Ден за секс и за молитви

Дами и господа,

С огромна мъка констатирам, че на теми, представляващи от моя гледна точка огромен обществен интерес, не реагирате достатъчно активно. От друга страна, не бих искал да ви занимавам с личните си проблеми или да ви поднасям претоплени манджи, както би казал един мой пламенен критик.

Само ще повдигна леко завесата, разкривайки част от личните ми проблеми: от началото на годината буквално съм подложен на рекет от монополистите „Топлофикация”, „Софийска вода” и ЧЕЗ, които искат да им плащам за услуги, които реално не съм ползвал. Като капак на всичко, от 3 дена стационарният ми телефон няма сигнал по вина на Виваком. Чрез мои връзки във въпросната компания, изясних, че имало кабелна повреда, която щяла да бъде отстранена най-рано на 18 т.м. Кажете ми – освен на арменския поп, на кого по-напред да се жалвам? Уморих се вече да се боря с такива мастодонти, чувствам, че в скоро време ще изкрейзя. Ще ви бъда благодарен за всеки съвет, който би ми помогнал да изляза от тази задънена улица, в която съм попаднал. Готов съм дори да си платя за консултацията, която евентуално ми предложите. Може пари в брой или в натура – по  ваш избор!

Съжалявам, че се отклоних от темата в заглавието. За да не ви натоварвам и аз излишно с моите дребни проблеми, предлагам ви да разнищим до дупка въпроса за ползата и вредата от секса – във всичките му форми и проявления. За всеки случай, за тези, които мразят да практикуват това интелектуално занимание, може да се посветят на спиритически сеанс  от амвона на Тепавицата – директно до Господ! Ще ви съдействам с каквото  мога – и Горе имам връзки.

А да ви видя сега колко много се вълнувате от моите предизвикателства към вас!

За повдигане на ваше либидо е следващата песен:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in У нас, It is not a Humor! and tagged , . Bookmark the permalink.

38 Responses to Ден за секс и за молитви

  1. Pasi says:

    Аз се жаля при подобни проблеми писмено. Скъсвам им нервите.Тепавичарските “ох” и “ах” не помагат. Чети ОУ на съответните дружества и се жали до съответните дружество с копие до Потребителите. В случая с Виваком настоявай за компенсация от 1 безплатен месец, поради недоставена услуга повече от една седмица. Има специален текст в ОУ. Аз го правих веднъж,когато Фандъкова разпореди орязването на кабелите висящи по сградите в СОФИЯ. За останалите неволи Инфото е оскъдно.

    • Hombre says:

      Паси, ти какво си мислиш, че правя? Да не мислиш, че стоя със скръстени ръце? Вече съм се превърнал в професионален жалбоподател. Ще ти приведа само два примера на фрапантни нарушения на правата на потребителя от „Софийска вода”:
      – за последното тримесечие са ми начислили общо 62 m3 за апартамента, плюс 15 m3 вода за общо ползване от живущите в нашия и съседния вход, с които сме на един щранг с общ водомер, равняващи се на 110 лв. сумарно. Питам се как е възможно да изразходва една чистачка такова количество вода, освен ако не е пълнила басейн с олимпийски размери. Това са 90 апартамента, средно по 10 m3 H2O! Или пък някои съседи тарикати са си направили байпас на водомерите. По същия начин, както ползваха безплатно подово отопление от абонатната станция. Та се наложи да се откажем от тази „екстра”.
      – На вилата съм платил разхода на водата до края на м. септември и съм завъртял кранчетата преди и след водомера. И вчера получавам нова честитка, че дължа още 80 лв. без дори една чаша вода да съм изпил. Впрочем вода за пиене си осигуряваме от селската чешма.
      Всичко това ми коства много нерви и изгубено време. – А това с Виваком е смешна работа! Голем праз, че ще ми възстановят 8 лева!

  2. Тракиец says:

    Предлагам на вниманието на високоЕнтелегентната Тепавица, едно разказче, което силно, ама много силно ме впечатли с актуалноста си!
    “За петата ракия, или колко е хубав животът” стана най-новата фейсбук сензация

    • Hombre says:

      Тракиец, ще повториш ли написаното, защото ми се струва, че май нещо друго искаше да публикуваш.
      П.П. И вместо да ме препращаш към страници на фейсбук, просто копирай адреса на изображението.

  3. Homo faber says:

    Вместо на попа, оплачи се на Българският хелзинкски комитет (БХК), драги несретнико! 🙂 Щом си готов да си платиш, и червен килим до покоите ти ще ти постелят. А и натурално, може безвъзмездно, да им завещаеш хасиендата, за провеждане на високонаучни симпозиуми, биеналета и пиеналета в ползу онеправданите люде, на развитото капиталистическо общество … 😀
    Те ти 12 прилики, между секса и кекса, открити от учени хора:
    1. Всичко започва с теория. И за двете ви трябва рецепта – нужно е да знаете основните продукти и технологията на приготвянето.
    2. Преди да започнете с приготвянето им е добре да се облечете в „специално“ облекло.
    3. И в двете ставате все по-добри с опита и репетициите.
    4. Продуктите варират според желанието на готвача и/или влюбените.
    5. Често бягаме от класиката с яйцата или стандартните пози – като използваме нови продукти, технологии и техники.
    6. Винаги има тайна съставка, която го прави вълшебно и незабравимо.
    7. Ако фурната не е загрята, не може да бухне.
    8. И двете стават най-хубави, ако се правят с любов.
    9. Манипулираме любимия еднакво успешно със секс и с кекс.
    10. Кексът/сексът на закуска е най-вкусен!
    11. Кексът може да стане прелюдия или отлична компания на секса.
    12. И двете са сладки и може да се пристрастиш към тях.
    Да ти е сладко!

