Музикален петък – CLIV

Това е само началото. Продължението, до самия край, зависи само от вас… Ще се постарая да не  бъда съвсем безучастен, но основната работа е изцяло във ваши ръце!

Не се отпускайте – не ви обещавам нищо конкретно! Арбайт му е мутера…

Ето ви нещо като музика, нещо като песен, за да не е съвсем без хич началото на това ваше любимо предаване:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

45 Responses to Музикален петък – CLIV

  1. aman11be says:

    Както казваше един мой командир в казармата “Повече арбайтен, по-малко шпрехен.”. 🙂

    Северозапад, час по Биология, госпожата се опитва да подготви децата за урока по опложддането на яйцеклетката.
    – Някой знае ли що е флирт?
    Иванчо вдига ръка.
    – Кажи, Иванчо!
    – Кака ми каза, че флирт е туй-онуй, без х*й!
    – Моля, без такива думи!
    – Някой знае ли какво е любов?
    Иванчо напористо вдига ръка.
    – Кажи, Иванчо!
    – Мама ми каза, че любов е туй-онуй, с х*й!
    – Млъкни, мръснико!
    – Кой знае какво е брак?
    Иванчо пак вдига ръка.
    – Кажи Иванчо!
    – Тати ми каза, че при брака няма туй-онуй, само х*й!

    • Hombre says:

      Имаше и умни командири в армията… 🙂
      П.П. Много е важно на сватба да се ходи със съответното помагало! 🙂

  2. Тракиец says:

    • Hombre says:

      Тракийчо, колко пъти да ти казвам да копираш само адреса на изображението, а не да ме препращаш към страницата във Фейсбук на твоята любовница? 🙂

  3. Тракиец says:

    Вървяла по улицата девойка, а след…
    Вървяла по улицата девойка, а след нея младеж, който непрекъснато й правел комплименти. Девойката твърдо решила да не се обръща, но когато чула ‘Ах, какви големи, хубави зъби имаш!’, не издържала, извърнала глава и попитала:
    – Кажи ми само, как позна за зъбите ми, без да си ги виждал никога?
    – Ами, като гледам какъв задник си отпрала – това с лоши зъби не можеш да го постигнеш.

    • Hombre says:

      Кво ще кажеш за това?

      • aman11be says:

        Криви и редки зъби, к’во… 🙂

        Вместо виц:

        Президентът Плевнелиев с финтове на “Ла Бонбонера”

        • Hombre says:

          Да, бе…! Пожелавам на повече жени да имат криви и редки зъби!
          Какво ще каже тепавичарската общност ако един ден седмично никой не споменава името на тоя смешник? Сигурно ще се почувства пренебрегнат и унижен…

          • aman11be says:

            Е как да не го споменеш, като щуротиите му нямат край! Луд умора няма, само се поти. И комсомолчето е живото олицетворение на тази максима.

          • Hombre says:

            Братко, ти не си ли бил комсомолец? Мене за малко не ме изключиха от ДКМС, заради хилеж по време на отчетно-изборно събрание… А един друг комсомолски секретар, когото направиха отдельонен к-р, искаше да му рапортувам в НШЗО, за да ми разпише книжката за градски отпуск. Поради тази причина, излязох в отпуск в Плевен саде 6 пъти за цела година.

          • aman11be says:

            Бях. Както и 99% от връстниците ми. Може би затова сега не ми идват наум щури идеи да закачам табелки, громящи кАмунизЪма. Все пак човек трябва да има и малко срама. Не е ли така? 🙂

          • Hombre says:

            Така е братко! Освен ако не обичаш много да мразиш…

          • aman11be says:

            Това ми напомня за една съученичка от гимназията, която в Х клас рева със сълзи, че не са я избрали за комсомолски секретар, а през 1991 (май тогава стартира “Ку-ку”) с усмивка “64 зъба и един космат език” в упоение пееше “Развод ми дай” в двора на СУ в едно от първите предавания на “Ку-ку”. C’est la vie, както казват турците.

          • Hombre says:

            И аз познавах такива лицемери и демагози, с евтини лозунги в името на кариерата и личния просперитет.
            Но имаше и други, които се пишеха убедени демократи – седерасти, а после взеха да дават на заден ход, когато разбраха, че няма да потекат реки от мед и масло в Родината ни. И в момента едва връзват двата края на семейния бюджет. Даже са ме молили да ги уредя на работа в чужбина.

