Музикален петък – CXCVI

На днешния ден Българската православна църква отбелязва зачатието на Света Анна. Освен, че е майка на Дева Мария и баба на Иисус Христос, аз също имах майка, която се казваше Анна. Вечна памет на мъртвите и мир на душите им!

На днешната дата празнуват имен ден: Анна, Ана, Ани, Анка, Аника, Аница, Анче, Анушка, Анита, Анелия, Анета, Анабел, Яна, Вилиана. Да им пожелаем на всички именнички здраве, дълголетие и много щастливи мигове оттук до края на света!

 За всички, които празнуват днес е следната песен:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

18 Responses to Музикален петък – CXCVI

  1. Homo faber says:

    Омбре, зная, че си любознателен човек, търсач на разнообразие. Обичаш разговорите, четенето и писателството. Да ти кажа, а и ти ще си видиш, че има разлика при изписването на иконите в православната църква и римокатолическата. Нашата, православна религия и канона изисква името и да не се изписва – Sait Anna, а както е показано на иконата… 🙂

    Православната икона
    Честит празник на именниците. Да са боголюбими, живи и здрави!

    • Hombre says:

      Фабер, прав си, кривчо! 🙂 Още докато зографисвах иконата на Saint Anna, ми направи впечатление, че не отговаря на православния канон, но не ми се търсеше друга по-подходяща. Освен това, тази, която ти предлагаш също не е от български зограф, а от некой неизвестен византиец. Ако трябва да сме съвсем точни, замяната на един чужд продукт с друг, не е от особена файда… 🙂

      • Homo faber says:

        Омбре, не се оправдавай, прАВчо! 🙂
        Знае се твоят стил на отговор, за това и онова, когато не ти изнася! 🙂 Не се оправдавай… а относно византиеца – говорим за православния канон!
        А те, византийците са православни, ако не знаеш… 😉

        • Hombre says:

          Фабер, верно, че навън слънце грее, ама на тоя студ не вервам да си слънчасал… Има една поговорка по шопския край: “Qui s’excuse, s’accuse“. Та да те попитам, кога си ме чул да се оправдавам???
          За да бъдем съвсем екзактни (по определението на Достан), за пръв пък научавам, че византийците били православни… 🙂

          • Homo faber says:

            Омбре, ти си на топло, разтворил “Larousse”… дано не си отворил и сегашен “Слънчев бряг? Че от негоу, човек не само ще слънчаса…
            Има и друга поговорка: ” Годините се лъжат, старост не може”. 🙂

          • Hombre says:

            Фабер, от почти 40 години на съм близвал “Слънчев удар”! От къде ти дойде на ума?
            Може годините и да се трупкат, какво от това? Колкото повече, толкова повече… 🙂

  2. Homo faber says:

    Eй години…

  3. Homo faber says:

    Омбре, както се казва из любимия ти шопски край- бали га?
    “Където народът, там и ние”- старее народът болгарский… 🙂
    Друго требе…

    • Hombre says:

      Оно дека си требе си сака… Те затова на ромчетата зеха да раздават стипендии за успех 3,50!
      П.П. Кво стана с вицовете? Да не си изпаднал в темпорална екзистенциалност???

  4. Homo faber says:

    Не бре, искам сапре дием на тотал релаксата!
    Те ти, малко насипни, вицове:
    Автобусният шофьор се обръща към един от пътниците:
    – Ако обичате, не скачайте в движение от автобуса!
    – Но аз много бързам за болницата!
    – Е, тогава, може! …

    Две блондинки си говорят:
    – Миме, кога ти е рожденният ден?
    – Ами аз нямам рожден ден.
    – Е как нямаш, бе?!
    – Ами ей така – аз съм се родила през нощта…

    Докторе, днес изпуснах филията и за първи път тя падна с маслото нагоре!
    Психоаналитикът взел филията, огледал я и казал:
    – Това е така, защото вие сте я намазали от обратната страна.

    Руска рецепта, за да имаш дълголетие:
    Алкохолът, в малки дози, е полезен във всякакви количества

    • Hombre says:

      Фабер, така както сме я подкарали да си пишем само аз на тебе, ти на мене, викам да ти прехвърля половината от активите на Тепавицата за по-справедливо разпределение на отговорностите. Кво ще кажеш?

      • Homo faber says:

        Омбре, щеше есетотруд да пишеш, защо е така?
        Ама не рачиш да поемеш и една четвъртинка от отговорността… 😉
        И вината, ще поема… особено в това предпразнично и празничното време, най-паче с вълчи мезета – да ми е по-тежка вината! 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, кога съм ти обещавал подобно нещо?
          Ако правилно съм те разбрал, ти искаш да поемеш 3/4 отговорност, а на мене да ми оставиш само една четвъртинка?
          За виното и мезетата съм съгласен – стига сам да си ги осигуриш…

  5. rusalka2013 says:

    В бар влиза мъж и води със себе си един щраус и едно мокро и жално мяукащо коте.Мъжът поръчва за себе си уиски, за щрауса фъстъци и за котето луканка. Изпива си уискито, щраусът си изяжда фъстъците, котето хапва луканката, мъжът пита за сметката, бърка в джоба си и без да си брои парите оставя на бара точно до стотинка. Тая история се повтаря още три вечери – човекът поръчва винаги нещо различно и винаги плаща точно до стотинка без никога да си брои парите. Накрая бармана не издържал и го попитал:
    – Абе човече как го правиш този номер?
    – Остави се – отвърнал мъжът – това е дълга и тъжна история…
    – Нищо, разказвай – помолил го бармана.
    – Преди време дядо ми почина и ми остави в наследство стара къща. Един ден се хванах да почиствам тавана и намерих прашна бутилка. От нея излезе един дух и ме попита за три желания. Първото ми желание беше винаги да имам пари и винаги да съм точен в всичко.
    – Разумно желание – казал бармана – А другите две?
    – За другите не питай. Пожелах си винаги до мене да ходи едно дългокрако пиле с мокро котенце…

  6. Pasi says:

    Мандат
    Чехльо пак е пред дилема…
    Тука има – тука нема…
    КотИто да призове,
    че момето е перде.
    Твърдо, няма да откаже.
    Ще изцъкли поглед влажен…
    Седмица ще го размахва,
    ще се пъчи, ще прикляка!
    Най-накрая туй моме-
    яко дим към Филибе!

Leave a Reply

