Малкият „петък” – CXIX

Посвещава се на най-активния коментатор. Пред кум и пред Фабер вода не се гази!

Подготвил съм му лавров венец и тиквен  медал за особени  заслуги към ООД “Тепавицата”.

За да му върви по вода е следващата народна песен:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news and tagged , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Малкият „петък” – CXIX

  1. Homo faber says:

    Благодарско, друже Омбре!
    Сълзите издайнически блестят в очите ми. 🙂
    Върви, върви… днеска пеше, че сполуката ще ме следва! Много добри показатели за действия и контакти в деловата сфера. Но най-важното е, че ще има стабилна реализация за продължителен период!
    Така казват за днес, но … “Животът е това, което се случва, докато сме заети да правим други планове.”- е казал големия Джон Ленън!
    Най-важното е да сме живи и здрави и като следствие от тях, щастливи… “Когато бях 5-годишен, майка ми ми каза, че щастието е ключът към живота. Когато отидох на училище и ме попитаха какъв искам да стана като порасна, написах “щастлив”. Те ми казаха, че не съм разбрал задачата, а аз им казах, че не разбират живота.” – Джон Ленън


    Пак е срядя, пак повод за честитка. ЧРД, Омбре, днес ти пожелавам яко, натурално ядене – мъжката! Защото маса се прави на маса! И опиянение, защото опиянение се прави с яко пиене! 🙂
    П.П. а за медала… вместо да си губиш времето да го изработваш, направи баница-
    тиквеник. Нали маса се прави на маса! 🙂

    • Hombre says:

      Отлично, Фабер! Добре се справяш с възложената ти задача!
      Благодаря, че не си забравил за рождения ми ден! Впрочем, можеш да ме поздравиш и по случай именния ми ден Трифоновден… 🙂
      П.П. Тиквения медал вече съм го изработил, така че нема да ми се налага да точа баница… 🙂

  2. Homo faber says:

    Имаш, добре, Омбре! Извинявай, сношното ти , още днешното ти… опиянение си седи.
    Задача имаш и ти … баница, но първата ти задача, изработка на медал, нема да откажа. Само го сложи да се опече и намажи после с домашен медец и на маса, ще ми го връчиш! 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, не знам как по-деликатно да то го кажа, за да не се обидиш или пък да не си помислиш, не дай, Боже, че ти давам акъл…
      Знаеш ли в кои случаи една жена прави на мъжа си баница? Когато пърха от щастие, преди да си получи наградата. 🙂
      Да ти приличам на жена?

  3. Homo faber says:

    Омбре, знаеш ли, че някъде около 90 % от времето на жените, минава в кухнята…?
    Не знам и аз как по-деликатно да ти го кажа, но ти написа тук, че основно ти готвиш в къщи, макар че не си жена. 🙂
    Не знам дали знаеш, тези случаи в които мъжът е щастлив… Как да направим щастлив един мъж:
    1. Да правим секс с него
    2. Да го храним
    3. Да го оставим на мира!

    • Hombre says:

      Фабер, безкрайно съм изненадан от факта колко добре си информиран за времето, което 90% от жените прекарват край печката! Сигурно имаш натрупан богат личен опит… Що се касае до мен, както сам не веднъж си констатирал, по-голямата част от времето си прекарвам над клавиатурата на персоналния комп. Така че, нема начин едновременно да съм край печката и пред компа!
      Непременно ще се възползвам от твоите принципи за ощастливяване на един мъж. Ще разчитам изцяло на твоя опит! 🙂

  4. Homo faber says:

    ДоооБРЕ! 🙂

    • Hombre says:

      Кое му е доброто, Фабер?

      • Homo faber says:

        Те го доброто, Омбре…
        Жени и вино! Вино и жени
        Кирил ХристовI

        Прости мъртвило, роден край, прости!

        Пред мене нов живот се днес открива,

        с нов трепет се сърцето ми опива,

        и моят дух неудържим лети

        към щастие – към бури и вълненйя?

        Пиян съм аз от мойте младини!

        Тъй хубаво е всичко окол мене!

        Жени и вино! Вино и жени!
        II
        Колиба кривнала е ваший храм,

        кандило слънцето ви е… – Плъзнете

        по призраци, а мене оставете

        да поживея, както аз си знам:

        в безумства и вов вихрени наслади!

        И погребалний ми ли чуйте звън,

        не ме окайвайте, че сили млади

        прахосал съм: то беше дивен сън!
        III
        О, нека отлети живот крилат –

        ала със пълна чаша във ръката,

        кога тъй сладостно шуми главата,

        когато цял е в рози Божий свят!

        И нека отлежала се отпусне

        на топломраморните й гърди,

        несвестно нека шепнат бледни устни:

        – Ах, тихичко ми пей, не ме буди!…

  5. Pasi says:

    Трифон Зарезан

    Днес е Трифон Зарезан,
    ден за виното избран.
    Щракат ножици в лозята,
    менче вино във земята.
    Свещ запалват пред икона:-
    Бог да бъде благосклонен!
    Молят се за берекет,
    чорбаджия със работник клет,
    в тази изборна година,
    до година, до Амина!
    14.02.2013г.

  6. Кисса says:

    Привет на всички и от мен.
    ЧРД, Омбре! Весел Трифон Зарезан, ако го празнуваш! Наздраве!
    П.П. Димитри Иванов се е поизложил малко в писаницата си днес.

    Писмо от “България”1Чорапчето
    Нерде Алпи, нерде Апенини. Препоствам си поста под нея:

    “Италианците щели да съдят парижкия “Шарли Ебдо”за третокласен хумор. Карикатурата е “Смъртта скиорка” с две коси вместо щеки, след като лавина затри хотел в италианските Алпи”

    Под снимката същата грешка – италианските Алпи.

    Затрупаният от лавините (три лавини са били) хотел Ригопиано се намира в Апенините. По-точно под връх Мonte di Penne, провинция Pescara, от адриатическата страна на област Абруцо. Това е част от централните Апенини, в земетръсната зона между областите Marche, Abruzzo и Molise.

    http://www.meteoweb.eu/foto/valanga-hotel-rigopiano-la-sconvolgente-verita-struttura-abusiva-li-non-si-doveva-costruire-foto/id/836955/#1

    Разгледайте снимките, ужасяващи са.

    • Hombre says:

      Благодаря за топлите пожелания, Кисса!
      Винаги съм знаел, че си много наблюдателна – и този път не си пропуснала да откриеш грешки-човешки. 🙂
      За мен друго е по-важното: тези пе****си шарли ебдо хептен се уляха. По-рано с карикатурата с руския ансамбъл в самолетната катастрофа, а този път с нещастието в италианския зимен курорт.

  7. Homo faber says:

    А това е лошо, за руснаците…
    Русия и Швейцария – любовна история върху петрол и пари
    Също и за нас, българите е ставало, може в десетки или стотици пъти?!

  8. Pasi says:

    – КАТ съвсем са озверели.
    – Защо?
    – Днес ме спряха и ме питаха защо съм без кола…
    🙂 🙂 🙂

Leave a Reply

