Малката правда

N.B. Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна!

Да ви кажа ли какво мисля, за да не ви затруднявам вие да ми отговаряте? Според мене, правдата може да бъде само една – или е истинска, или е лъжа! Ако някога, някой ви каже, че е според зависи, въобще не му вервайте! Какво означава благородна лъжа? Дори да се кълне в най-искрени подбуди и желание да ви предпази от разочарование, по-важен е резултатът от намеренията му! Както се казва: “Пътят към  ада е осеян с добри намерения“.

Съжалявам само за едно – трябвало е да се родя или  в Япония, или в Германия. Тука, на родна територия нямам вече никакъв шанс да оцелея при новите демократични условия,  където лъжата е възприета като  норма на поведение.

Подхванах темата само за да не ви троша хатъра, а и да дам възможност на некои, които дълго време отсъстваха от сайта, да  могат да се  изявят.

Ще си позволя да ви пусна една песен под кодовото название “Лъжи”:

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Малката правда

  1. Тракиец says:

    Научил съм една фраза, от твой много близък роднина, която е “В Рим като римляните”. Крайно време е да приемеш реалността такава каквато е и да се съобразяваш с нея. Няма да промениш българина, а само ще се товариш напразно. Ние сме симбиоза на европейски и ориенталски бит и култура. Дай, Боже младото поколение да промени тази народопсихология!

    • Hombre says:

      Тракиец, аз пък съм научил една друга приказка от квартала „Захарна фабрика”, където съм роден и израсъл: „С ромите, демек с циганите, требе да се държиш по цигански!”.
      Хубави съвети раздаваш, ама дано не ти идва до главата да се справяш с лъжци и мошеници. Тогава ще те питам дали така лесно ще приемаш реалността такава каквато е. Щото на чужд гръб и сто тояги са малко. Аз съм от изчезващата порода борци и никога няма да се примиря с когото и да било, който нарушава моите граждански права. Досега съм доказал на себе си, че винаги побеждавам.

  2. Homo faber says:

    Така ще да е, предприемачо – правдата може да бъде само една – или е истинска, или е лъжа. Ето защо, както виждам от написаното от теб и мъката, която се таи в твоята душа – камбана, наистина да приемеш и реагираш, за което и ме цитираш… “Не всичко на този свят, е като на пръв поглед.” Така по лесно ще преглътнеш, това че живееш сега в тази прекрасна страна, България!

    • Hombre says:

      Благодаря ти, Фабер! Макар че нямам нужда от утеха. Твоите думи ме карат да бъда още по-борбен.

Leave a Reply

