Музикален петък – CXCI

Тепавицата е вечна, тя не умира! Тя е като камбанен звън, който ще ехти от урва на урва и от век на век… Не е важно дали само в петък ще излиза нов материал, а колко души го четат  всеки ден. Дискусионният клуб никога не затваря врати, дори и мен да ме няма.

И за да не е съвсем постен гювечът, пускам и малко хумор, специално за тези, които имат къща в Чипровци:

В самолет:

– Карай към Виена!

– Не мога, за Чипровци съм.

– Как за Чипровци?! Там няма летище.

– Не знам. Разбери се с бабата отзад, с картофите и леката картечница.

Едва ли ще изненадам някого с това фолклорно  изпълнение:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

54 Responses to Музикален петък – CXCI

  1. Pasi says:

    Сопа
    Време е да хване сопа
    шопа, срещу Неврокопа.
    Зомбита от Не Пе О-та,
    също май си просят сопа.
    Шопи! Сопи да въртим,
    София да усмирим.
    Pasi,15.08.2013

  2. Pasi says:

    Върви си Баце…

    Върви си Баце със добро!
    Задави се със пуста власт !
    Не си танцьор за туй хоро…
    Прислугата е вън от час!

    Часовникът отмерва часовете,
    на идeщия Видов ден…
    Върви си Баце… Идат гласовете,
    на гняв народен, несломен.

    Иди си Баце, остави ни в мир.
    Нещем, да сме подлоги ние.
    Не щеме твоят нов кумир,
    а искаме мирът да ни закриля.

    Нeщеме танкове, нещем война!
    Нещеме с Путин да се мразим!
    А искаме любов една,
    Децата ни в спокойствие да растнат!
    17.08.2016г.

    • Hombre says:

      Паси, за къде сме без бащица? Ако и мама не я изберат, ко праим…?

  3. Homo faber says:

    Ха здравичка, аркадаш Омбри!
    От мен да мине! Мислех да продължа да си кисна краката в легена с вода и морска сол. Но като благороден човек, все пак да ти пратя хаир хабер. Пак сме туканка и благодаря за двойния поздрав за рождения ми ден! Кой на днешно време, така поздравява? :-*
    Не ти пратих тези дни хабер, щото бех на отдих в Троянския балкан, далеч от злобата на дните, на рахат и чист въздух, басейн и спа! 🙂 И да не забравя, да те почерпя…

    Все пак си момченце … 🙂
    И да не забравиш да гласуваш, задължително е! Щото, който не отиде, може без пенсия и заплата да остане! 😉
    Ха, днес е петък…

    • Hombre says:

      Леле как ме уплаши, Фабер…! Помислих си, че некакъв нов възродителен процес е започнал, при който христиените ги правят на мюслюмани…
      Слава Богу, възстановил си името си, щото Саддам въобще не ти прилягаше като име… 🙂

      • Homo faber says:

        Ти ме плашиш, Омбре! Мислиш ме за некой си Саддам, ако съм такъв, що на Вие му отговаряш и ме пращаш във Варненско. 🙂
        Тая кака, тая кака Омбревица… счупила е чашата ти с пукницата вносна, май? 🙂 Нема да се плашиш, и при слънце и при дъжд и при избори и след избори, винаги ще има… пукница! 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, би ли ми обяснил защо когато Саддам се появи, ти изчезна от хоризонта? Дори не ми благодари за това че съм те сайдисал за рождения ти ден…
          А защо от варненско? Защото това е айпи адрес на М-тел от варненската епархия…

          • Homo faber says:

            Омбре, вживота не е това, което ти си мислиш, че ще стане, така и за другите хора… Включително, моето отиване на почивка /за което ме изненадаха/ и идването при тебе на почитател/читател Саддам.
            А за почитта, слагам те пред мен, като уважаван аркадаш…

          • Hombre says:

            Разбрах те… 🙂

    • Hombre says:

      Траакиец, изглежда ти само жълтата преса я следиш най-редовно… 😦

  4. Тракиец says:

  5. Тракиец says:

    – Мамо, мамо, може ли да се изкъпя в морето?
    – Абсурд! Не виждаш ли какви вълни има?
    – А тате защо се къпе?
    – Той има застраховка.

  6. Тракиец says:

  7. Тракиец says:

    Нека не звучи като агитация, ама това си е истината. Жалко, че ги нямаше Радев и Цачева. Не дойдоха, за да не се изложат!
    http://pik.bg/ексклузивно-големият-дебат-каракачанов-удари-в-земята-останалите-кандидат-президенти-news600408.html

  8. Тракиец says:

    – А бе, знаеш ли, как завърши онзи процес, дето се съдиха евреин и арменец?
    – Знам. Прокурорът получи 10 години…

    – Моше, вярно ли си дал на крадците всичкото злато и пари?
    – Ами да, завряха ми поялник отзад и ми сложиха ютия на топките и ги включиха в контакта.
    – И ти? Веднага ли ги даде?
    – Е не бe, да чакам да се навърти и сметка на електромера ли?

    • Hombre says:

      Историята не познава случай, когато некой доброволно се е отказал от властта!

