Хумористичен антракт

IzmamniciВие да не си мислите, че секи ден е Великден? От време на време, хората трябва и да почиват – не като вас! Няма по-подходящо време от четвъртък, като не изключвам трите дни преди това и петъка… За съботата и неделята се знае какво се прави или по-точно какво не бива да се прави…

За да не сте се разкарвали напразно по трънливия път до тук, за тия, които са от провинцията съм подготвил нещо полезно, та кога додат у Софето – да се оправат по-лесно. Запознайте се с краткия речник на най-употребяваните думи и изрази в столицата:

РЕЧНИК НА СРЕДНОСТАТИСТИЧЕСКИЯ СОФИЯНЕЦ

– О! = – Добър ден.

– Аре! = – Довиждане.

– Опа! = – Извинете, че ви настъпих.

– Охоо! = – Много си красива без дрехи!

– А? = – Би ли повторил, че не те разбрах…

– Ааа. = – Ясно разбрах те.

– Къде си бе, копеле? /Къде ходиш бе, да те еба? = – Здравей приятелю, как си?

– Мотам се насам натам.. ./Нагоре, надолу… = – Добре съм, благодаря че попита.

– Аре бе пумияр /Аре ма овцо! = – Хайде де, докога ще те чакам…

***

По-надолу следват некои нецензурни думи, поради което ще се въздържа да ги публикувам. Тези от вас, които нямат задръжки пред никакъв жаргон, могат да прочетат произведението в оригинал, като кликнат с мишката върху текста софиянец.

Важно съобщение

Търся доброволци, които да се заемат със съставянето на разговорник – помагало за всеки заблуден провинциалист в София. Имам предвид един филолог и един кореняк-подуенец, но ми трябват поне още двама-трима за творческия екип.

Познахте ли  ме на снимката горе у лево? Те тука съм сниман като студент под един афиш на “ВИТИЗ”, който красноречиво говори що за човек съм. Имам и една друга снимка, на която пише WANTED DEAD OR ALIVE, ама друг път ще я публикувам… Нема да ви  казвам каква е сумата на възнаграждението, че току виж некой ме гръмне преди да съм си написал завещанието. Но ако ме хванете жив, цената е двойна!

Тоя път нема да има музика, щото едно момче ми направи забележка за излъчваното от мен в ефир (била хамериканска чалга) и цела нощ не съм могъл да заспя. Не ми помогна и 200-грамовата доза виски – толку бех разстроен… Аре, па да видим той ква музика ще композира!

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Автопортрет, Нещо като хумор and tagged . Bookmark the permalink.

13 Responses to Хумористичен антракт

  1. Homo faber says:

    E бре, пенсионерски живот…! У вас да идем да пием, а у нас ще пеем! 😀

  2. Homo faber says:

    ПП. … нещо не си разбрал, така вече правят пенсионерите /по горната приказка/ … 🙂

  3. Pasi says:

    Мамчорляци кВо е това униние? “Нема градус – нема радост!” /Подуенска притча за радостта!/ И още “Само Левски!” – независимо от резултата. Подуйчанчетата сме “ток и жица!” Кестени та дрънкаме… Ма нещо се загубиха дамичките… Липсват ми! Омбре, пусни некоя песничка като мухоловка!

    • Hombre says:

      Дамичките сигурно вече им е скучно в Тепавицата… Пък може и да са отпрашили на почивка – некъде по морските плажове или на планина.
      Защо към мен се обръщаш за музикалното оформление? Има далеч по-музикално грамотни от мен!
      Те ти и една песен от Хулио – “Ела да ме прегърнеш”:

Leave a Reply

