Музикален петък – CCIII

За лично творчество: тюрлюгювечи, буламачи, каши, миш-маш и какофонии…

Който мрази политиката, да си спретне сам изкуство! Ама не като оня Кристо с изчанчените инсталации…

Аз съм поклонник на класиката, надявам се и вие също…

Ето ви от  мен едно класическо парче:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Направи си сам, Good news and tagged , . Bookmark the permalink.

36 Responses to Музикален петък – CCIII

  1. rusalka2013 says:

    И още малко класика 🙂

  2. Pasi says:

    Кой?
    На въпросчето ни: Кой?,
    смело отговора: “Той!”
    Свинска мас е Той помазан.
    Той е царският гавазин.
    Той е фокусника в цирка.
    Той е сикаджийска кирка.
    Той е с лента във ръцете.
    Той целува се с кралете.
    Той разпъва вред чадъри,
    за калинки, чукундури!
    Той е вечен миротворец,
    Той е доктор- огнеборец.
    Шланговете Той разтяга.
    Той през февруари бяга.
    Кой е Той? Зад всеки ъгъл!
    Той е лумпеняка кръгъл.

  3. Homo faber says:

    Кво толкова намираш маана на ората и на създаденото от тях, Омбре?! 🙂
    Продуктът за продажба е пред теб – можеш да го пипнеш, огледаш от всички страни, но трябва да решиш сам – купуваш ли, или не.
    Просто, пазар… както казва лелинчо му, на твой един друг, правещ се на колега с оня, горе… 🙂
    Тоест, произведено – пари-стока-пари прим. Който иска плаща, който не иска, не плаща.
    Какво, тук има, накакъв проблем. 🙂
    П.П. А ти ще обогатиш ли днес личното си творчество, като забъркаш нещо, някъде си? 😉
    Те, едно произведение на една материална класичка… 🙂

  4. Тракиец says:

    Внимание, инакомислещи! Сега във фейсбук, скоро и в други електронни медии. Ние обаче сме свикнали. Лично мен, Омбре периодично цензурира. 🙂
    ГЕРБ ВКЛЮЧИ МАШИНАТА ЗА МАЧКАНЕ! Яка цензура се развихри в Сайтовете и Фейсбук! Пълчища Тролове Унищожават Свободното слово! Виж Тук:

    • Hombre says:

      Тракиец, като немаш автоцензура, некой друг вместо теб требе да го направи… 🙂 😛 😀

      • Тракиец says:

        Те това имах предвид, друже! Да си жив и здрав, това очаквам от теб! Аз, обаче съм от хората които гледат гората, а не листенцата на едно от дърветата! 🙂

        • Hombre says:

          Направо го имитираш Боко! Аз, аз, аз… Сам се хвалиш и се потупваш по рамото… 🙂
          Невероятно скромен човек! 🙂

          • Тракиец says:

            Старая се, старая се! Щом Боко можа да бъде премиер защо не и АЗ,АЗ,АЗ ! Егото ми не е по-малко от неговото 🙂

          • Hombre says:

            Само не се престаравай, че съвсем на него ще замязаш… 🙂

  5. Тракиец says:

    Само за ценители! 🙂

    • Hombre says:

      Не бих искал да изляза срещу тая на тепиха на борба “свободен стил”, тежка категория… 🙂

  6. Тракиец says:

  7. Кисса says:

    Привет на всички и от мен! Довтасвам на седянката да ви пусна едно любимо парче на Мадонна и онзи дългуч, румънския циганор Гогол Борделло 🙂 (отдавна не съм ви го пускАла)

  8. Тракиец says:

  9. Тракиец says:

    А какво идва след ледената зимааааа?! Правилно Пролеттаааааа!

  10. Pasi says:

    Kleta majka BALGARIQ !!!
    “Отворено общество”,
    “Работилница за граждански инициативи”,
    “Център за изследване на демокрацията”,
    “Център за либерални стратегии”,
    “Център за социални практики”,
    “Атлантическия клуб в България”,
    “Фондация Европейски Институт”,
    “Институт за пазарна икономика”,
    “Институт за регионални и международни изследвания”,
    “Център за академични изследвания”,„
    “Фондация Америка за България”,
    “Центърът за икономическо развитие”,
    “Фондация 14-ти януари”,
    “Фондация Пайдея”,
    “Фондация “Работилница за граждански инициативи”,
    “Институт за развитие на публичната среда”,
    “Фондация “АКСЕС-София”,
    “Български хелзинкски комитет”,
    “Институт “Разум”,
    “Център за култура и дебат “Червената къща” ,
    “Асоциация Прозрачност без граници”,
    “Фондация “ХХ-Триола Квинтола”,
    “Фондация “Инфо Спейс”,
    “Фондация Риск Монитор”
    И още много други….
    Кой ги храни тия? Офиси, техника и консумативи, офисен планктон със заплатки и осигуровки.
    И най нажното: “Защо го прави?

  11. Homo faber says:

    “Винаги съм вярвал, че щастието се намира точно зад ъгъла…Номерът е само да го откриеш, този проклет ъгъл .. на проклетата кръгла Земя…”
    Идване на акъла, човешки…ама що не е в началото? 🙂

    • Hombre says:

      Ако отвсякъде сте заобиколени от идиоти, може пък най-накрая да сте си сред своите.” 🙂

  12. Homo faber says:

    “Когато си купувате връзки за обувки, гледайте да са лява и дясна.” 😀

  13. Pasi says:

    Ето я световната новина: Белият дом потвърди ,че се готви за отмяна на антируските санкции!!!!

Leave a Reply

