Музикален петък – CXXIX

Имате го заглавието. Какво повече?

Постно ли ви се вижда? В такъв случай, ваш ред е да разнообразите и обогатите това ваше любимо предаване… Онагледил съм само една от възможните теми, по които бихте могли да творите.

Успех на всички!

Дами канят:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news and tagged , . Bookmark the permalink.

93 Responses to Музикален петък – CXXIX

  1. Светла Павлова says:

    Усмивки за добро утро:
    – Вчера се събудих, а тебе те нямаше… Къде беше, скъпа?
    – А ти къде се събуди, скъпи? 😀

  2. Светла Павлова says:

    Двама приятели си говорят при случайна среща.
    – Как си, къде беше?
    – Добре съм, ходих до бюрото по труда. Записах се да ми търсят работа.
    – Лелеее, ами ако ти намерят, какво ще правиш?

  3. Светла Павлова says:

    Мъж хваща жена си с любовник, вади пушката и хуква да го гони стреляйки, но патроните свършили. Любовникът се спрял, обърнал се и самодоволно попитал:
    – И сега, какво следва? Боц с рогата ли? 😀 😀

    • Hombre says:

      Милата ми тя – не е мигнала цяла нощ, за да не изпусне най-новия брой на луксозното, илюстровано издание на Тепавицата… 🙂

    • Hombre says:

      10 от 10!

  4. rusalka2013 says:

    Светле, много ми харесаха днешните ти вицове! 🙂

    • Hombre says:

      Кога успяхте зад гърба ми да се сприятелите? Макар че – приятелство между жени е малко съмнително… 🙂

    • Светла Павлова says:

      Благодаря, мило момиче.

  5. Светла Павлова says:

    Днес синът ми има рожден ден, затова съм скокнала още в ранни зори, но и иначе съм си ранобудна 🙂

    • Hombre says:

      Живо и здраво да е синчето ти Георги и да не го гълчиш вече толкова. Той ще се оправи и без тебе…

      • Светла Павлова says:

        Благодаря! Той отдавна се оправя без мен.
        П.П. Знаеш ли, вчера си говорихме и му се извинявах, че съм била по-строга майка, отколкото може би е трябвало. Но той каза, че не съжалява за това и го оценява.

        • Hombre says:

          Ашколсун на такива майки! Ако не е тайна, навърши ли пълнолетие Георги?

  6. Светла Павлова says:

    Отдавна навърши пълнолетие. Мъж за женене е вече.

    • Hombre says:

      За мома хамериканка или за нашенско девойче ще го жените?
      П.П. Знам, знам какво ще ми кажеш – той сам ще си я намери изгората, ако вече не го е сторил…

  7. Pasi says:

    Ето музика и за любовтта, и за борбата, и актуална:

    • Hombre says:

      Паси, ще се глобяваме… Тая песен вече съм я пускал.
      И понеже те знам, че си потърпевш от едно природно бедствие, следващият път да знаеш:

      • Pasi says:

        С повторението тая песен няма начин човек да затъпее, така че глобите заедно с колелото – друг път!

  8. Pasi says:

    Към песничката и малко лично творчество:
    Юнак
    Стани, стани юнак балкански,
    на бой неравен, пехливански,
    срещу кохортата на Цецо,
    срещу слушалки-интермецо.

    Стани, стани юнак балкански,
    скочи и спри измами кански,
    със бюлетини – две палета,
    на герберите – все ченгета.

    Стани, стани юнак балкански,
    срещу позора великански,
    във Банкя дето се роди
    и вождове в затвор прати!

  9. Pasi says:

    Поздравления за Светла и нейният син, и разбира се за бащата! Внуци да дондуркате Ви пожелавам! Ето и едно стихче от мен:

    Как искам да напиша за любов!
    Безумна, луда, страстен зов…
    Вълна разбиваща прибоя,
    ранена птица свила се усоя.
    Очи – достойни за картина…
    Докосване и ласки за двамина…
    Пожари, лед!
    И всеки миг е нов!
    Как искам да напиша за любов!

    • Hombre says:

      Присъединявам се към поздравите. С тази разлика, че бащата е неизвестен…
      Само Светлето си знае… 🙂

    • Светла Павлова says:

      Благодаря ти от душа и сърце, Паси!

  10. Pasi says:

    Още един поздрав към семейството на Светла!

  11. Homo faber says:

    Байгън от революции…! А и само с ура-ура не става, мотика требе за това!
    Лето е… морето е до коленете, щом са женски коленете… 😉

    • Hombre says:

      Не забравяй да дадеш личен пример, Фабер!

      • Homo faber says:

        Примерът го дават революционерите-будители, ние сме от масите, които требе да ни… :)!
        Само да не седнат на масите, революционерите-будители, и да гледат под масата/масите, както в днешно време става, Омбре!!!

