Малкият „петък” – LXXXII

Нали си  знаете, че днес ми е почивен ден? Плюс това, имам всяка сряда и рожден ден… Ако на вас ви се работи и поне малко ме обичате, пишете. Ще ви бъда наистина безкрайно благодарен.

Все пак, по традиция се опитвам да ви дам да научите и нещо интересно или полезно, поради което и този път няма да ви оставя “на сухо”. Предлагам ви избрани моменти из реални съдебни жалби. Бисерите са събрани от Юридическия факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“:

Нека да се накара да не се занимава и заканва, което ме страхува.
§
Предупредете го, защото аз се страхувам от живота си.
§
Надявам се, че тъжбата ми ще бъде уважена, съжалена и удовлетворена.
§
Мъжът ми пие и иска да си използува апартамента за лични нужди, младежки.
§
Искам децата ми спокойно да прекарат спокойствие в квартирата.
§
Аз съм една самотна краварка и затова моля да ми се окаже помощ.
§
Моля да ми се даде още една стая, защото имам четири члена.
§
Във връзка с това тя ходи, където си иска и с когото си иска и си прави каквото си иска по всяко денонощие на времето, не се прибира като върши крайно лоши, укорими и нетърпими деяния, защото няма лични морални, душевни, родителски, възпитателни качества, говори най-цинични думи и изрази и върши най-долни поведения-деяния.
§
Господин прокурор, помествам в молбата си личните мои дърва, които съм ги насякъл от гората, около пет кубика и които на девети август тази година ми се откраднаха от гората.
§
Аз имам пълно право да си потърся правото.
§
Целите ми дрехи бяха скъсани в рани.
§
Възмущавам се как може той ерген, а да вземе жена с пет деца на трети етаж.
§
Жена ми с нервите не е добре, а той използва момента, отива и се оженва за нея.
§
Имах две деца – син и дъщеря, по семейни недоразумения.
§
Моля вещото лице да изследва на коя пишeща машина е написан представения ръкопис.
§
Господин съдия, не съм извършил никаква измама и моля да ме оправдаете, защото адвокатът на противната страна се оказа по-голям лъжец от мен.
§
Председателят на текезесето вършеше големи злоупотреби: раздаваше храна на партийните секретари, а ощетяваше другите животни.
§
Доставените яйца са така дребни, че човек би казал, че са детски. (обвинител)
§
Познавам го отдавна и нищо лошо не мога да кажа за него, само това, че е депутат.
§
Дончо го познавам като много добър и авторитетен човек. Всяко едно циганче го уважава.
§
Милиционерът ме напсува. Аз бях във възторг от това и затова го намушках.
§
Аз с пострадалия се познавам от много време, заедно работим, черпили сме се и много се имаме, даже сме се псували на майка.
§
– Към колко часа ви изнасилиха?
– Мен обикновено ме изнасилват към осем вечерта.
§
Верно е, че съм ходила с много и най-различни мъже и че те ми плащаха дето ги обслужвам любовно, но никога не съм била проститутка, а си бях най-обикновена сервитьорка.
§
От постъпката му аз бях инфектиран и затова го ударих.
§
Бях в рейса, когато изведнъж видях на улицата един чувал с риба, който се придружаваше от Хасан.
§
Той е съпруг на дъщеря ми и имат граждански брак. От брака имат две деца в нетрезво състояние и в такова състояние изпъжда дъщеря ми.
§
Стана една галимация и не можеше да се види кой къде е… Когато се набихме сами си предотвратихме боя.
§
Мъжът ми ми нанесе страшен побой, от който всички в махалата бяха трогнати.
§
Между нашата маса и масата на Юлиан нямаше никакви дрязги. Другите маси си пиеха питието и гледаха.
§
Георги ми каза в мое присъствие, че нямам място за един юмрук да ми удари, а тя, онази, любовницата му, му каза, че ако е на негово място, не само ще те ударя, но направо така ще те ударя, че ще те пребия и на място ще те оставя, да не мръднеш повече…А аз мръднах към нея и я захлупих на земята… /Саморъчни показания/
§
Господин прокурор, госпожи и господа, братя и сестри на Република България, обръщам се към вас за всестранна помощ. Три семейства сме под един покрив. Синове и снахи. Буря и гръмотевици. Камъни и дърве… Ще хвърчат трупове като на Шипка. Чакам ви като Радецки!/Откъс от молба/
§
Не се признавам за виновен. Не съм искал да убия едър рогат дивеч. Както си стоях, нещо в храстите шавна, помислих си, че е таралеж и стрелях. Пък то се оказало елен!
§
Приятелят ми си караше в дясната половина на пътя, а прасето на ищеца изведнъж, в нарушение на Правилника, излезе напреко.
§
Осъдиха ме за дребно хулиганство, че съм пикаел пред Градския съвет. От къде да знам, че е градски съвет. Помислих, че е някоя друга обществена сграда.

