Музикален петък – CLXXXV

Прав се оказа един от най-най ревностните читатели-почитатели на Тепавицата! Преминах  в режим „От петък до петък”. Има ли нещо лошо в това? Хем вие да си починете от мен, хем да не храните кой знае какви големи надежди, че ще прочетете тук есето на годината. На друго место го търсете – не при мен! В крайна сметка, и друг път съм казвал на всеослушание – каквото си  надробите, това ще сърбате.

Който ме е разбрал – разбрал… останалите да не си губят  времето тука!

Те  ви един  малък джокер, нещо като нищо, или като  виц на седмицата:

Според статистиката човек ходи по 1500 км. на година. Също така, друга статистика твърди, че човек изпива средно по 90 литра  алкохол на година. Или ако трябва да бъдем обективни, човек харчи по около 6 литра на 100 км.

Търсех една популярна френска песничка от детските ми години, но попаднах на нещо съвсем различно – за едни други барабанчици:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Музикален петък – CLXXXV

  1. Homo faber says:

    Реших и язека да си дам малце почивка. Но… зачетох се “… каквото си надробите, това ще сърбате…”. Защо ли ми мина мисълта, нещо като “… лошия с ножа по главата…”
    Е, не в буквалния смисъл! 😀 Не требе ли, културно, както казваше, да се вземат различните мнения. Пък после, каквото мнозинството каже. Макар че не винаги субектът го приема, особено, ако се приема, като един, твой познат, като от последна инстанция.
    Трудно се приема различното, било правилното… и ти, и всинца, които гледат тук, разбират…

    • Hombre says:

      Ех, Фабер…! Добре, че си ти, та да не върти Тепавицата на празни обороти!
      Специално за теб съм подготвил едно стихотворение:
      ПЕЙ МИ, ДУШО…
      Пей ми, душо, пей как младост
      от сърце ранено бяга…
      Пей ми, пей ми, моя радост,
      пей ми, чучулиго драга!

      Тая песен кат целувка
      на устцата ти приляга.
      Пей ми, мила без преструвка,
      пей ми, чучулиго драга!

      Пей за спомена, сестрице,
      който ни сърцата стяга,
      пей, тъжовна хубавице,
      пей ми, чучулиго драга!

  2. Homo faber says:

    Па що, Омбре… и други ора ти пускат “вода” в тепавицата… малко със залък в устата… 😉

    • Hombre says:

      Тепавицата до ден днешен не е оставала “на сухо” Дето е текло, пак ще капе… 🙂

  3. aman11be says:

    И човекът е като ДВГ. Кой харчи повече, кой по-малко на 100 км. Важното е купонът да върви. Като за петък една “страшна” случка от мен:
    Атака на «Сметливый» или «Перл Харбор» российского флота

    • Hombre says:

      Благодаря за „страшната” случка, Амане!
      П.П. Да те попитам: твоят ДВГ има ли си на ауспуфа катализатор на изгорелите газове…?

    • Hombre says:

      Тракиец, доколкото те познавам, ти не си спирал да правиш добрини. Така че – спокоен съм за теб! 🙂

      • aman11be says:

        То добрини, добрини. Хубаво, ама нищо не е казАл това лято ходил ли е къде Гушовската обител. А гости поканИл ли е? 🙂

        • Hombre says:

          Амане, това, което казваш си е направо ЧП от страна на Тракиеца! Тоя път ще мине само със строга забележка, ама следващият път ще му дърпаме ушите… 🙂

  4. Тракиец says:

    Хей, манипулатори такива! Ето ви нещо, за успокояване! 🙂
    Девет фрази, с които да блокираме всеки манипулатор

    • Hombre says:

      Тракиец, първо дай определение що е то манипулатор. Днес ме манипулира почти цял час едни зъболекар.
      Според тебе, всички които владеят риториката – манипулатори ли са?

      • Homo faber says:

        Не, може да се приемат и за учители… 🙂
        Веднъж Румен Петков отишъл на коктейл в БАН. Всички там си говорели много приповдигнато и като се обръщали един към друг изреждали всичките си титли : “Господин, професор, доктор на науките еди-кой си, академик еди-кой си …”. На Румен Петков в един момент му писнало и им рекъл :
        – Приятели, тъй като аз съм само един обикновен педагог, наричайте ме просто “Учителю” .

      • Тракиец says:

        Прочети статията! Там е обяснено много добре!

  5. Тракиец says:

  6. Тракиец says:

  7. Тракиец says:

    Това е министър Ненчев в МИГ 29 в бой с руските “гадове” ! Шашки вън! По конете! В галоп напред!

    • Hombre says:

      Днеска ти надмина себе си с представянето на този, когото ако имаше поне малко отговорни български патриоти в управлението на държавата, трябваше да го изпратят на военен трибунал!

  8. Homo faber says:

    Като водач на природно средство-тепавица, явно и днес – понеделнишкия петък е свършило горивото. Па толкова ли нема една тубичка с малце бензине,ц за агрегата в такива случаи? 🙂
    Подсигуряват се хората… Шофьор на камион пътува по шосето. На едно място стои стопаджийка с туба в ръка. Спрял той и я качил. Пътуват нататък. Шофьорът отвреме навреме хвърля по едно око към девойката, а после към тубата. По едно време не издържа и пита: – Винце? – Не! – Ракийка? – Не! – А какво е тогава? – Бензин! – Че за какво пък ти е бензин? – Абе знам ви аз вас – шофьорите. До първата горичка и бензина все ви свършва!

    • Hombre says:

      Фабер, дадох си и днес почивка по една съвсем проста причина – рекох да си дам малко почивка на очите. Да видим дали до довечера ще ми се оправи зрението… 🙂

Leave a Reply

