Малкият „петък” – LVI

За всеки случай, обявявам заглавието, ако някой случайно реши да (ми) пише…

Вместо да чакам Светлето да ми прати пощенска картичка на някоя холивудска звезда, реших аз сам да закарфича една такава на първа страница на луксозното издание “Tepavitza today”.

Хм… то пък едни хамерикански убавици! Чунким ние българите си немаме още по-красиви… 😀

Айде и една песничка за забавление да ви пусна…

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

33 Responses to Малкият „петък” – LVI

  1. генек says:

    Ха, американски прелести… Ремонтирани, изчукани, трийсет и трета употреба…
    Нашенското, нашенското…
    Избери българското… Девойче, мари юбаво…

    • Hombre says:

      Генек, нали и аз казвам същото…?
      Поздравявам те с песента, която си си поръчал:

      • aman11be says:

        Тц! Поръчал е тази:

        А, даже сам си я е пуснал… 🙂

        • aman11be says:

          Та да припомня и онзи стар виц, дето Господ обикалял над света и пускал навсякъде хубавици. Като стигнал България, един от ангелите попитал “А тук няма ли да пуснеш, Господи?” “Какво да пускам? Та ние оттук ги вземаме.”

        • Hombre says:

          Амане, от сабахлем контра ми забиваш!
          Нека бъде твойта… 🙂

          • aman11be says:

            Само уточнявам. Много докачлив си станал нещо… 🙂

          • Hombre says:

            Аз…? Ти чуваш ли се какво приказваш?
            Ти уточняваш, а аз само констаНтирам… 🙂

  2. генек says:

  3. aman11be says:

    Ето нещо вместо есе: Оплаквания от служители в Google 🙂

  4. aman11be says:

    ЧРД за тази седмица! И поздрав:

    🙂

    • Hombre says:

      Верно, бе, бех забравил… 🙂 Мерси, за което!
      И утре имам повод, и утрееее… 🙂

      • aman11be says:

        Всичко ще си кажеш ти… всичко. 🙂

        • Hombre says:

          Никога нищо не съм крил. Всеки може да ме прочете като отворена книга…

      • aman11be says:

        У ваше село да не дават пенциите на 3-ти? 🙂

        • Hombre says:

          Амане, уж си ентелегентен и прозорлив човек, пък ми задаваш глупави въпроси… Кой нормален човек може да живее у нас с една пенсия? Всичко това го разправям за парлама – друг е източникът на моите доходи… 🙂

    • aman11be says:

      Както се казва “Хороша жизнь, but life is life!” 🙂

      • Hombre says:

        Море, да бех с некакви си 25 години по-млад, щех да ти кажа кое е лайф! 🙂

  5. aman11be says:

    Който не вярва, да види! 🙂

    • Hombre says:

      Знаех си аз, че има нещо гнило в целата работа…
      Казахме да не ми пращаш снимки-чаршафи, които излизат извън рамките на Тепавицата… 😀

      • aman11be says:

        като ги пусна, добре изглеждат. Пък и ти да имаш с какво да се занимаваш. 🙂

        • Hombre says:

          Не съм магьосник, Амане! Което го мога – мога, но не всичко…
          Не че е невъзможно, но съвсем ще си скъся свободния лимит пространство…

  6. aman11be says:

    Строительство первой в мире плавучей АЭС

    Вай, вай…..горките, колко са изостанали….

  7. Homo faber says:

    Като си разтворена книга, Омбре и се знаят доходите ти, би ли ни разтворил поне мъничко книгите, за други публични люде от близкото ни минало?
    Айде и поздравче, с една хубава песен, за още една мома … 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, каквото те интересува за мен, всичко ще ти кажа, но не ме карай да ставам клюкарка и да говоря това, което знам за други личности…

  8. Homo faber says:

    Омбре, нема нужда за себе си да казваш, казал си и знаем, туйцък-онуйцък… За историята, за поколенията /тези – образованите и интересуващи се/ ще е интересно… „Ти, Болгарино, не прелщайся, знай свой род и език.“ – Паисий Хилендарски.
    Хайде пак песня за девойките наши, химна на Родопа планина!

  9. Hombre says:

    Светле, леле… що така? Аз си направих задявка с теб, ти мълчиш като комунистка на разпит в Дирекция на полицията преди 9.IX.1944 г.

  10. Светла Павлова says:

    Седем часа разлика не се преодоляват бързо. Спи ми се ни в туй време, ни в онуй. Или пък се блещя като караконджул по малките часове нощем. Не съм адекватна хич 😀 😀 .

    • Hombre says:

      Караконджулке, осеферчвай се по-бързо, че не мога да гледам страдаща жена! 😦

Leave a Reply

