Хубава работа, ама българска…

Умри, но връзка дай! /девиз на свързочника в БНА/

Ни умира, ни връзка дава днешният интернет доставчик…

Четвърти ден, въпреки че съм си предплатил услугата, нямам връзка със света! На това му се вика селски интернет! Поради необичайно дългото ми отсъствие, някои хора  ми се обадиха по телефона, за да ме питат как съм. Поне по три пъти дневно (сутрин, обед и на вечеря)  търсих управителя на фирмата „River stone”, за да му докладвам за проблема, но всуе… Отговори ми един единствен път, че при нeго всичко е наред, но обеща да прати екип за проверка на място и толкоз. След това престана въобще да отговаря на повикванията ми, криейки се като лалугер в дупка. И това при положение че месечният абонамент в неговата фирма е 25 лв. докато в София е два пъти по евтино. А беше обещал да включи в пакета и услугата „Кабелна телевизия”. Надай се коньо за зелена трева…!

Има още една фирма доставчик, на интернет в Елин Пелин – ”Сет сервис”, но тя пък не прави абонамент само за няколко дни или за уикенда, поради което я ползвам само през лятната ваканция срещу 24 лв. месечно. На практика нямам никакъв избор и се примирявам с произвола на монополиста.

Разбирам, всичко може да се случи на една техника, но собственикът на фирмата да не си направи труда да я отремонтира своевременно или поне да се извини за причиненитсе неудобства на своите клиенти – това не го разбирам… И това не се случва за първи път. Преди причината беше в мълниите и лошото време, но тоя път нещо друго трябва да се е случило, което въобще не трябва да касае абонатите – най-малкото трябва да получат компенсация. В случая едно нещо не  мога да разбера – на мен ли гледат като на олигофрен, или отсрещната страна не си е пила хапчетата… Абе, в гората да беше расъл, пак щеше да му светне, че така бизнес не се прави. В други страни отдавна да е фалирал. И най-странното е, че това момче, на възраст около 35 години е станало общински съветник в Елин Пелин! Блазя им на, шопите с такъв съветник!

Като всеки нормален селянин с колело, днес срещнах един друг селянин с колело – кметският наместник у наше село. Спрях го за да му се жалвам от безобразията на провайдера. Доколкото ми е известно, той също е вързан към него, но странно защо не разполагал с никаква информация. Попитах го всички ли шопи са като тоя бизнесмен, при което щеше да ме изяде с парцалите… Ако седна да разправям за всичките си патила в това село, цял ден няма да ми стигне. Уж не съм наивен, ама кой как мина от тука, всеки втори се опита да ме изиграе… Плащам само дребните сметки, но не и тези, които надхвърлят бюджета ми „и аз съм човек”.

Най-новият хит е че през м. януари платих на ВиК 50 м. куб. вода, при положение че къщата беше зазимена, не е имало консумация и течове, не са минавали инкасатори на проверка да засичат показанията на водомера. Фактически съм предплатил 50 м. куб. за тоя що духа…

Не по-различно е положението и с ЧЕЗ. Всеки месец ми начисляват на база, понеже нямат достъп до ел. таблото, освен ако не използват бинокъл, една определена сума (единственият консуматор е циркулационната помпа на слънчевия колектор и за захранването на UPS устройствата) До този момент съм предплатил над 100 лева за неконсумирана ел. енергия!

Кажете ми, може ли това да е нормална държава? Ако тръгна да се жалвам пред КЗП за всеки отделен случай, да не говорим и там каква бюрокрация е, трябва да притежаваш и електронен подпис, това би означавало да си разбия нервната система.

Затова ще си ближа кротко раните и от време на време ще споделям пред вас неволите си, белким попадна на некоя сродна душа…

Те ви и една песен за това как се прави кънекшън:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

14 Responses to Хубава работа, ама българска…

  1. aman11be says:

    Как беше писал наскоро по друг повод – на който не му харесва, има Терминал 2…. Ама май поодъртяхме за Терминал 2.

    • Hombre says:

      Амане, започвам да преосмислям идеите си… Май е дошло време да хващаме сопата…

      • aman11be says:

        Като ходиш в гората, ако не те затруднявам, избери и за мен една гьостерица дрянова, по-дебела и неокастрена… 🙂

  2. rusalka2013 says:

    Горкичкият Тепавичар! Добре дошъл отново сред отбраното общество на таз тепавица! 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, нема никаква файда да се косим… Вече писах на Аман кво требе да направим…

      • Homo faber says:

        А здрасет, селянино с “Тойотата” или по-скоро с компа…! 🙂
        Радвам се, че те намирам сред майката природа, в добро здраве сигурно изтегнал се бос на леглото и пишеш ни виртуално, как си засадил пиперо…? 😉
        Това за сопата е висш и последен стадий на назрялата велика революция на служащите, работниците и селяните… 🙂
        Преди това, за разклащане психически устоите на наший преходен капитализъм, по-резултатно е спретване на скандалчета/и, тип “Сан Суси”! 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, с твоя проницателен ум, пак нещо не си разбрал. До последно чеках и не дочеках да доди интеренто у наше село, поради което се преселих в Люлинград.

          • Homo faber says:

            Омбре, винаги се възхищавам се на твойте проницателни разбори, не е случайно … 🙂 Разбрал съм те, трудно след ръкавелите “Адидас”, на костюма “Пиер Карден” и писалката “Пеликан” в джеба се свиква с селската идилия и чистия въздух на ваше село!!!

          • Hombre says:

            Чувствата ни са взаимни, Фабер! 🙂

        • Homo faber says:

          А това, дето описваш патилата си, не си само ти … трудно, много трудно ще се променят нашенските нрави. Дали некога ще видим?
          Сега става май за единици, дето се наричат чичковци-паричковци, дето не си ги знаят паричките! 😦

          • Hombre says:

            Не са само “чичковците-паричковци” виновни! Бедата е в това, че допускаме да ни правят на идиоти и сме се примирили с техните безобразия…

  3. Homo faber says:

    Бе хубаво с гьостериците… ама ще го/ги увият в пресно заклани агнешки кожи, душманите и ще се оправят. И пак отначало, требе си атомна бомба, май 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, ако използваме атомна бомба, ще се похарчим и ние. Не може заради бълхите да изгаряме юргана…

Leave a Reply

