те обичам и мислех, че би могло да се получи между нас.Така че, когато открих, че съм спечелил от лотарията 10 милиона долара, аз напуснах работа и купих два билета за Ямайка. Но когато се прибрах вкъщи ти вече си бе тръгнала. Предполагам че всичко си има причина. Надявам се, че ще имаш пълноценния живот, който винаги си искала. Моят адвокат каза, че заради твоето писмо няма да получиш нищо от мен.
      Така че проблемът си е твой!

      P.S. Не знам дали съм ти казвал някога, но Карл, моят брат, се роди Карла! Надявам се, че това не е проблем за теб.
      Бившият ти съпруг

  2. Светла Павлова says:

    Ехееее, такива удари под кръста ние с Павлов не сме си прилагали. Само от време на време някое леко ритниче по кокалчето или нежно настъпване по мазолчето 😀 . Затова сме и все още заедно – почти 30 години вече.

  3. Светла Павлова says:

    Ехеее, ние с Павлов такива удари под кръста не сме си прилагали. Само някое ритниче по кокалчето или нежно настъпване по мазолчето 😀 . Затова сме и все още заедно, почто 30 години вече.
    П.П. А на тебе желая да си много щастлифт в житейския океан без бившата си съпруга 😉 .

    • Hombre says:

      Светле, ти да не си се завърнала в Родината? Не вервам само заради мене да висиш пред компа в 2 часа след полунощ…

      • Светла Павлова says:

        Даааа, от 10 дни съм в България. Но заради тебе и накрай света отивам!

        • Hombre says:

          Иди вервай после на жена…
          П.П. Зададох ти въпрос – защо вчера не си се разписала в книгата за гости? Имаш ли някакви смекчаващи вината обстоятелства?!

  4. Светла Павлова says:

    Извинявай за повторението, не разбрах какво стана. Остарявам вече… 😀 , изкуфявам…

  5. Homo faber says:

    Ха ха ха ааа… и тя, кака Хомовица, само да се докопа до компа ти, докрай ще отиде… да фърли компа в река Лесновска! 🙂
    Но да си дойдем на думата – една притча за… :

    МРЪСНОТО ПРАНЕ!
    Едно семейство се преместило да живее в ново жилище. Сутринта, жената току-що събудила се погледнала през прозореца, видяла съседката да си простира прането.
    – Погледни само, колко й е мръсно прането – казала тя на мъжа си.
    Мъжът й четял вестник и въобще не обърнал внимание на думите й.
    – Вероятно пере с лош сапун или изобщо не може да пере. Трябва да й покажа, та да се научи.
    Това се случвало всеки път, когато съседката й простирала дрехите. Жената с учудване казвала, колко мръсни са прострените дрехи. Но, една прекрасна сутрин, поглеждайки през прозореца, тя радостно възкликнала:
    – А! Днес бельото й е чисто! Най-накрая се е научила да пере!

    – Едва ли – отвърнал мъжът й – чисто и просто днес станах по-рано и измих прозорците!

    Та те ти и музика … естествено … вечно зелени парчета – хард рок… 🙂
    П.П. Рок групата „Назарет“ ще изнесе концерт в Русе на 13 септември. Концертът ще бъде в новата зала “Арена” Русе и ще е безплатен. Май ще требе да се отиде в Русе – кога друг път…?

