И пак е лято!

Уууф… вчера преядох. На обед боб, за вечеря фасул, направо ми се поду коремът. Ама пени се не пени, като съм си направил цел казан от тоя деликатес, ще го ручам. Надценил съм малко възможностите си, смятайки, че мога да изям такова количество, което се полага на цел взвод. Друг път ще трябва да внимавам.

Поради гореспоменатата причина, хич не ми е до писане на есета, още повече, че нема вече кой да ги чете предвид отпускарския сезон. А освен това, пак ще се намери некой, който да ми каже, че за пореден път съм написал нещо, което е déjà vu. Еми, съгласете се все пак, че аз не съм автомат за газирана вода – пускаш стотинката в касичката и потича от чучура добре охладена чиста минерална вода, със съдържание на CO2 (въглероден диоксид). След като в обществото ни се въртят едни и същи проблеми, нема аз да седна да си измислям други несъществуващи такива.

Ха, да ви видя сега, като сте толкова добре информирани, предложете вие некоя тема, която да е хем обществено  значима, хем да не е никому досега известна.

Сега се сетих… ще ви задам една гатанка. Знаете ли как се казва на руски автостопаджийка? Обзалагам се, че не знаете. За да не се мъчите, ще ви кажа  – нарича се попутчица! Съвсем сериозно! Който не верва, да отвори Большая советская энциклопедия и да провери… А, знаете ли какво означава на руски абревиатурата ДПС? Тука вече съм убеден, че поне половината от вас знаят верния отговор.

Понеже не съм  сигурен дали и вашите  мозъци не са се  размекнали от жегата, ще спра дотук със словесната еквилибристика. Ако с нещо съм успял да ви заинтригувам, моля продължете в същия ред на  мисли.

Ето ви и дългожданата песен, без която не започва нито едно лято в нашата прекрасна, слънчева и гостоприемна страна:

Специално за франкофоните съм подготвил и още една хубава песен:

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Талаш and tagged . Bookmark the permalink.

18 Responses to И пак е лято!

  1. Homo faber says:

    И пак е лято… и уууф, слънцето спряно сърдито п@че… 🙂 и дискусията, вътрешното положение в институцията, тук е като на … Шипка, всичко е спокойно! 🙂

    • Hombre says:

      Фабре, докато и ти не обяви, че лятото е настъпило, не бях напълно сигурен в това. Сега вече мога да бъда спокоен…
      А, ти – имай търпение, защото до м. септември има още много вода да изтече. 🙂

      • Homo faber says:

        Омбрерче, благодаря за признанието! Доживях, Боже да го получа, от един представител на зодия Близнаци, при които негативизмът взема връх… 😉
        П.П. що ще стане до месеца септември, нашите ли, вашите ли, нещо ще направят, каква вода ще изтече…

        • Hombre says:

          И защо толкова лошо мнение имаш за зодия Близнаци…?
          То пък зодия Скорпион са много цвете… 🙂
          Отговарям на въпроса ти: Септември ще бъде май! Нали тогава излизаш в отпуск?

          • Homo faber says:

            Виж си СРС-та, те ще ти покажат! 😉

          • Hombre says:

            Тази абревиатура нищо не ми говори… Може би означава Служба за ранно събуждане???
            Апропо, откри ли какво означава на руски абревиатурата ДПС?

          • Homo faber says:

            Немам лошо мнение, така пише в хороскопа… 🙂

          • Hombre says:

            Не четеш ПРАВИЛНИТЕ хороскопи!

  2. Homo faber says:

    Те, металните кутии, бутилките и бурканите са уж ненужен амбалаж, но преди да бъдат използвани, се измиват за скривалище при оставянето или приемането на материал в ТАЙНИК, за да не бъдат отнесени от диви или улични животни… 🙂

  3. Тракиец says:

    За любознателните родолюбци!
    СТАРОМАКЕДОНСКИ, БЪЛГАРСКИ И ГРЪЦКИ

  4. Тракиец says:

    Колкото и да звучи пресилено за мнозина, това е самата истина! Голата истина!
    Уникално! Излезе неподозираната истина за България! Вижте кои сме ние българите!

    • Hombre says:

      Още от малък си знам, че ние българите сме УНИКАЛНИ!
      П.П. Кога ще ни прожектираш клипчето с твоето участие по телевизия “Скат”?

Leave a Reply