Музиката е тази, която ще  спаси света! Спасението вече идва…

 

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

100 Responses to Малкият „петък” – LXXXII

  1. Homo faber says:

    Та пишеш, че не ти се работи, майсторе? То се знае, че си “канап”, даже и в екип, не ти се работи, защото …
    Притча за работата в екип, или как украинците носили подарък на руския цар

    Трима украинци решили да занесат подарък на руския цар в знак на почит и уважение.
    – Да му занесем бяла погача – предложил единият.
    – Той яде бял хляб всеки ден, глупако! – не одобрил вторият.
    – Е, какво тогава?
    – Да му занесем бъчвичка с квас …
    Почудили се още, поумували и решили квас да бъде. След това започнали да мислят с какво приветствие да се обърнат към царя. Първият рекъл:
    – Като му поднесем подаръка, аз ще кажа: “Да си жив и здрав, царю честити!”
    – А аз ще продължа: “… с царицата и царчетата…” – измислил вторият.
    – А аз ще завърша: “… и целият царски двор!” – казал третият.
    Речено-сторено. Взели бъчвичка с квас и се отправили на път. Стигнали в царския дворец.
    Когато ги пуснали в залата, да поднесат подаръка и приветствието си на царя, тръгнали в колона един след друг. Не щеш ли, досами царския трон първият се спънал, пльоснал се на земята, бъчвичката се пукнала и квасът се разлял.
    – Дявол да го вземе! – възкликнал той.
    – … с царицата и царчетата … – побързал да каже репликата си вторият.
    – … и целият царски двор! – завършил третият, който така и не видял какво е станало, защото били подредени плътно един зад друг.
    – Стража-а-а! – провикнал се ядосан царят.
    – … Май все пак трябваше да донесем погача … – почесал се по главата третият украинец, в недоумение от яда на царя.

    • Hombre says:

      Фабер, колкото повече чета предложените от теб притчи, толкова по-мъдър и аз ставам… 🙂

      • Homo faber says:

        Да бе да, гледам през вълшебното прозорче, че от акъл пак си спретнал леко скандалче май, в “Сан Суси”. И полиция май е дошла, та те немаше … 🙂

        • Hombre says:

          Аз съм на принципа „Не ме ли закачат, не се дръвча”. Щото и най-големият бияч си намира майстора…

          • Homo faber says:

            А ти, що се закачаш с персонала…? Да не стане, че майстора… 😉

          • Hombre says:

            Ще те викам тебе на помощ…
            Днеска, една касиерка, която беше много любезна миналия път, тоя път въобще не ме удостои с внимание, но премълчах.

  2. Кисса says:

    Бравос, смях се на глас, колегите помислиха, че съм изкрейзила тотално 🙂

    Те това са талянски салами.
    Тайната на италианските салами
    Имам съвсем сериозно питане. Тук католическия Великден тази година е на 27-ми март и по магазините е пълно с обичайните козунаци, наречени Коломба(гълъб в превод) и котекини от Модена(вид салам, опакован в алуминиево фолио, много вкусен). Пратих на майка колет, получила го е и котекиното и харесало адски. Понеже се оказа, че съдържанието на колета струва два пъти по-малко от таксата на пощите за изпращането (за 5 кг ми взеха 35 евро).