        • Hombre says:

          Ще внимаваме, Фабер. Само внимавай да не паднеш под масата у тая жега…

          • Homo faber says:

            Омбре, тоя – вчерашния е на масата от сабахлент, а и дава съвети умни, май…? 😉

          • Hombre says:

            Е, па – нали сте си една дружинка, всичко знаеш за него…

  12. Кисса says:

    Здравейте приятелки и приятели, един поздрав за рожденника на Светлето и от мен, с пожелания да и’ е жив, здрав, много щастлив и обичан!

    • Hombre says:

      Здравей и ти, Кисса!
      Как успя да нацелиш любимата ми певица?! 😀

      • Кисса says:

        Омбреееееееееееее, нидей да ма идосваш, че неам нерви веке. Не може на един като теб любима певица да му е тази слаботокова мадама, мънкаща, неумееща да танцува…Избрах я заради тематиката на песента, в очакване синът на Павлова да стане президент на САЩ и да го поздравя с кеффф … с хепи бърд дей ту ю на Мерилин 🙂

        • Hombre says:

          Кисса, какво му е на девойчето? Щом си започнала отново да се нервиш, това е сигурен симптом, че крачето ти е напълно оздравяло и вече можеш отново да се катериш на стълбата да миеш прозорците… 😛

          • Кисса says:

            Не позна, до края на септември съм на физиотерапия, до пълно натоварване на глезена, с плуване в басейн, въртене на педали, подскачане с болния крак…абе не си правят майтап. Колкото до прозорците, подовете … и прочее чистене на къща и стълбища си имам вече домашна помощница и съм наред отвсякъде, не бойся. 🙂 Посветила съм се на себе си и хобитата ми и ми харесва адски да си седя в къщи…бе, карат ме да бачкам от дОма често, ама си е друга работа да си бачкаш излегнат на дивана с чаша мохито наблизо…не като да си в офисо, направо си е кеф отвсякъде 🙂

          • Hombre says:

            Кисса, да ти пожелая ли още дълго да си седиш дОма? 🙂

    • Светла Павлова says:

      Най-после! Къде се изгуби?! Благодаря ти, Кисса!

  13. Homo faber says:

    Затова и ще се поддържаме – на масата. Където е стабилна масата, там сме и ние!!! 🙂

  14. Светла Павлова says:

    През нощта в районното управление бежешком пристига мъж и започва да крещи на дежурния:
    – По-скоро ме арестувайте – ударих жена си!
    – Мъртва ли е?
    – Не, тя ме гони!

  15. Светла Павлова says:

    Дете пита баща си:
    – Тате, откъде идват всичките тези милиони бактерии в тоалетната, които “Доместос” убива?
    – От “Активия”-та на майка ти.

  16. Светла Павлова says:

    – Скъпа, искаш ли да прекараме един незабравим уикенд?
    – Да, скъпи.
    – Добре тогава, ще се видим в понеделник. 😀

  17. Светла Павлова says:

    Животът е на плажа!

  18. Кисса says:

    Не, не, дОма , начи,означава да не ходиш да бачкаш в офис. На плажа е адски готино … включено е във физиотерапията ми. Да си жива и здрава, Светле, да доживееш правнуци, както и всички останали!

  19. rusalka2013 says:

    Светле, да ти е жив и здрав синът! Много здраве и успехи да го сполетят! 🙂

    • Hombre says:

      Ако не успее да стане президент на САЩ, поне да стигне до държавен глава на Република България…
      На Георгиевците им върви на тоя стол.

    • Светла Павлова says:

      Благодаря, Русалчице!

  20. Светла Павлова says:

    Президент на САЩ не може да стане, защото не само не е роден там, ами и не живее там 😀 .

    • Hombre says:

      Тю, бре, язък! Нищо де, и български президент не е лошо. Пък то не се знае дали един ден нема да вземе и USA гражданство…

  21. Светла Павлова says:

    Това видео ме разсмя. Напомни ми за свадлива тъща, която скърца на заврян зет.
    http://vbox7.com/play:ff86c7f256&pos=vr

    • Hombre says:

      Всичко си зависи от зетя. Аз на мойта тъща не й позволявах да гъкне…

  22. Кисса says:

    Омбре, моите пожелания са винаги от сърце и душа. Колкото за прописването, не знам дали е Светлето, ама не се знае знае ли се …може да пропиша и аз, без претенции за намбър уан …стига ми да го прочетат тези, които ме обичат и ценят.
    П.П. От цялата амбарадам ми остава една горчива утеха:
    Знаеш как те тормозят по телефона застрахователите … скъсаха ми нервите …проверена си, че през последните 20 години си ползвала нищожни болнични, никакви инциденти …затварях им десетина пъти телефона. Накрая се навих …17 еври на месец …къде ли не ги даваш. Да, ама след два месеца си потроших глезена. 300 еври за всеки ден в болница, 200 еври за всеки ден в гипс, 100 еври за всеки ден в болнични за възстановяване. Море, в болница бях 10 дни, в гипс 60, засега имам до края на септември физиотерапия, с две думи …се прецакаха генерално, ама не е моя вината, те настояваха. Ти си икономист, и ще сметнеш, освен заплатата ми колко ми плащат мискините. Стана случайно, да не си помислиш …нещо друго … Ама хак им е на застрахователите …що пари са ми взели за гражданска отговорност за тези 20 години …аз си знам. Та, бъди жив и здрав, ти, и всичките тепавичари …и …се застраховайте 🙂