  6. Pasi says:

    Ще започна разказа си за тепавичарите с една легенда.
    След битката при с.Ключ, Петричко, край планината Беласица на съвременната българо-македонска граница, част от ослепените войници на Самуил поемат към Рилския манастир да търсят божия подкрепа. По пътя зимата ги заварва в с.Добърско, на около 20 км. южно от Разлог, в полите на Рила.Войниците решават да установят бивак и се считат до днес за основатели на селото.В поселището намират лековито кладенче. С водата от него поливали раните по очите си, и част от ослепените прогледнали. В памет на своето изцеление те и техните наследници, построяват малка трикорабна църква. В двора църквата до днес е същото кладенче, от което колкото и вода да се изгребе, нивото незабавно се възстановява. Поверието за водата и до днес вече 1000 години гласи, че помага за очни страдания. Самата църква е изографисана по-късно с невероятни по своето великолепие и напълно запазени като цвят, библейски сюжети, между които е и сцената със възнесението на Христос с ракета на Великден, и приземяването на Христос в Ада при мъчениците, на Арахангелов ден, с космическа капсула. Космическия Христос е показван и по “Дискавъри”, като доказателство за знание на предците ни, за извъземни цивилизации, посещавали Земята.
    Разказвам тази легенда не случайно. Определено считам,че има връзка между легендите за тази църква, и идеята за светещия “космически” поглед на паметника на Самуил, насочен към скулптурната група на ослепените му войници, разположена на отсрещния тротоар.
    Малко лични впечатления за автора на паметника на Самуил- Александър Хайтов. Известно е, че той е син от първия брак на Николай Хайтов. Последният няма нужда от представяне. Достатъчно е да спомена “Козият рог” и “Капитан Петко войвода”, както и сборника разкази “Шумки от габър”. Сашо Хайтов има брат – Здравец Хайтов, понастоящем архитект. Двамата братя водиха успешната битка за възстановяване на паметната плоча за гроба на В.Левски на църквата св.Петка Самарджийска, в центъра на София. Баща им успя, след люти битки, да извоюва поставянето на тази плоча по времето на социализма. По времето на демокрацията по неясни причини тя бе премахната. След организиран от братята обществен натиск, плочата бе възстановена със текста от соц.времената.
    Няма да навлизам в дискусията между Н.Хайтов и синовете му от една страна с историците, предвождани от проф.Овчаров-баща и син от друга. Ще отбележа само,че според мен българският народ има нужда да вярва,че Левски е бил погребан по християнски, и то на свято място! Ето защо поддържам паметната плоча.
    В личен план ще отбележа, че съм родом от кв. Редута, над Подуенската гара в София и основното си образование завърших в 4-то основно училище Н.Й.Вапцаров – училището на Гунди, днешен техникум по автотранспорта.
    Майката на братята Сашо и Здравец Хайтови, беше лекар в нашето училище и се грижеше за здравето ни. Запомнил съм, че не биеше инжекции за имунизация в гърба, които много боляха. Пишеше и извинителни бележки при заболяване на учениците. Тогава всяко училище разполагаше с лекар и мед.сестра.
    Със Здравец бяхме съученици и приятели. Той беше една или две години след мен. Въпреки това редовно ме обираше в игра на топчета, в градинката срещу училището.
    Със Сашо се запознах покрай Здравец, при посещения в дома им – красива островърха къща, недалеч от въпросната градинка, току под върха на Редута. Не зная дали още някой от тях живее там, но къщата стои.
    Горд съм, че познавах лично тези хора, че съм общувал с тях през моето детство. Доволен съм, че Сашо направи красив и поради тази причина, много одумван паметник на един български цар- мъченик, успял въпреки всичко да удържи 40 години българската държавност, и споменаван с добро и като прародственик на Асен, Петър и Калоян, възстановителите на Второто българско царство.

    • Hombre says:

      Паси, сега остава и аз да добавя: “Горд съм, че познавам такъв човек като теб…!” 🙂

  7. aman11be says:

    Хората правят най-добър секс на/след 55

    Защо ли се сетих за това, като прочетох 1001 есе? Определено не е, защото мисля само за това. 🙂

    • Hombre says:

      Благодарение (в кавички на умните ни държавници и политици) реликви и светини на българската родова памет не са в родината ни. Същите гърци, които постоянно призовават Великобритания да върне намиращите се в нейни музеи артефакти от разкопки в Акропола и на други места, не се свенят, дори като жест на добра воля и добросъседство, да ни върнат Паисиевата история и мощите на Самуил. Кой знае още колко ценни за нас находки тънат в музейните хранилища, без да видят бял свят…