    Та питането ми е: Имали в България търговска верига, където да се продават тези неща?
    Изглеждат ето така:
    Коломба-та:

    Котекино-то:

    Благодаря предварително за евентуалната информация и един поздрав за всички:

    • Hombre says:

      ММК, първо ме караш да се изчервявам от срам, заради похвалата, а после ми забиваш един въпрос, на който едва ли някой в Люлинград ще се намери да ти отговори…
      Нейсе, ще се опитам, ама не ти обещавам нищо…
      П.П. Прати некоя талянска рецепта за гълъбчета!

        • Hombre says:

          Благодаря, ти си си направила по-голям труд от мен!
          Не мога да се сетя къде съм потурчил една гръцка рецепта за козунак. Беше страхотен – със стафиди и бадеми… Може и тамошният климат да е повлиял да стане по-сладък. 🙂

          • Кисса says:

            В коломбата освен стафиди и бадеми слагат парченца захаросани портокалови кори, майка ги обожава тези италиански панетони по коледа и коломби по великден.

          • Hombre says:

            Гърците също слагат. Аз обичам сладко от портокали и от смокини.

  3. Homo faber says:

    Така, щото обичаш да даваш поучения! 😉
    За помощ, ще откликна, ти го каза… „Не ме ли закачат, не се дръвча”. А за вниманието, малко ли ти е тука? Ако е така, взимаш една щайга и в парка до църквата правиш “Люлин Хайд Парк! 😀

    • Hombre says:

      Кой, аз ли давам поучения??? Нещо си се объркАл! От тебе само с пълни шепи греба мъдрост… 🙂 На краставичаря – краставици… Ти луд ли си?

      • Homo faber says:

        Нещо, амнезията те е фанала, май? Я си погледни лирическите словоизлияния, към жената – труженичка, част от персонала на “Сан Суси”, / ако е само там/ преди дни назад!
        Скоро, не си се правил на ударен, ама днес се реализираш в своя си стил! 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, кой ти говори за жената-труженичка от първокласното заведение “Сан суси”? Преди да пишеш, помисли!

          • Homo faber says:

            Омбре, ти, ти, ти, тук писа, как в лювоФ си и се обяснявал … 🙂
            П.П. мисля да спра, щото, ти по омбРЕВСКИ, ще вземеш отношение, пак!!!

          • Hombre says:

            Научи ме как по фабЕРСКИ да взема отношение…

  4. Hombre says:

    Кисса, оказа се, че съветничката ми е била под носа… Според жена ми, в “Билла” продавали в картонени кутии козунаци, но не е сигурна немски, френски или талянски са… Ще проверя и ще ти докладвам допълнително.

  5. Кисса says:

    Благодаря от сърце и на теб, и на жена ти!!! Коломби и пратих 4, ама котекино само едно, милата, много и харесало. Няма начин и в МЕТРО веригите да не внасят италиански стоки, а аз ще се поразтърся за Български онлайн сайтове за хранителни стоки. Пак благодаря! Като си дойда през юли ще почерпя, това съвсем сериозно. Купила съм си самолетните билети и платила рент-а-кар за 3 седмици.

    • Hombre says:

      За нищо не ми благодари, Кисса! Докато си пиех аперитива, попитах жена ми и тя като разбра, че е за теб, одма се сети къде го продават тоя козунак. 🙂
      Черпнята е е едно на ръка. По-важното е да сме живи и здрави, па като се срещнем, ще решаваме заедно какво да правим…

  6. Pasi says:

    Козунаците са немско-австрийски, лютерански, един вид. Само в “Лидъл” съм виждал дни на: Италия и Франция, където се продават талянски и/или френски хранителни стоки. Дали точно тези неща ги продават не знам, но Лимончело и Амарето има. Джелатото твърдо е гръчко. Има испански бутове, немска шунка, вурстове, сирена различни чешити. Там може да се открият търсените талянски салами и козунаци, в случай, че има обявени талянски дни. Но понеже гърци управляват веригата в България, подозирам, че до Великден няма да има талянски ден.

