Ходене по мъките

Сестри и  братя,

Мъка, мъкааа, голема мъка  ме е налегнала… Тая седмица ми се случиха неколко беди, но понеже немам навика да се оплаквам, ще ви споделя само за една от тях.

Да вземе моята любима внучка да прояви самоинициатива и да ъпгрейдва лаптопа на майкя си. При което  за да влезеш в Windows 10, трябва да въведеш парола. Детето твърди, че нито е искало да ъпгрейдва компа, нито да го защитава с парола. Опитах всевъзможни трикове за да възстановя старата версия и все на камък удрях. Добре известно е на тези, които ме познават, че когато компютърът на някой член от семейството ми е болен, боледувам и аз. Досега съм се справял с всякакви софтуерни и хардуерни проблеми, но  тоя път силите ми не достигат… Ако някой си мисли, че проблемът може да се оправи по метода „плюни и  залепи”, жестоко се лъже. Независимо от всичко, ще бъда благодарен на всеки, който ми подскаже някаква идея, която до този момент не  ми е хрумвала на  мен  самият. От само себе си се разбира, че черпнята ще бъде от мен.

От гореизложеното дотук следва, че вниманието ми през следващите дни ще бъде насочено изцяло върху лаптопа, докато не го приведа във вид удобен за логаритмуване. Не се съмнявайте в моята упоритост – изходът ще бъде или то, или аз… Да видим на финала кой е по-голем инат! От опит знам, че когато нещо подобно  ми се случи, требе да си легна и на сутринта, когато се събудя, ще съм намерил в съня си верния отговор на задачата.

Бих искал само вие да не се притеснявате за мен. Пишете и ще ви бъде отговорено. Освен това, според диетолозите, след всяка гладна терапия следва да се захранва организмът постепенно и на малки порции. Същото се отнася и за писмовната работа. Когато не си писал дълго време, докато влезеш отново във форма трябва да пишеш съвсем кратки есета и не е задължително всеки ден да го правиш… Надявам се да бъда правилно разбран и извинен.

За да замажа малко положението, предлагам ви да чуете баба Тина:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Автопортрет, Нещо като хумор and tagged . Bookmark the permalink.

16 Responses to Ходене по мъките

  1. Pasi says:

    Нов!

    • Hombre says:

      Паси, не знам дали заслужаваш черпнята с този съвет… 😀

      • Pasi says:

        От теб – Не. Хем ще се мъчиш, хем накрая нов лаптоп ще купиш. За него дъщеря ти и внучката, може и да почерпят… Ще си заслужава!

        • Hombre says:

          Отново не си познал, Паси! То и сега лаптопът си работи, само че все още не мога да възстановя информацията от него, която дъщеря ми е натрупала…

          • Pasi says:

            В отговора относно черпнята и първоначално подадената версия на случката с лаптопа, съзирам известно противоречие: Нерешима задача, от софтуерен и/или хардуерен характер, която с цената на всичко, ще решаваш до откат, и после загубена информация в резултат на опит за ъпгрейдване. Нейсе. Оправяй се… Сам ще се почерпя, за това че се пОтиш!… Успех.

          • Hombre says:

            Паси, няма никакво противоречие в това, което съм написал. Проблемът е изцяло от софтуерен характер. Не се подвеждай по картинката, която съм приложил.
            Твоите думи може само още повече да ме амбицират…

  2. rusalka2013 says:

    Продължавай да сънуваш, господин Тепавичарю! 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, сън ме не лови…! Имам известен напредък – отварям вече Уиндоуза, ама не мога да влезна в акаунта на Сандра…

  3. rusalka2013 says:

    Значи си на прав път. Дерзай! 🙂

    • Hombre says:

      За съжаление, пътят свърши. Започвам вече да се движа слепешката в омагьосан кръг… 🙂

  4. Homo faber says:

    Аз пък сънувах, че малката ти керка, ще купи нов лаптоп на кака си и ще я просълзи!
    И новото начало е ново, отвсякъде … 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, ще се окаже, че си пълен игнорант в областта на компютърната сфера! За какво “малката керка” да купува нов лаптоп, при положение, че и в най-лошия случай мога да форматирам на стария лаптоп харддиска и да инсталирам наново всякакви програми…?

  5. Homo faber says:

    Омбре, не всеки може да е пенкилер, като теб!
    Само че, при форматирането на отношенията между индивидите си пълен ignorant, казано от теб на демократичен български и за блясък!

    • Hombre says:

      Сигурно си прав, Фабер. Излишно е да споря с теб по този въпрос… 😀

  6. Homo faber says:

    Така сме ние, как го каза преди … “специалните”, само за жени, коли, футбол и прочее, спорим и то на маса! 😀

    • Hombre says:

      Остава само да уточниш на каква маса. Да речем на шведска маса. Има и други работи, които стават по тройки в Швеция.

Leave a Reply