      • Homo faber says:

        ” … Същите гърци, които постоянно призовават Великобритания да върне намиращите се в нейни музеи артефакти от разкопки в Акропола и на други места, не се свенят, дори като жест на добра воля и добросъседство, да ни върнат Паисиевата история и мощите на Самуил…”
        Нещо се бъркаш, друже Омбре? Преписът на историята Паисиева, беше тук… и голем джумбуш стана, покрай това събитие, но мощите на цар Самуил не са идвали в Българско…

        • Hombre says:

          Фабер, по некои въпроси не се прави на по-знаещ от мен!!! Много добре знам, че Путьо Стоянов върна Паисиевата история в Зографския манастир, щото била “открадната” от там… Как може да крадеш нещо, което е твое??? Същата тая История аз съм я държал в ръцете си по време на хаджилъка ми в Атон.

          • Homo faber says:

            Омбре, ти самият си, си… история, щом си държал преписа на Паисиевата история!!! 😉 Само че, като радетел на правилното писане, правилно пиши и историята на случая…
            А може би искаш да кажеш, че си отишъл на хаджилък? Но май се ходи в по долна земя, а не в Атон? Ето ти и справка: http://www.pravoslavieto.com/poklonnichestvo/holy_land/jerusalem/

          • Hombre says:

            Фабер, ще ми позволиш ли да не ти отговоря? Живей си с твоята истина…!

          • Homo faber says:

            И аз като теб много бих искал да я държа тази история, да се докосна до непреходното, но по това време, друг съм бил не специален…

  8. aman11be says:

    Я и аз да се отчета музикално:

    – Иванчо, защо в диктовката си имаш толкова празни места?
    – Място за реклами, госпожо.

  9. aman11be says:

  10. Homo faber says:

    Омбре, знам я историята добре, имам Отличен (6) … И аз като теб да се похваля, пу, пу… за нещо си … 😀
    А относно гърците и тяхното свенене, дето разсъждаваш по-горе… ми те са си търговци и ще щат, я “царица”, я нещо политическо и т.н.

  11. генек says:

    Хубава сряда се заредила тук…
    Дребен принос –

    Финалните андписи на “Кухня” съдържат названията на маса приятни песни, звучащи в сериала. Дори няколко пъти чух Има Сумак – Славея на Андите…

    • Hombre says:

      Генек, в момента тече по няколко телевизионни канала един руски сериал “Кухня”. Ти за кой филм ми говориш?

  12. генек says:

    Нещо първата закъса –

  13. Кисса says:

    Привет и от мен, сестри и бракя, другарки и другаре. Днс имам две прекрасни новини за вас. Първата не е баш новина, щото откак ми манАа фторио гипс ХОДЯ на два крака без патерици и без куцукане. ХОДЯ е малко силно казано, щот ходя половин час, после два часа на гръб или на г@з с високо вдигнат ляв крак … като за римски поздрав 🙂
    Втората е, че товаришч Путин е тъдява, до обяд в Милано на ЕКСПО-то, след обяд в Рим, на гости на президента и на Папа-та, вечерта на вечеря с дружката си Берлускони. Пърхам от радост и вълнение и през пет минути го удрям на рев, че не моа да фръкна … поне едно селфие са си напраа с агента.
    Те така, радвам ви се и ви чета най-редовно, цунки по муцунки на всичките, и най-много на Омбре!

    • Hombre says:

      Кисса, защо ме караш да се притеснявам толкова за теб? Изминаха цели 2 месеца, за да разбера най-после, че вече си по-добре. Честито и друг път остави Валтер или Фабер да мият прозорците със специален препарат.
      Ще бъде жалко ако не отидеш на приема в чест на Путин. Ако успееш, гледай да не е с патерицата или дурго помощно средство, за да не го помислят за АК-47… 🙂

    • aman11be says:

      А бе, гледах аз скоро в Google Earth един вирнат крак без арматура на площад …, хайде да не му казвам името, пък то какво било. Добре дошла обратно в света на (условно) здравите, Кисса! Saluti grandi e baci, както казват французите!