    • Hombre says:

      Паси, и ти си заслужи почерпката! 🙂

      • Homo faber says:

        Господа и другари, веке ви потекоха лигите, май? 🙂
        Ама не се лъжете. Това по тия дни не е оригинална стока. Или да има едно-две неща. Сичкото е произведено в Полша, Германия, Чехия и т.н. Същото е и в “Берьозка” – неколко неща са руски, другото в Дойчланда се праи!
        Така че, внимавай с какво черпиш, сладокуснико Омбре! 🙂

  7. Pasi says:

    Омбре, стегаш ли се за протесто срещу молитвения дом в Люлин, за който съобщава ДИР-а? Бре, бре, бре… Център станахте на просветата, това люлинци…!

  8. Кисса says:

    Тенкю, Паси! Кое ти е любимото питие? (и не ми отговаряй дюлева ракия, че ще ме много зАтрудниш)
    Една шепа хора, виртуални, а нЕкои и реални приятели сме, срамота ако на лято не се съберем.
    Колкото до съветите, благодарско, явно ще хрантутя пак пощите, нихната м@@@.

    • Pasi says:

      Почерпи, ако не мен, то поне приятелите си с Аперол шприц. Пие се с лед и резен портокал.
      Аперол аперитив

      • Hombre says:

        Паси, не се излагай с тая женска напитка! Поискай нещо по-крепко – като за истински мъже… 🙂

        • Pasi says:

          Коктейлът е много хубав с “Просеко” /шампанско/ и газирана вода. Пропорциите са 50 мл. Аперол: 100мл, Просеко: 50 мл. газирана вода + лед и резен портокал. По баровете на Доломитите май на това нещо му викат “Бомбардиньо”. Питието е много приятно след ски. Пробвайте пък тогава дрънкайте…

          • Hombre says:

            Пий си го ти! Ако е приятно да го пиеш след ски, предпочитам уиСКИ! 🙂

          • Hombre says:

            Това за тебе се отнася. Аз вече не съм производител…

  9. Тракиец says:

    Вратата, на кабинета на шефа на ДАНС се отваря рязко. Шефът подскача, като вижда страхотна мадама да влиза.
    – Коя сте вие?
    – Агент!
    – ЦРУ, Мосад?
    – Орифлейм…

  10. aman11be says:

    И като сте почнали да пускате музика…

  11. Hombre says:

    На вниманието на Кисса:
    Днес, 17.03.16 г. посетих магазин “Била” с проучвателна цел.. Установих, че продават италиански “Коломби” по 16 лв. парчето 700 мг. и “Панетони” 11 лв. за половин кило.
    Да ви е сладко! 🙂

    • Кисса says:

      Благодаря за инфото, ММО! Егати скъпотията, обаче. Тук струват поне два пъти по-евтино. Един линк от марков супермаркет, не дискаунт:

      http://www.conad.it/conad/home/global/cooperative/commercianti-indipendenti-associati/promozioni/2016/eleRN20160317.html

      • Hombre says:

        ММК, ти какво очакваш?! Това е корекомски козунак! 🙂

      • aman11be says:

        Е, Кисса, ти къде ни търсиш нас? Ние сме ехееее, охоооо!!! 🙂 Даже от известно време си имаме и отрицателни лихви в банките.

        • Hombre says:

          Кисса знае къде да ни търси и къде да ни намери… Ти глей майтап като през юли месец ти се тропосаме всички на гости във Варна… 🙂

          • aman11be says:

            Сефте комендантски…. 🙂

          • Кисса says:

            Не разбрах на Аман или на Кисса ще се тропосате, ама сте винаги добре дошли всичките! Не разбрах и коя е рожденничката, ама в края на работния ден разбирам много малко неща. Бягам у дома и ще вляза да прочета отговорите на въпросите ми, ша знаете 🙂

        • Кисса says:

          А дефлацийка имате ли си? Щото ние да 🙂

          • aman11be says:

            Пълно е с дефлация откак ни управлява най-мъдрия, най-слънцеподобния Той. Пък че цените на някои стоки не се задържат много на ниските нива, пък че заплати и пенсии все по-малко стигат и повечето хора работят на 2 и повече места да вържат месеца….

