Музикален петък – CXL

Ало, дежурния… Не си прави труда да проверяваш верно ли съм обозначил с римски числа най-посещаваната рубрика в Тепавицата! Проверил съм и всичко е ОК!
Възнамерявам днес да ви пусна на полусамообслужване… Не сте малки деца, та да се налага все за ръчичка да ви водя! Ако ви харесва рубриката, която си е ваша, участвайте в нея, в противен случай, изчакайте до понеделник. Не мога да определя от сега точно кой ден…

Преди да ви  оставя да творите на спокойствие, без да ви се меся, чуйте една от моите любими песни от все така любимата ми Мирей Матио:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

66 Responses to Музикален петък – CXL

  1. Тракиец says:

    Слонът моят приятел:

    • Hombre says:

      Тракиец, последно да те попитам – хиндуистката или ислямската вяра си приел по време на посещението ти в Индия? 🙂

      • Тракиец says:

        Сикх съм! Между другото, в Сринагар – една от столиците на Кашмир вярват, че Исус е погребан там. Дори ми показаха гробницата, но не позволяваха да се фотографира. Двама германци, преди години са се опитали да проникнат през

        • Hombre says:

          Срещу колко кинта може и аз да стана сикх? 🙂
          Нещо не си си довършил мисълта…

    • Hombre says:

      Като е толкова полезен хеви метълът, защо кокошките, които слушат такава музика, престават да снасят яйца? А на кравите им пресъхва вимето… Не знам какво става с биковете – кво става със семето им?
      Ако си фермер, препоръчвам ти да пускаш на хайванчетата само класическа музика!

  2. Тракиец says:

    ОК. Ето ти едно класическо парче!

  3. Pasi says:

    Почнахме ги! Във волейбола… и на границата около Средец/Грудово/. Награда за граничаря! Никакви осуквания, и либерастки дивотии. В случая е налице достойно изпълнен дълг на длъжностно лице с пагони да охранява и защитава държавната граница на Р.България. Нека гърмят СМИ по целия свят. Нека стряскат мераклиите за нелегално преминаване.Превенция. Даже още по строго трябва да е . Кучета не съм видял с нарядите. И ловци на глави трябва да пуснат. С обявена държавна награда за калпак заловен мигрант. Например 50-100лв. Без това има безработица, а авджии дал бог. Ще изходят шубраците и пиле няма да прехвръква. Точно като САЩ по границата с Мексико. Иначе оправия с това цунами просто няма.

    • Hombre says:

      Аз съм внучката. Дядо ще се обади по-късно.
      Вече съм онлайн… Който иска, може да ми пише…

  4. aman11be says:

    Да излезе на дъската № 14 Тепавичаров! Тепавичаров, моето момче, как се пише с римски цифри числото 140? Не подсказвайте! Кой подсказа? Защо му подсказвате грешно? На всички ви двойки! Така ли помагате на приятеля си, а?
    Кажи, Тепавичаров, как се пише с римски цифри числото 140??? XL? Не позна, моето момче. Кое е това число? Питам целия клас! 🙂

    • Hombre says:

      Амане, на на 3 вискита съм… Не ме карай да смятам нещо от областта на висшата математика. Просто съм бесен – за една шиечна пломба на зъб – 20 кинта за манипулация не повече от 5 мин. Знам какво ще ми кажеш… Всичко поскъпва, само ние пенсионерите поевтиняваме…

  5. aman11be says:

    Хайде и един музикален поздрав, докато мислите, калпазани с калпазани: 🙂

  6. Hombre says:

    Ебаси цените: http://ortodentbg.com/%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8
    Абе, ние да не живеем у Америчко при техния стандарт на живота…?

    • aman11be says:

      Добре де, на човек за какво са му зъбите? За да дъвче, нали? Е който нема пАри, кво …. му ще дъвче? 🙂

      • Hombre says:

        Не се еб@вай с мен…!

        • aman11be says:

          Брат ми, ти в детството си имал ли си велосипед? Колело тъй да се рече….

          • Hombre says:

            Все едно ме питаш дали сега имам Ламборгини… Аз дори немах кънки, а карах на една, която случайно намерих във “Вторични суровини” и връзвах с канап.

