Новинарски тюрлюгювеч по български

Решил съм в най-скоро време да изхвърля всички телевизори от къщата си. Вече направих първата стъпка към отказ от всякаква журналистическа информация по нашите печатни и електронни масмедии. Отдавна не си купувам вестници, при което хем икономисвам доста пари от семейния бюджет, хем не се ядосвам на простотиите, които тиражират родните ни журналисти.  Едните го правят от глупост и невежество, а другите по поръчка, според това кой плаща.  Добре известно е, че който плаща – той поръчва музиката.

Конкретен повод да ми се вдигне кръвното е появата вчера на мастития „демократ” Методи Андреев в предаването „Очи в очи” на Цветанка Ризова. За близо половин час, същият изрече толкова лъжи, които само човек със здрави нерви като мен, може да изтърпи. Ако имах пряка комуникация със студиото на Цветанка щях да му кажа незабавно да го напусне и да си обира крушите, защото на такива като него никой вече не вярва и да не си прави  труда да ни полира мозъците.

Другият гост в предаването беше Бойко Ноев – бивш министър на отбраната. И той да не остане по-назад изрече куп, не точно лъжи, а откровени фалшификации на фактите от близкото минало. На първо място, митът за “анексията” на Крим. Как можеш да анексираш нещо, което си е изконно твое от векове.  И втората злоупотреба с фактите, че НАТО не заплашва Русия. За  баланс посочи, че и Русия не заплашвала НАТО. България вече е направила своя европейски избор, каза той, определила е своите западноевропейски ценности и отклоняване от този път няма. Тоест – НАТО е гаранция за нашето мирно съществуване. Мислех го за по-умен, но явно съм се лъгал. Защо не ни попитаха нас българите искаме ли или не искаме да се присъединим към военно-политическия блок НАТО? Сигурен съм, че с огромно мнозинство българският народ щеше да отхвърли възможността от присъединяването ни към този пакт, който след разпадането на Варшавския договор също би трябвало да прекрати своето съществуване. Същото важи с пълна сила и за членството ни в Европейския съюз. След като възникна казуса с Брекзит, оказа се, че и други страни искат да напуснат Евросъюза. Само ние и румънците ще останем като най-верни радетели на сътрудничеството между всички европейски страни.

И накрая, бих искал да обърна вниманието ви върху новините, които се излъчват по българските масмедии: къде станали атентати, земетръси, наводнения в различни точки по света, които заемат централно място в новинарските емисии. Гаче некой е чувал за нас колко сме бедни и нещастни и какви проблеми имаме в ежедневието…

И последните новини за терористичния акт на летището „Ататюрк” в Истанбул. Наистина жалко за загиналите невинни турски и чуждестранни граждани! Но ми се струва, че твърде много се преекспонира това събитие от сутрин до вечер. С пропагандни акции едва ли ще се преборим с тероризма. По-скоро да се видят кои са корените на  злото и защо някои страни са по-често обект на терористични атаки, а други само частично… Не може да ми се изкълчи езикът и  да кажа, че  съм турчин, при положение, че „Je suis bulgare”.

За пълнеж се използват криминалните сводки на родната полиция за извършени убийства, войната между мафиотски групировки, грабежи, пътни инциденти и пр. Съжалявам за всички невинно загинали където и да са се намирали, но не така си представям новините, по който и да е телевизионен канал у нас. Ето защо, търся контакт с някоя от най-популярните телевизии у нас, с предложение  да заснемат на видео ритуалното изхвърляне от балкона на моя дом всичките ми налични тв приемници. За да заживея и аз най-накрая спокойно и честито!

Благодаря за вниманието, че ме прочетохте от край до край!

Искате ли  музика? Ако искате, кажете си вашите предпочитания.

За всеки случай, ще ви пусна и аз едно клипче – да видите как нашите еднокръвни братя и комшии произвеждат новини:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Политика и социология, У нас and tagged . Bookmark the permalink.

18 Responses to Новинарски тюрлюгювеч по български

  1. Pasi says:

    Европа

    Обичам те Европа, нали си ми жена…
    Сърдита си, и гневна… Във цикъл си сега.
    Но утре пак очаквам, милувките от теб,
    Ще съм послушен мила … С готовност за кютек!

    Обичам те Европа! Жена със сто лица…
    На думи благородна, с тояга във ръка.
    Прости ми скъпа моя, че грешки правя аз,
    слепец съм за сполука, край теб във всеки час…

    Обичам те Европа! Богиня и жена…
    До гроб ще съм ти верен, щом ти ме пожела.
    Разбирам твойта ревност, от погледа встрани,
    затуй кълна се:-Вярност! От днес, до старини.

    Обичам те Европа! Нали си ми жена…
    Какво оттуй че с обич, строшаваш ми гърба?
    Какво от туй че няма, в копанката ми хляб?
    Синджирът ми е златен! За гордост в целий свят!

  2. Homo faber says:

    Хе, хе, хе… ти кво искаш, чорбаджи Омбре?
    Не е като едно време, да се плацикаш в некои от гръцките морета и смучеш коктейл, след коктейл и доволно да викаш… “Е бре, животе”! 😀 И още да казваш, както един съсобственик, тук, че най-добрата кола е държавната. 🙂
    Както и преди казах, друг е света, друго е времето… а и хората са други!
    Веке сме претръпнали от нещата що стават в “свободния ни живот”, само най-лошото да не става – войната.
    Те ти една рецепта, да се успокоиш, да се справиш с гнева…

    • Hombre says:

      Фабер, където е текло, пак ще има… Не е задължително да се плацикам само в гръцките морета. Не съм рекъл, не съм прескочил до Атлантическия гьол…
      Рецептата, дето ми я препоръчваш много ме заинтригува. Остава да си намеря подходяща мишена за отстрел… 🙂

  3. rusalka2013 says:

    Живеем наистина в интересни времена…

    • Hombre says:

      Русалке, бедна им е била фантазията на китайците – какво означава да живееш в интересни времена.

  4. Pasi says:

    Пожелавам на всички дамички надничащи в тепавичарника, и най-вече на Русалката да не се оттървават от любов!

  5. Homo faber says:

    Абе, щом спомена сине, нещо… май се ядоса? 🙂
    Защо, керката все те господинства, г-н Тепавичаров, Тепавичарю…
    Омбре не те нарича, респектирал си я нещо… 😉

    • Hombre says:

      Фабер, ако аз съм се ядосал, има 4 точки за справяне с гнева ми. Ти какво избираш? Да прескоча ли първите 3 точки…? 🙂
      По въъпросите, които те вълнуват, обърни се към Русалката за изясняване…

  6. Тракиец says:

    Онова недоразумение Андреев, сакам да го срещна лично в телевизионен диспут на тема досиета и доносници. Това копИле просто си проси да му натрия носа. Моля, който може да уреди срещата. Обещавам ви невероятно шоу.
    За Ноевски, какво да ви кажа. Тъп, по-тъп, Б.Ноевски! Ще се окаже, че името Бойко е диагноза по рождение.
    За всичко си прав, Омбре!

    • Hombre says:

      Благодаря за високата оценка, Тракиец! Изводът, който се налага от само себе си е, че подобни гниди трябва да бъдат смачквани овреме…

Leave a Reply