  9. Тракиец says:

  10. Тракиец says:

    Това е моят цивилизован избор. Не го натрапвам на никого. Държа само да отбележа, че на тези избори изведнъж всички кандидати станаха Патриоти. Защо ли?! По делата им ще ги познаете. Ами гласувайте тогава за тези, които са били винаги Патриоти, от самото начало! България над всичко! За нас разбира се и децата ни!
    Битката в неделя е за България

    • Hombre says:

      Тракиец, ти играл ли си тенис на маса с Краси Каракачанов? Щото пък аз съм играл…. Така че, аз лично съм заинтересован от избора му за президент. Но на първия тур ще гласувам за ген. Радев, тъй като има по-гоеми шансове да гътне мама Цецка. На балотажа ще видим…

  11. Homo faber says:

    Хе хе хе, господа, другари, от тъй наречения електорат! И на сегашните европейчета първолачета от тази земя е ясно – тя “демокрацията”, живота нов, избори, гласуване се подчиняват на един зав…, пардон едно верую: “Интересът клати феса” и после еееее веке идва… какво друже, Омбре? Така де… 🙂 “Парата прави фукарата”. И накрая, каков ти президентин… има царица- “Парица е царица”!!!
    Още едно време людете са прозрели, а и сега… интересите, парата е мисия Тепавичаров… г-н/другарю Тепавичаров!!! 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, усещам, че лека завист започва да те гложде… Кой ти е крив, че не си от мойта класа тенисист?

      • Homo faber says:

        От мен да мине, Омбре! Бре каков тенисист си? На кривака, казваш ракета, така ли…
        Виж приказките, са друга работа.

        • Homo faber says:

          А и чекаш баровците да ти оставят вода, те керосин за аеропланите са си урудили.
          Виж вода, може да остане и да залее играчите, тенисисти!!!

          • Hombre says:

            Бих ти препоръчал да внимаваш как се държиш с мен – ако искаш да ти ходатайствам по некои твои прошения пред началството… 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, съвсем не е задължително да ми верваш. Когато ме видиш до десното колено на Краси, пак ще приказваме…

          • Homo faber says:

            Омбре, що да не ти вервам… имам железна туба. Ще я напълня с керосин… мой принос за аероплана! 🙂

          • Hombre says:

            Само с една туба керосин нема да минеш! Ако искаш подмазването ти да фане дикиш, требе да прибавиш поне и един галон старо виски… 🙂

  12. Pasi says:

    Гътането на Бай Онуй е задача №1 за българския народ! Цеца ли Цецка ли, с диплома или калинка – вън дори от балотажа! Още на първия тур. Оставка на ОПГ-то! И сбогом на калинките. Гласуване му е майката!

    • Hombre says:

      Паси, както са казали по-умни от назе хора – гласуването е губене на време! 🙂

  13. Pasi says:

    Аз не съм като Тр.Тр., който е инкасирал 70 хил.евро за защита на България в съда срещу иска на Русия. Аз с удоволствие ще подаря един час от безценното си свободно време /по Маркс/,за по-доброто бъдеще на България, което задължително минава през кастрирането на Онуй!

    • Hombre says:

      Тр.Тр. опроверга слуховете за тия нищожни 70 бона! Бил си ги заслужил съвсем честно.
      По-добре иди в неделя за гъби – да си направиш туршия за зимата. Зер ракия на голо не се пие…

  14. Pasi says:

    След първия тур на президентските избори в Молдова се сменя вектора на политическата ориентация – на Изток. Призракът иде и каде шопско….

    • Hombre says:

      Призракът броди отдавна в шопския край! Щото на босия не можеш да му вземеш цървулите…

  15. rusalka2013 says:

    Ей че хубава седянка! 🙂

    • Hombre says:

      Тракиец, след Паисий, ти си вторият, който ще напише най-новата история на България… 🙂

  16. Тракиец says:

  17. Pasi says:

    Гербер цъфна на балкона,
    светлина и цвят струи.
    „Ало, Ваньо…”, в телефона,
    „Мишо – бирата спаси!”

    „Ало, Ваньо…”, Се-Ре-Се-то,
    властно някак си звучи,
    Eс-ем-ес със Е-ге-не-то:
    „Вучката ми запази!”

    Се-ре-се-та от амвона,
    бързо страстно се четат.
    Закачени на пирона
    докторски съдби висят.

    Цяла нощ с Емо Фаса,
    бридж-белот каре плющи.
    Сутрин, да изпълни баса:
    авион, мачле, мечти…

    Спортни зали, магистрали,
    трикольор навред се рей!
    И калинките запяли:
    „Хей, живот здравей, здравей…”

    А Станишев е виновен.
    Туй е ясно, то се знай.
    Дълг народен и синовен,
    герберът гради до май.

    Днес Монтана, утре в Плевен,
    правна школа се роди.
    Власт съдебна и удобна,
    прокурор да назначи.

    Конституция, закони,
    битка, само за „ВЕРТУ”!
    Власт по къси панталони,
    и в ръка със „Винету”.

  18. Pingback: Малкият „петък” – CVIII | Tepavica online

Leave a Reply