      • Hombre says:

        Тая Кисса е пълна с изненади… Кво ли ни е подготвила в разгара на лятото?
        Открих реклама на наша туристическа агенция, която ни прдлага 4-дневна екскурзия до Римини за 250 лева…

        • aman11be says:

          Като за пенционери … бива. Освен ако и Кисса е съгласна. 🙂

          • Hombre says:

            Кисса направо плаче да й отидем на гости… 🙂 Особено пък сега, когато е в компанията само на Валтер.

      • Кисса says:

        Благодаря за топлото посрещане, братко Аман-е. Мани, фтурнах се веднагически да проверя в Google Earth да не са ме изфотографирали на некоя тераса, че те заснетите физиономии ги замазват, ама аз се пека дибидюс по терасите и голите ду@ета не знам … 🙂

        • Hombre says:

          Кисса, мисля, че тази е фирмата, която направи офертата до Римини:
          http://bulgaria.cdftravel.eu/component/k2/item/411-4days-sofia-milano
          П.П. Нема лошо, ако те видим дибидюс на терасата… 🙂

          • Кисса says:

            Тенкю, баби, нищо, че баба още не съм станАла. От Милано до Римини има високо скоростен влак, пристига за 2 часа, движи се на места с 300 км/час.

          • Hombre says:

            Ще го имам предвид. А с кола от Люлинград до Католика за колко време се стига? Кой е най-подходящият маршрут?

        • aman11be says:

          Yeaaaaaaaa! Cara mia няма защо да се притесняваш от всеки спУтник, който минава над Вашето с Валтер семейно гнездо!

        • aman11be says:

          🙂 ХванАх те! ….. Майтап, бе Уили! Всичко е конфиденциално. Нали се знаемЕ! 🙂

  14. Pasi says:

    Вчера взех участие в анкетата на Дир.бг. с въпроси относно паметника на Самуил. Голямо мнозинство от гласувалите харесват паметника и мястото му- над 90%, а над 70% и светещите очи. Гласувалите са над 1600 души. В коментарите лансирах идеята: “Следващия паметник да е на Хан Крум пред Съдебната палата с меч и бокал от главата на Никифор. Справедливост и защита от чужди апетити. От това има нужда българинът, и това е непреходно напред във времето!”
    Вчера лансирах и в Тепавицата същото. И съм удивен от резултата. Ето го:
    95 човека /близо 6% от гласувалите/ са оценили предложението ми, както следва:
    +91 гласувай
    -4 гласувай
    09.06.2015 10:42
    Във ФБ подкрепата е още по-голяма!

    • Hombre says:

      Паси, съгласен съм почти с всичко написано от теб, с изключение на предложението ти за паметник на хан Крум, държащ бокал, направен от черепа на Никофор. Нека не постъпваме като гърците, които и до ден днешен имат улици, носещи името Василий българоубиец…

      • Pasi says:

        Никифор не е грък, а император на Византия, Източната Римска Империя- византиец, ромей но не и грък. Виж Уикито! Никифор I Геник (на гръцки: Νικηφόρος Α΄) (760 – 26 юли 811), в по-редки случаи Никифор I Логотет, е византийски император управлявал от 31 октомври 802 г. до смъртта си на 26 юли 811 година.

        По произход Никифор I е покръстен арабин, патриций от югозападна Анатолия, който успява да се издигне до поста на логотет (logothetēs tou genikou, финансов министър) при императрица Ирина. След дворцов преврат императрицата е детронирана и заточена, а Никифор I заема властта (802 г.) заедно със сина си Ставракий.трак от !

        • Hombre says:

          Благодаря за тази полезна информация!

