Малкият „петък” – XCVIII

Имало едно  време… Какво е имало, вие ще ми кажете. От мен беше само началото (най-трудната част), а останалото е от вас.

Какво толкова съм поискал? Не сте рекли, не сте извъртели некое и друго есе. В краен случай, може и малко известна притча да поднесете на тепавичарската аудитория.

Ще очаквам с нетърпение вашите литературно-музикални подвизи.

П.П. И понеже само преди един ден стана дума  за клошарите, предлагам ви да прочетете „Притча за успеха”. Уверявам ви – много е поучителна.

Докато се настроите, малко музика от мен, та  дано да ви дойде музата. Ще чуете песента на  Мария Горската “Ела, ела, музо…”

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Малкият „петък” – XCVIII

  1. aman11be says:

    ЧРД, драги ми Омбре! Пусни ми на мейла, плз, туй Мери у коя гора се подвизава. 🙂

    • Hombre says:

      Тъкмо мислех да те смъмря и ти се сети, че днес имам РД. Благодаря!
      Не ти разбрах добре въпроса – какво да ти пращам за Мери? Във всеки случай, не се подвизава в Булонския лес и е по-дърта и от мен…

      • aman11be says:

        Трябват ми няколко кубика дърва за огрев, а тя нали е Горска. Ти какво си помисли? 🙂
        Туй на снимката горе да не си ти на кьошка, след като г-жа Тепавичарова е изпрала чергите и не те пуска в собата? 🙂

        • Hombre says:

          Амане, както си я зачекнал тази тема, можеш цело есе да напишеш. Имаш богата фантазия… 🙂

          • aman11be says:

            Прибира се Нане от командировка:
            – Пено, ш’та прибия… К’ъв е тоя жълтур в леглото, ма…?!
            – Е па, каза, че е покемон… Хванах го на пазара у Илиенци…

          • Hombre says:

            Аз на мойта съм й забранил да ходи на пазара в Илиенци.

  2. Homo faber says:

    Честито… пак! 🙂

    • Hombre says:

      Само два ли? Само да напомня на некои, че алтернатива е съществително от ж.р. ед.ч. Нема множество алтернативи – или/или…

  3. rusalka2013 says:

    Щастието и успехът са относителни категории. Зависи от това към какво се стреми човек.

    • Hombre says:

      Точно така, Русалке! Аз искам САМО да доживея до 100 години физически здрав и умствено запазен, както съм днес… 🙂

      • Homo faber says:

        Що пък не? Преди неколко дена те определих, като Делфийския оракул… от Елин Пелинско! 🙂 И ще да е -100 години, баш тепавичарю. Щото вчера предсказа … “това няма да бъде фигурата на ББ като “обединител” на нацията. Преди близо две години съм го казал и не се отмятам от думите си. Който не вярва, готов съм да се обзаложа с него на 50 лв.!”, изпреварвайки събития от днешния ден… Има обединяващи неща, номинацията на Р. Радев от БСП … подкрепа за изборите между БСП и другите партии от “Лява България”, изказване на Г. Първанов, за Р. Радев, днес, сключване на споразумение между АБВ и ПП “Гергьовден” и т.н. И малко от теорията за конспирациите… да не би тези зад завесата, фукарите с парите, нещо смяна да са решили да правят? Досега тишинка, а август започна темпово и иска да бъде септември ли, ноември ли… 😀

        • Hombre says:

          Фабер, засякох ти с хронометър времето прекарано в ресторанта през обедната почивка. Днеска надвиши нормата си и се опасявам, че ще закъсаш с производствения план. В момента ти приготвям един тюрлюгювеч за утре, не го пропускай!
          Що се касае до разсъжденията ти относно бъдещия президент, приемам ги без всекакви забележки.

  4. Homo faber says:

    Омбре, аз пък имам забележки. Първо, хронометъра ти е съветски, а не шведски! Като “специален човек”, както преди време писа, “специалния доманик”, не ти е осигурилил, европейско измерително, съвременно средство. И справката ти излиза нефелна за Оперативния отчет.
    А план нема… кога не работим, не работим… кога работим, работим – по метода на Злобин, със злоба!!! 😉
    П.П. А за тюрлюгювеча, па то ката ден папкаме сите у Българско, тюрлюгювеч/и. Малко отгоре ни излиза, ама такива сме си … 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, първо, савецките часовници са точни и не са по-лоши от западните. Освен това, издържат на радиация и на 100 кг. с чук!
      И да те попитам – колко люти чушки изяде днес в шкембеджийницата та и ти си толкова лют? 🙂

  5. Homo faber says:

    Поправка моя… “доманик” да се чете домакин.
    Прошнуровано, пронумеровано и скрепено с два печата! 🙂

Leave a Reply

