Музикален петък – CCVI

Напоследък, като че ли рязко намаля хумористичният тон в Тепавицата, което  ме навежда на мисълта, че трябва да ударя и аз едно рамо:

Събрани накуп български мъдрости:

– При българската демокрация единственото безплатно удоволствие остана сънят…
– Всички хора носят щастие! Някои с присъствие, но повечето с отсъствието си…
– Старостта е лошо нещо, но да не ви пука – не е за дълго…
– Колкото главата е по-празна, толкова по-малък е стремежът да я запълниш!
– Ако няма хора, правителството няма да има проблеми!
– Господ има голям проблем: Б.Б.
– След два часа секс ми става безинтересно!
– Големите гърди на жената са хубаво нещо, но в колата пречат да виждаш дясното огледало
– Най-страшното е напред! Това отзад някакси го преживяхме…
– В любовта, на война и в градския транспорт, всеки е сам за себе си
– Старостта е времето на скъпите спомени и скъпите лекарства…
– Мъдрост е когато разбереш, че добрата ерекция е по-добра от мъдростта!
– Олисяването е процес на превръщане на главата в задник!- – Отначало по форма, след това и по съдържание…
– Папуасът на папуаса е приятел и храна…
– Роденият да пълзи цял живот е мръсен…
– Не се крий зад чужд гръб! В наше време стрелят отзад!
– Когато мъжът седи зад чаша ракия, пътят към сърцето му е временно недостъпен…

Кой питаше за  музика по-така?

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

39 Responses to Музикален петък – CCVI

  1. Homo faber says:

    Айде, назд… а рано е, здраве да е, Омбре чорбаджи! 🙂
    Тоз сабахлем, потвръждава навлюдението ми, че си станал напорист и астивен, напоследък в тепавичката! Знае ли човек, що е така… от слънцето ли е че вече грее по-силно или, че чекаш скъпи госке в ранчото да посрещнеш – ято арапи и арапки! 🙂
    Те още мъдрости, у петъка…
    – Един мъдър човек е казал: „Аз не знам, отидете попитайте жена.“
    – Пуякът също си мислел, че плува, докато не завряла водата!
    – Следващият път, когато мислиш, че си перфектен, опитай се да ходиш по вода.
    – Не бързай, че ще вземеш да успееш.
    – За да бъдеш истинска жена! Харчи единствено и само за себе си!
    – Пазете родната природа – почивайте в чужбина!
    – Днешните мъже не плачат , за да не си развалят грима !
    – Сексът не е отговорът. Сексът е въпрос и „ДА“ е отговорът винаги!
    – Презервативите не се късат, те се пръскат от кеф.
    – Алкохолът не решава никакви проблеми, нито млякото.
    – Доброто на всяка една цена ще победи злото. Ще го накара да пълзи в краката му и след това ще го убие много зверски.
    – Аз те харесвам. Напомняш ми, когато бях млад и глупав.
    –– Любовта към тъщата се измерва в километри.
    – Ако някога искате да видите един мъж да плаче – Сложете една бира в едната ръка и гола жена в другата, И го накарайте да избира!
    – Само истинският руснак, като чуе „Сто грама“, не пита „Какво?“
    – Пияната жена е лесна плячка, но тежък товар за носене.
    – Най-накрая се чувствам готов да кажа тези три думи и копнея да ти кажа… Върви по дяволите!
    – Трудно е да събираш избитите си зъби със счупени ръце.
    – Вратата ми е винаги отворена за теб … така че чувствай свободен да излезеш!
    – Извинете ме, аз загубих моя телефонен номер, може ли да взема твоя?
    – Правило # 1: Аз съм винаги прав! Правило # 2: Ако някога съм сгрешил, моля виж правило
    # 1

    https://www.vbox7.com/play:15d86e44

    • Hombre says:

      Фабер, днешната ти поява като компенсация за вчерашното ти отсъствие ли е? 🙂
      П.П. Като стана въпрос за тъщи, да ти кажа и аз що знам:
      В живота ми има две чудовища – жена ми и нейната майка… 🙂

      • Homo faber says:

        Знам, знам, Омбре… малък беше ти и се излъга… 😀

        • Hombre says:

          Така си беше… С едно допълнение – умните мъже само веднъж се лъжат, втори път не правят същата грешка! И един съвет от мен:
          Българки, не се женете за афганци! Поддържайте отечествения производител!

          • Homo faber says:

            … като развалят първата грешка… 😉

          • Hombre says:

            В природата винаги съществува равновесие. Всяко зло – за добро! Понякога се раждат и хубави, и умни деца от подобни бракове… 🙂

  2. Homo faber says:

    И понеже, не требе да отсъства политиката, т.е. злобата на деня, дето ни е хванала, веке двадесет и кусур лета… прочетохме че едни, давали малце повече от другите. Да ама май не е много така и винаги става така…
    Негърчето Били

    • Hombre says:

      Фабер, а ти какво очакваше: по братски или по равно…?