          • Pasi says:

            Гърците не от вчера си присвояват историята на Балканите и в частност на Византия, с помощ на политически прекроявания на самата история. Ако питаш кой да е европеец какъв е по народност Константин Велики, 99% ще отговорат че е грък , а той е наше момче, от Ниш. Същото е и за много други императори на Византия, нямат нищо общо с гръцкия етнос.

          • Hombre says:

            Паси, радвам се, че добре познаваш историята по нашите земи и малко по на юг от нас. В случая не се касае за присвояване на история (по подобие на македонците), а за скриване на неоспорими факти от нашата история и за упорит отказ от гръцка страна да ни предаде материални ценности и реликви, които принадлежат на българския народ и не представляват за другите народи особена ценност! Целта е ясна – да бъде представена България като малка и незначителна страна, в сянката на Велика Византия…

        • aman11be says:

          “…Югозападна Анатолия..” не е нищо друго от Югозападен Анадол. Районът южно от Измир в съвременна Турция.

  15. Кисса says:

    Само да не е с автобус екскурзията…трябва да си луд да блъскаш с автобус. Има полети София – Болоня и обратнос WizzAir, струващи по-малко от 250 лв. И после на принципа мъй от групъй не делимся … трябваше да гоним до Сан Марино автобуса на една приятелка … за да пием по едно кафе и си кажем 10 приказки. Родата на Валтер (за разлика от него) е заможна, имат хотели всичките, ще ви настаним безплатно, ако не щете да спите у дома. А у дома има две спални за гости и три дивана в дневната и трапезарията, ако не броим пълната автономия на мансардата, дет се вика можеш да избираш стая с изглед … 🙂
    Проблемът ще е вземането от Болоня, че не ми е с автоматична скоростна кутия Пежо-то, а съединител до два месеца няма да ми дават да натискам, така рекоха дофторите. Абе ще си турите по едно звънче и ще пратя Валтер да ви прИбере 🙂

    • Hombre says:

      Кисса, да разбирам ли, че си петимна да ме поканиш на гости? Ако е така, остава да уточним датата и часа на пристигането ми, заедно с моята законна съпруга… 🙂
      Офертата е за пътуване със самолет. Права си, че не си е работа пътуването с автобус…

      • Кисса says:

        Поканата я имате отдавна … но само с благоверната ти съпруга (тази не жена ами светица). Директни полети от София до летище Фелини нЕма. Дай линк за таа екскурзия да зема да зАпиша майчето ми. От Римини се лети до Москва, Ленинград, Германия, Франция, прочее по-на север …и до Рим и Сицилия§Сардения.

        • Hombre says:

          Исках само да проверя дали държиш на думата си. 🙂 Благодаря за поканата и искрено ще се радвам да ти гостуваме, но дали може да се планира подобно пътуване е твърде проблематично поради ангажиментите, които имаме…
          За съжаление, не си спомням къде я мернах тая оферта, но ще я потърся отново още сега.

        • aman11be says:

          На туй нали знаеш как му се вика?….. Рататуй….. К’вото и да значи!
          Въх, направо ми се такова такованкото! Ни тъй срам!

          • Hombre says:

            Ни мъ е срам! Опериран съм.
            Добра идея ми даде за утрешното миню – ще си спретна едно рататуйче, като това:

          • aman11be says:

            Ти си таковай рататуй, пък аз таковата – при Кисса, ръйш! Нали, таковато….. Тъй де…. Разбра ме. Капишч….. Е, да де! 🙂

          • Hombre says:

            Амане, братко мой… от кога взе сам да си говориш? 🙂
            То и аз обичам с умни хора да си говоря, но предпочитам диалозите пред монолозите…

          • aman11be says:

            Show must go on

          • Hombre says:

            Давай…

  16. Кисса says:

    Омбре, маршрутът ще ти го даде Гугъл, или Мишлен. Калотина, Ниш, Белград, Загреб, Любляна, Триест, Венеция, Падуа, Болоня, Католика – 1400 км. ВСичко аутострада без отсечката София – Ниш. За колко време … зависи с колко караш, колко пъти спираш … Аз нали съм си шантава и съм си идвала два пъти сама с пежото … последния път тръгнах в 8,00 от Бистрица, над София и в Католика пристигнах в 23,00 същия ден. Смятай как съм карала.

