Музикален петък – CLXXVII

Някой си, не знам точно кой, ми е изпратил  следното съобщение в електронната поща:

Как изглежда почивката, когато всички 12 зодии отидат заедно на море? Кой не излиза от водата, а кой иска само да позира по бански?

Цялото съобщение ще прочетете като кликнете върху заглавието на линка:

Луд купон… или какво става, когато всички зодии са заедно на море! Овенът мрънка, Лъвът позира, а Девата…

Приятно четене!

За сведение на по-рядко посещаващите Тепавицата, зад всяка зодия стои един посетител, както следва:

  1. Зодия Близнаци – естествено, това съм аз!
  2. Зодия Овен – Тракиец и Аман!
  3. 3одия Скорпион – не безизвестния Фабер!

С  молба – всеки, който не е прочел името си, да определи своята зодия. Накрая, ще има томбола и много награди с изненади… 🙂

Ето ви и  още една  изненада от  мен:

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Музикален петък – CLXXVII

  1. Pasi says:

    Днес една добра и една лоша новина в Блиц. Отказали регистрацията на ДОСТ е добрата, а лошата е, че Летящият холандец е на почивка в Слънчака.
    Това, че една незначителност във Варшава ще плюе Русия не е новина.

    • Hombre says:

      Честито за ДОСТ! Имам неприятния пресантиман, че след обжалване решението на съда, ще бъде постановено, че това е една демократична, българска партия. Дано да не съм прав!

      • Homo faber says:

        Язека, пък имам друг пресантиман… ти на мен, аз на теб- помагаме си
        /управлението и летящия сокол/. Щото пак повторение, ама на днешно време си е така: “Интересът, клати феса.”
        И да не повтарям пак и другата приказка … за този свят!

        • Hombre says:

          Това ти харесвам, Фабер… в решаващия момент винаги си на своя боен пост! 🙂
          П.П. Имаш ли представа коя зодия е Паси? Какво се вижда през вълшебното ти прозорче?

          • Homo faber says:

            Известний, Омбре! На пост, пред “Орлов мост.”… 🙂
            Постът си е пост, ама ти що го закъса с душите на почитателките и почитателите ти? 🙂
            П.П. А за зодията, пак я караш по своему… 🙂 Каза, че може да четеш по водата, а и други “специални средства” имаш, може и директно, да го попиташ.
            Но все пак… зодия “Маяковски.” 🙂

          • Hombre says:

            Фабер, дошло е време и аз като всеки артист или футболист в зенита на славата си, да свия бойните знамена и да се оттегля от щаб-квартирата на Тепавицата… В скоро време възнамерявам да контактувам само с най-искрените ми приятели, а останалите вежливо да поздравявам…
            П.П. Не мога да разбера защо некои хора продължават да крият зодията си, сякаш ще разкрият голем секрет.

  2. Homo faber says:

    Значи, Омбре ще удариш кепенците и ще откриеш у ваше село, или в Люлинград… дискусионни клубове в хоремази и сладкарници, на високи децибели и с бойни диалози? 😉
    Успех в новите ти начинания, винаги да виждаме на ринга високо вдигната ти ръка! 🙂

  3. Homo faber says:

    Така е, винаги има светло бъдеще, винаги има утре, защото…

  4. Pasi says:

    Зодия “Лъв”, ако това интересува някой. А за Маяковски благодаря. По форумите често ме сравняват с Пишурката…

    Поетеса

    Мила родничка картинка:-
    Кацнала на клон калинка!
    С римите ми се захваща,
    в “Трета възраст” ги запраща.

    Аз пък отговарям благо,
    да и стане много драго:
    “Къш, калинке хищна ти,
    по-добре си замълчи!”

    Няма как да спреш прогреса,
    доморасла поетеса!

    • Hombre says:

      Вълнуваща поезия! Благодаря ти, Паси! Комай беше споменавал, че си лъв, ама съм забравил… 🙂

  5. Тракиец says:

    Който си го може, си го може…

  6. rusalka2013 says:

    Г-н Тепавичаров, убедена съм, че освен мен още стотици други хора четат с интерес вашия блог. Не се предавайте и не свивайте бойните знамена! Ще бъде жалко ако решите да прекратите своята дейност като есеист.

    • Hombre says:

      Благодаря, Русалке! Ще се постарая да отговоря на твоите очаквания. Само едно не разбирам – защо някои хора престанаха да ми пишат, след като въобще не съм искал да ги обидя по какъвто и да било повод…
      П.П. Мисля, че твоята зодия е Риби… Познах ли? 🙂

Leave a Reply