    • Hombre says:

      Кисса, ти само пропиши, пък ще видим… От сега ти обещавам, че ще бъдеш прочетена.
      Сега разбирам защо Италия е в недобро икономическо положение, близко до това на Гърция. То било заради сумите, които изплащали на застрахованите. Голем кисмет си извадила с тая застраховка! И все пак, пожелавам ти никога повече да не ти се налага да ползваш такъв вид помощ.
      Ще се постарая да изпълня заръката ти да бъда здрав и… корав (по подразбиране). 😛

  23. Йосарян says:

    А, що, Омбре мислиш, че това е върхът, при наличието на завършеният идиот, който е президент в момента?

    • Hombre says:

      Йосаряне, аз не мисля, а знам, че това е върхът за всеки нормален човек! Да получаваш една торба пари за нищо работа и никаква отговорност да не носиш. Крайно време е да седне на президентския стол и един достоен българин, поне да не ни излага пред света!

  24. Йосарян says:

    А дано ама… Не сме народ, а…..
    Е,те това сме ние! (Дето останахме тука).

  25. Pasi says:

    О, и другата дамичка се обадила! Кисса, не застрахователите, а презастрахователите цакат… Да не опреш до това, но все пак подкрепям твоя съвет. ЗАСТРАХОВАЙТЕ СЕ! И ГЛАВНО СЕБЕ СИ, И ИМУЩЕСТВОТО СИ!

  26. Йосарян says:

    Ами прочетох го, какво пък, твоят блог, нали е за”всякакви бози и тюрлюгювечи”?
    Макар че, това е боза, изсипана в гювеч.

  27. Йосарян says:

    Ей, Омбре (имаше някога такъв филм) нашият пръв партиен и държавен ръководител казал, че “историческият компромис” му коствал много години живот!
    Та в този аспект се сетих за вица, че пожарникарите ги погребвали прави.

    • Hombre says:

      Не го знам този виц. Ще ми го разкажеш ли?

    • aman11be says:

      Заглавието на филма беше “Той се казваше Омбре” с Пол Нюман.

      • Hombre says:

        Пол Нюман или Пол Нюмън? Разберете се двамата… 🙂

        • aman11be says:

          Пол Лиънард Нюман (на английски: Paul Leonard Newman)…… Но пък като пуснеш “маймунката” на чичко Гугъл да ти го прочете и горещият картоф в устата й го обръща повече към Нюмън.

  28. Йосарян says:

    Ами, щото цял живот лежат, та затова…
    П.П. А филмът беше “Той се казваше Омбре” с Пол Нюмън.

  29. Йосарян says:

    Аз съм монолингвист, та затова… Аман е прав.

    • Hombre says:

      Paul Newman
      А филмът се казва точно “Hombre

      • aman11be says:

        Добре. В България беше пуснат като “Той се казваше Омбре”. Какво да направя като съм били хлапе невръстно и съм чел заглавията само на български. Също както и сръбският филм “Мостът” у нас беше пуснат (горе долу по същото време) като “Мостът на кота 612”.

        • Hombre says:

          Не се оправдавай като ученичка и забий дълбоко камата в… динята!
          Апропо, купих една бая големшка и лъскава, която се оказа тиква. Ама пени се не пени се, че я ручаме…

  30. Светла Павлова says:

    Бракоразводен процес. Съдията се обръща към съпруга:
    – И все пак, защо решихте да се разведете?
    – Не мога да живея с тази заядлива жена, – пояснява мъжът, – Представете си – първи май, празник, седя си аз пред телевизора, за да гледам празничната програма, а тя седи до мен и само мърмори: “Кога ще изхвърлиш елхата, кога ще изхвърлиш елхата!

    • Hombre says:

      Светле, ако ме чуваш, обади се… 🙂

      • Светла Павлова says:

        Дай ми телефона си, веднага ще ти тутурутна.

        • Hombre says:

          Ти ми дай своя, щото иначе много жени ще ме нападна…
          Написал съм едно ново есе в Тепавицата и чакам твоето компетентно мнение, плюс некоя рибарска песен…

  31. Светла Павлова says:

    Не бягай след жена, за да не се блъснеш с тия, дето бягат от нея! 😀 😀

  32. Светла Павлова says:

    След борбата за сърцето на избраната дама в живота на “истинския” мъж предстоят още 3 много важни борби:
    І-та: Борба за надмощие.
    ІІ-та: Борба за равенство.
    ІІІ-та: Борба за оцеляване. 😀 😀

  33. Йосарян says:

    Нека ме извини Светла Павлова, но ако махне кавичките на “истинският мъж”, класацията леко се пренарежда.

Leave a Reply

