Музикален петък – CLXXXVIII

Цял живот, основен принцип на Тепавицата е бил простота и елегантност. Ииии… разбира се дружески хумор и висока музикална култура.

От мене за днес е канавата, а от вас бродерията.

Предварително благодаря за проявеното сътрудничество.

Само за  да напомня за какво сме се събрали, ще ви пусна един виц, който е  измислен от гадняр, искащ да развали репутацията на шопите:

Нане казва на Вуте:
– Вуте, дай ми 1000 лв. на заем, че много ми трябват.
Вуте отговаря:
– Абе… може и да ти дам, ама прати жена си Пена довечера да спи при мен.
Нане не му се искало да праща жена си, ама много му трябвали тия пари и казал на Пена:
– Пено, довечера да отидеш при Вуте и добре да се представиш, че обеща да ми даде 1000 лв.
Отива Пена вечерта при Вуте. Прекарва нощта там и на сутринта се връща.
– К’во стана, ма Пено, добре ли се представи? Вуте ще даде ли 1000 лв.?
Пена отговаря:
– Абе, той каза, че и 2000 ще ти даде… ама нямал!…

За  днес  съм подготвил нещо по-различно от обичайното. Приятно слушане:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

30 Responses to Музикален петък – CLXXXVIII

  1. Homo faber says:

    Казваш, че днес си подготвил, нещо по-различно от обичайното…
    Та в тая връзка, какво ли не правят, законотворците…? Освен, че ни подготвиха, изборите да са задължителни, може и европейските паради, да станат задължителни! 🙂

    Анкета на улицата.
    – Господине, а вие защо искате да напуснете България?
    – По времето на комунизма хомосексуализмът се наказваше със затвор, после само с принудително лечение, после стана нещо нормално, после започнаха демонстративни гей паради и аз вече се страхувам да не стане задължителен.

    Здравей, Джон! Снощи сънувах, че си ми върнал десетте хиляди евро, които ми дължиш!
    – Нима вярваш в сънищата, приятелю?
    – Разбира се, че вярвам!
    – Е, добре тогава! Значи сме се разплатили!

    • Hombre says:

      Фабер, опасявам се, че си попаднал под зловредното влияние на некои хора, които смятат, че само те са прави. Какъв е тоя кански вой против задължителното гласуване? В други държави може, само у нас не може… Чунким другите ни права се спазват, та опряхме до Изборния закон. Ако си съвестен гражданин, ще отидеш да гласуваш без да те подканят. Целта е ясна – да се намали относителния дял на купените цигански гласове и на екскурзиантите от и в Турция, които гласуват анблок, където повелята е: „Няма не искам…”.

  2. Homo faber says:

    Омбре, не се бой… Партизан, за бой се стяга! 🙂 Късно е да ми действат хората, зловредно! 🙂 За илюстрация на вица… ти уж печен, та препечен, па се впрегна… 😉
    Другото е лошо, че за оная хубавица, царицата и келепира, некои хора са попаднали под зловредно влияние, макар че друго говорят! Ти виждаш и всички виждаме.
    Ще взема отношение, не се плаши… 🙂
    П.П. А за купените цигански гласове , пък и други… май пак ще гледаме старите постановки, ми се чини!

    • Hombre says:

      Фабер, колкото повече старея, толкова по-лесно се впрягам… 🙂 Вече съм спокоен за теб! Макар че, моето послание не беше само към теб, а и към всички, които са против участието си на каквито и да било избори…

  3. rusalka2013 says:

    Зад всяко право стои и някакво задължение…

    • Hombre says:

      Точно така, Русалке! Някои хора искат да консумират блага с пълни шепи, без никакви задължения.

  4. aman11be says:

    Нещо, което ми хареса.

    • Hombre says:

      Амане, има разлика! Сепарирането в кланицата е за вегетарианци и за месоядни… 🙂

  5. Homo faber says:

    Овцата е овца, не защото има вълна и пасе, а защото не може да избира… Пасат я цял живот и я стрижат. Българската овца е винаги на ръба и винаги прави на избори голяма крачка напред…
    Само две неща развалят отношенията: – Лъжата и Честността! 😉

    • Hombre says:

      Чобанино Фабер, прекланям се пред твоите знания по ветеринарна медицина! 🙂

      • Homo faber says:

        Омбре, все некой требе да се грижи за вАС и овцете, макар и двечки! 🙂

        • Hombre says:

          Ще се чувствам щастлив под твоите грижи, ако намеренията ти са наистина сериозни… 🙂

          • Homo faber says:

            И аз, ако се издоят от теб на ден, две есета… 🙂

          • Hombre says:

            Суша, Фабер… То нема матриал за едно есе, той пита за две… Между нас казано, леко съм грипясал и затова не пиша – да не се зарази некой от вас чрез мен…

      • aman11be says:

        Преди време видях един лозУнг: “Хуманният лекар лекува човека, ветеринарният – човечеството!”. 🙂

        • Hombre says:

