Свети Дух

В името на Отца, и Сина, и Светаго духа, обявявам днешния ден в Тепавицата за празничен. Амин! Тоест – за неработен. Комуто се работи, нема да го спирам, но не очаквайте и от мен да последвам вашия светъл пример.

Вчера, навръх Петдесетница, реших да се направя на аграрен труженик и на шега, на майтап, окосих една ливада от 1 дка! В момента целият съм схванат и съм направо гроги. Въобще не ми е до писане. Надявам се, че ще ме разберете и ще ми влезете в положението…

За да ви въведа поне малко от малко в тайнството на християнската религия, приготвил съм ви Беседа в Деня на Свети Дух.

Честно казано, нали съм атеист, не всичко успях да разбера. Може би вие ще се постараете да ми помогнете. Силно се надявам някой да просветли ума ми.

Боже, благодаря Ти, че ме запази така милостиво и през тая нощ.
Помогни ми да не Те наскърбя с някакъв грях и да прекарам днешния ден угодно на Тебе и спасително за мене. Амин!

Чада мои, Господу Богу помолимся:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Музика, Празници and tagged . Bookmark the permalink.

44 Responses to Свети Дух

  1. Homo faber says:

    А здрасте, рабе божий, Омбре! 🙂
    Не така понеделнишки, вместо да впериш поглед в светлия ден и светлото, що ни предстои, ти нещо ми се чини, че с проповедтта се самобичуваш, друже. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/10/24/18/2DBA12F900000578-3287819-image-a-19_1445706582886.jpg
    Не така, нали знаеш какво е казал Началнина на Началниците “… Който от вас е без грях, нека пръв хвърли камък върху нея…”
    Думаш, че нещо не разбираш? Те ти едно есе, та да разбереш… 🙂
    Който е безгрешен, нека пръв хвърли камъка

    • Hombre says:

      Ха, дал Бог добро и на теб, Фабер!
      С твоите проповеди рано сабахлем, не е далеч денят, в който ще те канонизират приживе за светец! 🙂

  2. Pasi says:

    Мъжете и женичките

    Покриха се женичките,
    затъжихме се всичките…
    Тук-там една Русалчица,
    със тъничката палчица,
    Пляс!…Скуката разчупва,
    но мигом се отдръпва!
    Затъжихме се всичките,
    мъжете за женичките,
    но лапаме мухичките,
    мъжете и женичките!

    • Hombre says:

      Паси, може би женичките още не са се събудили. Или пък си плацикат ду**то на морето… 😀

  3. Тракиец says:

    Здравей, славни ми косачо и всички останали тепавичари! Успешна и плодотворна нова седмица. Здраве и късмет!
    П.С. И аз имам ярки спомени от минало събитие с окосяване на повече от декар! 🙂

  4. Homo faber says:

    Благодаря, за благопожеланията, проповедниче, свети. По-скоро ти, рано сабахлем с беседата в деня на Свети Дух, ни казваш, каво се казва в днешното Свето Евангелие:”… Ако съгреши против тебе брат ти, иди и го изобличи насаме; ако те послуша, спечелил си брата си (Мат. 18:15). Ако не те послуша – казва светият апостол (Мат. 18:16), тогава твоят брат ще тъне в греха, а когато е в греха, той сякаш ще умира, и ще престане да бъде твой брат, твой в Христа. Спомняте ли си какво казва Господ в Евангелието: Който изпълнява Моята воля, Божията воля, той Ми е брат, и сестра, и майка (Мат. 12:50; Лук. 8:21). Изпълнявайки Господните заповеди, ние – о, каква чест! – ставаме братя на Христос.
    Мене ми е рано свети човече за канонизация, първичка си ти, на тебе се полага… 🙂

    • Hombre says:

      При такава конкуренция, трудно ми е да бъда канонизиран за светец!

      • Homo faber says:

        Ти си без конкуренция, днес е Духов ден и ти е дошъл духа, утре в началото на астрономическото лято и най-дългия ден в годината, да окосиш 5 /пет/ декара, па и тревата поникнала, на комшийката… 😉

        • Hombre says:

          Фабер, хубави наставления даваш, но я по-добре ми направи едно показно! Само тогава ще те призная за аграрен специалист.

  5. rusalka2013 says:

    Господин Тепавичарю, в статията по-долу ще намерите подробна информация за Светия дух и нашата връзка с него 🙂
    Ти – храм на Святия Дух?

  6. rusalka2013 says:

    Паси, много хубаво стихотворение си написал 🙂

    • Hombre says:

      Не за първи път, Паси от скромност е пропуснал да напише кой е аФторът…

      • Pasi says:

        АФторът съм аз. Като надникнах в празния тепавичарник и стихчето ме споходи по ранина. А музата е оценила безспорния талант. Благодаря Русалчице!
        Да ви е здраве!