    • Homo faber says:

      А за водата… ти си платил до септември. А не е ли тази вода 80 гроша от август, когато си поливал, не ти ли пише за кой период?

      • Hombre says:

        Във фактурата ясно е записано, че съм платил до края на м. септември!
        Поливал съм от бунара с хидрофорна помпа!

    • Hombre says:

      Фабер, ученото си е учено! В скоро време мисля да те поканя да изнесеш една лекция по темата с демонстрация на живо… как се прави кекс. 🙂

  4. Тракиец says:

    ВАНЯ АНДРЕЕВА, БИВШ ШЕФ НА СЕКТОР “НАРКОТИЦИ”: УВОЛНИХА МЕ ЗАРАДИ ЗАЛОВЕНА ПРАТКА С НАРКОТИЦИ ЗА “ГЕНЕРАЛА”

    Наричат ни „събирачите на пари”, „куките”, „слушковци”, делят ни на БОП-аджии, ДАНС-аджии, полицаи… А ние сме едни и същи. Покорни, поръчкови, притиснати в ъгъла и питащи се – да браним ли демокрацията, или да изготвим СРС-тата, да хванем лошите или… да ги пуснем, защото някой се обади!… И да се страхуваме. Чест прави на всички достойни хора, работещи въпреки всичко и независимо от нищо в МВР. Защото повярвайте – това е достойно за поклон”.

  5. Тракиец says:

    • Hombre says:

      Тракиец, нали ти обясних как става? С левия бутон на мишката кликваш върху изображението и с десния копираш адреса на изображението! Просто е като фасул!

  6. aman11be says:

    С разказа си за битовите неволи не си се отклонил от темата. Поне според мен. То си е жив секс, само че не за (твое) удоволствие, защото си от страната на булката. Но аз имам един въпрос – защо държиш все още стационарния си телефон? Предполагам, дори съм сигурен, че всички в семейството ви си имат мобилни телефони. Защо ти е стационарен? Аз съм си го задавал многократно този въпрос и почти съм решил, че с изтичането на настоящия ми договор ще се откажа от “удоволствието” стационарен телефон. Месеци наред от 3600 “безплатни” минути изразходваме 60 – 80 минути и то основно за разговори с родителите и викане на такси. Какъв е смисълът да го държа тогава този телефонен пост и да плащам всеки месец по 13 и кусур лева?
    Тракиец, благодаря за хубавия разказ! Много ми хареса.
    Що се отнася до “мастодонтите”. От февруари 2015 г. нямаме инкасатор от ВиК за района. През юни или юли м.г. мина някаква жена и засече водомерите. За четири месеца се беше събрало порядъчно количество изразходвана вода (за разлика от София във Варна 1 куб. метър вода струва около 2,46 лв.) и ми праснаха сметка от 168 лв. Помолих инкасаторката да разпредели количествата равномерно за 4-те месеца, но получих в отговор нещо от сорта “Сега не ми се занимава с такива неща. Аз пиша каквото имате като показания, пък Вие като отидете да си плащате може да я платите на части.” Е, ако някой може да ми обясни как ще отида примерно в Easy Pay и ще кажа “А бе тук има едни 168 лв., но аз сега искам да платя 50 лв. от тях” и ще ми бъде удовлетворено желанието?
    А от юли ми начисляват служебно някакви количества и усещам, че ако изведнъж назначат инкасатор и дойде да засече водомера, “изравняването” пак ще предизвика пристъп на тиха лудост у мен.

    • Hombre says:

      Братко Амане, ако ти кажа истинската причина защо все още държа да имам стационарен телефон, няма да повярваш. Доста от моите бивши колеги знаят само номера на домашния ми телефон. Понякога от техни близки получавам известие за тяхната кончина. Та затова – да ги уважа до последния им път…
      Да се бориш с мастодонти е кауза пердута!
      При един случай се жалвах в РПУ. Оттам препратиха жалбата до районната прокуратура, а след това се обърнах към по-висшата инстанция. И знаеш ли какво ми отговориха? Нямал съм доказателства и свидетели, при положение, че съм представил снимков материал и посочил поименно трима свидетели…

  7. Тракиец says:
  8. Тракиец says:

    • Hombre says:

      Тракиец, да разбирам ли че цялата тази хумористична серия е в аванс за утрешния „Малък петък”? 🙂

  9. Тракиец says:

    А това е специално за Русалката и един нейн близък роднина!
    ГОЛЯМАТА КРАЖБА НА ИСТОРИЯФАЛШИФИКАЦИИ И МАНИПУЛАЦИИ НА БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ

    • Hombre says:

      Ми естествено – техните управници не са г@золизци като нашите…
      Ние ще чакаме да се разпадне ЕС.

  10. Тракиец says:

    Ето ви и една молитва! Моля те Господи, това наистина да се случи през 2016 год.!!!
    Амин!
    Отваряне на кутията на Пандора – планът за Разкритие през 2016 г.

  11. Homo faber says:

    Ето и един виц по темата, за деня …
    Иванчо си говори с баща си:
    Иване, ти реши ли какъв искаш да станеш като пораснеш?
    – Тате, искам да стана мияч на басейни!
    – Точно това ли?
    – А, не само. Може и градинар, водопроводчик, доставчик на пица.
    Бащата се замислил, почесал се по тила, и се провикнал към майката:
    – Цецо, ма! Синът ни май е намерил касетата.

Leave a Reply