    • Hombre says:

      Само потвърждаваш моите подозрения, че не си у ред! 🙂
      Все пак, благодаря за инфото…

    • aman11be says:

      Кисса, шапка ти свалям! Кой не е карал на екс 1000 км не може да оцени какво си направила. Още повече – сама. Нейсе. Сега не знам дали си с Пежо. Там се мотае една черна Алфа. Както и да е.

      • Кисса says:

        С Пежо съм Аман-е, сребристо, ама са им неактуализирани снимките на гуглавите, нищо, че преди месеци ги гледах да обикалят площада с онаа ми ти въртяща се камера на врЪо на колата 🙂 И после, коги снимат, паркинга е вероятно празен, нали сме роби 🙂 …ходим на тръстиката. Язека не ода от началото на април докъде средата на юли най-малко, така, че пежото е неподвижно, и със спряна застраховка за периода, естествено. А Валтер е с вишняво беемве, ама станА на 12 годинки и ще го сменя скоро. За карането…нямах търпение да се прибЕра, бях с две ябълки на седалката до мен и бутилка вода, не съм спирала и да пик@м, да видите колко съм добре с простатата и язе 🙂

        • Hombre says:

          Кисса, какво ще кажеш да ми бъдеш навигатор и копилот по маршрута Париж – Дакар? 🙂

          • Кисса says:

            Дадено, с най-огромно удоволствие, ММО! Като (АКО) се пенционирам съм рекла, че фащам пътя и най-малко пет години не се прибирам дОма, да му мисли Валтер 🙂 🙂 🙂

          • Hombre says:

            Човекът е човек, когато… Кой го беше казал? 🙂
            В Люлинград се чувствам като крепостен селянин.

        • aman11be says:

          Като си пиеш редовно “Простамол Перфект” к’во да те мислим? Пък той и Валтер се оказва голем “аргумент” да се прибереш. Дай Боже всекиму! Амин!. Завиждам му направо на тоя човек. Дано и той знае какъв късмет е имАл. 🙂

          • Hombre says:

            Валтер може да е имАл кисмет, ама да внимава да не отлети птичката от рамото му… 🙂
            П.П. Ти от къде знаеш какви илачи пия?

          • Кисса says:

            Знае, Аман-е, знае и много трепери, завалията. Ама то с треперене само не става. Сега ни е измислил на всички индиански имена. Язе съм Pie veloce (Pie = piede, от латински ), което ще рече Бързият крак, котаракът Гатузо е Brugola perenne, което ще рече Белязания завинаги, понеже постоянно се бие с останалите котараци от квартала, позволяващи си да му нарушават териториалните граници, в които влиза площада и големия парк до него пред къщата ни. Валтер се е самопокръстил Panza calante (Panza= pancia, на местен диалект) , което ще рече падащия тумбак…а като започне да ти пада тумбака и не можеш да си виждаш прав “аргументите”… работАта отива на мноо зле, мдааа.

          • Hombre says:

            🙂 😛 😀

          • aman11be says:

            То затова си има огледало…. мдаааа. 🙂

          • Hombre says:

            Вече има и камери за нощно виждане… 🙂

  17. Кисса says:

    “Какво прави човек последно преди да легне?” Сяда … върху … каквото си ляга …хахаха, излезе не много за деца отговорът, май 🙂

  18. aman11be says:

    Като гледам добре разтегнахме локума тая вечер. Пу, да не ни е уроки! 🙂

    • Hombre says:

      И ти носиш определена вина и само с маймунско уиски ще я изкупиш! 🙂

    • Hombre says:

      Благодаря, Паси! Направи ми безценен дар за попълване на белите полета в родословното ми дърво… 🙂

  19. rusalka2013 says:

    Един подарък и от мен 🙂

Leave a Reply

