Животът продължава…

Мечтай, сякаш ще живееш вечно. Живей така, сякаш ще умреш днес.” – Джеймс Дийн, американски актьор, два пъти номиниран за Оскар

10, 20, 30, 40… 70! Докато се обърна назад, не усетих кога съм навъртял 7о лазарника! Може да не съм постигнал много, отстрани погледнато, но със сигурност мога да кажа, че нямам нито един ден, в който да съм скучал или бездействал. Самият факт, че все още продължавам да пиша си е едно постижение за мен!

Ако човек сам не си пожелае нещо в такъв ден, едва ли ще се намери друг който да отгатне най-съкровените му желания и мечти. Е, аз вече си пожелах каквото трябва… Сега остава само да получа някой подарък и от вас. 😀

Честит Рожден Ден, Омбре!

Както е  редно, а и ми се полага, първата песен е от мен за мен:

Ще си позволя и още една песен да си пусна от големия френски певец и актьор Жан Габен, в която се разказва как преминава животът на един  мъж. Само франкофоните ще я разберат…

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Автопортрет, Good news and tagged . Bookmark the permalink.

20 Responses to Животът продължава…

  1. rusalka2013 says:

    Уважаеми господин Тепавичарю, честит рожден ден! Бъди жив и здрав, много щастлив и все така крепко дръж перото/клавиатурата! 🙂
    И както се полага в такъв ден, поздрав-песен от мен:

    • Hombre says:

      Благодаря, Русалке!
      Случайно или нарочно си ме поздравила с песен на Росито Кирилова? За твое сведение, поканил съм я тази вечер на купонья. Щяла да ми пее на уше и да ми седи в скута… 😀

  2. Homo faber says:

    Честит рожден ден, Омбре!
    Днес е твоят юбилей – най-искрени пожелания ти поднасям… всичките накуп: обич, здраве, дълголетие, щастие, сила и успехи!
    Човек е по-силнен, отколкото си мисли, жив е животът!
    Ще гаврътна едно, за твое здраве!!!

    • Hombre says:

      Сърдечни благодарности, Фабер!
      Дай, Боже половината от твоите пожелания да ми се сбъднат… 🙂

  3. aman11be says:


    ЧРД, приятелю! Няма значение на колко години си, има значение как си живял.
    Пожелавам ти още много живот изпълнен с положителни емоции и щастливи моменти!

    • Hombre says:

      Благодаря ти, братко!
      Бих добавил и още нещо към твоите пожелания: няма значение колко голяма ти е пенсията – има значение колко дълго време ще я получаваш… 🙂

      • aman11be says:

        Е, то по нашите ширини е горе-долу едно и също. 🙂

  4. Homo faber says:

    Животът продължава… след пладне! 🙂 Пийна ли си от чая зелев, юбиляре? 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, как не те е срам да говориш такива работи за мен?!
      Откакто навъртях първите 70 години от моя съзнателен живот, не съм близвал капка алкохол. Вече съм само на кладенчова вода, гроздов сок и лимонада…

      • Homo faber says:

        Омбре, не се сърди… така е кръговрата човешки, следва безалхолно пладне, след тежък ден. 🙂

        • Hombre says:

          Е, как нема да се сърдя като такива ги приказваш, а уж си ми приятел…
          П.П. За утре съм подготвил едно съчинение, всъщност не съм аз авторът, което заслужава да бъде внимателно прочетено.

          • Homo faber says:

            Хайде, холан! Приятелите требе да си казват всичко /без обиди/ и са широко скроени, нали?
            П.П. Кой е творецът на въпросното съчинение и темата, каква е? От постоянното присъствие, тук ли е?
            Може и да е такъв /нали контактуваш с поща и телефони/ ама имам малко съмнение.

          • Hombre says:

            Припомням, Фабер… Приятел е този, който не се сърди на ближния си за щяло и нещяло и се нарича близък човек. Или както ти казваш – широко скроен човек.
            Каква е темата и кой е авторът на утрешното предаване ще разбереш съвсем скоро. Имай още съвсем малко търпение. 🙂

  5. Homo faber says:

    Животът продължава, Омбре! Винаги има утре! 🙂

  6. Тракиец says:

    Живей така, че гробарите да плачат! Здраве, късмет и дълъг и щастлив живот, приятелю, още веднъж.
    А това е от мен, вместо музикален поздрав! 🙂
    Уроци, които научих от днешния ден:
    1. Нищо в тоя живот няма да постигнеш с честност.
    2. Всеки те лъже, въпросът е кого ще хванеш.
    3. Винаги може да стане по-гадно, колкото и да е гадно досега.
    4. Разчитай на никого.
    5. Никой няма да ти признае, че пренебрегваш себе си заради него.
    6. Ако не си егоист, значи си балък. Бъди егоист, защото всеки е. Просто не си го признават.

    • Hombre says:

      Благодаря, приятелю! Ако ми позволиш да те допълня, това е от мен:
      Владимир Лобанов
      Колыбель. Пелёнки. Плач.
      Слово. Шаг. Простуда. Врач.
      Беготня. Игрушки. Брат.
      Двор. Качели. Детский сад.
      Школа. Двойка. Тройка. Пять.
      Мяч. Подножка. Гипс. Кровать.
      Драка. Кровь. Разбитый нос.
      Двор. Друзья. Тусовка. Форс.
      Институт. Весна. Кусты.
      Лето. Сессия. Хвосты.
      Пиво. Водка. Джин со льдом.
      Кофе. Сессия. Диплом.
      Романтизм. Любовь. Звезда.
      Руки. Губы. Ночь без сна.
      Свадьба. Тёща. Тесть. Капкан.
      Ссора. Клуб. Друзья. Стакан.
      Дом. Работа. Дом. Семья.
      Солнце. Лето. Снег. Зима.
      Сын. Пелёнки. Колыбель.
      Стресс. Любовница. Постель.
      Бизнес. Деньги. План. Аврал.
      Телевизор. Сериал.
      Дача. Вишни. Кабачки.
      Седина. Мигрень. Очки.
      Внук. Пелёнки. Колыбель.
      Стресс. Давление. Постель.
      Сердце. Почки. Кости. Врач.
      Речи. Гроб. Прощанье. Плач.

  7. Тракиец says:

    Супер! Човешкият живот във 28 строфи! Браво! Гениално! Ще си го постна на стената, във Фейсбук, ако разрешаваш ! 🙂

Leave a Reply

