Малкият „петък” – CXVI

След всеки малък петък идва големият…
/Аман I Великолепни/

Какво повече може да се иска от мен? Дал съм ви илюстрация и слоган към нея. Останалото е фасулска работа – топваш перото в мастилницата и започнеш да дращиш върху пергамента. Може от първия път нищо да не излезе, но на 1001-я път нема начин да не се получи нещо супер интересно и забележително…

Вие да не си мислите, че от раз съм станал известен у наше  село? Що пот се е изляла от челото ми, колко пъти съм писал и брисал, колко пергамент съм похарчил, само аз си зная…  но накрая, “Le jour de gloire est arrivé”! Впрочем, позволих си да изплагиатствам част от текста на  “Марсилезата”, който в  превод означава: “Денят на славата е дошъл”. С което искам  да ви  подскажа, че не е необходимо всичко казано и написано от вас да е оригинално. Все някой преди вас го е направил. Всичко е  въпрос на комбинация от думи, които все някъде и от някого са били казани. Но не бива да се отчайвате и отказвате – направете си панаир на  душата и ще бъдете възнаграден.

Не ми остана нищо друго, освен да ви поздравя с една балада:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика and tagged , , . Bookmark the permalink.

34 Responses to Малкият „петък” – CXVI

  1. Кисса says:

    ММО, след двучасово подсмърчане, сополивене и рев, породени от изслушването на баладата ти, най-сетне се освЕстих, за да ти БЛАГОДАРЯ горещо, че си ни я пуснАл.
    БЛАГОДАРЯ, че те има!
    БЛАГОДАРЯ, че ни изтрайваш!
    БЛАГОДАРЯ, че ни подбъзикваш докато в същото време се правиш на ударен!
    БЛАГОДАРЯ на макЯ ти, че те родила днес! (ЧРД измеждувпрочем)
    Честит ти световен ден на думата БЛАГОДАРЯ!

    След сърцераздирателната балада не мога да не те поздравя и аз с нещо по-веселко. Демек алегро модерато, граничещо с алегро виваче на моменти 🙂

    Кисса I Височайша

    • Hombre says:

      ММК, на свой ред се разсополивих и пуснах няколко мъжки сълзи от проникновеното и трогателно писмо до мен! И аз ти благодаря за благодарностите, за това, че те има и за това, че притежаваш чувство за хумор, без да се засягаш от някои мои незлобливи шутки.
      Бъди все такава, Ваше Височайше Благородие! 🙂

  2. Homo faber says:

    Не само интересно, но и забележително е… и науката казва непреходната истина… 😀
    Учени: Пиенето с приятели е полезно

    • Hombre says:

      Фабер, ти направо ме разстреля от упор с това научно откритие. Досега го правех на свой риск, но вече съм напълно спокоен за това, че съм на прав път!
      Наздраве!

  3. Homo faber says:

    Омбре, благодаря и от мен, и наздраве!
    Рискът ти е бил… петото уиски! 😉
    И аз съм напълно спокоен, че си фанал правия път и правиш пиенето с приятели / има кой да те подкрепи, после сбирката/! 🙂

    • Homo faber says:

      И още… наздраве, за ЧРД!

    • Hombre says:

      Фабер, само гледай да не ни излезе име на алкохолици! Щото ако питат за нас от клиниката в Суходол, ще забравим за “Долче вита”… 🙂

      • Homo faber says:

        Чекай, чекай… хората ти говорят “…Изводът е, че хората, които редовно ходят в местната кръчма, разположена до дома или работата, по правило по-често са ДОВОЛНИ, чувстват се част от група и се ДОВЕРЯВАТ все повече на другите й членове…”
        А ти ми говориш… защо ли, за клиниката в “Суходол”? 🙂

        • Hombre says:

          За дружеството на анонимните алкохолици ли говориш…?

          Фабер, а това е специален поздрав за теб:

  4. Homo faber says:

    Омбре, благодаря… Разбирам спомени, спомени, задгранични… а защо не ни светнеш и за софийските ти спомени: „Бразилия“, “Прага”, “Варшава”, “Будапеща”, “Феята”, Ропотамо, “Червено знаме“, “Попското”, “Тенекиите” и още знайни спомени, твои. 🙂
    Така ли беше…?

    • Hombre says:

      Фабер, всичко е точно! Пропуснал си само “Бели карамфили” и ресторант “Природа”…

  5. Homo faber says:

    Омбре, дали това е краят на списъка… ти ще кажеш? 🙂

  6. Homo faber says:

    П.П. Човекът в средата с балтона и цигарата, на снимката, прилича, много на теб… пуста твоя скромност! 😀

  7. rusalka2013 says:

    По случай Деня на благодарността:

  8. Тракиец says:

    Поздрави и от мен!

  9. Тракиец says:

    И още нещо за лека нощ!

  10. aman11be says:

    Тъй като отдавна е “ракиено време”, поздрав за рожденика и гостите му:

    🙂

    • Hombre says:

      Благодаря, Амане! Всичко наред ли е около теб?

      • aman11be says:

        Наред е, наред. Глад, студ, империализъм… 🙂
        Едно време му казвахме “зима” и дечурлигата ходехме да се пързаляме с шейните. Сега му викат “снежен ад”, харчат милиони и улиците пак непочистени. 🙂

      • aman11be says:

  11. aman11be says:

    А за the day/morning after:

    🙂

    • Hombre says:

      Тенкю! 🙂
      Тъкмо ми се беше прияло шкембе чорба, а пък тия мръсници от Billa престанаха да зареждат магазина с тая скъпоценна стока.

Leave a Reply