          • Hombre says:

            Амане, внимавай какво приказваш, защото в скоро време за обида на политик, ще стане у нас като в Турция…
            ТОЙ е моята надежда в утрешниия ден!!!

          • aman11be says:

            Кой говори за политици? Той политик ли е? 🙂

          • Hombre says:

            Е, какъв може да бъде Бащицата?! ТОЙ е вся и все за мен… 🙂

  12. Homo faber says:

    А това за теб, като катадневен консуматор…

    • Hombre says:

      Тоя календар на тебе повече ще ти подхожда. При мене нема вече за кога… 🙂

    • Кисса says:

      Фабер, никнеймът ти е заглавие на романа на Макс Фриш (произвеждащ човек), или произлиза още от древната и известната сентенция на Салустий “Faber est suae quisque fortunae!” – “Всеки е ковач на своето щастие!” Ако е второто, прослушай какво разказва директорът на Държавната психиатрична болница за лечение на наркомании и алкохолизъм доц.д-р Соня Тотева:
      Как възниква зависимостта към наркотици и алкохол

      • Hombre says:

        Фабер си го знае – нали той сам си е избирал никнейма…
        По отношение на пиеньето – не съм много сигурен, че консумира квалитетни напитки… 🙂

        • Homo faber says:

          Как ще си сигурен, като това дето му казваш уиСКИ и го консумираш, е със социална цена, като за пенсионер….:)

          • Hombre says:

            Аз съм пенсионер от средната класа! Плюс това, имам си спонсори, които ми осигуряват всеки месец напитките. Аз си доставям собственоръчно само бирата.

      • Homo faber says:

        Благодаря ти, Кисса за уточненията, но съм чел и съм се запознал, мноооого преди ти да обясниш, какво значи никнеймът ми. Интересно е да се прочете, Макс Фриш. Като че ли, въпросите които поставя и сега са актуални – отчуждението на съвременния човек от света, от себеподобните и от самия себе си, загубата на индивидуалната самоличност и нравствени норми… Ето защо, не е лошо да се запознаеш и с другите негови произведения. Приятно четене!

        • Hombre says:

          Фабер не писатель, Фабер читатель! 🙂

          • Homo faber says:

            Писателят си ти, творецо Омбре. Отдавна ти казах това. И тебе, като брата ти добруджанец те човърка въпросът: Творец – есетотворец ли съм, или не съм? Ама, уиСКИ-то, дето го споменаваш напоследък те пързаля! 🙂

          • Hombre says:

            Фабер, аз и писател… недей, че ще ти се смеят и кокошките!!! 🙂

        • Кисса says:

          Фабер, разпиляха ми библиотеката в старата къща на татко, сега събирам нова. Ако се наемеш до началото на юли да ми купуваш посочени от мен книги, цена няма да имаш. Естествено, ще ти платя авансово една достатъчно голяма сума. Става ли? Ако да, колко ще искаш за услугата? Говоря ти съвсем сериозно.

          • Hombre says:

            Ихааа… има сделка! Фабер, само да посмееш да се откажеш!!!

          • Homo faber says:

            Белла синьора, чорбаджията Омбре, веке се наточил, сякаш е прочел мислите ми – просто време нямам. А той, като пенционер е свободна птица и можеш да разчиташ на него, той мира няма, докато не свърши усърдно работата. Гледам, че наредил след мен, и се ослушва и тръпне нетърпеливо, дали ще се откажа.
            Действай, г-н Омбре, засилвай се по пистата!!! 🙂

          • Hombre says:

            Фабер, аз не само, че съм прочел мислите ти, а мога и да ти обясня какво си искал да си помислиш…
            Надявам се, че си схванал достатъчно ясно, че никой никого не иска да обиди и всичко се движи в рамките на добрия тон. В Тепавицата няма място за кавги и ти правилно си го разбрал. Е, понякога може и да си направим по-солен хумор с някого, но всеки широко скроен ще го разбере. 🙂
            Благодаря за дадения ми картбланш да действам!

