Музикален петък – CXCIII

Преди да приключа с веселата част, да ви представя нещо от един известен български сатирик, прославил се като критик на Тодор Живков:

  1. Ако народът не може да бъде целокупен, лесно ще стане изцяло купен!

2. Безсънието на гладния е най-честната телевизия.

3. Добре че страданието е лично, иначе властниците ще го възложат на подчинените си срещу скромно служебно възнаграждение.

4. Докато го надявам, надявам се…

Останалите 26 бисери можете да прочете по-долу:

Радой Ралин – 30 крилати мисли

Отдавна не съм ви пускал нещо класическо. Дойде ред за поредната опера:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Музика. Bookmark the permalink.

22 Responses to Музикален петък – CXCIII

  1. Pasi says:

    Служебен кабинет

    Ако Чехльо срещне някой
    в цъфналата ръж,
    хоп, министър този някой,
    става изведнъж!

    Министерските сокаци,
    сал калинки – дръж!
    Чехльо търси фърфалаци,
    да цъфтят кат ръж!

    12.03.2013г.

  2. Тракиец says:

    Приятели, отдавна не съм ви поствал нещо историческо! Моля ви да проследите линка по-долу. Държа да подчертая, че не мразя гръцкия народ, защото в основата си той е пелазгийски /тракийски/. Ненавиждам обаче кражбата на приноса на великите пелазги /траки/ в световната наука и култура и преписването му на едно номадско племе със съмнителен морал и качества. Да живее България!!!
    ОТ КЪДЕ ДОЙДОХА ГЪРЦИТЕ?

    • Hombre says:

      Тракиец, харесвам твоята последователност и висок патриотичен дух!
      И без да ни молиш, ще прочетем статията… 🙂

  3. Homo faber says:

    Един човек казал на Буда: „Аз искам щастие.“ Буда му отговорил: Първо махни Аз – това е егото. После махни искам – това е алчността. И накрая ще имаш само щастие“.
    “Хората страдат не от това, което се случва, а от своето отношение към станалото”. Монтен

    Нагледен урок
    Прочут воин дошъл при известен мъдрец и го за-питал:
    – Учителю, кажете ми: съществуват ли наистина раят и адът?
    – Кой си ти? – попитал Учителят.
    – Аз съм воин от личната гвардия на великия император.
    – Глупости! – отсякъл мъдрецът. – Кой император бидържал такъв като теб? Приличаш ми на просяк.При тези думи воинът задрънкал с големия си меч от яд.
    – Охо! – рекьл Учителят. – Значи имаш меч! Сигурно етвърде тъп, за да ми отреже главата.
    При тези думи воинът не могъл да се сдържи, измъкнал меча и се заканил на Учителя. А той продумал:
    – Сега знаеш половината от отговора! Ти открехваш вратите на ада!
    Воинът се отдръпнал засрамен, прибрал меча и се поклонил.
    – А сега знаеш другата половина – казал Учителят.
    – Ти отвори портите на рая.


  4. aman11be says:

    От малкия в големия петък направо. Добре! 🙂 Ето вица от абв, че ми хареса и е актуален:
    Не разбрах защо правителството подаде оставка. В момента живеем толкова добре, че всеки пенсионер, като му звъннеш по телефона и мята по 20 бона през балкона.

    • Hombre says:

      Гот! Целата ми пенция съм я раздробил на банкноти двадесетолевки… 🙂

      • Homo faber says:

        И ти дерзай… в евро!

        • Hombre says:

          Фабер, немам вече място, където да ги пъхам… Това дюшеци, спални чували, възглавници, буркани – всичко вече е пълно.
          На банките немам доверие, идвай да помагаш!

          • aman11be says:

            Ами хвърляй през балкона… 🙂

          • Hombre says:

            Амане, имам два балкона. Ти под северния или южния балкон ще бъдеш? 🙂

          • Homo faber says:

            Омбре, вместо и ти да ги мяташ, за да не ти е тежко, нема празно… пращай: франко Индонезия, о-в Бали, град Денпасар, хотел Alam Puri Art Museum Resort & Spa, за Homo Faber- BG. Щом ми си се доверил, пак ще ти помогна и за… златцето! 🙂
            П.П. А ти, недей се тревожи, лежи си, и се прехвърляй от едната кълка на другата…

          • Hombre says:

            Фабер, за да съм сигурен, че не си объркал адреса, ела и си ги вземи лично от мен на ръка…

          • aman11be says:

            Ти фъргай смело, пък аз ще се ориентирам по тарапаната… 🙂

          • Hombre says:

            Амане, страхувам се, че в калабалъка няма да успееш да хванеш нито една от показаните от мен хартийки… 🙂

  5. Homo faber says:

    Омбре, мъдрост и класика, класика и мъдрост… 🙂

Leave a Reply