          Амане, има какво още да научим от животните. Например – от кучетата…

  6. Pasi says:

    Интересни факти за завземането на Мосул и Ракка от ДАЕШ. За който се интересува.
    Сдан без боя: история падения Мосула

    • Hombre says:

      Благодаря, Паси!
      Откакто спря да посещаваш Тепавицата, престанах и аз да пиша всеки ден… 🙂

    • Homo faber says:

      Или, както се кажува: “Парите не миришат”! Да не повтаряме, за царицата, фукарата и прочее! Светът на тех е подвластен, откакто светува…

  7. Homo faber says:

    Обезпокоен съм… и загрижен съм!!! Разбирам, че си зад някакви решетки /не живееш в ж.к. “Люлин” и в Елин Пелинско село/ и както каза си малце грипясъл и се блъскаш в решетките?! И в промеждутъците попълваш някакви графи, затова не твориш есета, едно ли, две ли??? Примирил ли си си душата с грозната реалност?
    Каква е ситуацията, какво е злото? По-голямо, или по-малко в ситуацията… 😦

    • Hombre says:

      Фабер, чак сега разбрах какъв жалък, прост човек съм… Предполагам, че следващите редове са написани специално заради мен:
      “Познавах един подобен – чиновник, който цял живот се блъскал в счетоводните решетки между графите, готов да изпълни всичко, което някой началник му нареди. И живеещ спокойно с кредо „Да избереш по-малкото зло“. Без изобщо да се замисля, че злото – в какъвто и размер да е – си е все зло. За него беше важно едно – да примири душичката си с грозната реалност. Затова негови врагове не бяха управляващите, а тези, които си позволяваха свободомислие и свободно действие – неща, които сивият еснаф никога не би могъл да направи. От неумение, от страх, от липсата на личност в човека…”
      Не зная само дали си струва да отговарям на един нарцистичен мизантроп, който няма никаква представа за мен, но това не му пречи да си прави съчинения по картинка. Бях чувал за професионалните деформации при някои хора, но тоя си заслужава да бъде прегледан основно от лекар.

      • Homo faber says:

        Омбре…”Veritatem dies aperit” или “Времето разкрива истината”!

      • aman11be says:

        Омбре, по-добре сподели кое е по-малкото зло на предстоящите избори.

        • Hombre says:

          Амане, посочи ми една държава по света, където народите избират между „хубавите”, най-хубавата партия, която да ги управлява. Няма идеални партии! Пример – Републиканската и Демократическа партия в САЩ. Тоест, навсякъде действа принципът “от всички злини най-малката”. Като изключим у нас ГЕРБ, РФ, етническите, протурски ДПС, ДОСТ и другите по-малки партии, всеки, който гласува за Радев, Каракачанов или Калфин ще е направил един сравнително добър избор, в сравнение с леля Цецка.
          А избори е имало, има и ще има и никой не е успял до ден днешен да постигне нулев резултат. Като виден столичен прагматик заявявам, че промяна чрез пасуване не се постига. Аман от дървени философи, които смятат, че винаги само те са прави и никой друг!

        • aman11be says:

          Аз зададох съвсем сериозно въпроса за по-малкото зло, но ти, може би емоционално натоварен от прочетеното днес, май си помислил, че се бъзикам. Питам за по-малкото зло, защото се колебая как ще е по-правилно да постъпя. Дали да дам гласа си за кандидат, който лично на мен ми е симпатичен, макар че съм убеден, че няма шанс или да гласувам за този, който има най-голям шанс да измете “мамата на народа”? Защото съм убеден, че за пореден път печатницата в Костинброд и кой знае още къде ще работи на пълни обороти и ще печата “правилните” бюлетини.

          • Hombre says:

            Амане, всичко е точно! На съда е ясно – да влезе убитият! Аз вече съвсем сериозно съм обявил, че ще гласувам за генерала наш Радев. Надявам се да стигне до балотаж. А оттам нататък е лесно. Както се пее в песента, припомнена ни от бат’ Джимо:
            Eins, zwei, Polizei

            drei, vier, Offizier

            fuеnf, sechs, alte Hex’

            sieben, acht, gute Nacht!

            neun, zehn, auf Wiedersehen …

            П.П. За когото и да гласуваш, щом е антигерб, все е печеливша карта!

  8. aman11be says:

    “…За когото и да гласуваш, щом е антигерб, все е печеливша карта!…”
    Не е точно така. Защото при разпръскване на гласовете между 5-6, примерно, кандидати Мамата ще събере може би най-много гласове. А оттам до нагласяване на “категоричната” победа хич не е далеч. Защото ГЕРБ на последните избори имаха 1 072 000 гласа. Ако гласуват около 3 000 000 души, колкото обикновено, това е около 33%. Останалите 67% ще се разхвърлят между 5 кандидати и част ще са недействителни. Т.е., за да има шанс тези 33% да бъдат победени, останалите гласове не трябва да се “разхвърлят”. За това си мисля.

    • Hombre says:

      По принцип си прав, до провеждането на втория тур. Тогава ще се мобилизират всичките гласове против Герп.

Leave a Reply