        • Homo faber says:

          Така трябва, Кисса, в контекста на материала, трябва да се грижим в тези смутни времена, хората един за друг… Ние си мислим едно, а живота друго. Силният пол – най нежната половинка от човечеството също е пред изпитания, ето защо прочети тази интересна статия …
          http://sexnature.org/psihologiya-i-terapiya/nakratko-za-zhenskiya-alkoholizam.html

          • Кисса says:

            Трогната съм от загрижеността ти, Фабер. Ще се наложи да те разочаровам, мейби, но няма как да стана алкохоличка, не страдам от депресии, имала съм прекрасно детство, в дом, изпълнен с любов. Нямам и в рода си алкохолици. Откак живея с Валтер, придобих и една завидна култура какво, къде, как, кога и колко се пие. Спи спокойно и не ме мисли 🙂

          • Hombre says:

            ММК, такива като тебе и от лимонада може да се напият! От мен да знаеш – алкохолиците не са лоши хора! 🙂

    • Hombre says:

      Тракиец, предполагам искаш да ни кажеш, че българите са измислили козунака в Италия… 🙂

    • Кисса says:

      В Италия има няколко селища наречени Булгари, а в Кампо Бассо има местност, наречена Челле Булгаре (cella=килия), нещо като вграден в скалите манастир, подобно на Аладжа манастир. Един ден ще ги обиколя всичките. Сега не мога, защото трябва да ходя сама, откак майката на Валтер прехвърли 85-те години (набор 1929 е), не смее да се отдалечи и на 100 км от къщи.

    • Hombre says:

      Сметката ми в “Билла” днес излезе САМО 133,99 ЛВ. за дребни покупки… Както се казва – ценита на горивата падат, а цените на хранителните стоки се повишават…

  13. Тракиец says:

    Най-новата женска реплика:
    Боже, какъв мъж! Искам да имам кола от него!

  14. Тракиец says:

    Най ме е страх от хора, които старателно разопаковат шоколада, изяждат бавно две, три блокчета и после пак така внимателно и плътно го затварят… Такова хладнокръвие и самообладание е присъщо само на серийните убийци.

    • Hombre says:

      Тракиец, като пускаш на конвейера линкове, земи нАправи и кратък коментар към тях… 🙂

  15. Homo faber says:

    А за спонсори/те, мирише ми че е обратното…

  16. Кисса says:

    И понеже срядата е ден за есета, ми се ще да постна нещо от Джордж Карлин, което харесвам много:

