Музикален петък – CXCVII

Огледалце, огледалце, я кажи…

Да видите, че не само съм умен и красив, а и много работлив. Каква рима, а? Даже и Паси може да ми завиди. 🙂 В тая връзка, ще ви пусна още едно извънредно издание на Тепавицата, като бонус извън това, което е заложено в програмата “От среда до среда”.

Така, де – нема само аз да се трудя, а вие отстрани да гледате сеир! Трудът е песен, когато всички заедно полагаме усилия за изпълнение на задачите под лозунга “Дайте да дадете!”. Все пак, некой требе да ръководи трудовата дейност и на мен се падна честта, произтичаща от тази не лека и отговорна задача. Ако има мераклии за моя пост, готов съм веднага да се откажа в техна полза. Силно се надявам, че нема да се намери нито един, който  да седне на моя горещ стол.

Тука оставям празно  место за вицове и ташки (по определението на Фабер). 😀

А ето и песента, която беше хит в края на 60-те години:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Музикален петък – CXCVII

  1. rusalka2013 says:

    • Hombre says:

      Благодаря, Русалке! Песничката ти напълно подхожда на картинката горе у лево… 🙂

  2. aman11be says:

    Зимата нещо охлади ентусиазма на тепавичарите… 🙂

    – Каква е разликата между тъгата и депресията?
    – Тъжен си, когато мислиш, че никой човек на света не те харесва. Депресиран си, когато направиш проучване и потвърдиш съмненията си.

    • Hombre says:

      Амане, какво е това твое предколедно настроение…?
      Грешката ми е, че обявих новото зимно разписание “От среда до среда” и хората ми поверваха. 🙂

  3. Homo faber says:

    Интересно, ще да е как ще се произнесе кака Хомовица, ако е прочела, тези редове!
    Всъщност, тя ги знае, но под друго словосъчетание, нали, аркадаш? 😉

    Първи януари. След якия празник на Нова година, жената казва на мъжа си:
    – Помогни ми малко да почистим и подредим. Много е разхвърляно и мръсно навсякъде.
    – О, не мога! – захленчил мъжът. – Лошо ми е. Глава ме боли. Ръцете ми не че треперят, а направо се тресат.
    – Чудесно! Значи лесно ще изтупаш покривките.
    https://www.vbox7.com/play:2ec6a7d7e5

    • Hombre says:

      Фабер, вече направо те чувствам като член от моето семейство! Нема нещо, по което да не си информиран в моята къща… 🙂

      • Homo faber says:

        Защо направо, Омбре, по-добре… наистина.
        Нали всички сме братовчеди, тетки, лелинчовци… 🙂

        • Hombre says:

          Къде “по-направо” от това, Фабер? 🙂
          Имай само предвид, че към роднините си съм безмилостно жесток. Строг, но справедлив…

Leave a Reply

