До Шри Ланка aller-retour par avion

Драги любители на виртуалните екскурзии,

Преди няколко дни ви намекнах, че ви готвя презентация на едно незабравимо пътешествие до Шри Ланка, но никой не ми обърна внимание… Но тъй като аз съм човек на честта, държа да изпълня това, което вече съм обещал. И така, влагайки последните си парици предназначени за черни дни, възложих на един много мой близък човек да разузнае какво има там, където малцина европейци са успявали да стъпят. Снимките на това екзотично място са правени в края на  октомври и началото на ноември т.г. и с тях може да конкурирам дори популярното телевизионно предаване на National Geographic. Вижте сами и се любувайте. Преди това, малко с образователна цел, ще ви запозная накратко с държавата Шри Ланка, по-известна в миналото като Цейлон заради чая, който култивират. 🙂 На жадните за повече знания препоръчвам английския текст Sri Lanka. Това, което ще видите е уникално и няма да го намерите в нито един туристически пътеводител. Видеоклипът е копие от оригинален CD, който се  раздава безплатно пред входа на един от храмовете.

Като завършек на моето експозе, представям ви една шриланканска песен:

П.П. За всеки случай, ако случайно някой реши да ме попита какво аз спечелих от тази екскурзия, ще задоволя неговия интерес в аванс: една тенекия 250 гр. цейлонски чай и един галон шотландски чай. Доволен съм от придобивките. 😀

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in По света and tagged . Bookmark the permalink.

16 Responses to До Шри Ланка aller-retour par avion

  1. rusalka2013 says:

    Господин Тепавичаров, от толкоз много чай да не ви стане лошо…? 🙂

    • Hombre says:

      Таман бех решил, че днеска целата тепавичрска задруга ми се сърди и се намери един плах глас… А, остане ли Тепавицата без поне един коментар през деня в нея, знаете какво следва…
      Русалке, прати ми и ти един галон чай на моя отговорност. Ще те споменувам само с добро!

  2. rusalka2013 says:

    Толкова ли е един галон? 🙂

  3. Тракиец says:

    А пък азе бех до Атина и назад! Бре хубост, бре богатство, бре история!!!! Искам да живея в Гръчка криза!
    А иначе , много ни тачат веке! Поне на думи! Дори надписите в тоалетните за хлъзгав под веке са на български. Само що на връщане, нямаше свястна отбивка за България преди Солун и трябваше да гадая, но като се има предвид, че преди това бях в Делфи на оракул, успях да се справя.
    Запознах се и с кмета на Серес, който на цист български ми каза, че знаел малко сръбски. А иначе си говорехме на един език. 🙂 Може би така оправдават знанието на майчиният си език. Иначе и узото и ципурата /не е риба, а ракия/ бяха на ниво. Опитах и двете под Акропола с гръчка салатка! Там разбрах, че мусаката била гръцка манджа?! А в Пирея бяхме на прясна рибка с бяло вино! Кала, кала! Калиспера!
    И за да не си помислите, че съм обърнал резбата………
    ТРАКИТЕ В АРМИЯТА НА АЛЕКСАНДЪР ВЕЛИКИ

    • Hombre says:

      Тракиец, за да не се впускам в дълги обяснения, ще ти кажа само да правиш разлика между ракия (ципуро) и риба (ципура)! 🙂

      П.П. Сега те разбрах що за приятел си… Що не каза, че ще пътуваш до Гърция? Можех поне куфарите ти да нося…

  4. rusalka2013 says:

    Ето и нещо не по темата, но което ме впечатли:
    Защо НАТО съществува, след като СССР го няма?

  5. rusalka2013 says:

    Тракиец, току-що получи голяма черна точка! Ти си знаеш защо!

    • Hombre says:

      Божеее, уплашила си Тракиеца! Той не е от тука… Неговият път е предначертан от Бога.

  6. rusalka2013 says:

    Според мен, Тракиецът се нужда от спешна помощ!!!

  7. Pasi says:

    Шри Ланка не е интересна. Липсва злободневие . ПАРДОН!

    • Hombre says:

      Е, може и да си прав, Паси… Само не казвай, че и утрешната тема няма да ти е интересна и злободневна!

  8. Тракиец says:

    Приемам всякаква помощ, за предпочитане във финикийски знаци! 🙂

    • Hombre says:

      А шибане с метличина в руска баня…? 🙂
      П.П. Обади ми се по телефона…

Leave a Reply