  4. Тракиец says:

    • Hombre says:

      Ако още един път ми го направиш тоя номер с Фейсбука, ще те цензурирам! Омръзна ми да ти бъда графичен редактор!

      • Тракиец says:

        Така става с копи-пейст! Нищо не мога да променя! Това ти е работата да редактираш! Нали за това съм те назначил! 🙂

        • Hombre says:

          На крива ракета космосът й пречи! Кой ти е казал, че това ми е работата? И ако е – искам да ми представиш копие от заповедта за назначението ми и трудовото възнаграждение!

  5. Hombre says:

    В памет на основателя на “Earth, Wind and Fire” Морис Уайт:

  6. Тракиец says:

    Много смях през сълзи! Бай Ганьо в ” Мисия Лондон”.
    Вече второ денонощие медиите цитират реплики от срещата на министър-председателя Бойко Борисов с българи в посолството на страната ни в Лондон. Събитието се проведе в сряда вечерта. Докато българите питат за SMS-а, за Пеевски, за доклада на Европейската комисия, за успехите на Румъния, за статията в “Шпигел” и т.н., премиерът Борисов отговаря за магистралите, еврофондовете, приходите от акцизи и намалената контрабанда.
    БЪЛГАРИН ОТ ЛОНДОН КЪМ БОРИСОВ: КОГА ЩЕ ГИ СТИГНЕМ РУМЪНЦИТЕ?
    На моменти напрежението в залата се покачва и липсата на микрофони за питащите не е единствената причина.

    • Hombre says:

      Тракиец, сега разбирам защо те влече историческата литература… Доста от материалите, които пращаш са дежа вю! 🙂

    • Hombre says:

      На тоя полковник Марков му немам много доверие…

      • aman11be says:

        Честно казано и аз. От обикновен пазвантин, пардон бодигард, взе да се изживява като експерт по всичко. Но той не е толкова виновен затова, колкото джурналята (по генек), които го канят от телевизия в телевизия да коментира всякакви теми. Само за подземния живот на мравките май не съм го чувал да се изказва компетентно все още.

  7. Hombre says:

    За утре съм ви подготвил едно мат’риалче, с което нема начин да не ви заинтриговам! Търсете заглавието “В помощ на българския потребител” и ще разберете защо… Не би било лошо и вие да допълните статията с примери от вашия живот.

  8. Тракиец says:

    Къде е музикалният клип който постнах?!
    Те се влюбиха в Сляпа неделя:

  9. Тракиец says:

  10. Тракиец says:

    Толкова от мен за днес! Хайде за последно и до понеделник с нова тема нов късмет!

  11. Pasi says:

    Що ги нема чаровничките? И вчера и днес… Само отбелязвам. Да не са пак обидени? Имаше някои искри по едно време, та съм тревожен. Ако е така, да си кажат овреме, че да се захващаме със словесните салто морталета, кандърмите и извиненията.

    • Hombre says:

      Паси, защо мене ме питаш? Аз откъде мога да знам? Жена ми често казва, че всяко женско същество е с по-сложна психика и затова често остават неразбрани… Не случайно французите имат един лаф, който обяснява всичко: „Cherchez la femme!”

  12. Светла Павлова says:

    Няма нужда от салтоморталета, кандърми и извинения – аз имах някакъв проблем с Тепавицата. Не всеки път се отваряха коментарите, ако се отвореха пък, бяха с толкова дребен шрифт, че на практика не можеше да се четат. А и май бяха разбъркани…

    • Hombre says:

      Браво, Светле! Така постъпват истинските жени!
      Един съвет от мен, ако не възразяваш. Ако ползваш Chrome браузър, най-горе вдясно има опции, откъдето можеш да мащабираш текста. Това го имат всички съвременни браузъри. Ако не става така, направи copy&paste в кой да е текстов редактор…

  13. Светла Павлова says:

    Мда, разбрах кой е виновен – Павлов, разбира се. Пипал ми е таблетчето 😀 .

    • Hombre says:

      Проверката – висша форма на доверие! Добре че Валтер на Кисса не е ревнив… 🙂

  14. Pasi says:

    Бравос…! Успокоих се.
    Невинни сме мъжката част от тепавичарството. Защото е добре известно,че мъжете са родени за да са виновни и (по Боков) да поемат вината, понякога буквално, но в повечето случаи с мезетата…

Leave a Reply