    “Парадоксите на времето
    Парадоксът на нашето време е, че имаме по-големи сгради, ала по-ниска търпимост; по-широки магистрали, но по-тесни възгледи. Харчим повече, но притежаваме по-малко; купуваме повече, но се радваме по-малко. Имаме по-големи къщи и по-малки семейства; повече удобства, но по-малко време. Получаваме по-добро образование, но по-малко мъдрост; повече знания, но по-лоша преценка; имаме повече експерти, но също така и повече проблеми; повече медицина, но по-малко здраве.
    Пием твърде много, пушим твърде много, харчим твърде безотговорно; смеем се много малко, караме много бързо, избухваме лесно; лягаме си твърде късно, събуждаме се уморени; четем твърде малко, но гледаме телевизия прекалено много; и се молим твърде рядко. Увеличихме притежанията си, но намалихме ценностите си. Приказваме твърде много, обичаме твърде рядко и мразим твърде често.
    Знаем как да оцеляваме, но не знаем как да живеем. Добавихме години към човешкия живот, но не добавихме живот към годините. Отидохме до Луната и се върнахме, но ни е трудно да пресечем улицата и да стиснем ръката на новия си съсед. Завоювахме просторите на Космоса, но не и дълбините на духа. Правим по-големи неща, но не и по-добри.
    Изчистихме въздуха, но замърсихме душите си. Подчинихме атома, но не и нашите предразсъдъци. Пишем повече, но научаваме по-малко. Планираме повече, но постигаме по-малко. Научихме се как да бързаме, но не успяхме да се научим как да чакаме. Правим нови компютри, които съхраняват повече информация и изхвърлят повече копия от когато и да било по-рано, но общуваме все по-малко и по-малко.
    Това е времето на бързата храна и лошото храносмилане; на големите хора и дребните душици; на лесните печалби и на трудно спечелените приятелства. Време на по-високия семеен доход и на повече разводи, на по-хубави къщи и на разбити домашни огнища. Време на кратките пътувания, памперсите за еднократна употреба и на морала за еднократна употреба; на любовните афери за една нощ, на увеличеното тегло и на хапчета, които могат да направят всичко: да ни възбудят, да ни успокоят и да ни убият. Време, когато има много на витрините на магазините, но малко в склада. Време, когато технологията позволява на това писмо да стигне до вас, но също така ви позволява да го споделите или просто да натиснете клавиша „delete”.
    Запомнете: отделяйте повече време за тези които обичате, защото те няма да са с вас завинаги.
    Запомнете: кажете мила дума на току-що проходилото детенце вдигнало с възхищение очи към вас, защото това мъничко създание скоро ще порасне и няма да бъде повече покрай вас.
    Запомнете и горещо прегърнете човека до вас, тъй като това е единственото съкровище, което можете да дадете от цялото си сърце и това не ще ви струва нищо.
    Запомнете и казвайте „Обичам те!” на любимия си човек, но най-важното от всичко е наистина да го мислите. Една целувка и прегръдка поправят всяка злина, когато идват от дълбините на сърцето ви.
    Запомнете и се дръжте ръка за ръка и ценете всеки миг, когато сте заедно, защото ще дойде ден, когато човекът до вас няма да го има вече. Отделяйте повече време да се обичате, намирайте време да разговаряте и да споделите всичко, което имате да си кажете един на друг.
    Защото животът не се измерва с броя на вдишванията, които правим, а с моментите, които спират дъха ни.”

    П.П. Омбре, Честит Рожден Ден, ба било то и на патерици 🙂

    • Hombre says:

      Ейй… най-после някой да се сети да ми честити рождения ден! Дори и отец Аман е пропуснал… 🙂

      • aman11be says:

        Отец Аман не е пропуснал, а е видял, че ти сам си се сайдисал за рождения ден. Обаче отец Аман иска днес да честити рождения ден на един друг член на тепавичарското братство. Кой е той сам си знае. 🙂
        ЧРД! Желая ти крепко здраве, много щастие, късмет и успехи в тежкото професионално поприще, което си избрал(а)!

        • Hombre says:

          Благодаря, Амане! Ще бъде предадено по предназначение посланието ти. 🙂

  17. Тракиец says:

    Нееееемам думи! Чукчи читател! 🙂
    Надявам се дамите да се познаят на фотографиите.
    Спомени, споменииии литат прелитат! Бургаски вечери все пак!

  18. Pasi says:

    Калинките скочиха на сектантите и искат Баци да ги изпъди от властта… Кеф Кино, ке-е-е-фф!..

  19. rusalka2013 says:

    Господин Аман, поласкана съм, че помниш този празничен за мен ден! Благодаря ти от сърце за красивата китка и пожелания! 🙂

    • Кисса says:

      Честит рожден ден, съкровище! Бъди щастлива!

      • Hombre says:

        Дано народната поговорка “Роди ме, мамо с късмет, пък ме хвърли на смет” да се отнася и за нея… 🙂

  20. rusalka2013 says:

    Благодаря ти много, Кисса! Сърдечни поздрави и от мен! 🙂

Leave a Reply

