Малкият „петък” – XLVII

Вчера цял ден търсих по мобилния телефон г-жа Светла Павлова, за да я питам дали ще участва днес със свое есе. Само да припомня на уважаемата публика, че същата беше изразила готовност да напише не едно, а няколко есета, ако някой я помоли за подобна услуга. За съжаление, телефонът й беше извън обхват и така и не успях да се свържа с нея… Допускам, че още рано сутринта е  заминала за евиния плаж край Варна, където както е известно, няма мрежово покритие от мобилните оператори…

За всеки случай, няма да пиша нищо повече, за да й дам възможност да се изяви. Който желае, може също да се пробва на тепавичарската пързалка със свое произведение. Или някое друго от негов любим автор…

Успех на всички!

П.П. Ако срещате някакво затруднение, подготвил съм ви една мостра – как се пише кратко есе. Вижте първо този разказ: ЕВИН ПЛАЖ

П.П.П. Снимката най-горе у лево е заснета от папарак, на която ясно се вижда как г-жа Павлова си прави хелиотерапия. А младежите до водата са местни гларуси, които дебнат да се обърне по гръб, за да й предложат крем против изгаряне…

Поради изключителната популярност на една песничка, която летният бриз носи по вълните на нашето Черно море, пускам ви отново хита на Къци Вапцаров:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

28 Responses to Малкият „петък” – XLVII

  1. Светла Павлова says:

    Добро утро! 😀 😀 Защо ли гларусите лежат по корем в плиткото?!
    Какво есе да ти пиша, скъпи? Каквото и да напиша, няма да се хареса, затова по-добре ти пиши есетата.

    • Hombre says:

      Добро утро, скъпа! Как искаш да лежат гларусите? Ми естествено, че по корем, защото са пуснали котви – да не ги завлече някоя вълна в дълбкото…
      Сутринта получих един смс с кратък въпрос: “Това да не са спасителите от плажа в Маями или масажист, доктор и бодигард, дошли специално заради госпожата?”
      Защо си толкова предубедена, че няма да ми хареса твоето есе?

  2. Светла Павлова says:

    Оооо, те спасителите в Маями изглеждат като Дейвид Хаселхов в сериала “Спасители на плажа”! А и съм забелязала, че голяма част от мъжете там ( не само младите ) поддържат добра физическа форма. Обичат да подчертават бицепсите си с татуировки. Онези, които не са прекалили с рисунките, хващат окото. Жените са по-отпуснати. Особено черните. Те, милите, пък, много искат да приличат на белите и се чудят как да си изправят косите. Това хич не е лесна работа и някои от тях приличат в главите на разплетено гнездо. Голяма част от тях носят перуки. Най-сладки са децата, разбира се.

    • Hombre says:

      Преди да ти дойда на гости в Маямито, трябва ли да си направя и аз някоя рисунка, за да хващам окото или ще ме приемеш такъв какъвто съм? 🙂
      От чисто мъжко любопитство да те попитам – какъв е естественият цвят на косата ти?

      • Светла Павлова says:

        Няма нужда да се татуираш, тебе и така те обичкам. Кажи кога да пратим поканата.
        П.П. Косата ми беше естествено черна на младини. Сега е силно прошарена, боядисана.

        • Hombre says:

          Олекна ми… Таман бях решил да търся в Google някое модерно студио за tatoo, за да не изглеждам като гол охлюв. 🙂 Показвам:

          Харесвам жени с прошарени коси!
          П.П. Нема кво да ме питаш – пращай поканата!

          • Светла Павлова says:

            Да я пратя, ама ако сега заминеш, ще трябва да си гукаш с Павлов в Маями 😀 .
            П.П. Много лигаво туй нещо, бе, Омбре. А аз знам, че ти си убавец 😉 .

          • Hombre says:

            К’во лошо има, ако си гукам с другаря Павлов? Ти да не вземеш да ревнуваш? Освен това, да не са поставили под карантина плажа в Маями? Все ще се намери и за мен некоя скромна девойка, докато чакам и ти да се появиш…
            Кое е лигаво, бре Светле? Ти никога ли не си яла манджа с охлюви?!

  3. genek says:

    Кой я е снимал?
    Като за евин плаж –

    • Hombre says:

      Генек, бива ли такива недискретни въпроси да задаваш? Искаш да си издам агентурата, що ли…?

  4. Светла Павлова says:

    Манджа с охлюви никога не съм яла и не смятам да ям! А и от 1 април тази година не ям месо, бял хляб, сладкиши и други вредни неща. Минала съм на риба много рядко и на зърнени култури, варива, плодове и зеленчуци. Чувствам се подмладена, макар бръчките ми да са си по местата ( засега 😀 ) .