          • aman11be says:

            Е няма да ти кажа вица тогава… 🙂

          • Hombre says:

            Аре, пусни нещо на бедните без да се стискаш…

          • aman11be says:

            Прочети го в abv.bg. Виц на деня. Да не кажеш пак, че се еб@вам. А двоен тулуп правил ли си?

          • Hombre says:

            Продължаваш да се… Кажи кво пише в абевето! Двоен тулуп правя според партньора…
            П.П. Отворих пощата abv.bg и там пише да освежа сексуалната си вързка. Това ли имаше предвид?

          • aman11be says:

            “Ако в детството си си нямал велосипед, а сега имаш “Бентли”, то все пак в детството си си нямал колело.”
            Малко тъпо, ама ме досмеша. 🙂

          • Hombre says:

            Тъпо, ама самата истина!

  7. Pasi says:

    Внуче, как вървят танците?

    • Hombre says:

      Унуката е днес на урок по актьорско майсторство, а аз съм на ранчото…

  8. Pasi says:

    Внуче, как вървят танците? А Васо още ли се държи неприлично?

  9. Hombre says:

    Светле, почваш да не ми харесваш… Прекаляваш с мълчанието си!!!

    • aman11be says:

      Мълчанието е хвърлило покривало върху цяла Флорида…… Мълчанието на агнетата! ….. и крокитата….. Уауууууууууу!

  10. aman11be says:

    Малейййй, какви песни са правИлИ навремето:

  11. aman11be says:

    Едно парче на баба Шер, преди да стане “баба” : 🙂

    • Hombre says:

      Нема да ми обиждаш наборите!!!
      Пластичните операции: Това е моето тяло, ако поискам ще сложа циците на гърба си, не е ничия работа освен моя“.

      • aman11be says:

        А бе то циците ще ги изтърпим някак си, ама да не почне да размества творчески и по-надолу, че ….. 🙂

  12. aman11be says:

    Др. Стинг с контра бас. Кой говореше преди време тук нещо за контрабас? 🙂

    • Hombre says:

      Ако не възразяваш, контрабас е една дума. Нема само ти да ми правиш забелеШки… 🙂

      • aman11be says:

        Не само не възразявам, ами не мога да си представя, че съм го написал като две думи. Нищо, стават грешки.

  13. aman11be says:

    А това помните ли го? За първи път чувам името на групата.

  14. Pasi says:

    Г Р А Н И Ц А
    Талибан ни е налазил…
    Кой народа ще опази?
    Граничаря – наш войник,
    или Гнома-политик?

    Границата ни свещена
    е отново нарушена…
    Граничарят – защитава,
    а пък Гнома го предава!

    Ех народ – благословен…
    Ти от Гнома си скопен,
    ако твоят граничар,
    поднесеш на Гнома в дар!
    17.10.2015г.

    • Hombre says:

      Паси, я кажи – бил ли си граничар на заставата в Звездец? 🙂
      Само там може защитниците на Родината да пишат такива вдъхновенви стихове… 😀

  15. Pasi says:

    Подигравките са тъпи

  16. aman11be says:

    Поздравявам всички парашутисти с днешния празник!

    • Hombre says:

      Това за всички “парашутисти” ли се отнася или само за тия, дето са скачали от самолет?

      • aman11be says:

        За тези, които са скачали от по-високо от стола в къщи. 🙂
        За другите “парашутисти” обикновено използвам малко по-различни изразни средства, които обикновено не е прието да се пишат. 🙂

        • Hombre says:

          Тука нема нищо неудобно. Нали сме си все наши хора? 🙂
          Не разбрах само защо ми се разсърди Пасито. Според тебе, Амане има ли основание да се докачи, защото го попитах дали е служил в заставата в Звездец. Прие го като подигравка…

          • aman11be says:

            В Звездец, доколкото знам застава няма. Навремето там имаше голямо поделение, при това май не само едно. Част от т.нар. Триъгълник на смъртта – Звездец – Елхово – Грудово(сега Средец). Бойната Трета армия, от която остана сал споменът. И разбитите и ограбени казармени райони.

          • Hombre says:

            Сигурно е така, както казваш, Амане… Не знам защо, в съзнанието ми е останало, че като взводен командир обучавах на свързочно дело едни граничарчета от Звездец…

Leave a Reply

