Малкият „петък” – XCIII

Така ме е напекла жегата, че нищо не виждам, камо ли да  седна да пиша… А пък и  защо требе да се абя, като е ваш ред да се потрудите. Аз само ще си седя на сянка под некой чадър и ще си пия лимонадата или пък ще ближа сладолед. Не се сещам в момента на какво питие подхождат 3-4  бучки лед…?

Мислех да ви разкажа какво ми се случи вчера, ама май ще го оставя за друг път.`Преди да премина в режим stand by, да ви попитам – вие бихте ли отишли на плаж като в този китайски курорт? Пари да ми дават, дори в петзвезден хотел да ме настанят, с пиене и ядене на корем “all inclusive“, готини мацки спешъл масаж да ми правят, кракът ми нема да стъпи там! По-убаво от наше село нема! Решил съм  да построя неколко бунгала върху 15-те дка площ, наследство на моята жена и да поканя китайски групи на почивка у нас. Да видят какво  значи почивка! Вече съм измислил и атракциите, с които ще привличам туристите. На едните ще им дам  мотичка да плевят, на другите – кози да пасат, трети да берат гъби… за всички ще намеря по некакво забавление, та и догодина пак да ми додат на гости. Цената на една нощувка per person ще бъде съвсем символична. Още не съм я измислил колко, но  ще бъде под 100 $! Започвам да набирам персонал за обслужване на гостите. Желаещите да представят подробно CV, както и длъжността, която биха предпочели да изпълняват. За директори вакантни места нема! Имаше само едно, но вече аз съм го заел.

Ето ви една песен специално за слушане през лятото:

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Малкият „петък” – XCIII

  1. Homo faber says:

    Аджеба, а помислил ли си как практически “…На едните ще им дам мотичка да плевят, на другите – кози да пасат, трети да берат гъби…”
    То с клавиатурата и патица по пекински може да им сготвиш и баница може да им разточиш. ;№
    Требе да те изпитам, как владееш тези “упражнения” и тогиз картбланш на мероприятието… 🙂

    • Hombre says:

      Допускаш една съществена грешка, Фабер! Не съм ти искал позволението да каня в моето ранчо китайски туристи… 🙂

      • Homo faber says:

        Нема съществена грешка, Омбре! Както се изказва един твой опонент, пак манипулираш. 😉 Дека пише, че ще изпратиш МПС, да дойда в латифундията ти и да изпитам и получиш сертификат? Но какво да се прави, както многократно казаме, ти си майстор – специалист. … 🙂 Школата си е школа… и школниците не са дремали! 🙂

        • Hombre says:

          Ако ще идваш насам, носи си и шлосерските инструменти, щото металната врата на оградата се е изметнала и не може да се затваря. Ако не ти се занимава с черна работа, с радост ще приема всеки твой безценен съвет! На село работата по къщата и на къра никога не свършва. Едно оправиш, друго се развали…

          • Homo faber says:

            Знам го и го играя…! 🙂
            Само че не на село!
            П.П. Вратата на оградата да не се изметнала от напъните на некоя нетърпелива китайска булка, да ти попее… 🙂
            Китайци пеят Коледни песни на български

          • Hombre says:

            Отново не си в час, Фабер! Аз още не съм ги поканил китайчетата на гости, те вече дошли и ми изметнали вратата… Как стават тия работи?!

  2. Homo faber says:

    Немам време да дода, требе сапун да се достави, щото скандинавките на Слънчака, сабахлем, требе да са умити след повръщанията, ката вечер. 😉
    А за вратата… с радост си намери фирма да ти я оправи и радостно им разпиши чек, от книжката си. 🙂

  3. Pasi says:

    Вятър
    Вятър духна, повдигна поличките,
    а мъжленцата зяпат. Горкичките!
    Ливна дъжд, изчезнаха страстите,
    в очите, прикрити във храстите.

    Ветре давай, раздухай наново,
    това тежко, държдовно олово…
    Че ни писна под тези стрехички,
    да си мислим за женски полички!

    Ей го на, вятърът сети се,
    зашумя, заигра във дърветата…
    и погали мечти под стрехичките,
    за женичките и поличките.

    Паси 22.06.2016г.
    На този ден започва Великата отечествена война на народите на СССР срещу фашистка Германия.
    Слава на милионите герои на антифашистката борба! Вечна слава!

    • Hombre says:

      Паси, мислех си, че цел ден само с Фабер ще си хортувам и ти се появи…
      От прегледа на печата виждам, че почти никъде нищо не се споменава за операция “Барбароса”…
      Колко много промити мозъци!

  4. Homo faber says:

    И да не пържиш просо на скандинавките в тигана, докато си гол …

  5. rusalka2013 says:

    Готова съм да се включа в управлението на ваканционно селище “Селски рай”. Предлагам да разпределям задълженията на гостите 🙂

Leave a Reply