    • Hombre says:

      Лелеее, колко си изпуснала! За пръв път опитах този деликатес на гости с жена ми у един македонец в Гърция. Печени охлювчета с масълце на фурна! Пръстите си облизахме… От тогава редовно проверявам градината и си бера от това кротко тревопасно. Хем спасявам насажденията, хем се зареждам с протеини. Понякога правя оборка и в дворовете на комшиите. И аз като тебе си падам по морската риба, ама немааа… Оня ден жената беше купила уж незамразена скумрия, която я метнах на барбекюто. Абе, мошеници – он на мене че ми кае кво е пресна риба!!!
      Хубаво е, че се чувстваш подмладена, но не прекалявай – да не те върнат отново в детската градина, щото др. Павлов може и да не помисли втори път за тебе… 🙂

      • Светла Павлова says:

        Оффф, тука една думичка откога ми боде очите – оборка или уборка?
        Извинявай, не можах да се сдържа 😉 .

  5. Светла Павлова says:

    Мда, с рибата трябва да се внимава. Аз, обаче, не обичам морските риби ( с изключение на скумрията ) – миришат ми на лошо. Предпочитам сладководните риби и най-много таранката. Може да ми се смеят някои, но намирам таранката за най-вкусната сладководна риба. А, забравих – от морските обичам и попчета. Сафридът – само маринован, ама аз да съм си го мариновала, защото съм го изчистила от карантиите идеално!
    Хайде стига приказки от мене – глей вместо есе кво стана: манджа с грозде.

    • Hombre says:

      Когато говорим за риба, подразбира се морската риба. Другото е шменти-капели!
      Язък, че си родена край морето, а и пребиваваш в страна, където прясната риба е в изобилие… Моята приятелка, която също като теб живее в САЩ е прояла дори крокодили!
      Как няма да ти се смее човек? Да обичаш таранка и попчета… Та това е храна за бедните, а не за милионери като др. Павлов!

  6. Светла Павлова says:

    Мхм, ще прояде, ами, къде ще ходи 🙂 ! Рибата е скъпо удоволствие и в САЩ, хеле пък дивата! Дори рибите от рибарници са скъпи, а хванатата в океана, доколкото я има, още по.
    П.П. Той другаря ти Павлов, ако имаше милиони, щяхме да живеем в България, а не заради пенсиите да се подвизаваме на свою майну отатък океана.

    • Hombre says:

      Що така, бе, Светле? В тебе ми беше надеждата…
      Сиреч, искаш да кажеш, че от България по-убаво нема, ама пусто парата тука не стига… 🙂

  7. Светла Павлова says:

    П.П.П. Знаеш ли колко ми е хубаво сега в двора! Закусвам с ягодки и черешки, ама истински, а не пластмасови. Имам и черници. За черниците – ако някой не знае, да знае от мен – те са един от еликсирите на живота! Яжте черници! Жалко, че кайсията пак няма плодове… И те така с милионите. И милиарди да са, здраве не могат да купят.

    • Hombre says:

      Те тука и да искам, не мога да ти опонирам!
      П.П. Прати некой дуд и у наше село!

      • Светла Павлова says:

        Нямате ли си дудки у ваше село?
        П.П. Сръчкай сеирджиите, дето само четат днес и се спотайват, да се включват в писането!

        • Hombre says:

          Нема, Светле! У Шоплуко освен джанки, друго не се ражда…
          Никого нема да сръчкам, щото тука е ДЕМОКРАЦИЯ! КОЙто иска да копа, който не сака – да върви на…

          • Homo faber says:

            Засърбеха ме ръцете, как беше, Омбре…? Нито ден без ред… 🙂
            Та, ако поставиш своя снимка, мосю Омбре, като посетител на некой си N-ски Адамов плаж, не ръчкане ами навалица ще стане тука и ще се настъпват по мазолите, посетителите български и ябанджийски…! :N
            Това ли е …

          • Hombre says:

            Фабре, верно всичко виждаш през твоето вълшебно прозорче… 🙂

  8. Pasi says:

    Трудещите се бачкаме, а не блъскаме клавиатурите с халтури. Днес е ден за “радене” утре е “пред уикенд”. Ние као бракята сърби, Сека среда радимо….

  9. Pasi says:

    Що изработих, не е за приказка… но да споделя едва днес БТВ съобщи за екшъна в Елин Пелин. И мангала показа… Бил бит… Горкият! Жали се… А кмета отрече да е имало бой.

    • Hombre says:

      Голем пропуск от страна на кмета! Не си е свършил работата както требе…

Leave a Reply

