Малкият „петък” – XLVIII

Фокус-мокус препаратус! И изскача зайчето от цилиндъра. Демек – поредното ми художествено произведение. В по-нов вариант звучи така: фокус-бокус препаратус! По-досетливите вече са разбрали коя съвременна личност със запазено място в историята визирам. Който не е загрял, да пусне  едно левче в касичката ми.

Но, да не се отклонявам от главната тема, която се надявам да послужи като канава за всякакви есета от ваша страна. И така, пратих внучката Сандра на почивка на о-в Закинтос, Гърция. Детето си я заслужи за отличния успех в училище, участието й в ансамбъла за класически и модерни танци, и в кръжока по актьорско майсторство. За повече подробности посетете сайта “Лято 2015 в Закинтос“. Заръчал съм да направи снимки и ако успее, утре ще ви представя нейна фотосесия.

Аз си свърших моята работа. Сега е  ваш ред.

Остана само да ви изпея една песничка за моренцето:

П.П. Ако ви  досаждам с гръцките песни – само кажете и веднага ги спирам завинаги.

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика, Направи си сам and tagged , . Bookmark the permalink.

23 Responses to Малкият „петък” – XLVIII

  1. Pasi says:

    Ето я отново морската тематика в спихоплетството на Паси!
    Учение
    Боже!
    Нашата корвета,
    из морето взе да шета.
    В Крим руснаци ще “страхува”,
    но море се развълнува!
    Времето надигна гири,
    за отбой тръбата свири!

  2. aman11be says:

    Фокус-бокус, барба фокус. Имаше навремето такова анимационно филмче – “Семейството на татко Барба”. Тъй като, както писах преди известно време, не съм есеист, ще предложа на вниманието Ви един материал, написан от бивш руски десантчик, участвал в бойните действия в Кавказ. Материалът привлече вниманието ми не толкова с описваните събития, колкото с това срещу кого се опитват да ни изправят нашите властимащи, за да заработят сребърниците си.

    • aman11be says:

      Пардон, както се казва! Ето и материалчето:
      Истините на един ветеран за Чечня

      • Hombre says:

        Обещавам, че ще го прочета, даже ще си го конспектирам.
        Прочетох го и съм изумен, че може да има руснаци, които безропотно са се оставили да ги убиват и изнасилват техните жени.
        Само едно ще кажа: Yankee, go home!

        • aman11be says:

          Защо? Ние не сме ли успани по същия начин? Да не си мислиш, че, ако не дай Боже, при нас стане нещо такова, ще са много тези, които ще скочат и ще се съпротивляват? Или че от съседните къщи ще ти се притекат на помощ?

          • Hombre says:

            Отдавна съм забелязал, че ние българите сме с робска психика. Въобще не може и дума да става да се сравняваме с която и да било друга нация, камо ли с руснаците… Нещо повече, ще застанем на страната на агресора.

          • aman11be says:

            Внимавай! Говориш за една от най-войнствените и агресивни нации в света от време оно. Ако кан Аспарух (или както му е името всъщност) можеше да види как търпим циганските издевателства и мутренските гаври, сигурно щеше да ни изреже главите като зелки. Само че ние сме пречупени и смачкани. Дали? Докога?

          • Hombre says:

            Право думаш, Амане! Пречупили са ни напълно. Виж отново “Време разделно”… Тук таме е останал още някой, който не иска да приеме съдбата си без борба.

    • Hombre says:

      Амане, много официално взе да се обърщаш към мен и то на “Вие” с главна буква. Да не би с нещо да съм те обидил?
      Бих искал да ти задам един въпрос малко off topic, но не съвсем. Според тебе, всичките 48,66% от общия брой гласоподаватели, които са пуснали своята бюлетина на последните парламентарни избори за една или друга партия – те всичките ли са ненормалници. Само тези, които не са отишли да гласуват – те ли са честните и истински българи?

      • aman11be says:

        Както се казва, навикът е половин природа, тъй че изобщо не съм забелязал формата на обръщение. 🙂 От друга страна най-вероятно с това “…на вниманието Ви…” съм имал предвид на вниманието на четящите, т.е. 2л., мн.ч., ама пусто бизнес кореспонденция… 🙂 Та тъй де. Разбрахте ме, не мисля, че трябва да се извинявам за нещо. Още по-малко за използване на учтива форма.
        Според мен, както са ни подкарали, всички ще ни направят ненормалници. И тези, които все още наивно вярваме, че нашето мнение и избор значат нещо, и другите, които са се примирили с това, че са напълно независими. Между другото още един офтопик, макар и не съвсем. Дръпнал съм си от Замундата и в момента гледам един руски сериал – “Меч”. Е те там се показва какъв би трябвало да е пътят на тези, които хем са загубили вяра в държавните институции, хем не искат да се примирят със съдбата си на безсловесен добитък, за когото се сещат само по избори. Гледайте го! Както казва един познат – “Струва си!”. 🙂

        • Hombre says:

          Братко, благодаря Ви за изчерпателния отговор! Не се сърдете, не съм искал да ми се извинявате… 🙂
          Нещо не мога да вляза в Замундата… що така?

  3. genek says:

    Улучил дядото с внучето… А внучето с дядото? Недоказано – трябва да се аргументира. Живот дълъг, има време…
    Малко музика за отдих след обиколките по мъките и лабораториите –

    • Hombre says:

      Генек, ти за мойта внучка бъди рахат! Аз се грижа за нея и тя ми отвръща с много любов. Пък като порасне – ще видим… Ако съм жив, де… 🙂 Дай, Боже да е дълъг, както казваш!

  4. genek says:

    Да уточня – музиката е от използваната в сериала “Кухня”. Много песни има, бая пари са хвърлили за модерно музикално оформление…

    • Hombre says:

      Абе, гледам познато ми звучи и се чудя от къде е…
      А, иначе – руският хумор не е като английския.

  5. genek says:

    Аман,
    линка го пускам утре при мен. Повече хора да видят и се замислят…

  6. aman11be says:

    Светла, отговарям на въпроса ти, който си ми задала на едно друго място. Там отговорът ми все още “чака одобрение”. А отговорът ми е – като спрем да се страхуваме. Като спрем да считаме “Преклонена глава сабя не я сече” за народна мъдрост.
    Или поне това като начало.

Leave a Reply