  7. Тракиец says:

    Омбре, след колко уискита те осенява Светият дух!? 🙂

  8. Тракиец says:

    Дядо и баба са на по 70 години и обикалят любимите си места от младини.
    Седят си в механата и си говорят.
    Бабата казва:
    – Помниш ли, че в това село имахме най-страхотната задна прашка там до оградата на старата мелница?
    Дядото си спомня, даже предлага и сега да опитат, като за сравнение.
    Бабата е в настроение и двамата закуцукват с бастунчетата в посока към мелницата.
    На съседната маса мъж си пие бирата и дочува разговора. Решава, че това не е гледка за изпускане и ги следва до мелницата в предчувствие на страхотен майтап.
    Старците стигат и дядото си сваля панталоните, а бабата си вдига полата, обръща се с лице към оградата и се обляга на нея за подпора. Дядото не губи и секунда и започва един луд секс, едни движения, едни въртележки, такава гъвкавост, като на 18-годишни любовници. Бабата бута назад, дядото ръга напред, бабата дере с ръце, дядото стиска хълбоци като за последно, двамата скимтят от удоволствие и екстаз, “О,Боже!” оглася гората.
    Човекът от кръчмата гледа, поти се и не може да повярва на очите си. А старците не спират, докато най-накрая и двамата се свличат на земята и едва дишат от умора, ама се гледат очи в очи, като млади влюбени.
    Свидетелят на случката не издържа и отива при тях.
    – Хора, аз такъв секс през живота си не съм виждал! На вашите години! 35 минути… ти я съдра, бе! Искам да знам тайната ти!
    Дядото едва намира сили и промълвява:
    – Ти местен ли си?
    – Да…
    – АБЕ ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ БЕ? КОЙ ГО ПУСНА ТОЯ ТОК ПО ОГРАДАТА?!

    Край на разговора

    • Hombre says:

      Всичко разбрах, Тракиец, само едно не ми стана ясно – защо ги наричаш хората баба и дядо, като са само на по 70 години…?

  9. Тракиец says:

    Дядо и баба са на по 70 години и обикалят любимите си места от младини.
    Седят си в механата и си говорят.
    Бабата казва:
    – Помниш ли, че в това село имахме най-страхотната задна прашка там до оградата на старата мелница?
    Дядото си спомня, даже предлага и сега да опитат, като за сравнение.
    Бабата е в настроение и двамата закуцукват с бастунчетата в посока към мелницата.
    На съседната маса мъж си пие бирата и дочува разговора. Решава, че това не е гледка за изпускане и ги следва до мелницата в предчувствие на страхотен майтап.
    Старците стигат и дядото си сваля панталоните, а бабата си вдига полата, обръща се с лице към оградата и се обляга на нея за подпора. Дядото не губи и секунда и започва един луд секс, едни движения, едни въртележки, такава гъвкавост, като на 18-годишни любовници. Бабата бута назад, дядото ръга напред, бабата дере с ръце, дядото стиска хълбоци като за последно, двамата скимтят от удоволствие и екстаз, “О,Боже!” оглася гората.
    Човекът от кръчмата гледа, поти се и не може да повярва на очите си. А старците не спират, докато най-накрая и двамата се свличат на земята и едва дишат от умора, ама се гледат очи в очи, като млади влюбени.
    Свидетелят на случката не издържа и отива при тях.
    – Хора, аз такъв секс през живота си не съм виждал! На вашите години! 35 минути… ти я съдра, бе! Искам да знам тайната ти!
    Дядото едва намира сили и промълвява:
    – Ти местен ли си?
    – Да…
    – АБЕ ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ БЕ? КОЙ ГО ПУСНА ТОЯ ТОК ПО ОГРАДАТА?!

  10. Homo faber says:

    Нашите жени имат много ниска самооценка. Давам пример. Приближете се към непозната жена и я целунете. Ще чуете възмутено “Ти пиян ли си” или “Ти луд ли си”. Според тях само пиян или луд би ги целунал.

    • Homo faber says:

      И малко политичка, без нея не може…

      • Hombre says:

        Българите не правим изключение от нашите по-големи европейски братя. В сравнение с тях, ние сме просто кокошкари…

    • Hombre says:

      Явно скоро не си се доближавал до непозната жена… Крошето между зъбите ти е в кърпа вързано… 🙂

      • Homo faber says:

        Пак не позна…то това отшелничество, твое по горите, до това води!
        Като се доближи до мен непознатата жена, първо се хвърля върху голямата кърпа пълна с пендари, щото звучат, като ги разтръскам, като камбаните на храма “Св. Александър Невски”. А след това, човешкото… 😀

  11. Homo faber says:

    Отпред, отзад… пред дупе, зад дупе всекак става, друже. Но и безплатен обед нема, тоже думаше, деда му.
    И тук на масичката, пред тепавицата, като седнат ти/ни го кажуват… 😉

  12. Тракиец says:

    E и като започнете да се храните, имайте предвид и следното!
    http://delo.bg/show/nay-vrednite-satchetaniya-na-hranitelni-produkti/

    • Hombre says:

      Тракиец, ти да не ме шпионираш? Тъкмо привършвах за утре едно есе на тема летни разядки…

  13. Pasi says:

    Женихите?

Leave a Reply