      • Homo faber says:

        Омбре, по братски и по равно става ако си в играта, ама и там… интересът клати феса, в повечето случаи и затова се наблюдава приятелски огън… 🙂
        Още малко музичка, на испански…

      • Homo faber says:

        Омбре, май и ти се оплака… ама знае ли човек, че така наречената наша “революция” дето се появи, ще изяде некой и деца и “революционери”!

  3. rusalka2013 says:

    От мен малко музичка за добро настроение 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, доброто настроение никога не ме напуска, особено когато некои хора не присъстват… 🙂
      Благодаря за музичката!

  4. Homo faber says:

    Ей, Омбре… оня ден каза, че всичко знаеш, ама съм сигурен, че не знаеш за действието на процеса гравитация, върху ръцете ти… 😀
    „Гравитацията“ на женските гърди

    • Hombre says:

      Фабер, сигурен съм, че ти знаеш повече от мен по въпроса за действието на гравитацията върху твоите ръце…

  5. Тракиец says:
  6. Кисса says:

  7. Pasi says:

    Корнелия Нинова:

    Уважаеми господин Лопез,
    Радвам се, че следите действията на един скромен политик в България, без опит на европейската сцена, както сам отбелязвате. Изненадана съм обаче, че опитен европейски политик като Вас не е усетил какво се случва в света и в Европа. Вие продължавате да не разбирате, че народите ни не искат вече водачите им да обслужват интересите на корпорациите, а Вие направихте точно това с гласуването на СЕТА. Каквото и да мислите за мен, никога няма да се примиря вашите корпорации да съдят моята България в извънреден съд, ако не са им гарантирани печалбите. Защото тези печалби ги взимате от българския народ. Този народ, който е най-бедният в Европа, но Вас това не ви интересува. Не можете да ме спрете да кажа истината- заради вашите десни правителства, заради вашата бюрократична политика, Европейският съюз е в това състояние. Заради вас се случи Брекзит, заради вас се строят стени. Вие съсипахте прекрасната идея за Европейски съюз като наш общ дом. Не се съмнявайте, че това открито и честно мога да го заявя и там, при вас, очи в очи. Защото или ще променим Европа, или ще я загубим като цивилизационен избор. Питате ме, ако бъда министър-председател, по какъв начин ще защитавам интересите на народа си? По същия, г-н Лопез, по същия. Ще чувате истината и няма да Ви угоднича, за да ме потупвате по рамото. Ще направя така, че да ви бъдем пълноправен партньор, а не втората скорост на Европа. Българският народ е равноправен с другите европейски народи и ако бъда избрана, ще го разберете. И моля, не си позволявайте да поучавате народа ми какъв лидер да си избере. Вие не сте ни началници. Аз вярвам , че ще избере най-добрият, а не онзи, който гледа на него като материал. Искате да оттегля срамното си изявление и да се извиня. Ще го направя само ако бъде поискано от онези над 1500 български фирми производители, които фалирате с вашата подкрепа на мощните корпорации, или от българските синдикати, защото с това решение оставяте десетки българи без работа. Аз говоря от тяхно име. Вие от чие име ми говорите господин Лопез?
    Разбирам, че трудно преживявате победата на социалистите в България и първата загуба на вашия удобен и послушен десен кабинет на Борисов. Но кой е силен и уважаван политик – ще каже единствено българският народ. Ако да говориш от името на народа си и да не го предаваш е популизъм, то да, аз съм популист.
    Не знам обаче как да нарека хора, които не от името на народа си казаха “да” на споразумение с което образованието ни, здравеопазването ни, водите ни, подземните ни богатства се дават на концесия и веднъж направено, не може да бъде отменено. У нас на такива хора им викаме предатели. У вас сигурно ги наричате уравновесени непопулисти.

  8. Pasi says:

    Отговорът не е само за въпросния . Той е насочен към нас като гласоподаватели!

    • Hombre says:

      Прав си, Паси! Съгласен съм с теб, че в обръщението на Корнелия до въпросния Лопез се съдържат думи в защита на честта и достойнството на всички българи.

    • aman11be says:

      Дано след няколко месеца да не се чувстваме отново като пре…ните камилчета! Не че ще ни е сефте…

      • Hombre says:

        Ако това се случи, наистина си заслужаваме съдбата! И един по един, до един – към Терминал 2! Нема да му доставя кефа на Местан – той да ме управлява…

  9. Pasi says:

    Сняг се сипе на парцали,
    герберите взели-дали!
    ръбовете на боклука,
    във прегръдка със Достлука.

    Сняг така и не натрупа.
    ДаЙчовците вдън хралупа,
    Задника си би камшика,
    Някой здраво ги нарита!

    • Hombre says:

      Това не е всичко, Амане! Това е само началото… Освен това, никога не съм вярвал, че Дончо има сериозни намерения да промени Световния ред.

  10. Pasi says:

    Фънди пак е на екран.
    Хич и не казва, как сме зян.
    Нафта дишаме, със прах,
    а в общината:- ихо и ах…
    20.02.2017г. Pasi

    • Hombre says:

      Паси, тоя път не съм напълно съгласен с теб! Не всички са зян. Има хора, които си добруват и хич не им пука какво става в общината и държавата…

Leave a Reply

